leuk (middelmatig) grapje dittequote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je vergeet dat het PATAT is!
Edit: oja, en het stampen op het beeldje.
En in de kont plassen niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je vergeet dat het PATAT is!
Edit: oja, en het stampen op het beeldje.
Dan klopt het beeld dat ik heb over jou soort HELEMAAL, hahahahahahahahaaaaaaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wij praten nooit met iemand thuis want wij wonen alleen 24/7 op zolder.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soberzo is het niet "wie wilt".
Of was dat al gemeld.
Oh, en zo y zo is het gebruik van PI's, alsmede ook tevens het lezen én het op juiste waarde schatten ervan van levensbelang.
Toch bedankt voor je inputquote:Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef M4rc0 het volgende:
Tevens, die fout in de OP. Wie wilt_!
Nee mijn moeder woont namelijk niet bij mij thuis.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je moeder thuis?
Jou soort? Mompelt iets over een kam en scheren..quote:Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Dan klopt het beeld dat ik heb over jou soort HELEMAAL, hahahahahahahahaaaaaa
Ik heb het over types die constant op zolder hangen.. Vat het niet verkeerd op..quote:Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jou soort? Mompelt iets over een kam en scheren..
En "jouw" natuurlijk
Dat doet iedereen hierquote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb het over types die constant op zolder hangen.. Vat het niet verkeerd op..
En bedoel je dan FOK!kers, waaronder jezelf, of mensen die wel eens een joint roken?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb het over types die constant op zolder hangen.. Vat het niet verkeerd op..
Ik ben een paar maanden geleden even van de zolder afgekomen, ik heb nu nog een traumaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Spotten met zelfmoord is niet okat trouwens.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef SamCouscous het volgende:
Goede uitleg, al 450 keer gelezen, fantastischquote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, het zit zo: Fok! is opgericht door Danny (al noemen sommigen hem Banny, hahahahahahahahahahaha), hij is een soort Fok!vader. Dan is er nog yvonne, zij is de Fok!moeder. Maar Danny en yvonne zijn niet met elkaar. Danny is met Knorretje en yvonne met iteejer. Of soms met een 19-jarig Bifi-worstje (nu even niet trouwens). Beiden zijn ook vet oud, misschien wel boven de 30, dus wat ze nog op een jongerenforum doen is mij een raadsel. Er is ook nog iets met honden en patatjes stoof, daar moet je niet al te veel grappen over maken. Dat zijn de basics zo een beetje. Nou, veel plezier en groetjes, hoihoi.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spotten met zelfmoord is niet okat trouwens.
Hahahaha en dankjewel....quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, het zit zo: Fok! is opgericht door Danny (al noemen sommigen hem Banny, hahahahahahahahahahaha), hij is een soort Fok!vader. Dan is er nog yvonne, zij is de Fok!moeder. Maar Danny en yvonne zijn niet met elkaar. Danny is met Knorretje en yvonne met iteejer. Of soms met een 19-jarig Bifi-worstje (nu even niet trouwens). Beiden zijn ook vet oud, misschien wel boven de 30, dus wat ze nog op een jongerenforum doen is mij een raadsel. Er is ook nog iets met honden en patatjes stoof, daar moet je niet al te veel grappen over maken. Dat zijn de basics zo een beetje. Nou, veel plezier en groetjes, hoihoi.
Haha laat mij met rustquote:Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
En bedoel je dan FOK!kers, waaronder jezelf, of mensen die wel eens een joint roken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |