poepetonen. ja zo noemen ze het in de kop van drenthe... zegt al genoegquote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
Tuinbonen zijn het enige waar ik echt van moet kokhalzenDat krijg ik ECHT Niet door mijn keel. Zijn veel dingen die ik niet lust, maar die krijg ik nog wel weg, maar dat
quote:
wel raar wel dat hij het zat te proeven... of had hij iets anders in zijn mond gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
Ah dat zat er al aan te komen. Jammer hoor.
Bah haringquote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, op feestjes ligt er altijd zoute haring op.
Pluk ik altijd de haring er af
Met schinken nog nooit geprobeerd.. Mam eet het met stroop.
ja zo smaakt het welquote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
poepetonen. ja zo noemen ze het in de kop van drenthe... zegt al genoeg
Haring is heerlijk. lekker vet vooralquote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bah haring![]()
ik kreeg het voor het eerst in duitsland in de Krombacker brouwerij. Was echt lekker.
grijnzquote:
Nee hij dacht dat het gaar was. Volgens mij had hij nog nooit met dit vlees gekookt.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wel raar wel dat hij het zat te proeven... of had hij iets anders in zijn mond gedaan?
Zag er wel uit als een stukje vlees, misschien net een zacht stukje? Denk dat ze nu zo ongeveer gelijk staan. Andrew beter voorgerecht, Nathan beter hoofdgerecht.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
wel raar wel dat hij het zat te proeven... of had hij iets anders in zijn mond gedaan?
Bij dialyse in het ziekenhuis krijgen we om de 2 weken ook haring. Die geur alleen alquote:Op woensdag 23 december 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Haring is heerlijk. lekker vet vooral
[..]
grijnz
Ik ben er ook geen fan van. Wel van zure haring uit een potjequote:Op woensdag 23 december 2015 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bij dialyse in het ziekenhuis krijgen we om de 2 weken ook haring. Die geur alleen al![]()
![]()
zure haring maak je mij dan weer niet blij mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Wel van zure haring uit een potje
Ja. Heb het een keer een week geprobeerd te kijken. Echt vreselijk programma.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat een vieze mensen zitten er toch in Utopia. Onsmakelijk.
hier kijkt er 1 nog steeds fanatiekquote:Op woensdag 23 december 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja. Heb het een keer een week geprobeerd te kijken. Echt vreselijk programma.
Groot gelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier kijkt er 1 nog steeds fanatiek![]()
Ik vlucht regelmatig de douche in
terwijl ik Andrew daardoor arroganter vind worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:18 schreef roos85 het volgende:
Heb het idee dat ze over Andrew meer naar het positieve neigen dan bij Nathan.
Absoluutquote:Op woensdag 23 december 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl ik Andrew daardoor arroganter vind worden.
VOnd ik bij de pudding op het taartje van Nathan ook, vieze kleur. Maar allebei dus heel erg lekker.quote:
ik vrees dat Nathans voor minder is dan Andrews hoofd..quote:Op woensdag 23 december 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
VOnd ik bij de pudding op het taartje van Nathan ook, vieze kleur. Maar allebei dus heel erg lekker.
Dit wordt lastig voor de jury!
ja dat wel, zoals hij andere hielp was ook lief, maar nee die tussenstukjes nekken hem te veel om hem leuk te vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Die tussenstukjes van Andrew zijn wat over the top, bij de jury en samen met de andere kandidaatjes is hij veel aardiger.
Ik denk dat hij teveel naar hoe heet dat Jersey Shore? heeft gekekenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, zoals hij andere hielp was ook lief, maar nee die tussenstukjes nekken hem te veel om hem leuk te vinden
ja het is ook aan formaten wel te zien welk kind bij welk gezin hoortquote:Op woensdag 23 december 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Die pa van Andrew lijkt zo weggelopen uit de Sopranos
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Er wint nooit iemand waar ik voor bendus ik wist het al.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Er wint nooit iemand waar ik voor bendus ik wist het al.
Haaaaat en nijd is dat daar tussen de kandidaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Dat is toch ook met Gordon, vind ik wel leukHells Kitchen keek ik ook altijd.
ja en nepquote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haaaaat en nijd is dat daar tussen de kandidaten.
Ja dat wel iddquote:Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en nepMaar dat maakt me niet uit. Het is wel heel anders dan de andere Masterchefs vind ik. Echt 'Amerikaans', al kwam Canada ook al aardig in die richting.
Hoiquote:
Eigenlijk wel jammerquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:54 schreef Miezziej het volgende:
Ze zijn zo aardig tegen die kinderen altijd. Ben het niet gewend van ze
Eentje huilt nu alquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Eigenlijk wel jammerHuilende kinderen.
Ach mij maakt dat niet uit, ik weet van mezelf dat ik totaal niet kan kokenquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:06 schreef Miezziej het volgende:
Ze koken allemaal veel beter dan ik, daar gaat mijn zelfvertrouwen
Als ik mijn kind nou de hele tijd MC laat kijken misschien vindt ze koken dan later wel leuk en hoef ik nooit meer te koken!quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach mij maakt dat niet uit, ik weet van mezelf dat ik totaal niet kan koken
Oe dat is wel een goeie ja. Gewoon een beetje ophitsen, heej leuk: Masterchefs Kids moet je ook aan meedoenquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als ik mijn kind nou de hele tijd MC laat kijken misschien vindt ze koken dan later wel leuk en hoef ik nooit meer te koken!Ik hou meer van eten dan van koken
Neequote:Op dinsdag 29 november 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
Is dat een compliment dat je als iemand uit San Francisco kookt?
Indeed suspicious.quote:Op maandag 5 december 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Grappig dat die kinderen het hebben over 'die en die heeft meer ervaring dus die kies ik' terwijl ze 10 zijn of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |