Tja, jij bent de TS, jij moet aangeven wat voor wending dit topic moet krijgen. Je moet je eigen topic wel een beetje levendig houden!quote:
Absoluut. Maar je kunt niet verwachten dat een topic zichzelf interessant houdt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef SamCouscous het volgende:
ik wilde alleen weten of ik welkom ben
Dat is niet nodig...... Toch??quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut. Maar je kunt niet verwachten dat een topic zichzelf interessant houdt.
Wil je mijn ww weten?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef kovenant het volgende:
laat me raden,
wachtwoord is Berenpak1
Ik heb geen tinder, wat moet ik met dat. Ik ben niet hopeloos opzoek naar contacten. Je denkt gewoon teveel aan haar, waardoor je mij vergelijkt met haarquote:Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Jij lijkt op zo'n meid van Tinder. Ook vaak hahahahahhahahah. Als ik even niet reageer schrijft ze; Are you dying? En ze begon het gesprek met hoihoi, hoe is het?....TS, heb jij Tinder?
Je bent niet op zoek naar contacten maar maakt wel een account aan op FOK!, opent een topic en zegt dat iedereen dyingg is?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb geen tinder, wat moet ik met dat. Ik ben niet hopeloos opzoek naar contacten. Je denkt gewoon teveel aan haar, waardoor je mij vergelijkt met haar
Tinder is een vage app.. Ik heb het bij m'n collega gezien.. Ik vind het leuk om te kletsen, maar niet privé....quote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Desiler het volgende:
[..]
Je bent niet op zoek naar contacten maar maakt wel een account aan op FOK!, opent een topic en zegt dat iedereen dyingg is?
Hey je zou me negeren!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Tinder is een vage app.. Ik heb het bij m'n collega gezien.. Ik vind het leuk om te kletsen, maar niet privé....
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef SamCouscous het volgende:
[..]
Ik heb geen tinder, wat moet ik met dat. Ik ben niet hopeloos opzoek naar contacten. Je denkt gewoon teveel aan haar, waardoor je mij vergelijkt met haar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |