Dat bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dit. Je hebt net pas een account, je zogenaamde bitchy gedrag is nergens voor nodig.
ey samira fakaa dang ?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf.
Dan blijf je een kloon héquote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Zo, jij hebt pitquote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Mag ik dit zien als een compliment? Wel eentje met heel veel geld he..quote:Op woensdag 23 december 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n huppelkutje met tonnen make-up op en een chihuahua in je handtasje, like Paris Hilton.
KLB / Mooi kut net voor de feestdagen.......quote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef SamCouscous het volgende:
& hoe ik er gebruik van maak.......
Ben nieuw =) !
Jazeker. Trouwen?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:37 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Mag ik dit zien als een compliment? Wel eentje met heel veel geld he..
De grote baas!!!! Ben jij toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
'zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!'
Net m'n kop buiten de deur gestoken.
Werd ik gelijk afgezaagd.
Qua neuken bovenop dus ?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ja. Te kleine lul. Wel een grote eikel. Zwaar lot dat je dan moet dragen.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:38 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
De grote baas!!!! Ben jij toch?
In de magnetong.quote:
Still alivequote:Op woensdag 23 december 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was, want ik hoorde niks meer van je.
Kom maarquote:Op woensdag 23 december 2015 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Still alive
Kunnen we nu daten dan
Ik ben daarquote:Op woensdag 23 december 2015 19:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
lekker
wanneer gaan we weer sessie zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |