ja dat wel, zoals hij andere hielp was ook lief, maar nee die tussenstukjes nekken hem te veel om hem leuk te vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Die tussenstukjes van Andrew zijn wat over the top, bij de jury en samen met de andere kandidaatjes is hij veel aardiger.
Ik denk dat hij teveel naar hoe heet dat Jersey Shore? heeft gekekenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, zoals hij andere hielp was ook lief, maar nee die tussenstukjes nekken hem te veel om hem leuk te vinden
ja het is ook aan formaten wel te zien welk kind bij welk gezin hoortquote:Op woensdag 23 december 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Die pa van Andrew lijkt zo weggelopen uit de Sopranos
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Er wint nooit iemand waar ik voor bendus ik wist het al.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Er wint nooit iemand waar ik voor bendus ik wist het al.
Haaaaat en nijd is dat daar tussen de kandidaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Dat is toch ook met Gordon, vind ik wel leukHells Kitchen keek ik ook altijd.
ja en nepquote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haaaaat en nijd is dat daar tussen de kandidaten.
Ja dat wel iddquote:Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en nepMaar dat maakt me niet uit. Het is wel heel anders dan de andere Masterchefs vind ik. Echt 'Amerikaans', al kwam Canada ook al aardig in die richting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |