ja ach, geen ramp ofzo. Ze heeft ook niets voor mn verjaardag gekocht, zelfs geen kaart dus ik voel me niet verplicht...quote:
hmm nee iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ach, geen ramp ofzo. Ze heeft ook niets voor mn verjaardag gekocht, zelfs geen kaart dus ik voel me niet verplicht...
Ah moet je toch naar buitenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht nog ff snel een klein kerstkado te kopen. Bol.com en laten bezorgen bij de appie.
In de mail staat nog netjes 2 werkdagen (mail was van zondag) maar helaas als ik nu inlog zie ik verwachting 7 januari....
Ik moet lekker nietsquote:
Dat is wel voordeel van bij appie laten bezorgen, kun je meteen terug sturenquote:Ik had iets besteld (geen kado) en geannuleerd omdat ik met een bon wilde betalen, je raadt het al, krijg ik het 2xMorgen meteen 1 terugsturen.
ik twijfel zelfs of ik het niet gewoon ga annuleren.quote:
Ach postkantoor is om de hoek. AH is verder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
Dat is wel voordeel van bij appie laten bezorgen, kun je meteen terug sturen
Ik ken het, had 1 keer dat ik iets bestelde en toen bedacht dat ik nog iets er bij wilde. Dus heel snel geannuleerd en nieuwe bestelling gemaakt.. Kwam ook 2 keer bij de AH aan, kleinste doos retour gestuurd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
En ik annuleerde echt binnen een minuut he kreeg wel een mail dat het in behandeling was, maar helaas.... dat annuleren slaat dus nergens op.
Zou ik wel doen. Als jij niks gekregen hebt, waarom zou je haar dan wat gevenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet lekker nietsJa ademen poepen en belasting betalen
[..]
Dat is wel voordeel van bij appie laten bezorgen, kun je meteen terug sturen
[..]
ik twijfel zelfs of ik het niet gewoon ga annuleren.
ow ja, hier is appie dichterbij. Postkantoor zit in binnenstad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach postkantoor is om de hoek. AH is verder.
ik denk er nog ff over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Als jij niks gekregen hebt, waarom zou je haar dan wat geven
Ik moet het open maken om te zien welk ordernummer terug moet. Niet die ik met bon heb betaald. Deels met bon eigenlijk. Klein bedrag staat nog open.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ken het, had 1 keer dat ik iets bestelde en toen bedacht dat ik nog iets er bij wilde. Dus heel snel geannuleerd en nieuwe bestelling gemaakt.. Kwam ook 2 keer bij de AH aan, kleinste doos retour gestuurd.
Die "moeilijke" zag niet moeilijk uitquote:
Nou ik zou het allemaal moeilijk vinden hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Die "moeilijke" zag niet moeilijk uit
Die eerste leek me een ramp om goed recht te houden
Ok maar ik ging er van uit dat ze deeg wel kunnen makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou het allemaal moeilijk vinden hoor
Mij lijkt het deeg maken het lastigst.
Ik zie toch bij de volwassenen dat het vaak niet goed gaat. Dat het niet helemaal gaar is bijv.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok maar ik ging er van uit dat ze deeg wel kunnen maken
En dat is het lastigste van de moeilijkste.
Ik heb alleen een nummer (van NIPO enquetes) en je krijgt dan het bedrag via zo een nummer terug volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk als je met een kadokaart betaald hebt? krijg je dan de waarde gewoon weer terug op je kaart?
Verschilt per kaartquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk als je met een kadokaart betaald hebt? krijg je dan de waarde gewoon weer terug op je kaart?
bol.com waardebon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Verschilt per kaart
Waar hebben we het over?
ik heb echt een kaart, gekregen op de verjaardagquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een nummer (van NIPO enquetes) en je krijgt dan het bedrag via zo een nummer terug volgens mij.
bol.com kaartquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Verschilt per kaart
Waar hebben we het over?
Denk dat het met hetzelfde principe werkt, jij zult ook een nummer moeten invullen als je iets bestelt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb echt een kaart, gekregen op de verjaardag
[..]
bol.com kaart
okeuj dat is wel handig om te weten...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat het met hetzelfde principe werkt, jij zult ook een nummer moeten invullen als je iets bestelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |