SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja ik was niet de sluitert.quote:
Ik neem het jou ook niet kwalijkquote:Op woensdag 23 december 2015 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik was niet de sluitert.
En wilde niet meteen kapen.
gelukkig maarquote:
dus iemand wil daar trouwen?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het goed is komt Bart van de bruiloft binnen niet al te lange tijd aan
Als je lekker aandachtsgeil bent is het wel fantastischquote:Op woensdag 23 december 2015 14:52 schreef isax het volgende:
[..]
dus iemand wil daar trouwen?
lijkt mij niets.
dat wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je lekker aandachtsgeil bent is het wel fantastisch
5ivequote:
Ik hoopte stiekem dat Paul die draaide, maar helaas.quote:
Via 3fm.nl. En dan bovenin het nummer wat je hebt aangevraagd invoeren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:07 schreef AF_ het volgende:
Zeg kun je zien of je aanvraag gedraaid is?
Ah dankjewelquote:Op woensdag 23 december 2015 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Via 3fm.nl. En dan bovenin het nummer wat je hebt aangevraagd invoeren.
Mexi!quote:Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Effe laptopje aan en meekijken.
Zojuist een pak crackers naar binnen gewerkt
Was wel goed te doen.quote:
is al geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 15:14 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist even Weezer - Buddy Holly aangevraagd voor Serious Request.
Children van Bieber ookquote:
Zag er niet verkeerd uit hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef JaneDoe het volgende:
niemand van de mannen hier die zusje rabering wil doen?
Ik ga liever bridgen met zijn moeder.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga liever bridgen met zijn moeder.
Moah meer zo'n meid die je zonder angstzweet kunt voorstellen aan je ouders, maar hitsig word ik er niet van.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef JaneDoe het volgende:
Het kan dus wel. Normaal doen over een redelijk aantrekkelijke vrouw. Dat ik dat nog hier ging meemaken.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik had wel een paar seksistische posts verwacht
zelfs hier op fok! is de soberheid toegeslagenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan dus wel. Normaal doen over een redelijk aantrekkelijke vrouw. Dat ik dat nog hier ging meemaken.
oei, wat een harde diss.quote:
DAT IS JE BOVENLIP HIHAHOquote:
weet je wat er nog meer hard isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:23 schreef cygnusx het volgende:
Wat was er gisternacht eigenlijk aan de hand dat de DJ's in een glazen huis zaten zonder licht? Was er stroomuitval?
FTFYquote:
Die zitten op Curaçaoquote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen Timur & Ramon eigenlijk?
Glazen house party incluis lichtshow en glowsticksquote:
Ramon is Glamoramon, Timur zien we niks vanquote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Timur is kwijt, Ramon loopt diners afquote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Watquote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat Domien eigenlijk? Weinig gezien nog die jongen.
...quote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat Domien eigenlijk? Weinig gezien nog die jongen.
Vroeg ik me ook al af, heb nergens iets van terug kunnen vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Weten we ook waarom Timur er niet is?
dat was de nacht er voor.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Glazen house party incluis lichtshow en glowsticks
Die is herstellende van een burn-out, dus die krijgt rust nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Volgend jaar ook pas weer op de radio, denk toch nog last van de burn out.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Dan is het toch eergister nacht? Ik weet anders ook niet wat hij bedoeldequote:
Als ik dit geloof zijn ze onderweg:quote:Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is herstellende van een burn-out, dus die krijgt rust nu.
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan is het toch eergister nacht? Ik weet anders ook niet wat hij bedoelde
die waren even stroom aan het aftappenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.
Tijdens die houseparty stonden ze op het plein met glowsticks. Eergisteren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.
Watskebeurt?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef icloud het volgende:
De kerk is weer lekker bezig hoor, godverdomme stelletje klootzakken.
Eentje over een kabel gestruikeld? Heb dat helemaal gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |