Meh, de GBL zal natuurlijk nooit de tweede viool willen spelen en daarom blijft hij lekker hier.quote:Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom steun ik Trump.
Wordt de andere kant van de plss aantrekkelijker dan Nederland voor Willie.
Ik denk dat hij wel een keer aftaait naar het buitenland.quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders blijft lekker tot z'n pensioen Kamerlid.
Koefnoen is minder?quote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kopspijkers cabaret had een niveau wat nu niet meer gehaald wordt
Goeie diss van de JOVD op 6.30, Altijd mooi.quote:
2/10 voor de leesbaarheid.quote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het bestaansrecht van Wilders' mening zie ik in het feit dat hij bedreigd wordt. Als iemand bedreigd wordt om zijn mening, vind ik het automatische een mening die geuit moet blijven. Ook al hoef je het er niet mee eens te zijn.
De miskleunen van Wilders vind ik zijn uitspraken als: "kopvoddentax" (op de persoon gespeeld, want geen enkel persoon heeft een "kop"), minder Marokkanen (Marokkaan zijn is geen "mening of overtuiging, zoals "Islam" dat wel is) en "Islamitisch stemvee" (personen zijn geen vee).
Verder is hij onbetrouwbaar. Zoals die keer dat hij tot vlak vóór de stembussluiting zei: "65 blijft 65", en de dag ernaar was het al weer "geen breekpunt".
En: tijdens zijn VVD-periode zei hij "Er is niks mis met de Islam, maar wél met de uitwassen van de islam". Staat op Youtube (uitspraak uit 2004). Terwijl in die tussenperiode (2004 t/m nu) géén nieuwe feiten zijn gekomen. Hoewel hij zegt van wel. Hij noemde bv 9-11. Maar 9-11 was in 2001, dus 3 jaar vóór 2004....
Ten faveure van Wilders speelt:
Wilders heeft regelmatig duidelijk gemaakt geen geweld te zullen gebruiken, en dit ook niet te propageren. En daar heeft hij gelijk in. Wilders is ook niet gelijk te stellen met een nazi, in zijn anti-islam-houding. Want een aanhanger van de Islam is een aanhanger van een "mening, overtuiging en/of ideologie". En daar kun je ieder moment afstand van nemen. Het is niet verbonden aan een ras of huidskleur.
En nazi's richten zich wel op iemands ras of huidskleur.
Verder vind ik "linkse mensen" erg hypocriet. Tav de komst van moslims zegt men: "We moeten openstaan voor deze mensen, en.... angst is een slechte raadgever.
En bij de mogelijke komst van Pegida zegt men: "Laat ze niet lopen". En zowel Pegida en Islam is gebaseerd op een mening. Alleen een ex-Pegida "lid" wordt niet met de dood bedreigd en iemand die de Islam-mening vaarwel zegt krijgt een Fatwa boven zijn hoofd.
Veel betere satire op de actualiteiten is er in Nederland anders nog steeds niet te vinden. Lubach heeft nog wel eens aardige items, de ingestudeerde grappen bij DWHN waren nog wel eens leuk, maar verder kan ik echt niets bedenken.quote:Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef Ryon het volgende:
Verder is kopspijkers natuurlijk zo crappy en gedateerd als maar kan zijn. Christus, dat demense (including me) dat in 2002 grappig vonden. Achteraf gezien is de VARA is door Talpa en Van Nieuwkerk gered.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel betere satire op de actualiteiten is er in Nederland anders nog steeds niet te vinden. Lubach heeft nog wel eens aardige items, de ingestudeerde grappen bij DWHN waren nog wel eens leuk, maar verder kan ik echt niets bedenken.
Dat niet alles geslaagd is, betekent niet dat het allemaal niets is. Qua satire vond ik het op het gebied van de actualiteiten nog steeds het best geslaagde van de laatste twintig jaar. Op sportgebied was dat dan weer het cabaret bij studio Spaan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hier heb je de zo gewaardeerde jaren nul humor.
Dat doet Lubach beter met 10 seconden zendtijd.
Toon Hermans, niet te vergeten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Actualiteitenhumor is sowieso bijna nooit echt leuk. En dat het veroudert lijkt mij weinig verrassend.
Goeie humor is tijdloos. Zoals Gummbah.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hier heb je de zo gewaardeerde jaren nul humor.
Dat doet Lubach beter met 10 seconden zendtijd.
Haha met Eric Gerets en Harry van Raaij.quote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat niet alles geslaagd is, betekent niet dat het allemaal niets is. Qua satire vond ik het op het gebied van de actualiteiten nog steeds het best geslaagde van de laatste twintig jaar. Op sportgebied was dat dan weer het cabaret bij studio Spaan.
Willem van Hanegem, Johan Derksen, Ronald Koeman en nog een paar anderen zijn ook goed gedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha met Eric Gerets en Harry van Raaij.![]()
![]()
René en Willy van de Kerkhof, niet te vergeten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Willem van Hanegem, Johan Derksen, Ronald Koeman en nog een paar anderen zijn ook goed gedaan.
Ik ga 2e kerstdag tijdens etenstijd. Eerst volproppen met kerstvoer en dan lekker uitbuiken in de bios.quote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef xpompompomx het volgende:
De nieuwe Star Wars was tof trouwens.![]()
![]()
Zo praat je toch niet over eten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst volproppen met kerstvoer [..]
Was vandaag bij de bierwinkel in Ermelo, ben je daar wel eens geweest?quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ah ja, vreten met kerst.
Voor Tweede Kerstdag in elk geval al 3 kilo gourmetvlees besteld bij de slager.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2015 21:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was vandaag bij de bierwinkel in Ermelo, ben je daar wel eens geweest?
Echt knap is ze anders niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Lelijke negerin speelt Hermione Granger
Niveautje hoor.
Weer een nieuw hoogtepuntje ja. Blijven natuurlijk vrijwilligers.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Dat is een proleet, die lees ik niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Tja, ik lees hier anders nooit mededelingen in de trant van 'lelijke zolderkamerautist nieuwe showbizz redacteur FP' of iets dergelijks.quote:
Onder het mom grappig en ludiek.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Dat genereert alleen een klik van de moeder van de betreffende redacteurquote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik lees hier anders nooit mededelingen in de trant van 'lelijke zolderkamerautist nieuwe showbizz redacteur FP' of iets dergelijks.
Dat.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Onder het mom grappig en ludiek.
Al zou ik het eerder plaatsen onder het kopje zuur en kwetsend, maar goed.
Makkelijk te verklaren als een permanent ongelukje tijdens het transmogrificeren.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat.
Overigens wel een curieuze keuze, gelet op het vertolking in de eerste delen.
Puik staaltje journalistiek.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Het is een toneelstuk dat zich negentien jaar na dato afspeelt.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat.
Overigens wel een curieuze keuze, gelet op het vertolking in de eerste delen.
Oh, dacht dat het om een film ging. Dan slaat het nergens op.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een toneelstuk dat zich negentien jaar na dato afspeelt.
Maar goed, de helft van de doelgroep trekt zich af op Emma Watson dus dat zal de toonzetting ook wel verklaren.
Ik geef ze geen ongelijk..quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar goed, de helft van de doelgroep trekt zich af op Emma Watson dus dat zal de toonzetting ook wel verklaren.
Met van die mooie websites die aftelden tot ze 18 zou worden.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk..
[ afbeelding ]
Koot en Bie waren, zeer tot mijn verrassing nog steeds grappig en actueel.quote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Actualiteitenhumor is sowieso bijna nooit echt leuk. En dat het veroudert lijkt mij weinig verrassend.
Goeie humor is tijdloos. Zoals Gummbah.
Volgens mij is die Djeez zelfs een paradepaardje voor het roemruchte Fokse 'alles moet kunnen'.quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat krijg je als je 'enthousiaste vrijwilligers' scribentje laat spelen.
Serieus?quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met van die mooie websites die aftelden tot ze 18 zou worden.
Ze is goed met toverstokjes? edit: te laatquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze is goed met toverstokjes? edit: te laat![]()
5/7quote:Op maandag 21 december 2015 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze is goed met toverstokjes? edit: te laat![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, ik denk dat ik fok maar gedag zeg
Variabele postcount. Daar doe je het natuurlijk niet voor.quote:
Die jongen is heel niet wijs.quote:Op maandag 21 december 2015 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is die Djeez zelfs een paradepaardje voor het roemruchte Fokse 'alles moet kunnen'.
Binnen het forum of FP?quote:
Ssst. Ze zitten overal.quote:Op maandag 21 december 2015 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Binnen het forum of FP?
Trouwens, zou jammer zijn want je CUL topic loopt natuurlijk erg goed.
Forum denk ik, berichtje werd live voor mijn neus weggehaald van verdriet.quote:Op maandag 21 december 2015 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Binnen het forum of FP?
Trouwens, zou jammer zijn want je CUL topic loopt natuurlijk erg goed.
Reya weer natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Forum denk ik, berichtje werd live voor mijn neus weggehaald van verdriet.
Je had een koikarperrecept gepost in CUL?quote:
Hehe.quote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je had een koikarperrecept gepost in CUL?
Nopequote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je had een koikarperrecept gepost in CUL?
Oh daar ben ik geloof ik ook al wel meermaals voor genote.quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope
Ik waagde wat te zeggen over de FrontPage
Aangename zaak vond ik het.quote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard.
Moet daar deze week ook nog even langs, kerstcadeau halen voor m'n vader.
Absoluut. Sindskort kun je in het café ernaast ook biertjes bestellen uit de winkel.quote:
Die nieuwsticker e.d. confronteren je er ook wel mee als je er niet komt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
Gewoon nooit op de fp komen is het beste.
Jij zal wel fan zijn van de FP.quote:Op maandag 21 december 2015 22:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
Gewoon nooit op de fp komen is het beste.
Dan nog die poelier uit Vierhouten er bij. Smullen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. Sindskort kun je in het café ernaast ook biertjes bestellen uit de winkel.
Heb daar binnenkort een nieuwjaarsborrel dus ben benieuwd.
Ik klik alleen om te kijken of ik op basis van titel goed gegokt had dat een artikel van de hand van Djeez kwam.quote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die nieuwsticker e.d. confronteren je er ook wel mee als je er niet komt.
Dat is niet echt een kunstquote:Op maandag 21 december 2015 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik klik alleen om te kijken of ik op basis van titel goed gegokt had dat een artikel van de hand van Djeez kwam.
Vierhouten ben ik ook dol op, al moet ik bekennen dat ik niet bekend ben met de betreffende poelier.quote:Op maandag 21 december 2015 22:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan nog die poelier uit Vierhouten er bij. Smullen.Je woont daar toch wel goed.
Altijd gezellig maandagavond.quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef betyar het volgende:
Ik kan natuurlijk een taxi nemen en naar den bosch gaan
Doe maar duur.quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef betyar het volgende:
Ik kan natuurlijk een taxi nemen en naar den bosch gaan
Niets. Lijkt mij het verstandigst.quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Friek_ het volgende:
De frontpage, wat zullen we erover zeggen?
Dat je je graag aan wil melden als crew om de kwaliteit te verbeteren?quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Friek_ het volgende:
De frontpage, wat zullen we erover zeggen?
Ik gok dat ik beter m'n energie kan steken in goed onderwijs.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat je je graag aan wil melden als crew om de kwaliteit te verbeteren?
Zorg maar dat je je leerlingen geen enquetes laat afnemen op Fok!.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ik beter m'n energie kan steken in goed onderwijs.
Succes. Hou je hoofd er goed bij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:06 schreef betyar het volgende:
Straks naar de advocaat de boel op papier zetten.
Ook hier gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes. Hou je hoofd er goed bij.
Goedemorgen.
Lijkt mij ook best lastig om te moeten luisteren naar een kereltje dat drie turven hoog is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:02 schreef Reya het volgende:
Vandaag de overgebleven staf mobiliseren om alle kleine dossiers nog voor Kerst af te handelen. Ik ga universeel gehaat worden.
Matigjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best lastig om te moeten luisteren naar een kereltje dat drie turven hoog is.
Is trouwens ook gewoon niet waar, want ons huidige opperhoofd is ook een onderdeurtje.quote:
Komt goed hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes. Hou je hoofd er goed bij.
Goedemorgen.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dit wordt ongetwijfeld een heerlijk topic, voor zo ver het dat nog niet is:
'Nieuwe bezuinigingen onvermijdelijk'
Ach, als je niet afhankelijk bent van de overheid, word je toch niet snel geraakt door bezuinigingen.quote:
Bezuinigen in Haags jargon voor lastenverzwaringquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, als je niet afhankelijk bent van de overheid, word je toch niet snel geraakt door bezuinigingen.
De laatste bezuinigingsronde hebben blijkbaar weinig indruk gemaakt, want ik kan mij niet goed herinneren welke lastenverzwaringen er allemaal door zijn gevoerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bezuinigen in Haags jargon voor lastenverzwaring
Maarja, jij verdient dan ook 8x modaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb er ook niet zoveel van gemerkt allemaal.
Help me even, welke lastenverzwaringen zijn er allemaal doorgevoerd? Het was vooral kut als je afhankelijk bent van de zorg, drie kinderen hebt en/of in een sociale huurwoning zit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maarja, jij verdient dan ook 8x modaal.
Aww, een Grumpietaartquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:35 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Disana
Of je belt het AMK omdat je je serieuze zorgen maakt over het welbevinden van een leerling, en je krijgt als antwoord dat er een wachtlijst is van drie maanden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Help me even, welke lastenverzwaringen zijn er allemaal doorgevoerd? Het was vooral kut als je afhankelijk bent van de zorg, drie kinderen hebt en/of in een sociale huurwoning zit.
Geen idee. Enige wat ik heb gemerkt is het eigen risico wat elk jaar omhoog gaat en nu al 385 euro is, wat ik standaard elk jaar betaal. Verder niets gemerkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Help me even, welke lastenverzwaringen zijn er allemaal doorgevoerd? Het was vooral kut als je afhankelijk bent van de zorg, drie kinderen hebt en/of in een sociale huurwoning zit.
Napoleon-complex. Kleine mannen zijn felle leiders.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best lastig om te moeten luisteren naar een kereltje dat drie turven hoog is.
Mijn ER is zelfs 885 euro.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee. Enige wat ik heb gemerkt is het eigen risico wat elk jaar omhoog gaat en nu al 385 euro is, wat ik standaard elk jaar betaal. Verder niets gemerkt.
Boehoe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent het niet standaard kwijt onder het mom van minder gebruik maken van de zorg en op de kosten letten. Dat gaat lekker als je een chronische ziekte hebt.[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik dus ook. En dat hoef ik toch nooit te betalen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee. Enige wat ik heb gemerkt is het eigen risico wat elk jaar omhoog gaat en nu al 385 euro is, wat ik standaard elk jaar betaal. Verder niets gemerkt.
Kan er ook geen gebruik van maken. Echter zijn ziekenhuisopnames en ambulances wat duurder dan die prikpennen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boehoe.
De vervuiler moet maar lekker betalen.
Mijn assurantiebelasting is keer drie gegaan en de BTW naar 21%.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. En dat hoef ik toch nooit te betalen.
Daarom is een hoog ER goed. Eigenlijk ben ik voor een eigen risico per zorghandeling.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan er ook geen gebruik van maken. Echter zijn ziekenhuisopnames en ambulances wat duurder dan die prikpennen.
Maar dat geeft ook niet, want ik ben een factor vijf minder gaan roken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn assurantiebelasting is keer drie gegaan en de BTW naar 21%.
Daarnaast zijn jouw peuken duurder. Lekker voor je.
Dat doe ik inderdaad. In maart/april ongeveer heb ik de eerste rekening van meteen het volle eigen risico binnen en de rest van het jaar zuig ik de zorg volledig uit. Ik betaal er immers voor en heb er dus recht op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom is een hoog ER goed. Eigenlijk ben ik voor een eigen risico per zorghandeling.
Anders heb je types die in maart al door hun ER heen zijn en het rest van het jaar vieren dat ze nooit meer hoeven te betalen.
Belasting betalen is een keuze.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat geeft ook niet, want ik ben een factor vijf minder gaan roken.
Moral hazard. ER dus ophogen naar 3.650 p/maand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad. In maart/april ongeveer heb ik de eerste rekening van meteen het volle eigen risico binnen en de rest van het jaar zuig ik de zorg volledig uit. Ik betaal er immers voor en heb er dus recht op.
En gewoon contant betalen voor een huisartsconsult.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moral hazard. ER dus ophogen naar 3.650 p/maand.
Jullie boekhouder is alvast aan de kerstborrel begonnen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wij hoefden deze maand over de eerste paar honderd euro van ons salaris geen belasting te betalen. Iemand enig idee waar dat over ging?
Even mijn glazen bol poetsen. Aha, dat was je klep dicht-bonus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wij hoefden deze maand over de eerste paar honderd euro van ons salaris geen belasting te betalen. Iemand enig idee waar dat over ging?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even mijn glazen bol poetsen. Aha, dat was je klep dicht-bonus.
Mijn zilveren lepel zorgt voor mondwondjes, excuus.quote:
Minstens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moral hazard. ER dus ophogen naar 3.650 p/maand.
9/10quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, wellicht dat jullie konden uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zilveren lepel zorgt voor mondwondjes, excuus.
Ik snap niks van geld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, wellicht dat jullie konden uitleggen waarom.
Jullie zijn toch gehaaide financiële mannetjes?
Dat komt hierdoor:quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap niks van geld.
Al helemaal niet waarom ik 1.400 minder op m'n rekening krijg dan dat er op mijn loonbriefje staat.
Mijn leven is een leugen. Ik heb een grote stalen bal aan mijn voeten gebonden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat komt hierdoor:
https://www.dekameronline.nl/artikel/25269
Eieren zijn spotgoedkoop, ook die vrije uitloop übereieren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Schaalvergroting in veehouderij zet door
![]()
Suck it biologische vrije uitloop hippies.
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Nee, ik doel op een topic bij de buren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Koos op de baricades met een EU-vlag al zwaaiend in de hand.
Ik doelde hierop: NWS / 'Nieuwe bezuinigingen onvermijdelijk'quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Nee, ik doel op een topic bij de buren.
Klinkt toch alleszins redelijk?quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doelde hierop: NWS / 'Nieuwe bezuinigingen onvermijdelijk'
Zonder de EU valt je aircootje uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, klinkt meer als OMG zonder de EU gaat het licht uit.
We zullen het niet weten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, klinkt meer als OMG zonder de EU gaat het licht uit.
Dat wordt ook niet gedaan voor zover ik kan zien, of valt het vermelden dat iemand even met vakantie is ook al onder het 'bespreken van bans'?quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:56 schreef Reya het volgende:
Bans worden niet besproken, dat lijkt me toch algemeen bekend.
Laat het dan ook daarbij blijven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gedaan voor zover ik kan zien, of valt het vermelden dat iemand even met vakantie is ook al onder het 'bespreken van bans'?
Ga lekker zelf die grens bewaken, uitvreter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:06 schreef Heilwasser het volgende:
Waren EU-ambtenaren maar zo strict over de Uniegrenzen.
Zijn inderdaad indrukwekkende beelden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
In Kowloon's beloofde land hebben ze zich ook weer een leuk probleem op de hals gehaald:
Zijn er in China überhaupt nog plekken waar je een blauwe lucht kan zien?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
In Kowloon's beloofde land hebben ze zich ook weer een leuk probleem op de hals gehaald:
Op dagen dat de Partij vergadert, schijnt het wel te kunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn er in China überhaupt nog plekken waar je een blauwe lucht kan zien?
Alleen in de Gobi:quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn er in China überhaupt nog plekken waar je een blauwe lucht kan zien?
Hehe, elders op de interwebz staat bij dat dit gebouwtje in de Taklamakan woestijn ligtquote:
Mooie plekken, die geiser spant wel de kroon qua onaardsheid.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef Perrin het volgende:
En in de Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/r(...)tsen_op_aarde__.html
Vroeger spanden wij daar een touwtje tussen en dan maakten we een netje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef Heilwasser het volgende:
Hier een foto van een econoom terwijl hij z'n voorspellingen doet:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel lang geleden, Disana.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger spanden wij daar een touwtje tussen en dan maakten we een netje.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, Disana.
Of een Fok!ker die zijn penislengte aangeeft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of een Fok!ker die zijn penislengte aangeeft.
Enkele millennia geleden gebeurde dat nog op licht afwijkende wijze:quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kijk, ze integreren al perfect. Maagzuurremmers zijn essentieel voor den Nederlander.quote:Uit gegevens van het RIVM blijkt dat het aantal gevallen van TBC met de komst van meer asielzoekers nauwelijks zal stijgen. Het COA ziet echter wel een grote noodzaak onder de asielzoekers anti-depressiva voor te schrijven.
Omdat asielzoekers onder een specifieke regeling voor de vergoeding van zorg vallen, is specifiek in kaart te brengen welke medicijnen worden voorgeschreven. Na de anti-depressiva (10% van alle medicijnen voor asielzoekers) worden anti-psychotica (8%) en maagzuurremmers (6,4%) het meest voorgeschreven.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of een Fok!ker die zijn penislengte aangeeft.
Nice.quote:http://www.bbc.com/news/world-asia-china-34592186
But China is taking the whole concept a few steps further. The Chinese government is building an omnipotent "social credit" system that is meant to rate each citizen's trustworthiness.
By 2020, everyone in China will be enrolled in a vast national database that compiles fiscal and government information, including minor traffic violations, and distils it into a single number ranking each citizen.
Ik mis zijn wichelroede en zijn glazenbol. Of zou hij als opperhoofd inmiddels al zonder kunnen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:VVSG, de vereniging van Vlaamse steden en gemeenten, uit twijfels bij de studie. ‘We herkennen ons niet in de conclusie dat bestuurders hun persoonlijk of partijbelang zouden doen voorgaan op het algemeen belang.’
Whehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:00 schreef Reya het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151221_02032886
Mooi artikel. Vooral dit:
[..]
Ik had het verrassend gevonden als ze zeiden dat ze dit inderdaad op dagelijkse basis merken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Economen met een mening over vergunningenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Geys is een politiek wetenschapper, volgensmij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Economen met een mening over vergunningen
Ai. Dat maakt het de situatie niet veel beter op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Geys is een politiek wetenschapper, volgensmij.
Hier heb je een muzikale metro. Stap je nietsvermoedend 's ochtends in, moet je Billy Joel aanhorenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef Ryon het volgende:
Er bestaat zoiets als een "Sky radio kersttram" en ik zit er in. Hel op aarde dit.
Sociologen doen toch überhaupt geen empirisch onderzoek? Beetje in je baard wrijven en het kapitalisme bekritiseren, dat was het wel weer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai. Dat maakt het de situatie niet veel beter op.
Hopen dat dat alleen in Amsterdam voorkomt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef Ryon het volgende:
Er bestaat zoiets als een "Sky radio kersttram" en ik zit er in. Hel op aarde dit.
Of juist je onderzoek aan de duivel verkopen. Dat is wat Ryon voornamelijk doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Sociologen doen toch überhaupt geen empirisch onderzoek? Beetje in je baard wrijven en het kapitalisme bekritiseren, dat was het wel weer.
Doe eens gezellig mee met het volk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef Ryon het volgende:
Lijn 1 in Den Haag.. Mijn zoon (van 3) vindt 'm geweldig, staat te glunderen voor het raam als ie langsrijdt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef Ryon het volgende:
Het had ook Coldplay kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier heb je een muzikale metro. Stap je nietsvermoedend 's ochtends in, moet je Billy Joel aanhoren
Zo oud al? Man man.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:16 schreef Tem het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je 28ste verjaardag, Disana.
Hoe is dat exact beter?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het had ook Coldplay kunnen zijn.
Dat je je gelukkig moet prijzen dat het geen Coldplay was.quote:
Ik bedoelde meer dat Billy Joel nog alleszins meevalt als je het in perspectief plaatst.quote:
Ik zie geen post van koos in dat topic.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Nee, ik doel op een topic bij de buren.
quote:Norway Offers Migrants a Lesson in How to Treat Women
http://www.nytimes.com/20(...)reat-women.html?_r=0
Ik ook niet. Maar ik zag zijn profiel en deed 1+1=2.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie geen post van koos in dat topic.
Ja, hallo. Nu moet Reya weer aan de slag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zag zijn profiel en deed 1+1=2.
Streepje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zag zijn profiel en deed 1+1=2.
Die kleine culturele verschillen kunnen soms tot veel onduidelijkheden en misverstanden leiden.quote:
quote:The goal is that participants will "at least know the difference between right and wrong," said Nina Machibya, the Sandnes center's manager.
A course manual sets out a simple rule that all asylum seekers need to learn and follow: "To force someone into sex is not permitted in Norway, even when you are married to that person."
Koos is een beetje the boy in the striped pyjamas inderdaad.quote:
Ook wel bekend als de "Drunk Dalton".quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Koos is een beetje the boy in the striped pyjamas inderdaad.
Dat die lui überhaupt in zo'n vreselijk land als Noorwegen willen vertoeven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kleine culturele verschillen kunnen soms tot veel onduidelijkheden en misverstanden leiden.
[..]
Wel in een waardige discipline, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:36 schreef Kowloon het volgende:
Zo, 26 januari aanstaande kan ik weer een MSc. titel ophalen.
Driemaal verslagen, flinke klap voor mijn ego.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:36 schreef Kowloon het volgende:
Ach, dat verschil is kleiner dan je denkt:quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kleine culturele verschillen kunnen soms tot veel onduidelijkheden en misverstanden leiden.
[..]
quote:Pas vanaf 1991 is verkrachting binnen het huwelijk strafbaar.
Vóór 1991 gold dat partners binnen het huwelijk bepaalde echtelijke verplichtingen hadden. Eén daarvan was het hebben van seks. Ook indien een van de partners niet instemde met de voorgenomen geslachtsgemeenschap, was het geen verkrachting zoals dat nu strafbaar is gesteld. Het begrip verkrachting werd daarop na maatschappelijke en politieke druk opgerekt.
Als ze slechts één generatie achterlopen valt het wel mee ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat verschil is kleiner dan je denkt:
[..]
Nog meer goed nieuws. Hongarije gidsland.quote:Hungary’s Migrant Stance, Once Denounced, Gains Some Acceptance
BUDAPEST — Like most members of Hungary’s liberal intellectual elite, George Konrad, a distinguished novelist, loathes his country’s stridently illiberal prime minister, Viktor Orban.
“He is not a good democrat and I don’t believe he is a good person,” said Mr. Konrad, a veteran of communist-era struggles against dictatorship.
All the same, he thinks Mr. Orban, the self-declared scourge of mainstream elites across Europe, was right and Chancellor Angela Merkel of Germany was wrong about how to respond to the chaotic flood of migrants seeking refuge from war and poverty — perhaps Europe’s most serious crisis since World War II.[..]
Pfff, ongezellig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Koos is een beetje the boy in the striped pyjamas inderdaad.
Master Geographic Information Systems. Ofwel veel goniometrie, programmeren en remote sensing technologie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel in een waardige discipline, mag ik hopen?
Kan ermee door.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Master Geographic Information Systems. Ofwel veel goniometrie, programmeren en remote sensing technologie.
En wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Master Geographic Information Systems. Ofwel veel goniometrie, programmeren en remote sensing technologie.
Maar jij wordt dan wel weer ingenieur.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Driemaal verslagen, flinke klap voor mijn ego.
Laten we niet op zaken vooruitlopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar jij wordt dan wel weer ingenieur.
Dat wist ik niet. Damn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat verschil is kleiner dan je denkt:
[..]
Dat deed ik net anders ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Laten we niet op zaken vooruitlopen.
Concreet graag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mij nuttig maken voor de maatschappij en mijn portemonnee.
Gemeenschap is net zo belangrijk inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso het huwelijk en het concept van "nuclear family".
De vraag is, waarom trouwen mannen nog?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Damn.![]()
Zou dan als vrouw niet zo snel trouwen met dit soort dingen. Wat walgelijk.
Ik probeer een onderzoeksfunctie op het gebied van economie en geografie te pakken te krijgen, zeg maar wat Ewald Engelen ook doet.quote:
Hmmm, Beieren versus oostzeekustquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Heilwasser het volgende:
Kowloon gaat onderzoeken waarom kuststroken rijk en ontwikkeld zijn en binnenlanden arm en achterlijk.
Je wil gaan promoveren?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik probeer een onderzoeksfunctie op het gebied van economie en geografie te pakken te krijgen, zeg maar wat Ewald Engelen ook doet.
Ah, vastgoed dus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik probeer een onderzoeksfunctie op het gebied van economie en geografie te pakken te krijgen, zeg maar wat Ewald Engelen ook doet.
Geen gezeik, iedereen wees.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:53 schreef robin007bond het volgende:
In mijn utopie wordt het kind door de gemeenschap opgevoed. Geen gedoe meer met gescheiden ouders en slechte opvoeding.
Bedankt, Armand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:53 schreef robin007bond het volgende:
In mijn utopie wordt het kind door de gemeenschap opgevoed. Geen gedoe meer met gescheiden ouders en slechte opvoeding.
Nee, nu nog niet. Denk eerder aan ingenieursbureau's of een gespecialiseerd adviesbureau op het gebied van logistiek, transport en/of vervoer.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kibboetsquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:53 schreef robin007bond het volgende:
Utopie inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:53 schreef robin007bond het volgende:
Zijn je resultaten daar wel goed genoeg voor?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
AT Osborne geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet. Denk eerder aan ingenieursbureau's of een gespecialiseerd adviesbureau op het gebied van logistiek, transport en/of vervoer.
Vooral geen verantwoording nemen voor je tapijtrattenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:53 schreef robin007bond het volgende:
Kun je al een keer in de praktijk proberen in sommige communes. Als je het daar langer dan een paar jaar uithoudt: huldequote:Op dinsdag 22 december 2015 13:53 schreef robin007bond het volgende:
Als ik een 8,5 haal voor mijn scriptie daalt mijn gemiddelde en ik heb al onderzoekservaring vanuit mijn werk bij de universiteit. Ik hoop maar dat het voldoende is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zijn je resultaten daar wel goed genoeg voor?
Tsja..quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kibboets
Dat was een groots succes inderdaad.
Is je leeftijd nog een mogelijk obstakel?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ik een 8,5 haal voor mijn scriptie daalt mijn gemiddelde en ik heb al onderzoekservaring vanuit mijn werk bij de universiteit. Ik hoop maar dat het voldoende is.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een joodse utopie, welteverstaan.
Socialisme werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja..Lijkt dat jou geen goed idee dan? Scheelt wel een hoop gezeik met scheiden, verwaarloosde kinderen etc.
En wellicht deugde de implementatie bij de kibboets gewoon niet..
Mag je als gemeenschap iemand zijn kinderen ontnemen? Hoe zou jij je voelen als je je kind zou moeten overdragen aan de gemeenschap en het verboden was om jouw kind anders te behandelen dan alle andere kinderen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja..Lijkt dat jou geen goed idee dan? Scheelt wel een hoop gezeik met scheiden, verwaarloosde kinderen etc.
En wellicht deugde de implementatie bij de kibboets gewoon niet..
Ja, dat zou kunnen, maar op dat vlak kan ik niks veranderen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is je leeftijd nog een mogelijk obstakel?
Vandaar al die socialistische elementen in de Nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Socialisme werkt gewoon niet.
Gewoon liegen, je ziet er 18 uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar op dat vlak kan ik niks veranderen.In die zin is het dus irrelevant voor mij.
Ja, precies dat soort clubjes. Panteia, TNO Verkeer en Vervoer, MTBS, etc..quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
AT Osborne geprobeerd?
Da's wel een toko voor je.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Socialisme werkt gewoon niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaar al die socialistische elementen in de Nederlandse samenleving.
Valt tegen. Niemand vraagt meer om mijn ID als ik bier koop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon liegen, je ziet er 18 uit.
Dat lijkt me minder cool.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag je als gemeenschap iemand zijn kinderen ontnemen? Hoe zou jij je voelen als je je kind zou moeten overdragen aan de gemeenschap en het verboden was om jouw kind anders te behandelen dan alle andere kinderen?
Niet slecht voor een malariafilantroop. In 2007 stond hij nog op 56 miljard dollar.quote:Rijkste persoon ter wereld is Bill Gates, volgens Bloomberg. Hij heeft een geschat vermogen van 82 miljard dollar.
Hij is gewoon vrij selectief in zijn goede doelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet slecht voor een malariafilantroop. In 2007 stond hij nog op 56 miljard dollar.
Zo rijk zijn dat je zelfs met filantropie niet van je geld af kunt komen.
Je geld tellen is binnen natuurlijk wat verstandiger dan buiten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:28 schreef Heilwasser het volgende:
Gates heeft een bijzonder slechte huid. Typische nerd die de hele dag achter z'n pc zit.
Denkt u daadwerkelijk dat u waht nog lessen kan leren aangaande geld?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je geld tellen is binnen natuurlijk wat verstandiger dan buiten.
Zuckerberg is vooral zelf degene die ervan profiteert.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met Gates, Buffett en Zuckerberg heb je moeilijke tegenstanders als socialist.
Sterker nog, las laatst een interview met hem waarin hij gewoon openlijk toegaf dat hij alleen in filantropie investeert als er een goede business case ligt. Het enige verschil is dat hij het in de opstartfase wat langer uit kan zingen dan anderen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is gewoon vrij selectief in zijn goede doelen.
Hij ontvangt meer geld door z'n investeringen dan dat hij kan plaatsen als filantroop.
De Piketty-hype is al weer aardig voorbij krijg ik de indruk. Hopelijk heeft Piketty er zelf goed van te weten profiteren de afgelopen tijd.quote:Maar goed, Piketty-believers zullen wel weer moord en brand schreeuwen.
Met Gates, Buffett en Zuckerberg heb je moeilijke tegenstanders als socialist.
Anders zijn jullie gewoon een keer dankbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zuckerberg is vooral zelf degene die ervan profiteert.
http://www.nytimes.com/20(...)ps-himself.html?_r=1
Het soort zaken dat je in de gevangenis leren kanquote:
Ik dacht eerst het zo'n keukenmachine was.quote:
Wie is er niet groot mee geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst het zo'n keukenmachine was.Kan je de knakworstjes weer in separatorvleespasta omzetten.
U.quote:
Als je geld over de balk gast smijten is het na 10 jaar op. Een fonds wat winst genereert uit filantropie kan oneindig voortbestaan en dus ook veel langer filantropische doelen ondersteunen. Zonder financiële duurzaamheid begin je niets.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat aanvaard ik als voldoende.quote:
Typisch Pokkelmans filmpje.quote:
Oh noes, het zal toch niet?!quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat je er iets nuttigs mee kunt gaan doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:36 schreef Kowloon het volgende:
Vlamingen hebben wel leuke humor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zag laatst mijn Vlaamse tegenhanger:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |