Dat geluid... pssstttt.... Dat je het eerder hoort dan voeltquote:Op maandag 21 december 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
Ah dit heb ik ook zo vaak, je branden aan de overn.
Hji probeert de chef te spelen maar helaas lukte dat niet nee.quote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
En Andrew valt beetje door de mandWaarschijnlijk gewend om altijd de grootste te zijn
Zoiets had ik ook toen ik in mijn vinger sneed, ik zag eerst het bloed en toen voelde ik het pasquote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat geluid... pssstttt.... Dat je het eerder hoort dan voelt
Als je Ramsay als voorbeeld hebt, denk je vaak dat het zo moet, majaquote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hji probeert de chef te spelen maar helaas lukte dat niet nee.
Nathan ook... Zo heerlijk rustigquote:
Ja iddquote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nathan ook... Zo heerlijk rustig![]()
It's just chaos, don't worry
![]()
Nu Riley pleite is ben ik voor Nathan.quote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nathan ook... Zo heerlijk rustig![]()
It's just chaos, don't worry
![]()
quote:
Och, als je het roept, zou het beetje peper in de reet kunnen gevenquote:Op maandag 21 december 2015 19:06 schreef WheeleE het volgende:
Mooi geënsceneerd, die weglopen de klanten
quote:Op maandag 21 december 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-bloed-doneren.html
We komen er wel, ooit, een keer...
Visquote:
Vleet, vloot, boot, zee, water, zee, visquote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat aan 'bij de vleet'te denken
Nou ik denk dat het er zeker iets mee te maken heeft idd.quote:Op maandag 21 december 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vleet, vloot, boot, zee, water, zee, vis
mooi groen is niet lelijkquote:Op maandag 21 december 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil dat shirt van JimmyDoet pijn aan je ogen gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |