Beetje Tetten, Niet teveel gevraagd toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef SamCouscous het volgende:
Beetje respect.. Niet veel gevraagd toch?
En sommige mogen meer dan anderenquote:
Tieten, borsten, jopen, airbags, luchtkussensquote:Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef SamCouscous het volgende:
Wt f is tetten? Lol.. Ik weet niet hoe ik die smileys vind.. Leg me uit :$
Je vergeet de "quote-knop" rechts boven een post, maak het allemaal wat overzichtelijker waar je op reageert.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:31 schreef SamCouscous het volgende:
Wie wilt.. Wie wil.. 1 pot nat joh.. 🙃
Zo beter? Thank you Marcoquote:Op woensdag 23 december 2015 12:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Je vergeet de "quote-knop" rechts boven een post, maak het allemaal wat overzichtelijker waar je op reageert.
Praat je ook zo tegen je moeder thuis?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Rekkie het volgende:
TIETEN!!!! Dat is verplicht voor nieuwe kutjes op het forum, staat in de AV
Schei uit mafkeesquote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hopelijk is dat met alles zo
Wij praten nooit met iemand thuis want wij wonen alleen 24/7 op zolder.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je moeder thuis?
Je vergeet dat het PATAT is!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef hoas het volgende:
Oh en 450 euro
Safraan
Hont kad
En heb je een zusje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |