Nu je trouwens gepost hebt dat je een 21-jarige vrouw bent zou ik mijn borst (whehehe) maar nat (whehehe) maken over de DM's die je gaat krijgen. Is het envelopje rechtsboven al geel?quote:
Ik zie geen envelopje... Ik zit op mijn telefoonquote:Op woensdag 23 december 2015 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu je trouwens gepost hebt dat je een 21-jarige vrouw bent zou ik mijn borst (whehehe) maar nat (whehehe) maken over de DM's die je gaat krijgen. Is het envelopje rechtsboven al geel?
Waarom zit je op je telefoon? Dat is raarquote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik zie geen envelopje... Ik zit op mijn telefoon
Jammer.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik ben een dame en hartstikke hetero
Gek kind!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik zie geen envelopje... Ik zit op mijn telefoon
Dat zeggen alle hommo's op FOK!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik ben een dame en hartstikke hetero
Hahahahahahahahhaahahaha. Gek mensquote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gek kind!
Ik zit gewoon op een stoel.
Ligt eraan. Ik ga niet weer onder dwang m'n knikkers afstaan, zo gaat het tegenwoordig elke keerquote:
Je kan ook gewoonquote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Hahahahahahahahhaahahaha. Gek mens
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je kan ook gewoongebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |