Dat geluid... pssstttt.... Dat je het eerder hoort dan voeltquote:Op maandag 21 december 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Ah dit heb ik ook zo vaak, je branden aan de overn.
Hji probeert de chef te spelen maar helaas lukte dat niet nee.quote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
En Andrew valt beetje door de mandWaarschijnlijk gewend om altijd de grootste te zijn
Zoiets had ik ook toen ik in mijn vinger sneed, ik zag eerst het bloed en toen voelde ik het pasquote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat geluid... pssstttt.... Dat je het eerder hoort dan voelt
Als je Ramsay als voorbeeld hebt, denk je vaak dat het zo moet, majaquote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hji probeert de chef te spelen maar helaas lukte dat niet nee.
Nathan ook... Zo heerlijk rustigquote:
Ja iddquote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nathan ook... Zo heerlijk rustig![]()
It's just chaos, don't worry
![]()
Nu Riley pleite is ben ik voor Nathan.quote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nathan ook... Zo heerlijk rustig![]()
It's just chaos, don't worry
![]()
quote:
Och, als je het roept, zou het beetje peper in de reet kunnen gevenquote:Op maandag 21 december 2015 19:06 schreef WheeleE het volgende:
Mooi geënsceneerd, die weglopen de klanten
quote:Op maandag 21 december 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-bloed-doneren.html
We komen er wel, ooit, een keer...
Visquote:
Vleet, vloot, boot, zee, water, zee, visquote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat aan 'bij de vleet'te denken
Nou ik denk dat het er zeker iets mee te maken heeft idd.quote:Op maandag 21 december 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vleet, vloot, boot, zee, water, zee, vis
mooi groen is niet lelijkquote:Op maandag 21 december 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil dat shirt van JimmyDoet pijn aan je ogen gewoon
Ik vind het geweldig groenquote:
Hij is denk ik overal de grootste en breedste... Dat kan in je jeugd erg veel voordeel hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 19:24 schreef WheeleE het volgende:
Zelfvertrouwen mist Andrew in ieder geval niet
Iedere dag 2 eruit... dus overmorgen zijn we klaarquote:Op maandag 21 december 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat er nog een afvalrondje zou komen maar ze zijn meteen weg.
Lijkt me een prooi voor Andrewquote:
Ik wou net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
Ik zou eerst de suikers er op gooien en verdelen en daarna over alle dingen heen met de brander.
ja ze hoeven de pudding niet te maken, alleen de suiker verdelen en in de fik zettenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik zat even ergens anders en dacht eigenlijk dat ze de creme brulee moesten maken, maar ze moeten ze branden
ik heb het ook nooit gedaan, maar de voorbeelden waren wel duidelijk, zwartig donkerbruin zit er niet uitquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Is dit nou moeilijk? Heb geen idee, nog nooit gedaan.
Niet te dichtbij branden dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het ook nooit gedaan, maar de voorbeelden waren wel duidelijk, zwartig donkerbruin zit er niet uit
weet ik niet, ik zag hem met de brander er ook best dicht op zitten.quote:
ja dus, oke dan zag ik het toch goed.quote:
die zijn sowieso niet zo zacht toch?quote:
Wel tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn sowieso niet zo zacht toch?
bramen zijn zachter idd, maar framboos niet volgens mij....quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel tochAl raak ik altijd door de war met bramen.
Ah das balenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht nog ff snel een klein kerstkado te kopen. Bol.com en laten bezorgen bij de appie.
In de mail staat nog netjes 2 werkdagen (mail was van zondag) maar helaas als ik nu inlog zie ik verwachting 7 januari....
ja ach, geen ramp ofzo. Ze heeft ook niets voor mn verjaardag gekocht, zelfs geen kaart dus ik voel me niet verplicht...quote:
hmm nee iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ach, geen ramp ofzo. Ze heeft ook niets voor mn verjaardag gekocht, zelfs geen kaart dus ik voel me niet verplicht...
Ah moet je toch naar buitenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht nog ff snel een klein kerstkado te kopen. Bol.com en laten bezorgen bij de appie.
In de mail staat nog netjes 2 werkdagen (mail was van zondag) maar helaas als ik nu inlog zie ik verwachting 7 januari....
Ik moet lekker nietsquote:
Dat is wel voordeel van bij appie laten bezorgen, kun je meteen terug sturenquote:Ik had iets besteld (geen kado) en geannuleerd omdat ik met een bon wilde betalen, je raadt het al, krijg ik het 2xMorgen meteen 1 terugsturen.
ik twijfel zelfs of ik het niet gewoon ga annuleren.quote:
Ach postkantoor is om de hoek. AH is verder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
Dat is wel voordeel van bij appie laten bezorgen, kun je meteen terug sturen
Ik ken het, had 1 keer dat ik iets bestelde en toen bedacht dat ik nog iets er bij wilde. Dus heel snel geannuleerd en nieuwe bestelling gemaakt.. Kwam ook 2 keer bij de AH aan, kleinste doos retour gestuurd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
En ik annuleerde echt binnen een minuut he kreeg wel een mail dat het in behandeling was, maar helaas.... dat annuleren slaat dus nergens op.
Zou ik wel doen. Als jij niks gekregen hebt, waarom zou je haar dan wat gevenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet lekker nietsJa ademen poepen en belasting betalen
[..]
Dat is wel voordeel van bij appie laten bezorgen, kun je meteen terug sturen
[..]
ik twijfel zelfs of ik het niet gewoon ga annuleren.
ow ja, hier is appie dichterbij. Postkantoor zit in binnenstad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach postkantoor is om de hoek. AH is verder.
ik denk er nog ff over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Als jij niks gekregen hebt, waarom zou je haar dan wat geven
Ik moet het open maken om te zien welk ordernummer terug moet. Niet die ik met bon heb betaald. Deels met bon eigenlijk. Klein bedrag staat nog open.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ken het, had 1 keer dat ik iets bestelde en toen bedacht dat ik nog iets er bij wilde. Dus heel snel geannuleerd en nieuwe bestelling gemaakt.. Kwam ook 2 keer bij de AH aan, kleinste doos retour gestuurd.
Die "moeilijke" zag niet moeilijk uitquote:
Nou ik zou het allemaal moeilijk vinden hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Die "moeilijke" zag niet moeilijk uit
Die eerste leek me een ramp om goed recht te houden
Ok maar ik ging er van uit dat ze deeg wel kunnen makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou het allemaal moeilijk vinden hoor
Mij lijkt het deeg maken het lastigst.
Ik zie toch bij de volwassenen dat het vaak niet goed gaat. Dat het niet helemaal gaar is bijv.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok maar ik ging er van uit dat ze deeg wel kunnen maken
En dat is het lastigste van de moeilijkste.
Ik heb alleen een nummer (van NIPO enquetes) en je krijgt dan het bedrag via zo een nummer terug volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk als je met een kadokaart betaald hebt? krijg je dan de waarde gewoon weer terug op je kaart?
Verschilt per kaartquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk als je met een kadokaart betaald hebt? krijg je dan de waarde gewoon weer terug op je kaart?
bol.com waardebon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Verschilt per kaart
Waar hebben we het over?
ik heb echt een kaart, gekregen op de verjaardagquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een nummer (van NIPO enquetes) en je krijgt dan het bedrag via zo een nummer terug volgens mij.
bol.com kaartquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Verschilt per kaart
Waar hebben we het over?
Denk dat het met hetzelfde principe werkt, jij zult ook een nummer moeten invullen als je iets bestelt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb echt een kaart, gekregen op de verjaardag
[..]
bol.com kaart
okeuj dat is wel handig om te weten...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat het met hetzelfde principe werkt, jij zult ook een nummer moeten invullen als je iets bestelt.
die is doorquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
Die trifle is eigenlijk een soort vlaflip maar dan luxe.
nee morgenquote:
Ik denk ook dat het heel close was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef roos85 het volgende:
Gordon is het er volgens mij niet mee eens.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
eerlijk gezegd gunde ik het Jimmy meer dan Andrew.
Ik had het liefst Jimmy en Andrew in de finale gezien. Met Nathan had ik neit zoveel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
maar hij is wel beter.... eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het liefst Jimmy en Andrew in de finale gezien. Met Nathan had ik neit zoveel.
Misschien wel ja. Maar dat is vaak het zure, zie je bij de volwassenen ook weleens, de hele tijd alles geweldig, dan 1 ding minder en dan ga je... Eigenlijk is het zoals ze bij Topchef doen beter, met punten geven. Kun je een 6 nog ophalen met bijv. een 9.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hij is wel beter.... eigenlijk...
ja dat wel....maar ja zo werkt het MC niet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar dat is vaak het zure, zie je bij de volwassenen ook weleens, de hele tijd alles geweldig, dan 1 ding minder en dan ga je... Eigenlijk is het zoals ze bij Topchef doen beter, met punten geven. Kun je een 6 nog ophalen met bijv. een 9.
Geen AUS iig misschien weer een NZ, ook leuk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:30 schreef LPFAN het volgende:
morgen en overmorgen komt er een film om half 7. ben benieuwd of er een andere masterchef komt vanaf volgende week.
Ja idd.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen AUS iig misschien weer een NZ, ook leuk.
das wel vreemd idd.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Wel gek dat hij zegt dat hij graag Frans kookt, volgens mij zei hij van de week iets in de trant van 'bij ons in de buurt zijn geen Franse restaurants dus ik weet er niet zoveel van'.
gemist.. vertel!quote:Op woensdag 23 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Grappige shirts heeft Jimmy steeds aan.
ik ga er straks even op lettenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer iets met allerlei kleuren strepen.
En stuk sympathieker.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
ik vind Nathan net wat subtieler leuk. Niet zo gemaakt grappig
Ik zou gewoon voor de hele fles gaanquote:Op woensdag 23 december 2015 18:48 schreef Nizno het volgende:
vond trouwens nog een bericht van 2 jaar geleden.
[ afbeelding ]
gewoon een mooi totaal plaatje.quote:
hahahaha ik had het kunnen weten.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de hele fles gaan
Ik zat te denken in welke bekende cocktail zit ook alweer een beetje grand marnier? Kan het niet zo snel vinden, die ik vind zijn allemaal met als hoofdbestandsdeel grand marnier.quote:
ik ben niet zo'n drankjesfan dus kan je niet helpen.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te denken in welke bekende cocktail zit ook alweer een beetje grand marnier? Kan het niet zo snel vinden, die ik vind zijn allemaal met als hoofdbestandsdeel grand marnier.
hij heeft het geproefd dus je zou zeggen dat hij minder blij was geweest als het niet goed zou zijn.quote:
het ziet er ook niet uitquote:
Is dat niet Duits voor grapefruit?quote:
Ik vind het alleen lekker als het belegd is met echt duitse schinkenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
roggebrood....![]()
yoghurtbrood zoals mijn neefje altijd zegt..
Ik lust het niet
hmm, op feestjes ligt er altijd zoute haring op.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker als het belegd is met echt duitse schinken
poepetonen. ja zo noemen ze het in de kop van drenthe... zegt al genoegquote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
Tuinbonen zijn het enige waar ik echt van moet kokhalzenDat krijg ik ECHT Niet door mijn keel. Zijn veel dingen die ik niet lust, maar die krijg ik nog wel weg, maar dat
quote:
wel raar wel dat hij het zat te proeven... of had hij iets anders in zijn mond gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
Ah dat zat er al aan te komen. Jammer hoor.
Bah haringquote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, op feestjes ligt er altijd zoute haring op.
Pluk ik altijd de haring er af
Met schinken nog nooit geprobeerd.. Mam eet het met stroop.
ja zo smaakt het welquote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
poepetonen. ja zo noemen ze het in de kop van drenthe... zegt al genoeg
Haring is heerlijk. lekker vet vooralquote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bah haring![]()
ik kreeg het voor het eerst in duitsland in de Krombacker brouwerij. Was echt lekker.
grijnzquote:
Nee hij dacht dat het gaar was. Volgens mij had hij nog nooit met dit vlees gekookt.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wel raar wel dat hij het zat te proeven... of had hij iets anders in zijn mond gedaan?
Zag er wel uit als een stukje vlees, misschien net een zacht stukje? Denk dat ze nu zo ongeveer gelijk staan. Andrew beter voorgerecht, Nathan beter hoofdgerecht.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wel raar wel dat hij het zat te proeven... of had hij iets anders in zijn mond gedaan?
Bij dialyse in het ziekenhuis krijgen we om de 2 weken ook haring. Die geur alleen alquote:Op woensdag 23 december 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Haring is heerlijk. lekker vet vooral
[..]
grijnz
Ik ben er ook geen fan van. Wel van zure haring uit een potjequote:Op woensdag 23 december 2015 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bij dialyse in het ziekenhuis krijgen we om de 2 weken ook haring. Die geur alleen al![]()
![]()
zure haring maak je mij dan weer niet blij mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Wel van zure haring uit een potje
Ja. Heb het een keer een week geprobeerd te kijken. Echt vreselijk programma.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat een vieze mensen zitten er toch in Utopia. Onsmakelijk.
hier kijkt er 1 nog steeds fanatiekquote:Op woensdag 23 december 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja. Heb het een keer een week geprobeerd te kijken. Echt vreselijk programma.
Groot gelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier kijkt er 1 nog steeds fanatiek![]()
Ik vlucht regelmatig de douche in
terwijl ik Andrew daardoor arroganter vind worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:18 schreef roos85 het volgende:
Heb het idee dat ze over Andrew meer naar het positieve neigen dan bij Nathan.
Absoluutquote:Op woensdag 23 december 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl ik Andrew daardoor arroganter vind worden.
VOnd ik bij de pudding op het taartje van Nathan ook, vieze kleur. Maar allebei dus heel erg lekker.quote:
ik vrees dat Nathans voor minder is dan Andrews hoofd..quote:Op woensdag 23 december 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
VOnd ik bij de pudding op het taartje van Nathan ook, vieze kleur. Maar allebei dus heel erg lekker.
Dit wordt lastig voor de jury!
ja dat wel, zoals hij andere hielp was ook lief, maar nee die tussenstukjes nekken hem te veel om hem leuk te vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Die tussenstukjes van Andrew zijn wat over the top, bij de jury en samen met de andere kandidaatjes is hij veel aardiger.
Ik denk dat hij teveel naar hoe heet dat Jersey Shore? heeft gekekenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, zoals hij andere hielp was ook lief, maar nee die tussenstukjes nekken hem te veel om hem leuk te vinden
ja het is ook aan formaten wel te zien welk kind bij welk gezin hoortquote:Op woensdag 23 december 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Die pa van Andrew lijkt zo weggelopen uit de Sopranos
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Er wint nooit iemand waar ik voor bendus ik wist het al.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Er wint nooit iemand waar ik voor bendus ik wist het al.
Haaaaat en nijd is dat daar tussen de kandidaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Dat is toch ook met Gordon, vind ik wel leukHells Kitchen keek ik ook altijd.
ja en nepquote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haaaaat en nijd is dat daar tussen de kandidaten.
Ja dat wel iddquote:Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en nepMaar dat maakt me niet uit. Het is wel heel anders dan de andere Masterchefs vind ik. Echt 'Amerikaans', al kwam Canada ook al aardig in die richting.
Hoiquote:
Eigenlijk wel jammerquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:54 schreef Miezziej het volgende:
Ze zijn zo aardig tegen die kinderen altijd. Ben het niet gewend van ze
Eentje huilt nu alquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Eigenlijk wel jammerHuilende kinderen.
Ach mij maakt dat niet uit, ik weet van mezelf dat ik totaal niet kan kokenquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:06 schreef Miezziej het volgende:
Ze koken allemaal veel beter dan ik, daar gaat mijn zelfvertrouwen
Als ik mijn kind nou de hele tijd MC laat kijken misschien vindt ze koken dan later wel leuk en hoef ik nooit meer te koken!quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach mij maakt dat niet uit, ik weet van mezelf dat ik totaal niet kan koken
Oe dat is wel een goeie ja. Gewoon een beetje ophitsen, heej leuk: Masterchefs Kids moet je ook aan meedoenquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als ik mijn kind nou de hele tijd MC laat kijken misschien vindt ze koken dan later wel leuk en hoef ik nooit meer te koken!Ik hou meer van eten dan van koken
Neequote:Op dinsdag 29 november 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
Is dat een compliment dat je als iemand uit San Francisco kookt?
Indeed suspicious.quote:Op maandag 5 december 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Grappig dat die kinderen het hebben over 'die en die heeft meer ervaring dus die kies ik' terwijl ze 10 zijn of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |