Meh, de GBL zal natuurlijk nooit de tweede viool willen spelen en daarom blijft hij lekker hier.quote:Op maandag 21 december 2015 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom steun ik Trump.
Wordt de andere kant van de plss aantrekkelijker dan Nederland voor Willie.
Ik denk dat hij wel een keer aftaait naar het buitenland.quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders blijft lekker tot z'n pensioen Kamerlid.
Koefnoen is minder?quote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kopspijkers cabaret had een niveau wat nu niet meer gehaald wordt
Goeie diss van de JOVD op 6.30, Altijd mooi.quote:
2/10 voor de leesbaarheid.quote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het bestaansrecht van Wilders' mening zie ik in het feit dat hij bedreigd wordt. Als iemand bedreigd wordt om zijn mening, vind ik het automatische een mening die geuit moet blijven. Ook al hoef je het er niet mee eens te zijn.
De miskleunen van Wilders vind ik zijn uitspraken als: "kopvoddentax" (op de persoon gespeeld, want geen enkel persoon heeft een "kop"), minder Marokkanen (Marokkaan zijn is geen "mening of overtuiging, zoals "Islam" dat wel is) en "Islamitisch stemvee" (personen zijn geen vee).
Verder is hij onbetrouwbaar. Zoals die keer dat hij tot vlak vóór de stembussluiting zei: "65 blijft 65", en de dag ernaar was het al weer "geen breekpunt".
En: tijdens zijn VVD-periode zei hij "Er is niks mis met de Islam, maar wél met de uitwassen van de islam". Staat op Youtube (uitspraak uit 2004). Terwijl in die tussenperiode (2004 t/m nu) géén nieuwe feiten zijn gekomen. Hoewel hij zegt van wel. Hij noemde bv 9-11. Maar 9-11 was in 2001, dus 3 jaar vóór 2004....
Ten faveure van Wilders speelt:
Wilders heeft regelmatig duidelijk gemaakt geen geweld te zullen gebruiken, en dit ook niet te propageren. En daar heeft hij gelijk in. Wilders is ook niet gelijk te stellen met een nazi, in zijn anti-islam-houding. Want een aanhanger van de Islam is een aanhanger van een "mening, overtuiging en/of ideologie". En daar kun je ieder moment afstand van nemen. Het is niet verbonden aan een ras of huidskleur.
En nazi's richten zich wel op iemands ras of huidskleur.
Verder vind ik "linkse mensen" erg hypocriet. Tav de komst van moslims zegt men: "We moeten openstaan voor deze mensen, en.... angst is een slechte raadgever.
En bij de mogelijke komst van Pegida zegt men: "Laat ze niet lopen". En zowel Pegida en Islam is gebaseerd op een mening. Alleen een ex-Pegida "lid" wordt niet met de dood bedreigd en iemand die de Islam-mening vaarwel zegt krijgt een Fatwa boven zijn hoofd.
Veel betere satire op de actualiteiten is er in Nederland anders nog steeds niet te vinden. Lubach heeft nog wel eens aardige items, de ingestudeerde grappen bij DWHN waren nog wel eens leuk, maar verder kan ik echt niets bedenken.quote:Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef Ryon het volgende:
Verder is kopspijkers natuurlijk zo crappy en gedateerd als maar kan zijn. Christus, dat demense (including me) dat in 2002 grappig vonden. Achteraf gezien is de VARA is door Talpa en Van Nieuwkerk gered.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel betere satire op de actualiteiten is er in Nederland anders nog steeds niet te vinden. Lubach heeft nog wel eens aardige items, de ingestudeerde grappen bij DWHN waren nog wel eens leuk, maar verder kan ik echt niets bedenken.
Dat niet alles geslaagd is, betekent niet dat het allemaal niets is. Qua satire vond ik het op het gebied van de actualiteiten nog steeds het best geslaagde van de laatste twintig jaar. Op sportgebied was dat dan weer het cabaret bij studio Spaan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hier heb je de zo gewaardeerde jaren nul humor.
Dat doet Lubach beter met 10 seconden zendtijd.
Toon Hermans, niet te vergeten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Actualiteitenhumor is sowieso bijna nooit echt leuk. En dat het veroudert lijkt mij weinig verrassend.
Goeie humor is tijdloos. Zoals Gummbah.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hier heb je de zo gewaardeerde jaren nul humor.
Dat doet Lubach beter met 10 seconden zendtijd.
Haha met Eric Gerets en Harry van Raaij.quote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat niet alles geslaagd is, betekent niet dat het allemaal niets is. Qua satire vond ik het op het gebied van de actualiteiten nog steeds het best geslaagde van de laatste twintig jaar. Op sportgebied was dat dan weer het cabaret bij studio Spaan.
Willem van Hanegem, Johan Derksen, Ronald Koeman en nog een paar anderen zijn ook goed gedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha met Eric Gerets en Harry van Raaij.![]()
![]()
René en Willy van de Kerkhof, niet te vergeten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Willem van Hanegem, Johan Derksen, Ronald Koeman en nog een paar anderen zijn ook goed gedaan.
Ik ga 2e kerstdag tijdens etenstijd. Eerst volproppen met kerstvoer en dan lekker uitbuiken in de bios.quote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef xpompompomx het volgende:
De nieuwe Star Wars was tof trouwens.![]()
![]()
Zo praat je toch niet over eten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst volproppen met kerstvoer [..]
Was vandaag bij de bierwinkel in Ermelo, ben je daar wel eens geweest?quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ah ja, vreten met kerst.
Voor Tweede Kerstdag in elk geval al 3 kilo gourmetvlees besteld bij de slager.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2015 21:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was vandaag bij de bierwinkel in Ermelo, ben je daar wel eens geweest?
Echt knap is ze anders niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Lelijke negerin speelt Hermione Granger
Niveautje hoor.
Weer een nieuw hoogtepuntje ja. Blijven natuurlijk vrijwilligers.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Dat is een proleet, die lees ik niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Tja, ik lees hier anders nooit mededelingen in de trant van 'lelijke zolderkamerautist nieuwe showbizz redacteur FP' of iets dergelijks.quote:
Onder het mom grappig en ludiek.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Dat genereert alleen een klik van de moeder van de betreffende redacteurquote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik lees hier anders nooit mededelingen in de trant van 'lelijke zolderkamerautist nieuwe showbizz redacteur FP' of iets dergelijks.
Dat.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Onder het mom grappig en ludiek.
Al zou ik het eerder plaatsen onder het kopje zuur en kwetsend, maar goed.
Makkelijk te verklaren als een permanent ongelukje tijdens het transmogrificeren.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat.
Overigens wel een curieuze keuze, gelet op het vertolking in de eerste delen.
Puik staaltje journalistiek.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Niveautje hoor.
Het is een toneelstuk dat zich negentien jaar na dato afspeelt.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat.
Overigens wel een curieuze keuze, gelet op het vertolking in de eerste delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |