Nee, en ze investeren het dus niet in fondue-pannenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ow, dus het is niet waar dat de opbrengst naar de VenD gaat
van een knappe vrouw? Dit kunnen wij allemaal waarderen ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Visuele ondersteuning graag!
Wat een vrolijke boel is het hier toch ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben er hier smakelijk iets harder om gelachen
Ben ik de enige die dit niet vreemd vindquote:Op woensdag 23 december 2015 16:56 schreef houdjemond het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)request-blijkt-model
Godver
Metro == Televaag jaquote:Op woensdag 23 december 2015 16:56 schreef houdjemond het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)request-blijkt-model
Godver
Nee hoor, erg logisch vind ik hetquote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet vreemd vind
Nee, elk weldenkend mens snapt toch wel dat ze geen photoshoot gaan houden in zo'n gebied?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook niet meer dan logisch eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik stem voor!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Xummon het volgende:
Morgen Domien laten wekken door Lotte
Die reacties eronder zijn echter weer van hoog niveau.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, elk weldenkend mens snapt toch wel dat ze geen photoshoot gaan houden in zo'n gebied?
EICHUH VOLLUK EERSDT!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die reacties eronder zijn echter weer van hoog niveau.
Nee nou precies, maar nu heeft imbeciel Nederland weer wat te klagenquote:
Hoezo, tis toch ontopic?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Open anders een topic over het gebruik van een model voor de foto's van SR.
Altijd fijn om te schuilen voor de koude of regen jaquote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen de V&D gaat gemist worden denk ik
Is al een topicquote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Open anders een topic over het gebruik van een model voor de foto's van SR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |