Verder moet je slijmen met blauwe en rode namen.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:03 schreef SamCouscous het volgende:
Ik ken tong80 niet, vraag jij het maar voor mij.
quote:
Welkom op FOK! en nu foto's van je tettenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef SamCouscous het volgende:
Ik ben een meisje en geen jongen, ik heb geen zusje en jullie zijn zo gemeen. Wauw.
Braaf zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef SamCouscous het volgende:
Dr.jan I need to act like a bitch? Ben ik wel goed in hoor.
Beetje Tetten, Niet teveel gevraagd toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef SamCouscous het volgende:
Beetje respect.. Niet veel gevraagd toch?
En sommige mogen meer dan anderenquote:
Tieten, borsten, jopen, airbags, luchtkussensquote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef SamCouscous het volgende:
Wt f is tetten? Lol.. Ik weet niet hoe ik die smileys vind.. Leg me uit :$
Je vergeet de "quote-knop" rechts boven een post, maak het allemaal wat overzichtelijker waar je op reageert.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:31 schreef SamCouscous het volgende:
Wie wilt.. Wie wil.. 1 pot nat joh.. 🙃
Zo beter? Thank you Marcoquote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Je vergeet de "quote-knop" rechts boven een post, maak het allemaal wat overzichtelijker waar je op reageert.
Praat je ook zo tegen je moeder thuis?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Rekkie het volgende:
TIETEN!!!! Dat is verplicht voor nieuwe kutjes op het forum, staat in de AV
Schei uit mafkeesquote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hopelijk is dat met alles zo
Wij praten nooit met iemand thuis want wij wonen alleen 24/7 op zolder.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je moeder thuis?
Je vergeet dat het PATAT is!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef hoas het volgende:
Oh en 450 euro
Safraan
Hont kad
En heb je een zusje?
leuk (middelmatig) grapje dittequote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je vergeet dat het PATAT is!
Edit: oja, en het stampen op het beeldje.
En in de kont plassen niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je vergeet dat het PATAT is!
Edit: oja, en het stampen op het beeldje.
Dan klopt het beeld dat ik heb over jou soort HELEMAAL, hahahahahahahahaaaaaaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wij praten nooit met iemand thuis want wij wonen alleen 24/7 op zolder.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soberzo is het niet "wie wilt".
Of was dat al gemeld.
Oh, en zo y zo is het gebruik van PI's, alsmede ook tevens het lezen én het op juiste waarde schatten ervan van levensbelang.
Toch bedankt voor je inputquote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef M4rc0 het volgende:
Tevens, die fout in de OP. Wie wilt_!
Nee mijn moeder woont namelijk niet bij mij thuis.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je moeder thuis?
Jou soort? Mompelt iets over een kam en scheren..quote:Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Dan klopt het beeld dat ik heb over jou soort HELEMAAL, hahahahahahahahaaaaaa
Ik heb het over types die constant op zolder hangen.. Vat het niet verkeerd op..quote:Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jou soort? Mompelt iets over een kam en scheren..
En "jouw" natuurlijk
Dat doet iedereen hierquote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb het over types die constant op zolder hangen.. Vat het niet verkeerd op..
En bedoel je dan FOK!kers, waaronder jezelf, of mensen die wel eens een joint roken?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb het over types die constant op zolder hangen.. Vat het niet verkeerd op..
Ik ben een paar maanden geleden even van de zolder afgekomen, ik heb nu nog een traumaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Spotten met zelfmoord is niet okat trouwens.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
Goede uitleg, al 450 keer gelezen, fantastischquote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, het zit zo: Fok! is opgericht door Danny (al noemen sommigen hem Banny, hahahahahahahahahahaha), hij is een soort Fok!vader. Dan is er nog yvonne, zij is de Fok!moeder. Maar Danny en yvonne zijn niet met elkaar. Danny is met Knorretje en yvonne met iteejer. Of soms met een 19-jarig Bifi-worstje (nu even niet trouwens). Beiden zijn ook vet oud, misschien wel boven de 30, dus wat ze nog op een jongerenforum doen is mij een raadsel. Er is ook nog iets met honden en patatjes stoof, daar moet je niet al te veel grappen over maken. Dat zijn de basics zo een beetje. Nou, veel plezier en groetjes, hoihoi.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spotten met zelfmoord is niet okat trouwens.
Hahahaha en dankjewel....quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, het zit zo: Fok! is opgericht door Danny (al noemen sommigen hem Banny, hahahahahahahahahahaha), hij is een soort Fok!vader. Dan is er nog yvonne, zij is de Fok!moeder. Maar Danny en yvonne zijn niet met elkaar. Danny is met Knorretje en yvonne met iteejer. Of soms met een 19-jarig Bifi-worstje (nu even niet trouwens). Beiden zijn ook vet oud, misschien wel boven de 30, dus wat ze nog op een jongerenforum doen is mij een raadsel. Er is ook nog iets met honden en patatjes stoof, daar moet je niet al te veel grappen over maken. Dat zijn de basics zo een beetje. Nou, veel plezier en groetjes, hoihoi.
Haha laat mij met rustquote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
En bedoel je dan FOK!kers, waaronder jezelf, of mensen die wel eens een joint roken?
Nu je trouwens gepost hebt dat je een 21-jarige vrouw bent zou ik mijn borst (whehehe) maar nat (whehehe) maken over de DM's die je gaat krijgen. Is het envelopje rechtsboven al geel?quote:
Ik zie geen envelopje... Ik zit op mijn telefoonquote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu je trouwens gepost hebt dat je een 21-jarige vrouw bent zou ik mijn borst (whehehe) maar nat (whehehe) maken over de DM's die je gaat krijgen. Is het envelopje rechtsboven al geel?
Waarom zit je op je telefoon? Dat is raarquote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik zie geen envelopje... Ik zit op mijn telefoon
Jammer.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik ben een dame en hartstikke hetero
Gek kind!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik zie geen envelopje... Ik zit op mijn telefoon
Dat zeggen alle hommo's op FOK!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik ben een dame en hartstikke hetero
Hahahahahahahahhaahahaha. Gek mensquote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gek kind!
Ik zit gewoon op een stoel.
Ligt eraan. Ik ga niet weer onder dwang m'n knikkers afstaan, zo gaat het tegenwoordig elke keerquote:
Je kan ook gewoonquote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Hahahahahahahahhaahahaha. Gek mens
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je kan ook gewoongebruiken.
Tja, jij bent de TS, jij moet aangeven wat voor wending dit topic moet krijgen. Je moet je eigen topic wel een beetje levendig houden!quote:
Absoluut. Maar je kunt niet verwachten dat een topic zichzelf interessant houdt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef SamCouscous het volgende:
ik wilde alleen weten of ik welkom ben
Dat is niet nodig...... Toch??quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut. Maar je kunt niet verwachten dat een topic zichzelf interessant houdt.
Wil je mijn ww weten?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef kovenant het volgende:
laat me raden,
wachtwoord is Berenpak1
Ik heb geen tinder, wat moet ik met dat. Ik ben niet hopeloos opzoek naar contacten. Je denkt gewoon teveel aan haar, waardoor je mij vergelijkt met haarquote:Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Jij lijkt op zo'n meid van Tinder. Ook vaak hahahahahhahahah. Als ik even niet reageer schrijft ze; Are you dying? En ze begon het gesprek met hoihoi, hoe is het?....TS, heb jij Tinder?
Je bent niet op zoek naar contacten maar maakt wel een account aan op FOK!, opent een topic en zegt dat iedereen dyingg is?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb geen tinder, wat moet ik met dat. Ik ben niet hopeloos opzoek naar contacten. Je denkt gewoon teveel aan haar, waardoor je mij vergelijkt met haar
Tinder is een vage app.. Ik heb het bij m'n collega gezien.. Ik vind het leuk om te kletsen, maar niet privé....quote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Desiler het volgende:
[..]
Je bent niet op zoek naar contacten maar maakt wel een account aan op FOK!, opent een topic en zegt dat iedereen dyingg is?
Hey je zou me negeren!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Tinder is een vage app.. Ik heb het bij m'n collega gezien.. Ik vind het leuk om te kletsen, maar niet privé....
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb geen tinder, wat moet ik met dat. Ik ben niet hopeloos opzoek naar contacten. Je denkt gewoon teveel aan haar, waardoor je mij vergelijkt met haar
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu je trouwens gepost hebt dat je een 21-jarige vrouw bent zou ik mijn borst (whehehe) maar nat (whehehe) maken over de DM's die je gaat krijgen. Is het envelopje rechtsboven al geel?
Dat is een understatement. Je bent méér dan welkom.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef SamCouscous het volgende:
ik wilde alleen weten of ik welkom ben
Neuken ?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef SamCouscous het volgende:
Ik ben wel lief hoor, maar ik verwacht wel hetzelfde terug ☺
Pissen kan tijdens het neuken ook gewoon..... plas in de kondquote:Op woensdag 23 december 2015 14:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Eerst pissen dan neuken anders krijg je slechte tijd.
Een topic houdt zich zelf niet interessant!quote:
*snif* *snif* Ruik ik een kloon toevallig?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef SamCouscous het volgende:
Ik was even weg lieverdjes. Ben aan het genieten van de buitenlucht. Hihi, zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!
Ik begrijp je nietquote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*snif* *snif* Ruik ik een kloon toevallig?
pics van jou?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef SamCouscous het volgende:
Ik was even weg lieverdjes. Ben aan het genieten van de buitenlucht. Hihi, zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!
Je weet zelf de 14jarige Vietnameesjes wel te vinden.quote:
En dit. Je hebt net pas een account, je zogenaamde bitchy gedrag is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef SamCouscous het volgende:
Dr.jan I need to act like a bitch? Ben ik wel goed in hoor.
Volgens mij ben jij echt zo'n huppelkutje met tonnen make-up op en een chihuahua in je handtasje, like Paris Hilton.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef SamCouscous het volgende:
Dat bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dit. Je hebt net pas een account, je zogenaamde bitchy gedrag is nergens voor nodig.
ey samira fakaa dang ?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Dan blijf je een kloon héquote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Zo, jij hebt pitquote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Mag ik dit zien als een compliment? Wel eentje met heel veel geld he..quote:Op woensdag 23 december 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n huppelkutje met tonnen make-up op en een chihuahua in je handtasje, like Paris Hilton.
KLB / Mooi kut net voor de feestdagen.......quote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef SamCouscous het volgende:
& hoe ik er gebruik van maak.......
Ben nieuw =) !
Jazeker. Trouwen?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:37 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Mag ik dit zien als een compliment? Wel eentje met heel veel geld he..
De grote baas!!!! Ben jij toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
'zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!'
Net m'n kop buiten de deur gestoken.
Werd ik gelijk afgezaagd.
Qua neuken bovenop dus ?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ja. Te kleine lul. Wel een grote eikel. Zwaar lot dat je dan moet dragen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:38 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
De grote baas!!!! Ben jij toch?
In de magnetong.quote:
Still alivequote:Op woensdag 23 december 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was, want ik hoorde niks meer van je.
Kom maarquote:Op woensdag 23 december 2015 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Still alive
Kunnen we nu daten dan
Ik ben daarquote:Op woensdag 23 december 2015 19:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
lekker
wanneer gaan we weer sessie zetten?
Lolquote:Op woensdag 23 december 2015 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
Etsu is gay dus ik moet wel een man zijn
Dat je überhaubt denktquote:Op woensdag 23 december 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was, want ik hoorde niks meer van je.
RIP.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
'zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!'
Net m'n kop buiten de deur gestoken.
Werd ik gelijk afgezaagd.
Anaal neuken ?quote:
gatverredamme wat een taalquote:Op woensdag 23 december 2015 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Anaal neuken ?
Of liever plassex ?
Moet toch pissen.
Volbloed ja!quote:Op woensdag 23 december 2015 21:58 schreef Oceanview het volgende:
Is SamCouscous nou een Marokkaanse?
Dom dat je het zegtquote:Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef SamCouscous het volgende:
Ik ben een meisje en geen jongen, ik heb geen zusje en jullie zijn zo gemeen. Wauw.
Kap eens met je klonen dit is al de tweede in een dag...quote:Op woensdag 23 december 2015 21:58 schreef Oceanview het volgende:
Is SamCouscous nou een Marokkaanse?
Klonen.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kap eens met je klonen dit is al de tweede in een dag...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |