quote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu je trouwens gepost hebt dat je een 21-jarige vrouw bent zou ik mijn borst (whehehe) maar nat (whehehe) maken over de DM's die je gaat krijgen. Is het envelopje rechtsboven al geel?
Dat is een understatement. Je bent méér dan welkom.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef SamCouscous het volgende:
ik wilde alleen weten of ik welkom ben
Neuken ?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef SamCouscous het volgende:
Ik ben wel lief hoor, maar ik verwacht wel hetzelfde terug ☺
Pissen kan tijdens het neuken ook gewoon..... plas in de kondquote:Op woensdag 23 december 2015 14:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Eerst pissen dan neuken anders krijg je slechte tijd.
Een topic houdt zich zelf niet interessant!quote:
*snif* *snif* Ruik ik een kloon toevallig?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef SamCouscous het volgende:
Ik was even weg lieverdjes. Ben aan het genieten van de buitenlucht. Hihi, zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!
Ik begrijp je nietquote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*snif* *snif* Ruik ik een kloon toevallig?
pics van jou?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef SamCouscous het volgende:
Ik was even weg lieverdjes. Ben aan het genieten van de buitenlucht. Hihi, zouden jullie ook is moeten doen!!!!!!
Je weet zelf de 14jarige Vietnameesjes wel te vinden.quote:
En dit. Je hebt net pas een account, je zogenaamde bitchy gedrag is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef SamCouscous het volgende:
Dr.jan I need to act like a bitch? Ben ik wel goed in hoor.
Volgens mij ben jij echt zo'n huppelkutje met tonnen make-up op en een chihuahua in je handtasje, like Paris Hilton.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:00 schreef SamCouscous het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |