abonnement Unibet Coolblue
pi_158396693


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 20 december 2015 @ 23:38:03 #2
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158396990
Wat vindt men hier trouwens van Bridgestone Battlax BT-45 banden? Hebben die veel grip op nat wegdek?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158397284
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Geelman het volgende:
Wat vindt men hier trouwens van Bridgestone Battlax BT-45 banden? Hebben die veel grip op nat wegdek?
Doe het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 20 december 2015 @ 23:48:14 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158397345
Heb ik. Goede band als je veel rijdt, prima grip als je je normaal gedraagt.
  zondag 20 december 2015 @ 23:48:54 #5
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158397356
quote:
13s.gif Op zondag 20 december 2015 23:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Doe het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten er al onder... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158397366
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:48 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ze zitten er al onder... :+
Per direct er onderuit halen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 20 december 2015 @ 23:50:33 #7
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158397409
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Per direct er onderuit halen.
Waha, zulke slechte ervaringen mee? :o :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158397495
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

Waha, zulke slechte ervaringen mee? :o :D
Ik heb ze een keer op de Bandit laten zetten. Na 2 a 3000km heb ik mijn verlies genomen en heb ik er fatsoenlijke banden onder laten leggen.

Achterband later nog weten te verkopen voor ik meen 50 euro, de voorband doet nu dienst als stootbumper voor als ik mijn Bandit een keer op zijn kant moet hebben voor onderhoud of iets dergelijks.

Ik vind het waardeloze dingen. Heb er nu weer een op mijn GSX, een BT45F dan, en ik weet ook meteen weer waarom ik destijds gezworen heb nooit meer zo'n band te nemen. :{ Totaal geen grip met dat ding. Op droog is het eigenlijk al huilen met de pet op, laat staan op nat. Ik ben er serieus op aan het wachten tot ik met dat ding een keer op mijn bek ga door die band, maar helaas is er vrijwel niks anders te krijgen in 100/90-16.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 20 december 2015 @ 23:55:57 #9
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158397607
Hmm, ok, voorzicht doen met die dingen dus. Voorband is door de vorige eigenaar net vervangen, dus die laat ik mooi zitten. Achterband is ook nog wel ok. Maar dan ga ik wel naar iets anders kijken als deze set is versleten.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158399682
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Geelman het volgende:
Wat vindt men hier trouwens van Bridgestone Battlax BT-45 banden? Hebben die veel grip op nat wegdek?
Heb ze zowel op mijn CB750 ('78) en XJ600 zitten. Vind het prima banden voor wat ze zijn: normaal gebruik met zo nu en dan een snel bochtje. Tijdens regen presteren ze ook voldoende; heb er in ieder geval nooit iets raars mee gehad.
pi_158403658
Het is dat ze best lang mee gingen bij mijn Suzuki, anders hadden daar al lang andere banden op gelegen. Bij een beetje spoorvorming glibberden ze meteen al de gleuf in, ook bij droog wegdek. Voor de snelweg zijn ze prima (zolang je niet tussen de file doorrijdt en over die witte strepen moet :+ ), en lichtelijk bochtige wegen doen ze ook best aardig, maar als het wegdek ook maar een klein beetje minder stroef is dan bedoeld is, glij je alle kanten op.

Heb op de XJ600 van mijn broer een of andere set Pirelli's gelegd waarvan ik even niet meer weet welke het precies was, maar dat was volgens mij de eerste keer dat ik op een motor met fatsoenlijke banden reed :') Ineens overal grip, veel sneller en platter door bochten, niet meer het gevoel dat je glijdt, heerlijk. Ergens de komende maanden moet die XJ900 eens nagekeken worden, en als 'ie het nog waard is gaan daar dezelfde banden op.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158407711
Ik vroeg me al een tijdje af waarom mijn GSX ondanks 42kW volgens het boekje aanvoelde als een zware brommer. Haal ik net.. ehh.. nou ja, 'dit' uit het luchtfilterhuis :')





En bij gebrek aan pekel en aan een nieuw luchtfilter heb ik de Bandit maar weer even voor de deur gezet. Man man man wat rijdt dat toch lekker zeg O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 21 december 2015 @ 13:16:22 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158407816
Onderhoud schmonderhoud.
pi_158411763
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik vroeg me al een tijdje af waarom mijn GSX ondanks 42kW volgens het boekje aanvoelde als een zware brommer. Haal ik net.. ehh.. nou ja, 'dit' uit het luchtfilterhuis :')


[ afbeelding ]


En bij gebrek aan pekel en aan een nieuw luchtfilter heb ik de Bandit maar weer even voor de deur gezet. Man man man wat rijdt dat toch lekker zeg O+
Dat ziet eruit als een stofzuigerzak, of nouja, de inhoud daarvan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 21 december 2015 @ 17:21:41 #15
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_158414161
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 15:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat ziet eruit als een stofzuigerzak, of nouja, de inhoud daarvan.
ja, als het uit een stofzuiger komt geloof je het ook :D
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_158456186
BL dacht even een flesje carbcleaner van een tientje te kopen.

158 euro lichter en een wind- en waterdichte motorjas rijker weer naar buiten :') Wel lekker, kan dat Difi doorwaaijack eindelijk in de kast. Toch wel prettig als het nog winter besluit te worden. Vorige winter heb ik er wel mee doorgereden, maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158462461
It is back!

Nou ja,ander kleurtje wel en het volle vermogen van 50 pk. :P En holy shit BL, ik snap nu wat je bedoelt met dat schermpjes kut zijn. Dit ding richt de wind precies op mijn helm... Ik kan er wel achter gaan liggen, maar dat is ook zo wat. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 23 december 2015 @ 10:28:36 #18
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158462899
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:59 schreef BlackLining het volgende:
BL dacht even een flesje carbcleaner van een tientje te kopen.

158 euro lichter en een wind- en waterdichte motorjas rijker weer naar buiten :') Wel lekker, kan dat Difi doorwaaijack eindelijk in de kast. Toch wel prettig als het nog winter besluit te worden. Vorige winter heb ik er wel mee doorgereden, maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar :')
Haha welkom in de wereld van waterdichtheid :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Nero22 het volgende:
It is back![ afbeelding ]

Nou ja,ander kleurtje wel en het volle vermogen van 50 pk. :P En holy shit BL, ik snap nu wat je bedoelt met dat schermpjes kut zijn. Dit ding richt de wind precies op mijn helm... Ik kan er wel achter gaan liggen, maar dat is ook zo wat. :')
Leen of ...?
pi_158464128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Leen of ...?
Ja, de baby Kwak moest hoognodig voor onderhoud. Nokkenaskettingspanner (of zo :+ ) begon wel heel erg vervelend te tikken weer, en de voorrem is zo goed als op. Op zich best jammer dat dat nu nog gebeuren moet, gezien het feit dat 'ie binnenkort weg gaat, maar het zijn zeg maar wel de essentiële onderdelen voor veilig rijden. :P

Jij zei dat trouwens ook, alleen zo'n scherm op jouw BMW helpt. Op de terugweg naar huis heb ik dan maar ook afgewisseld tussen op de kuip liggen, en op de stepjes staan. Man man man. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158464441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:59 schreef BlackLining het volgende:
BL dacht even een flesje carbcleaner van een tientje te kopen.

158 euro lichter en een wind- en waterdichte motorjas rijker weer naar buiten :') Wel lekker, kan dat Difi doorwaaijack eindelijk in de kast. Toch wel prettig als het nog winter besluit te worden. Vorige winter heb ik er wel mee doorgereden, maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar :')
Ik draag nu juist nog steeds dat doorwaai-jack, met voering... :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158464547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Nero22 het volgende:
It is back![ afbeelding ]

Nou ja,ander kleurtje wel en het volle vermogen van 50 pk. :P En holy shit BL, ik snap nu wat je bedoelt met dat schermpjes kut zijn. Dit ding richt de wind precies op mijn helm... Ik kan er wel achter gaan liggen, maar dat is ook zo wat. :')
:+

Sterkte weer he, met die ER-5. I feel your pain ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158467509
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Nero22 het volgende:
It is back![ afbeelding ]

Nou ja,ander kleurtje wel en het volle vermogen van 50 pk. :P En holy shit BL, ik snap nu wat je bedoelt met dat schermpjes kut zijn. Dit ding richt de wind precies op mijn helm... Ik kan er wel achter gaan liggen, maar dat is ook zo wat. :')
Dat schermpje ziet er ook echt niet uit zeg _O- Had je die er bij de garage niet nog even af kunnen halen? :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:02:14 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158467601
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja, de baby Kwak moest hoognodig voor onderhoud. Nokkenaskettingspanner (of zo :+ ) begon wel heel erg vervelend te tikken weer, en de voorrem is zo goed als op. Op zich best jammer dat dat nu nog gebeuren moet, gezien het feit dat 'ie binnenkort weg gaat, maar het zijn zeg maar wel de essentiële onderdelen voor veilig rijden. :P

Jij zei dat trouwens ook, alleen zo'n scherm op jouw BMW helpt. Op de terugweg naar huis heb ik dan maar ook afgewisseld tussen op de kuip liggen, en op de stepjes staan. Man man man. :')
Gewoon kop der veur en nait soezn mejong. Stadsn :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158468999
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon kop der veur en nait soezn mejong. Stadsn :')
lolwat :D
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Dat schermpje ziet er ook echt niet uit zeg _O- Had je die er bij de garage niet nog even af kunnen halen? :P
Ach, als het alleen maar voor vandaag/morgen is, is het ok. Mocht het voor langer zijn, sloop ik hem er wel af ja. Man man man. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158469008
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon kop der veur en nait soezn mejong. Stadsn :')
Tou eem, Tammo :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:09:40 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158469235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:59 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Tou eem, Tammo :')
wat hest te soezn?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158469673
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

wat hest te soezn?
Nait soezn, deurbroezn! :{w

Mijn spelling/grammatica van het prachtige Gronings is echt abominabel :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:42:56 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158470000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:27 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nait soezn, deurbroezn! :{w

Mijn spelling/grammatica van het prachtige Gronings is echt abominabel :')
Gas gee'm !

(ik ben import, uit Drenthe en spreek/typ ook geen drents)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158474534
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Nero22 het volgende:

[..]

lolwat :D
Dat is gewoon Fries ofzo. Niks van aantrekken :s) Heel intelligent zal het derhalve toch niet zijn.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 23 december 2015 @ 19:00:52 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158474573
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is gewoon Fries ofzo. Niks van aantrekken :s) Heel intelligent zal het derhalve toch niet zijn.
Beginst doe ook al?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158474746
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is gewoon Fries ofzo. Niks van aantrekken :s) Heel intelligent zal het derhalve toch niet zijn.
Zeg eh. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 23 december 2015 @ 19:49:34 #32
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158475778
De Zero is bezorgd bij de dealert *O*
pi_158476002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is gewoon Fries ofzo. Niks van aantrekken :s) Heel intelligent zal het derhalve toch niet zijn.
Grenzen, kerel }:| :{w
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158476886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:49 schreef Erasmo het volgende:
De Zero is bezorgd bij de dealert *O*
Toch jammer dat ze hem niet onderweg hebben kunnen droppen voor je. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 23 december 2015 @ 20:32:37 #35
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158477201
Verbruik eens uitgerekend van mijn Bandit: 1 op 16,5... Carbs :X
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158480972
Och, kan erger. Maand geleden deed ik 1:12 als ik mazzel had :') Nu was de benzineslang lek, maar toch :+

1 op 16 is toch niet zo heel slecht, afhankelijk van je rijstijl en waar je rijdt? Als ik een paar tanks enkel stadsverkeer deed kwam ik ook rond dat verbruik uit.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158481118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:32 schreef Geelman het volgende:
Verbruik eens uitgerekend van mijn Bandit: 1 op 16,5... Carbs :X
Carbs zijn toch juist zuiniger dan injectie?
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 23 december 2015 @ 22:20:13 #38
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158481228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef Tunafish het volgende:
Och, kan erger. Maand geleden deed ik 1:12 als ik mazzel had :') Nu was de benzineslang lek, maar toch :+

1 op 16 is toch niet zo heel slecht, afhankelijk van je rijstijl en waar je rijdt? Als ik een paar tanks enkel stadsverkeer deed kwam ik ook rond dat verbruik uit.
Ik vind het opzich ook wel ok, maar 1:20 was natuurlijk mooier geweest. Genoeg moderne auto's en motoren halen dat tegenwoordig.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Carbs zijn toch juist zuiniger dan injectie?
Volgens mij juist niet.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158481624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik vind het opzich ook wel ok, maar 1:20 was natuurlijk mooier geweest. Genoeg moderne auto's en motoren halen dat tegenwoordig.

[..]

Volgens mij juist niet.
Ok, mij is altijd verteld dat 't zuiniger is, geen idee waarom ook. Wat betreft benzine; tanken jullie ook bij a-merk pompen (shell, total etc)? Mij is verteld dat benzine van de witte pomp funest is voor je blok.
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 23 december 2015 @ 22:30:09 #40
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158481711
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ok, mij is altijd verteld dat 't zuiniger is, geen idee waarom ook. Wat betreft benzine; tanken jullie ook bij a-merk pompen (shell, total etc)? Mij is verteld dat benzine van de witte pomp funest is voor je blok.
Waar benzine het goedkoopste is. Goedkope benzine (euro 95) schijnt sneller te verouderen en hierdoor de carbs te kunnen verstoppen. Maar daar heb je alleen last van als je je motor lang stalt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158482025
De mijne doet zo'n beetje 1:15.. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben. Inmiddels 135k op de klok zal die niet zuiniger van geworden zijn. Verder heeft het natuurlijk niks met rijstijl te maken :z

Carbs zijn meestal minder zuinig. Moeilijker om het brandstofmengsel precies goed te krijgen, zeker in wisselende weersomstandigheden. Minder efficiënte verbranding > meer benzine nodig. Plus dat carbs altijd brandstof blijven doorgeven, ook als je het gas dichtdraait. Injectie doet dat niet, dat sluit gewoon af en pakt pas weer op als de motor op zijn stationair toerental zit.

Ik vind het toch wel wat hebben met carbs. Maar een eventueel volgende motor anders dan een pekelbrik zal hier toch injectie worden. Ik krijg koppijn van het onderhouden van die dingen, en als het eenmaal verneukt is krijg je het met geen mogelijkheid meer goed. Ben al meer dan een half jaar aan het prutsen om de stationairloop van de Bandit op orde te krijgen :')

Maar het grote voordeel van carbs blijft toch RAMMELDEBAMMELDEBAM BAM BAM bij het gas dichtdraaien :7 :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:43:12 #42
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158482255
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef BlackLining het volgende:

Maar het grote voordeel van carbs blijft toch RAMMELDEBAMMELDEBAM BAM BAM bij het gas dichtdraaien :7 :D
Wehe! :7 Tof is dat. Jij rijdt toch met een open pijp? Ik laat mijn DB-killer braaf in de demper zitten.

Gelukkig zijn de carbs van mijn fiets redelijk goed afgesteld, maar het kan nog beter. Hij heeft een dip als het gas er flink opgaat. Waarschijnlijk iets te kleine sproeiers i.c.m. de sportpijp.

Daar gaat mijn monteur naar kijken, evenals de koppelingslagers want dat is zo geen gehoor... :(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158482338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Geelman het volgende:

[..]

Wehe! :7 Tof is dat. Jij rijdt toch met een open pijp? Ik laat mijn DB-killer braaf in de demper zitten.

Gelukkig zijn de carbs van mijn fiets redelijk goed afgesteld, maar het kan nog beter. Hij heeft een dip als het gas er flink opgaat. Waarschijnlijk iets te kleine sproeiers i.c.m. de sportpijp.

Daar gaat mijn monteur naar kijken, evenals de koppelingslagers want dat is zo geen gehoor... :(
Ja, volledig open.

Moet zeggen dat dat ook geen succes is hoor. Beetje herrie is leuk, maar de mijne gaat wel stevig over de grens van ronduit asociaal heen en dat hoeft van mij echt niet. Alleen zijn dempers zo schandalig duur, daar koop ik een tweede motor voor :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:48:56 #44
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158482530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, volledig open.

Moet zeggen dat dat ook geen succes is hoor. Beetje herrie is leuk, maar de mijne gaat wel stevig over de grens van ronduit asociaal heen en dat hoeft van mij echt niet. Alleen zijn dempers zo schandalig duur, daar koop ik een tweede motor voor :{
Heb nog een standaard demper liggen! :P
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158482972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Geelman het volgende:

[..]

Heb nog een standaard demper liggen! :P
Ja ik ook, maar da's weer een ander uiterste :z
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 23 december 2015 @ 23:00:49 #46
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158483077
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar da's weer een ander uiterste :z
Wehe, nog niet aangehouden dan? :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158485519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:00 schreef Geelman het volgende:

[..]

Wehe, nog niet aangehouden dan? :+
Met enige regelmaat :+ Maar voor andere dingen. Vaak wel een vraag van ehh, die uitlaat he, hoeveel produceert die? Ik heb geen idee want ik heb het nooit gemeten, maar ik lul daar doorgaans gewoon omheen en heb er nog nooit echt problemen mee gehad.

Maar het gaat me mee om dat mensen zich eraan ergeren als ze bijvoorbeeld op de stoep lopen of naast me staan bij het stoplicht of iets dergelijk, dat vind ik gewoon niet nodig. Net ook weer, ik reed mijn straat in en de buren hebben kleine kinderen die hoogstwaarschijnlijk al op bed liggen, een fatsoenlijk mens voelt zich dan toch bezwaard. En dan heb je nog het imago van de motorrijder, want als je met 180 km/h met dito aantal decibellen over een dijkweg jakkert bij de dorpen kun je wachten op een verbod daar.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158485763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Maar het gaat me mee om dat mensen zich eraan ergeren als ze bijvoorbeeld op de stoep lopen of naast me staan bij het stoplicht of iets dergelijk, dat vind ik gewoon niet nodig.
How about wielrenners die bijdehand gaan doen? :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158485810
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Nero22 het volgende:

[..]

How about wielrenners die bijdehand gaan doen? :+
Principes overboord gooien, optrekken, naast gaan rijden, killswitch uit, terugschakelen, gas dicht en killswitcht aan.

oO/
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 24 december 2015 @ 00:47:04 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158486924
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:07 schreef Nero22 het volgende:

[..]

How about wielrenners die bijdehand gaan doen? :+
Ik heb wel eens het gas vol open getrokken toen ik wielrenners voorbij reed met de koppeling in. Die gasten denken echt dat t prima is om op de weg te rijden.

Mijn pijp heeft geen e keur. Ga daar nog eens wat voor fixen, want t klinkt wel asociaal nu. In dorpjes hou ik me altijd in nu, omdat ik me schaam voor de herrie.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158487400
Ik ben slechthorend, merk er niets van. :+
pi_158494938
Vanmorgen iemand aangetikt met de motor. :') Die tuthola dacht voorrang te kunnen nemen op d'r fiets. Ik ging hier rechtdoor, en zij sloeg (voor de kijkers thuis) rechtsaf.

Het ging niet snel, maar ik zat met mijn voorwiel tegen haar achterwiel aan. Het was gewoon een klein tikje, en er gebeurde niks, want ik had het allemaal onder controle... Wordt ze helemaal gek. :') Doe dan niet of je Jezus Christus zelf bent, en neem geen voorrang.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 24 december 2015 @ 16:37:30 #53
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158498267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Met enige regelmaat :+ Maar voor andere dingen. Vaak wel een vraag van ehh, die uitlaat he, hoeveel produceert die? Ik heb geen idee want ik heb het nooit gemeten, maar ik lul daar doorgaans gewoon omheen en heb er nog nooit echt problemen mee gehad.

Maar het gaat me mee om dat mensen zich eraan ergeren als ze bijvoorbeeld op de stoep lopen of naast me staan bij het stoplicht of iets dergelijk, dat vind ik gewoon niet nodig. Net ook weer, ik reed mijn straat in en de buren hebben kleine kinderen die hoogstwaarschijnlijk al op bed liggen, een fatsoenlijk mens voelt zich dan toch bezwaard. En dan heb je nog het imago van de motorrijder, want als je met 180 km/h met dito aantal decibellen over een dijkweg jakkert bij de dorpen kun je wachten op een verbod daar.
Ik reed vandaag over een heel mooi boeren weggetje in een polder bij Bodegraven. Daar stond zo'n soort bord:



Op zich heel logisch dat omwonenden tijdens mooie dagen gek worden van passerende motorfietsen die te veel herrie maken of te hard rijden.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 24 december 2015 @ 16:45:30 #54
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158498462
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:45 schreef Nero22 het volgende:
Vanmorgen iemand aangetikt met de motor. :') Die tuthola dacht voorrang te kunnen nemen op d'r fiets. Ik ging hier rechtdoor, en zij sloeg (voor de kijkers thuis) rechtsaf.
[ afbeelding ]
Het ging niet snel, maar ik zat met mijn voorwiel tegen haar achterwiel aan. Het was gewoon een klein tikje, en er gebeurde niks, want ik had het allemaal onder controle... Wordt ze helemaal gek. :') Doe dan niet of je Jezus Christus zelf bent, en neem geen voorrang.

Tijd voor een helmcamera. Als je zoveel in centrum 020 rijdt gebeurt er genoeg interessants.
pi_158499681
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tijd voor een helmcamera. Als je zoveel in centrum 020 rijdt gebeurt er genoeg interessants.
Misschien een idee. Gister nog verrot gescholden en bedreigd door iemand die me iets te vlak voorbij reed bij een tram. Ik toeterde, hij stapte uit, ik moest even verderop zijn, en hij zocht de confrontatie op. Ach ja... :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 24 december 2015 @ 17:51:52 #56
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158499917
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:40 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Misschien een idee. Gister nog verrot gescholden en bedreigd door iemand die me iets te vlak voorbij reed bij een tram. Ik toeterde, hij stapte uit, ik moest even verderop zijn, en hij zocht de confrontatie op. Ach ja... :+
Prima aan te rijden voor jou: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
  donderdag 24 december 2015 @ 18:04:44 #57
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158532305
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Prima aan te rijden voor jou: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Deze wil ik wel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 26 december 2015 @ 09:11:07 #60
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158535335
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Deze wil ik wel
Ik zou zeggen stap op je motor en haal hem :P

quote:
Tramrails -O-
pi_158535742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef BlackLining het volgende:
De mijne doet zo'n beetje 1:15.. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben. Inmiddels 135k op de klok zal die niet zuiniger van geworden zijn. Verder heeft het natuurlijk niks met rijstijl te maken :z

Carbs zijn meestal minder zuinig. Moeilijker om het brandstofmengsel precies goed te krijgen, zeker in wisselende weersomstandigheden. Minder efficiënte verbranding > meer benzine nodig. Plus dat carbs altijd brandstof blijven doorgeven, ook als je het gas dichtdraait. Injectie doet dat niet, dat sluit gewoon af en pakt pas weer op als de motor op zijn stationair toerental zit.

Ik vind het toch wel wat hebben met carbs. Maar een eventueel volgende motor anders dan een pekelbrik zal hier toch injectie worden. Ik krijg koppijn van het onderhouden van die dingen, en als het eenmaal verneukt is krijg je het met geen mogelijkheid meer goed. Ben al meer dan een half jaar aan het prutsen om de stationairloop van de Bandit op orde te krijgen :')

Maar het grote voordeel van carbs blijft toch RAMMELDEBAMMELDEBAM BAM BAM bij het gas dichtdraaien :7 :D
Hangt ook een beetje af van welke carbs je motor heeft. Een goede CV carb doet vrij weinig onder voor injectie, vandaar dat veel sportmotoren nog heel lang met carbs zijn uitgerust.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_158536863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:11 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen stap op je motor en haal hem :P

[..]

Tramrails -O-
Traumaatje? :P Ik heb nog regelmatig een oopsie op die dingen... :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158538468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:11 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen stap op je motor en haal hem :P

[..]

Tramrails -O-
Ik heb eens een mailtje gestuurd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 26 december 2015 @ 13:07:36 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158538915
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:45 schreef Nero22 het volgende:
Vanmorgen iemand aangetikt met de motor. :') Die tuthola dacht voorrang te kunnen nemen op d'r fiets. Ik ging hier rechtdoor, en zij sloeg (voor de kijkers thuis) rechtsaf.
[ afbeelding ]
Het ging niet snel, maar ik zat met mijn voorwiel tegen haar achterwiel aan. Het was gewoon een klein tikje, en er gebeurde niks, want ik had het allemaal onder controle... Wordt ze helemaal gek. :') Doe dan niet of je Jezus Christus zelf bent, en neem geen voorrang.

waarom zou jr daar uberhaupt met je motor willen rijden :')

pls
Huilen dan.
  zaterdag 26 december 2015 @ 13:10:16 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158538965
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:37 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik reed vandaag over een heel mooi boeren weggetje in een polder bij Bodegraven. Daar stond zo'n soort bord:

[ afbeelding ]

Op zich heel logisch dat omwonenden tijdens mooie dagen gek worden van passerende motorfietsen die te veel herrie maken of te hard rijden.
Rondom utrecht stikt het ook van die borden :') . Wil er nog altijd een keertje met de auto één meenemen en in m'n kamer hangen.
Huilen dan.
pi_158539624
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

waarom zou jr daar uberhaupt met je motor willen rijden :')

pls
Kerstinkopen doen bij de Bijenkorf. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 26 december 2015 @ 13:50:31 #69
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158539858
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:40 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Misschien een idee. Gister nog verrot gescholden en bedreigd door iemand die me iets te vlak voorbij reed bij een tram. Ik toeterde, hij stapte uit, ik moest even verderop zijn, en hij zocht de confrontatie op. Ach ja... :+
Heb je handschoenen met verstevigde knokkels? :P
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158540362
vandaag was een goede dag om op de motor naar het werk te gaan :P ik denk dat de mensen die in rotterdam achter mij stonden bij het eerste stoplicht daar nu nog steeds staan _O-
pi_158540382
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

Heb je handschoenen met verstevigde knokkels? :P
daar hebbie die helm voor! gewoon kopstoot geven.... of in nero's geval een stoot in de ballen
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:18:47 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158540502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

daar hebbie die helm voor! gewoon kopstoot geven.... of in nero's geval een stoot in de ballen
Netjes afstappen, brommert op de jiff, handschoentjes uit, helm los, die knakker denkt een gesprek te krijgen, maar zodra je je helm van je hoofd hebt ram je hem er gewoon vol mee op zijn bakkes.

Kopstoot is leuk, maar kost je misschien een viziertje, is zonde heah. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158540538
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

Heb je handschoenen met verstevigde knokkels? :P
Die had ik nog expres aangelaten ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

daar hebbie die helm voor! gewoon kopstoot geven.... of in nero's geval een stoot in de ballen
Ja, die had ik dus al af gedaan...
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Netjes afstappen, brommert op de jiff, handschoentjes uit, helm los, die knakker denkt een gesprek te krijgen, maar zodra je je helm van je hoofd hebt ram je hem er gewoon vol mee op zijn bakkes.

Kopstoot is leuk, maar kost je misschien een viziertje, is zonde heah. :7
:D :') ... en bij de motor laten liggen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:30:46 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158540749
Vervolg; hij zakt door zijn hoefjes, je stempelt met je laars nog 2 keer netjes in het midden 'Alpinestars' op zijn voorhoofd, doet de deur van zijn blik open, trekt zijn sleutels uit het contact, die drop je in de dichtstbijzijnde straatkolk om te voorkomen dat hij achteraf tikkertje wil doen.

Alles weer aan, brommert starten en wegrijden. Liefst net over een arm of been van het huilend op straat liggende 'slachtoffer' :Y)

En niet vergeten "Prettige feestdagen!" te roepen tijdens het wegrijden heah.. altijd beleefd blijven O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:34:32 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158540814
Stoer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158540816
:D Jezus. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:39:09 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158540885
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Catch22- het volgende:
Stoer
Life sucks als je een grote bek opzet tegen motorrijders. En dat geldt dubbel voor neuzen; die moet je meteen laten merken dat je die bullshit niet pikt. w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 26 december 2015 @ 15:16:14 #78
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zaterdag 26 december 2015 @ 16:04:28 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158542880
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Life sucks als je een grote bek opzet tegen motorrijders. En dat geldt dubbel voor neuzen; die moet je meteen laten merken dat je die bullshit niet pikt. w/
Deze man weet.

Alleen niks tegen neuzen hè :{w .

Net nog even wat wheelies gepopt en herrie geschopt om het midwinterfeest te vieren O+ .
Huilen dan.
  zaterdag 26 december 2015 @ 17:43:40 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158545076
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:16 schreef Dekatria het volgende:
Kerstgedachte viert hier hoogtij ^O^
Cadeautjes zijn uitgepakt, bord is leeg. Kerst is een commercieel kutfeest, je moet er niet meer van maken als het is. Of ben je naar de kerstmis geweest vandaag? Dan heb je wat in de pap te brokkelen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 26 december 2015 @ 17:44:39 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158545089
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Deze man weet.

Alleen niks tegen neuzen hè :{w .

Net nog even wat wheelies gepopt en herrie geschopt om het midwinterfeest te vieren O+ .
geboren en getogen regio 010, wat denk je zelluf jongeh.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:44:04 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158552524
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Traumaatje? :P Ik heb nog regelmatig een oopsie op die dingen... :+
Kutdingen, vooral als het regent. Bij de Belgische kusttram moest ik regelmatig in een bocht over een dubbel spoor waar ook een hoop wissels waren, en de weg er omheen en tussen had meer teerstrepen dan de bocht des doods uit de Braborit. Daar ging ik heel rustig over heen als het regende.
  zondag 27 december 2015 @ 00:12:21 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158555724
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

geboren en getogen regio 010, wat denk je zelluf jongeh.
Geboren en getogen in 040. Daarna gaan wonen en studeren in 030. Nu een vriendin in 020.

Misschien is dat godvergeten 010 ook nog ooit aan de beurt :') . Mag hopen van niet }:| .
Huilen dan.
  zondag 27 december 2015 @ 01:09:17 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158557839
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geboren en getogen in 040. Daarna gaan wonen en studeren in 030. Nu een vriendin in 020.

Misschien is dat godvergeten 010 ook nog ooit aan de beurt :') . Mag hopen van niet }:| .
De trend zegt iets anders; je komt er nog wel ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 december 2015 @ 11:42:53 #85
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158563422
Wat is dat toch met die netnummers, volstaat Den Haag, Rotterdam of Delft niet meer?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158567615
Kerstcadeau van mijn pa: schaalmodel en brochure van Ducati Monster 821. :D :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158567732
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:42 schreef Geelman het volgende:
Wat is dat toch met die netnummers, volstaat Den Haag, Rotterdam of Delft niet meer?
Ik snap dat wel. Mensen willen gewoon niet van die vieze woorden in de mond nemen.

SD zegt zelf altijd dat we het hier netjes moeten houden. Dan snap ik wel dat je 010 niet voluit gaat uitspreken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158570698
010 :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 27 december 2015 @ 15:59:00 #89
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158570723
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 14:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik snap dat wel. Mensen willen gewoon niet van die vieze woorden in de mond nemen.

SD zegt zelf altijd dat we het hier netjes moeten houden. Dan snap ik wel dat je 010 niet voluit gaat uitspreken.
Nul-een-nul.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 27 december 2015 @ 16:13:09 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158571149
Rot-Tûrken-Damarokkanië en dan nog steeds een factor 32.355 beter zijn als 020 _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158571659
Abcoude Noord :')
  zondag 27 december 2015 @ 16:44:06 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158572230
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Rot-Tûrken-Damarokkanië en dan nog steeds een factor 32.355 beter zijn als 020 _O_
Dan. En nee.
Huilen dan.
  zondag 27 december 2015 @ 17:08:24 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158573042
Sowieso randstad :')
  zondag 27 december 2015 @ 17:08:55 #94
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158573054
Oh wacht dit is de sc helemaal niet.
pi_158573454
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Rot-Tûrken-Damarokkanië en dan nog steeds een factor 32.355 beter zijn als 020 _O_
:P
Prima leven in Amsterdam trouwens.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158574692
033 *O*
pi_158574935
024 *O*

Helaas woon ik tegenwoordig in 030. ;(
pi_158577288
Ik weet niet eens waar ik woon :')

Ow 030 blijkbaar
pi_158577958
050 nog. Niet lang meer, maar het blijft thuis. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_158578227
Als kerstcadeautje voor mijzelf:

Extra protectie voor mijn jassie! Ik had natuurlijk al de rug, maar nu heb ik dus ook wat extra voor mijn boobies.
Hoef ik in elk geval niet bang te zijn voor steekwonden in mijn borstkas. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158578763
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 20:05 schreef Nero22 het volgende:
Als kerstcadeautje voor mijzelf:

Extra protectie voor mijn jassie! Ik had natuurlijk al de rug, maar nu heb ik dus ook wat extra voor mijn boobies.
Hoef ik in elk geval niet bang te zijn voor steekwonden in mijn borstkas. :9
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_158585197
026 represent :7
pi_158585229
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 20:05 schreef Nero22 het volgende:
Als kerstcadeautje voor mijzelf:

Extra protectie voor mijn jassie! Ik had natuurlijk al de rug, maar nu heb ik dus ook wat extra voor mijn boobies.
Hoef ik in elk geval niet bang te zijn voor steekwonden in mijn borstkas. :9
Zo hou je geen doorwaai-jas meer over joh :P
pi_158585674
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
026 represent :7
Volgend jaar (als ik een rijdende motor heb :')) in Nijmegen rijden? Kan je tenminste een echte stad zien. :P
pi_158589280
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volgend jaar (als ik een rijdende motor heb :')) in Nijmegen rijden? Kan je tenminste een echte stad zien. :P
Nijmegen zelf sla ik liever over.
pi_158593510
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volgend jaar (als ik een rijdende motor heb :')) in Nijmegen rijden? Kan je tenminste een echte stad zien. :P
Om Nijmegen is het trouwens leuk rijden. Over die heuvels bij Berg en Dal, en over het dijkje langs de Rijn.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158593843
is dat niet deze omgeving?

pi_158593923
Volgens mij is dat de andere kant van Nijmegen (west). Ook prima te berijden trouwens. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 28 december 2015 @ 09:22:31 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158593994
quote:
11s.gif Op maandag 28 december 2015 09:06 schreef Salatrel het volgende:
is dat niet deze omgeving?

Mijn AT'tje O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158594593
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 09:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn AT'tje O+
met geluid *O*
  maandag 28 december 2015 @ 10:25:27 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158594949
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 december 2015 @ 12:03:15 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158596928
Neuwp, helaas..

Ben wel op zoek naar een andere om weer opnieuw op te gaan bouwen, maar de spoeling is een beetje dun de laatste tijd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158618476
Man man man. Gisteren van Groningen naar Den Bosch gereden op de GSX. Gruwelijk wind tegen, het hok ging op sommige stukken niet harder dan 110, heb vrijwel alles in de 5 gereden want in de 6 kwam ik er helemaal niet tegenop. 22 liter gebruikt versus 14 liter op de heenweg :')

Gierende wind ook in mijn helm, voelde me spontaan verkouden worden. Zie er nu uit alsof ik een gigantische joint gerookt heb en ik heb de hele dag nog niks kunnen ruiken :')

Dat ging met de K100 vorig jaar toch beter _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 28 december 2015 @ 23:15:48 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158621166
Toevallig heb ik vandaag de Zero gehaald dus de K75 is nu officieel in de verkoop :P

  dinsdag 29 december 2015 @ 00:14:12 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158623161
Feli man!
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:31:08 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158623599
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Toevallig heb ik vandaag de Zero gehaald dus de K75 is nu officieel in de verkoop :P

[ afbeelding ]
Kewl, wanneer komt de nieuwe uitlaat erop?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158624151
Cool :)
  dinsdag 29 december 2015 @ 01:55:05 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158624912
Geinig. Hoeveel km doet zoiets tijdens een funritje?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158625898
Tof! Veel plezier ermee ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_158625997
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Toevallig heb ik vandaag de Zero gehaald dus de K75 is nu officieel in de verkoop :P

[ afbeelding ]
Awesome. :D
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158626296
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Toevallig heb ik vandaag de Zero gehaald dus de K75 is nu officieel in de verkoop :P

[ afbeelding ]
Nice! :D
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:59:50 #123
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_158626770
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Toevallig heb ik vandaag de Zero gehaald dus de K75 is nu officieel in de verkoop :P

[ afbeelding ]
Ik vind het elektrisch rijden wel
interessant, maar de uitstraling van die dingen is altijd tergend.
Ben erg benieuwd hoe dit ding na een jaar bevalt! En hoe zo'n accu het nu na dat jaar doet.

In ieder geval gefeliciteerd.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_158626788
kan je er wel een wheelie mee trekken?
pi_158627119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:02 schreef Maegrim het volgende:
kan je er wel een wheelie mee trekken?
Ik denk dat dat juist verrekte makkelijk gaat op zo'n ding. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158627231
nou met jou achterop ging dat op de CB ook reuze makkelijk hoor
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:06:39 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158627610
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:02 schreef Maegrim het volgende:
kan je er wel een wheelie mee trekken?
Max koppel vanaf 0rpm..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158628855
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Max koppel vanaf 0rpm..
Maar vast wel digitaal gereguleerd. Misschien zijn wheelies wel uitgesloten juist.
Geen referral hier.
pi_158630211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Maar vast wel digitaal gereguleerd. Misschien zijn wheelies wel uitgesloten juist.
Zit vast wel een wheeley-instelling op de traction-control. Toch?
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:01:49 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158630360
Als je er geen wheelie mee kan maken is het geen motor :') .
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:18:29 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158630787
Dank u iedereen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:55 schreef Catch22- het volgende:
Geinig. Hoeveel km doet zoiets tijdens een funritje?
Pakweg 180, ligt ook wel aan het wegtype. In de stad moet je de 250 kunnen halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:02 schreef Maegrim het volgende:
kan je er wel een wheelie mee trekken?
Gevaarlijk makkelijk :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik vind het elektrisch rijden wel
interessant, maar de uitstraling van die dingen is altijd tergend.
Ben erg benieuwd hoe dit ding na een jaar bevalt! En hoe zo'n accu het nu na dat jaar doet.

In ieder geval gefeliciteerd.
Er zit een garantie van 500.000 km op de accu dus dat loopt wel los.
pi_158630843
Dan moeten Fok! ritjes dus iets beter gepland gaan worden voor jou. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:22:27 #133
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158630898
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:20 schreef Nero22 het volgende:
Dan moeten Fok! ritjes dus iets beter gepland gaan worden voor jou. :+
Valt mee hoor, ik kan tijdens het schransen opladen :P
pi_158631198
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Toevallig heb ik vandaag de Zero gehaald dus de K75 is nu officieel in de verkoop :P

[ afbeelding ]
Tof! :D
pi_158631477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik kan tijdens het schransen opladen :P
Gaat dat snel?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158631552
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:11 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen stap op je motor en haal hem :P

[..]

Tramrails -O-
Gisteren even langs geweest en t ding meegenomen. Werkt prima. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158631714
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gisteren even langs geweest en t ding meegenomen. Werkt prima. :Y
[ afbeelding ]
Wat een apparaat eigenlijk. Had hem veel kleiner ingeschat. :o
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:13:24 #138
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_158632399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:18 schreef Erasmo het volgende:
Dank u iedereen :P

[..]

Pakweg 180, ligt ook wel aan het wegtype. In de stad moet je de 250 kunnen halen.

[..]

Gevaarlijk makkelijk :P

[..]

Er zit een garantie van 500.000 km op de accu dus dat loopt wel los.
ja een een jaar... dat vond ik dus ook het rare, een jaar garantie en zoveel kilometer. Klinkt dan als heel veel, tot ie na een jaar kaduuk is
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:33:21 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158632995
Vijf jaar, toch? Tenminste, dat begrijp ik als ik die site even vluchtig bekijk.
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:33:23 #140
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158632998
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Wat een apparaat eigenlijk. Had hem veel kleiner ingeschat. :o
Van de voorkant heeft ie veel minder profiel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gaat dat snel?
Ligt eraan, de on-board lader is niet zo krachtig want die moet klein en licht zijn maar met een snellader kun je in 20 minuten weer op de 80% zitten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ja een een jaar... dat vond ik dus ook het rare, een jaar garantie en zoveel kilometer. Klinkt dan als heel veel, tot ie na een jaar kaduuk is
Nee ze geven 5 jaar garantie op de accu.
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:56:30 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158633624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik kan tijdens het schransen opladen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Van de voorkant heeft ie veel minder profiel.

[..]

Ligt eraan, de on-board lader is niet zo krachtig want die moet klein en licht zijn maar met een snellader kun je in 20 minuten weer op de 80% zitten.

[..]

Nee ze geven 5 jaar garantie op de accu.
Dan gaat je 'tijdens het schransen opladen'-verhaal dus lekker niet op, blaaskaak :D :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158634037
Gaat ie een uur op het toilet zitten voor de extra kilometers :+
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:09:37 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158635865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:09 schreef Maegrim het volgende:
Gaat ie een uur op het toilet zitten voor de extra kilometers :+
Overal schijt aan die knakker _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:11:06 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158635922
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]


[..]

Dan gaat je 'tijdens het schransen opladen'-verhaal dus lekker niet op, blaaskaak :D :P
Langs de snelweg heb je toch snelladers.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:12:29 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158635968
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Langs de snelweg heb je toch snelladers.
En gezellige restaurantjes ook; leuk voor een koffiestop tijdens je toerritje :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:17:22 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158636145
Dat het opladen gewoon ruk is, is niks nieuws toch :') ?

Als die shit over een jaar of 10 een beetje fatsoenlijk werkt en je ermee competitie mag rijden dan wil ik wel een elektrische circuitfiets. Binnenkort weer preventief 't blok van de R6 opentrekken :( , heb je bij zo'n elektrisch ding veel minder omkijken naar.
Huilen dan.
pi_158636287
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gisteren even langs geweest en t ding meegenomen. Werkt prima. :Y
[ afbeelding ]
Je bent wel een beetje topzwaar zo :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158637690
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je bent wel een beetje topzwaar zo :')
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158637911
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:49 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Wat een apparaat eigenlijk. Had hem veel kleiner ingeschat. :o
Full HD filmen op 30 fps

Bewegende objecten gaan goed, schemer en duister gaat best waardeloos
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 30 december 2015 @ 12:33:08 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158667928
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.

Eigen schuld mafkees waar bemoei je je mee.

/dagboek
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 30 december 2015 @ 12:43:00 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158668158
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.

Eigen schuld mafkees waar bemoei je je mee.

/dagboek
WANT ZO DOEN WE DAT IN 010
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 30 december 2015 @ 12:45:07 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158668218
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.

Eigen schuld mafkees waar bemoei je je mee.

/dagboek
Mss vond 'ie dat laffe hupje geen wheelie.
Huilen dan.
  woensdag 30 december 2015 @ 12:46:20 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158668238
1x met de ktm binnendoor naar m'n vriendin in Amsterdam gereden, in de stad dan al die gastjes op mp3's enzo kwijlend kijken :') :') .
Huilen dan.
  woensdag 30 december 2015 @ 12:46:33 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158668243
Dat ding maar snel in de berging verstopt :') .
Huilen dan.
pi_158668602
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.

Eigen schuld mafkees waar bemoei je je mee.

/dagboek
Mag hopen dat je niet serieus bent.
Geen referral hier.
  woensdag 30 december 2015 @ 13:07:37 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158668763
Heb wel een keer op 't punt gestaan toen iemand met een 3m lange stok over de dijk ging zwaaien toen ik eraan kwam rijden. Zelfbeheersing maximaal op de proef gesteld :X .

Achteraf gezien had ik 'm gewoon met z'n eigen stok op z'n bek moeten timmeren, wat een mongool was dat.
Huilen dan.
pi_158672241
Maandag eerste rijles ^O^
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158677627
RIJLESTOPIC!

succes :P
  woensdag 30 december 2015 @ 17:47:36 #159
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158679842
Zojuist 2,5 uur aan de motor van de vriend van m'n zusje gesleuteld.
Hij heeft dezelfde motor als ik (CBR600F 1999, carburateurs) welke niet meer wilde starten.

Tank gedemonteerd, luchtfilterhuis gedemonteerd, bougie gedemonteerd om te kijken of hij wel vonkte -> ja. Brandstof kreeg ie ook, zo rook het iig.
Na alles weer terug gezet te hebben probeer ik nog een keer te starten -> slaat ie wel aan :+

Ondanks dat deze motoren een lampje hebben voor de brandstofreserve hebben ze schijnbaar ook een benzine kraantje (wist ik na 7 jaar ook niet :X ) welke nu op 'reserve' stond :+

Conclusie: benzine is bijna op (en lampje/peilsensor is defect) _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_158689319
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.

Eigen schuld mafkees waar bemoei je je mee.

/dagboek
pi_158703575
  donderdag 31 december 2015 @ 12:14:42 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158707721
Laatst zei iemand mooie motor

Gelijk t kevlar van mijn handschoenen in zijn kaak geprint. Wat een mongool
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158709892
Wheelies zijn voor scooters :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 31 december 2015 @ 13:34:39 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158710469
Diep van binnen wil je het zelf ook gewoon kunnen.
Huilen dan.
  donderdag 31 december 2015 @ 13:59:30 #165
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158711239
Gisteren heeft de Deutsche Post met de papieren de dealer misgelopen. De volgende datum dat ze een bezorgpoging doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158718698
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
Diep van binnen wil je het zelf ook gewoon kunnen.
Per ongeluk met de Alp. Ik wist niet wat me overkwam :D
pi_158720445
Hoi, nieuw in dit topic. Zijn er nog andere motor-gerelateerde topics die ik kan volgen? :)
  donderdag 31 december 2015 @ 18:46:53 #169
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158720697
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:38 schreef ANGHELLIC het volgende:
Hoi, nieuw in dit topic. Zijn er nog andere motor-gerelateerde topics die ik kan volgen? :)
Welkom :W

Niet echt eigenlijk, alleen het New/Oldbierittentopic.

PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33

En als je op reis wilt staat er in TRV ergens nog een motorreizen topic ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158720948
quote:
:')

quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welkom :W

Niet echt eigenlijk, alleen het New/Oldbierittentopic.

PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33

En als je op reis wilt staat er in TRV ergens nog een motorreizen topic ;)
Thanks. :)

Dit is mijn baby btw O+

pi_158721802
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef ANGHELLIC het volgende:

[..]

:')

[..]

Thanks. :)

Dit is mijn baby btw O+

[ afbeelding ]
Z750? Cool ding, wel aparte uitlaat zo.
pi_158722173
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef BRooster het volgende:

[..]

Z750? Cool ding, wel aparte uitlaat zo.
GSR 750 :P Heerlijk prutteluitlaatje maar wel een beetje een vuvuzela look. :')
  donderdag 31 december 2015 @ 20:21:05 #173
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_158723265
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:37 schreef ANGHELLIC het volgende:

[..]

GSR 750 :P Heerlijk prutteluitlaatje maar wel een beetje een vuvuzela look. :')
mooi toch :D
pi_158723332
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 20:21 schreef vuvuzela het volgende:

[..]

mooi toch :D
:D _O-
pi_158728341
Gelukkig nieuwjaar jongens (en meisjes :*).

Nog grote plannen voor het jaar? :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158732427
hoeren neuken nooit meer werken
pi_158734615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 00:55 schreef Nero22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jongens (en meisjes :*).

Nog grote plannen voor het jaar? :)
M'n Alp uitelkaar trekken en verkopen in onderdelen. Daarna een chopper kopen :')
pi_158734667
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:19 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Daarna een chopper kopen :')
En minder drinken :+
pi_158736297
Gelukkig nieuwjaar! *O* Goede voornemens... Dit jaar niet de hele motor erachteraan gooien als ik m'n stepje aan de grond rijd. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_158736438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 00:55 schreef Nero22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jongens (en meisjes :*).

Nog grote plannen voor het jaar? :)
Eerste eigen motor kopen :9~
Geen referral hier.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 18:23:35 #181
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_158740902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 13:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Mag hopen dat je niet serieus bent.
Ik reed altijd door een paadje bij ons voor. Pad van 20~30m lang, maar scheelt een hoop omrijden. Altijd stapvoets, terwijl iedereen er met de scooter en fiets volle bak doorheen ragt. Opent iemand op een dag hun tuindeur wat aan het pad grenst, ik stop netjes, gelijk tirade over me heen: "zet je motor af je mag helemaal hier niet met de motor rijden ik ga de politie bellen wat als mijn kind eruit was gekomen ipv ik...". Zeg die vrouw rustig dat ik mijn motor niet uit ga zetten en ik ook ruim op tijd gestopt ben voor haar. Legt ze d'r hand op m'n gashand. Daar was ik niet zo van gediend, 3x gevraagd of dat wijf haar hand wil weghalen en daarna weggereden met haar er nog aan vast, mens viel bekant om, helemaal boos. Die had ik ook gewoon liever een klap op d'r bakkes gegeven.

Mensen die haten op wheelies en overlast trek ik me weinig van aan, stikken de moord maar saai paupervolk :r

Vrolijk kerstfeest.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 1 januari 2016 @ 18:44:17 #182
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_158741377
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
Dat het opladen gewoon ruk is, is niks nieuws toch :') ?

Als die shit over een jaar of 10 een beetje fatsoenlijk werkt en je ermee competitie mag rijden dan wil ik wel een elektrische circuitfiets. Binnenkort weer preventief 't blok van de R6 opentrekken :( , heb je bij zo'n elektrisch ding veel minder omkijken naar.
ik zie jou zelfs een elektrisch blok slopen :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_158741737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:38 schreef Salatrel het volgende:
hoeren neuken nooit meer werken
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:21 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

En minder drinken :+
lol :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:11 schreef Sarasi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! *O* Goede voornemens... Dit jaar niet de hele motor erachteraan gooien als ik m'n stepje aan de grond rijd. :+
Lijkt me een goed voornemen. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Eerste eigen motor kopen :9~
Wat gaat het worden? :9
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:51:02 #184
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:48:09 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158746503
Beste wensen allemaal ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:46:19 #186
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_158748663
iedereen hier ook nog de beste wensen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_158748851
Gelukkig nieuwjaar :).

Mijn voornemen is om nog eens een AVB-lesje te volgen.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:05:52 #188
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158749231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 00:55 schreef Nero22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jongens (en meisjes :*).

Nog grote plannen voor het jaar? :)
Bandit op orde brengen (druklager vervangen en carbs afstellen) en veel rijden. Toch nog ruim 1.000 km gereden in 2015.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158751579
Eindelijk een motor regelen die niet op het punt staat om van ellende uit elkaar te vallen :') ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158772990
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gelukkig nieuwjaar :).

Mijn voornemen is om nog eens een AVB-lesje te volgen.

O-)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:21:24 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158773532
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 18:44 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik zie jou zelfs een elektrisch blok slopen :')
Zal jou eens slopen, ok?
Huilen dan.
pi_158781627
quote:
auwww ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158785957
  zondag 3 januari 2016 @ 13:48:23 #194
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_158786015
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:45 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat een sukkel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 3 januari 2016 @ 14:19:21 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158786711
Prima wheelie, niks mis mee. Alleen jammer dat één of andere mongool 't nodig vond om daar zo'n gleuf te graven. Vet onverantwoord, kan levensgevaarlijk zijn.
Huilen dan.
pi_158794088
quote:
;(

  zondag 3 januari 2016 @ 20:47:03 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158799333
quote:
9s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:44 schreef ANGHELLIC het volgende:

[..]

;(

[ afbeelding ]
Wel een erg klein mannetje
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158826237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:45 schreef Tunafish het volgende:
Eindelijk een motor regelen die niet op het punt staat om van ellende uit elkaar te vallen :') ;(
Ik heb voorspellende gaven, vrees ik. XJ900 wilde vanmorgen niet starten, had daar vorige week ook al iedere keer heel veel moeite mee, dus vandaag de XJ600 van mijn broer opgehaald. In Veendam. Waar het sneeuwt. Wat best glad is. Potverdomme :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:52:25 #199
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158846393
Daar heb ik geen site voor nodig. Overal waar ik op m'n bek ga is niet gestrooid, overal waar ik dat niet ga is wel gestrooid. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_158847532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Sarasi het volgende:
Daar heb ik geen site voor nodig. Overal waar ik op m'n bek ga is niet gestrooid, overal waar ik dat niet ga is wel gestrooid. :')
'Is hie *CRASH* ... Nee dus...'
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158849867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:02 schreef Tunafish het volgende:

[..]

'Is hie *CRASH* ... Nee dus...'
Geen pekelschade wel dan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158850631
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen pekelschade wel dan.
Ellek nadeel heb ze voordeel :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Tunafish op 05-01-2016 16:52:23 (andersom :')) ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158850777
Gister tot 2 keer aan toe bijna onderuit geglibberd in parkeergarages: eentje bij mij thuis bij het wegrijden uit de parkeerplaats, en die tweede keer bij het inrijden op het werk. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158855340
HUD in BMW helmen:






Tijd geleden natuurlijk ook kennis gemaakt met Skully, maar die zijn maar wat aan het aanklooien op het moment...

Hier het artikel, met ook de nieuwe laserverlichting van BMW die al gebruikt wordt op de 7-serie en i8.
http://lanesplitter.jalop(...)ds-up-dis-1751145725
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:50:56 #206
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_158855461
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef Nero22 het volgende:
HUD in BMW helmen:





Ik heb daarvoor een speedometer op mijn motorfiets.... BMW's niet?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_158855586
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor een speedometer op mijn motorfiets.... BMW's niet?
Een aantal fabrikanten is bezig om een standaard op te zetten voor communicatie onderling voertuigen, en dan wordt het wel iets interessanter om door blinde bochten te kunnen kijken bijvoorbeeld.
http://lanesplitter.jalop(...)779446682.1440282004
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:03:31 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158855892
Ga weg met die zooi in m'n zicht. Als ik borden wil zien kijk ik er zelf wel naar. En naar de snelheid kijk ik toch alleen bij flitspalen :') .
Huilen dan.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:50:35 #209
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_158857373
CBF600 gekocht als eerste motor *O*
Weet van alles een beetje maar net niets.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:13:04 #210
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_158858129
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Een aantal fabrikanten is bezig om een standaard op te zetten voor communicatie onderling voertuigen, en dan wordt het wel iets interessanter om door blinde bochten te kunnen kijken bijvoorbeeld.
http://lanesplitter.jalop(...)779446682.1440282004
Ja zodat je harder door de bocht kan, en als het dan toch fout gaat de techniek op zijn flikker geven.
Op me werk werken we veel met diepte camera's en virtuele en augumented reality en geloof mij dat die shit echt niet iets is waar je leven van af wil laten hangen. Het is voor veel mensen/bedrijven al lastig om een pc draaiende te houden.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_158858894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:52 schreef Dekatria het volgende:
Handige site mbt waar en wanneer er gestrooid wordt.
Hoe is het met u en het beestje?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_158861109
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef Nero22 het volgende:
HUD in BMW helmen:
[afbeelding]



[afbeelding]

Tijd geleden natuurlijk ook kennis gemaakt met Skully, maar die zijn maar wat aan het aanklooien op het moment...

Hier het artikel, met ook de nieuwe laserverlichting van BMW die al gebruikt wordt op de 7-serie en i8.
http://lanesplitter.jalop(...)ds-up-dis-1751145725
HUD in helmen van andere motoren



[ Bericht 1% gewijzigd door Maegrim op 05-01-2016 23:18:23 ]
pi_158861249
Als je dat randje daadwerkelijk ook ziet zoals in de foto's, zou ik me kapot ergeren. Doe dan een volledig vizier zoals bij die ingebouwde zonnevizieren. Instelbare lichtsensor erop, klaar is Kees.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:42:25 #214
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_158862436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef -Richard- het volgende:
CBF600 gekocht als eerste motor *O*
timing ofniet?

leuk. ga je veel rijden? het schijnt trouwens een goede beginnersmotor te zijn.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_158865214
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Maegrim het volgende:

[..]

HUD in helmen van andere motoren

[ afbeelding ]
lol :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:00:10 #216
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158874940
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:34 schreef mjan het volgende:

[..]

Hoe is het met u en het beestje?
Gaat lekker w/ sinds IJsland eigenlijk continu kunnen rijden. Voor dit jaar ergens tijd inplannen om de voorvork onder handen te nemen denk ik, voor nieuwe olie en het reviseren van de remklauwen.
pi_158875401
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gaat lekker w/ sinds IJsland eigenlijk continu kunnen rijden. Voor dit jaar ergens tijd inplannen om de voorvork onder handen te nemen denk ik, voor nieuwe olie en het reviseren van de remklauwen.
Nog belang bij reserve onderdelen? ;(
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:21:59 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158875471
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gaat lekker w/ sinds IJsland eigenlijk continu kunnen rijden. Voor dit jaar ergens tijd inplannen om de voorvork onder handen te nemen denk ik, voor nieuwe olie en het reviseren van de remklauwen.
Heb jij eigenlijk al andere voorveren in je vork zitten?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:30:30 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158875709
quote:
5s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk al andere voorveren in je vork zitten?
Zitten al progressieve in ja.
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nog belang bij reserve onderdelen? ;(
Niet direct. Zit wel een beetje te kijken qua spruitstuk - dat onderste hitteschildje is er bij mij een paar maanden terug afgeroest. Schildje zelf is prima, maar de mount was gewoon gaar.
pi_158875771
Sowieso ff een interessepeiling hier neergooien.

Want ik heb de beslissing genomen om het Hok uitelkaar te halen en verkopen in onderdelen. Dit brengt mij uiteraard meer op dan in het geheel verkopen O-)

Aangezien hier volgens mij een paar Alp rijders rond dwalen, van Deka en Anne weet ik het, is dit misschien wel iets voor hun, denk ik.. :D

Onderdelen die nog goed zijn (hoe kan het)

CDI's
Bobine
Spanningsregelaar
Middenbok
Achterbrug
Vorkpoten en de hele mikmak daarom heen
Tank
Zadel(!) geen scheuren (!)
Velgen voor en achter (geen corrosie!), alleen de spaken niet, die zijn rot.
Carburateur
Laser demper, niet legaal
En nog wat kleine dingetjes die ik vast vergeten ben..denk aan verlichting, kabelboom enz enz

Het blok gaat piepen als die goed warm is, denk lagerschalen die verrot worden helaas.

Dit alles om de portemonnee van mij te spekken voor een nieuwe(re) motor :+

EDIT: Het gaat dus om een '89 (op papier '90, soit) Honda Transalp 600
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:33:21 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158875773
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:30 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zitten al progressieve in ja.
Ah ok, anders was dit een mooi moment geweest om die erin te zetten ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:36:46 #222
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158875885
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah ok, anders was dit een mooi moment geweest om die erin te zetten ;)
Tot mijn (en de monteurs) verrassing vonden ze de vork verleden jaar bij Hyperpro nog gewoon prima z'n werk doen, terwijl ik de olie nog nooit vervangen heb. Vind het dus nu wel tijd, na al dat geweld op IJsland.
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:12:26 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158876847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Tot mijn (en de monteurs) verrassing vonden ze de vork verleden jaar bij Hyperpro nog gewoon prima z'n werk doen, terwijl ik de olie nog nooit vervangen heb. Vind het dus nu wel tijd, na al dat geweld op IJsland.
Ja, vaak houden ze behoorlijk krappe intervallen aan terwijl dat helemaal niet nodig is.. al heb ik ook wel een hele nasty vieze dikke shit uit een voorvork getapt die volgens het boekje pas een jaartje over tijd was.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:00:20 #224
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_158877904
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

timing ofniet?

leuk. ga je veel rijden? het schijnt trouwens een goede beginnersmotor te zijn.
Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_158878334
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:00 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
[ afbeelding ]
Sweet! :9
pi_158879998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:00 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
[ afbeelding ]
Mooi ding. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158880330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:00 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
[ afbeelding ]
Hoe lang ben je?
Geen referral hier.
pi_158884792
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gaat lekker w/ sinds IJsland eigenlijk continu kunnen rijden. Voor dit jaar ergens tijd inplannen om de voorvork onder handen te nemen denk ik, voor nieuwe olie en het reviseren van de remklauwen.
Remklauwen reviseren mag ik binnenkort -weer- opnieuw doen }:| Heb het momenteel stevig aan de stok met een webshop die me ten tijden van de renovatie van de Bandit een setje nieuwe remzuigers verkocht had. De oude zaten zodanig vast dat ik er één met een waterpomptang eruit heb getrokken, die was flink beschadigd, dus ik wilde er inmiddels nieuwe in.

Nou moest het voorwiel van de Bandit er laatst uit, en toen trof ik dit aan.



:(

Zuigers pakweg 10k km oud, nooit pekel gezien.

Tijdje terug al gemaild wat de bedoeling was van ijzeren zuigers met fake-chrome coating, geen reactie op gehad. Nu op de Facebook pagina van dat bedrijfje een herrie gaan maken en meteen een reactie dat dat toch niet de bedoeling was, maar die conclusie had ik zelf ook al getrokken :{

Zijn momenteel nog moeilijk aan het doen om de originele factuur maar dat win ik wel. Dan mooi bij de lokale dealer originele zuigers halen en maar weer de hele bende reviseren want god weet wat die dingen met de keerringen gedaan hebben :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:46:21 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158885035
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef BlackLining het volgende:

De oude zaten zodanig vast dat ik er één met een waterpomptang eruit heb getrokken, die was flink beschadigd, dus ik wilde er inmiddels nieuwe in.
Eruit pompen met remdruk werkt een stuk beter. Op 't eind even een stukje hout ertussen zodat ze allebei netjes meekomen. En als je de boel al los hebt: fietspomp.

Wel opletten voor rondvliegende zuigers dan 10.gif .
Huilen dan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:47:42 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158885094
nvm.
Huilen dan.
pi_158885134
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Eruit pompen met remdruk werkt een stuk beter. En als je de boel al los hebt: fietspomp.

Wel opletten voor rondvliegende zuigers dan [ afbeelding ] .
Ja, ééntje was er al uit, dan wil dat niet echt meer :+

Was verder ook niet zo'n punt, en die dingen waren zodanig aangetast door 140km woon/werk door de pekel (en sowieso 120k op de klok) dat ik geen zin meer had dat schoon te maken. Reparatiekosten waren toch al twee keer de aanschafwaarde dus die 80 euro kon er wel bij, zodoende.

Momenteel gaan ze weer soepel, alleen moeten de remblokjes en schijven nu vervangen worden dus wordt het geheel aanzienlijk dikker. Deze zuigers durf ik dus echt niet meer terug in de klauw te duwen hea :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:51:07 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158885236
Nee, die zuigers zou ik mooi door de ruit flikkeren van de tent waar je ze gehaald hebt :') .Ziet er niet uit.
Huilen dan.
pi_158885546
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gaat lekker w/ sinds IJsland eigenlijk continu kunnen rijden. Voor dit jaar ergens tijd inplannen om de voorvork onder handen te nemen denk ik, voor nieuwe olie en het reviseren van de remklauwen.
^O^ Alweer plannen voor een nieuwe reis?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_158886446
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:00 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, wat is het?
pi_158887652
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:00 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
[ afbeelding ]
Zo aan de foto te zien moet je dan nog even wachten met rijden, of niet? :D
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:51:18 #236
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_158887871
Bedankt voor de reacties :*

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
196 cm. Zit er goed op, zadel is in hoogte verstelbaar. Heb hem aangekocht op laagste stand maar staat nu in het midden. Maar heb nog niet weer gereden (want grafstorm hier in het noorden :') )
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, wat is het?
Een motor, Honda CBF600 N(aked). Een doorontwikkeld model wat hiervoor de Honda Hornet 600 was. Als je ze vergelijkt zijn er erg veel overeenkomsten in uiterlijk, motorisch is ie vrijwel identiek maar deze heeft wat minder vermogen (max pk dus). Dat is ook de reden dat ie begrenst kon worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Zo aan de foto te zien moet je dan nog even wachten met rijden, of niet? :D
Dat niet alleen, heb nog niet eens een rijbewijs. _O-
Zou morgen afrijden maar dat is afgelast in verband met de hevige ijzelige omstandigheden.
Stiekem heb ik voor de barre winter toch 2 keer een rondje kunnen maken en wat heb ik daarvan genoten zeg haha. O+
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_158887980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef -Richard- het volgende:
Bedankt voor de reacties :*

[..]

196 cm. Zit er goed op, zadel is in hoogte verstelbaar. Heb hem aangekocht op laagste stand maar staat nu in het midden. Maar heb nog niet weer gereden (want grafstorm hier in het noorden :') )

[..]

Een motor, Honda CBF600 N(aked). Een doorontwikkeld model wat hiervoor de Honda Hornet 600 was. Als je ze vergelijkt zijn er erg veel overeenkomsten in uiterlijk, motorisch is ie vrijwel identiek maar deze heeft wat minder vermogen (max pk dus). Dat is ook de reden dat ie begrenst kon worden.

[..]

Dat niet alleen, heb nog niet eens een rijbewijs. _O-
Zou morgen afrijden maar dat is afgelast in verband met de hevige ijzelige omstandigheden.
:+

Dan zit jij zeker ook vast aan het A2 rijbewijs, net als ik.

Uit welk bouwjaar is deze?
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:56:06 #238
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_158888053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:53 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

:+

Dan zit jij zeker ook vast aan het A2 rijbewijs, net als ik.

Uit welk bouwjaar is deze?
Jep A2 hiero :P. Komt uit 2006, modelletje 2007 had ook nog ABS maar die waren er niet in 25kW variant én naked. Ohja, wel 2 stuks maar die waren me niet netjes genoeg :).
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_158888121
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Jep A2 hiero :P. Komt uit 2006, modelletje 2007 had ook nog ABS maar die waren er niet in 25kW variant én naked. Ohja, wel 2 stuks maar die waren me niet netjes genoeg :).
Je kan ook middels een gashendel blokkering de motor begrenzen. Dan zit je niet vast aan die 25 kW.

Zelf heb ik een GSX 750F uit '98.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:01:42 #240
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_158888273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Je kan ook middels een gashendel blokkering de motor begrenzen. Dan zit je niet vast aan die 25 kW.

Zelf heb ik een GSX 750F uit '98.
Ja dat kan wel maar meneer agent hecht niet zoveel waarde aan een uitdraai. Mijne is origineel begrenst via de inlaat rubbers. En ook mooi op het kenteken 25kW, dus zit perfect safe zo. Kan ik ook mooi bij elke verzekering zo :).

Leuk ding zo'n GSX! Maar die heeft origineel wel teveel vermogen, dus mag je niet met A2 rijden?! Mag wel dus, nice :)
Kameraad rijd een CB500 uit 96, leuke brommer maar de 600 is echt meer moter, breder en meer geschikt voor mijn lengte, ik wilde met opzet geen racer als eerste motor, gewoon leren sturen op een strakke naked had meer mijn voorkeur :)
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_158888880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Ja dat kan wel maar meneer agent hecht niet zoveel waarde aan een uitdraai. Mijne is origineel begrenst via de inlaat rubbers. En ook mooi op het kenteken 25kW, dus zit perfect safe zo. Kan ik ook mooi bij elke verzekering zo :).

Leuk ding zo'n GSX! Maar die heeft origineel wel teveel vermogen, dus mag je niet met A2 rijden?! Mag wel dus, nice :)
Kameraad rijd een CB500 uit 96, leuke brommer maar de 600 is echt meer moter, breder en meer geschikt voor mijn lengte, ik wilde met opzet geen racer als eerste motor, gewoon leren sturen op een strakke naked had meer mijn voorkeur :)
Klopt dat de politie geen genoegen neem met een uitdraai, echter is de kans dat ze hierop controleren minimaal. (Als je normaal rijdt, natuurlijk)

Mijn verzekering heb ik ingelicht over dat mijn motor begrenst is op 35 kW middels mijn gashendel, en dus niet op kenteken. Dit leverde geen probleem op, op mijn polis is dit ook netjes vermeld.

De GSX F is een soort tour uitvoering van de GSX R.

Ik denk dat je geen verkeerde keuze gemaakt hebt met die Honda, vind hem zelf erg gaaf.
pi_158890003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:51 schreef -Richard- het volgende:
Bedankt voor de reacties :*

[..]

196 cm. Zit er goed op, zadel is in hoogte verstelbaar. Heb hem aangekocht op laagste stand maar staat nu in het midden. Maar heb nog niet weer gereden (want grafstorm hier in het noorden :') )

[..]

Een motor, Honda CBF600 N(aked). Een doorontwikkeld model wat hiervoor de Honda Hornet 600 was. Als je ze vergelijkt zijn er erg veel overeenkomsten in uiterlijk, motorisch is ie vrijwel identiek maar deze heeft wat minder vermogen (max pk dus). Dat is ook de reden dat ie begrenst kon worden.

[..]

Dat niet alleen, heb nog niet eens een rijbewijs. _O-
Zou morgen afrijden maar dat is afgelast in verband met de hevige ijzelige omstandigheden.
Stiekem heb ik voor de barre winter toch 2 keer een rondje kunnen maken en wat heb ik daarvan genoten zeg haha. O+
Thanks. 196 zit wel in de buurt van mijn lengte, altijd handig om te weten.
Geen referral hier.
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:11:03 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158890295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:00 schreef -Richard- het volgende:

[..]

Timing ? :P

Ja wil eigenlijk zoveel mogelijk op de motor rijden, Zodra er zout op de weg ligt stop ik met rijden, want dat vind ik zonde.
Ja hij rijdt ook super gemakkelijk, erg voorspelbaar, wendbaar en je wekt direct veel vertrouwen.
Dit is um:
[ afbeelding ]
Het kleine broertje van mijn CB; nice! ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:12:06 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158894107
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef mjan het volgende:

[..]

^O^ Alweer plannen voor een nieuwe reis?
Vooralsnog niet, even een jaartje rustiger aan denk ik :) volgende reis zou wel weer naar Griekenland zijn, maar dan via Kosovo heen.
pi_158912514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Vooralsnog niet, even een jaartje rustiger aan denk ik :) volgende reis zou wel weer naar Griekenland zijn, maar dan via Kosovo heen.
Geen reisverslag dit jaar }:| Maar leuk!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_158918664
:') Het regent aan de lopende banden boetes sinds ik de GSX heb. Binnenkort toch maar eens kijken of de teller van dat ding niet gigantisch afwijkt, want ik rem altijd keurig netjes af voor flitspalen.

Sinds ik dat ding heb al bijna 200 euro aan prenten mee gereden :') Op de Bandit bleef het doorgaans beperkt tot één of twee per jaar
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:21:44 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158918786
De Popo vindt hem gewoon fotgenieker als je boefje :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158923407
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Geen reisverslag dit jaar }:| Maar leuk!
gelukkig hebben we de fotos nog
pi_158923414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:12 schreef Dekatria het volgende:

over reizen gesproken je kontkralen liggen nog steeds hier
pi_158923420
aan de andere kant ik ga al bijna weer :D _O-
pi_158926850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

over reizen gesproken je kontkralen liggen nog steeds hier
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:04:59 #252
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158952791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:45 schreef Salatrel het volgende:
aan de andere kant ik ga al bijna weer :D _O-
Ik wou net zeggen, jij heb ze voorlopig eerder nodig ^O^. Je had zelf toch ook besteld?
pi_158953684
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:04 schreef Dekatria het volgende:

Je had zelf toch ook besteld?
het is er nog niet van gekomen :')
pi_159016206
Man man man. Ik ben nog niet eens begonnen op mijn nieuwe werk-/stageplek, heb mijn leidinggevende nog niet ontmoet, of ik moet al vrij vragen voor de tweede week. :')

Mijn motorrij-examen staat namelijk gepland op de 8e *O* , en ze doen geen examens in de weekenden. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159016911
quote:
11s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:04 schreef Nero22 het volgende:
Man man man. Ik ben nog niet eens begonnen op mijn nieuwe werk-/stageplek, heb mijn leidinggevende nog niet ontmoet, of ik moet al vrij vragen voor de tweede week. :')

Mijn motorrij-examen staat namelijk gepland op de 8e *O* , en ze doen geen examens in de weekenden. ;(
Lekker snel! *O*

Ik heb straks een nieuwe motor geloof ik. Onderhoud was wel hoog nodig. :') Maar hij wordt wel mooi. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_159016989
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lekker snel! *O*

Ik heb straks een nieuwe motor geloof ik. Onderhoud was wel hoog nodig. :') Maar hij wordt wel mooi. :D
Duurde maar 2 jaar. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159017552
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:32 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Duurde maar 2 jaar. :P
Daarom, dat valt best mee. :+ Al besloten wat het gaat worden als je slaagt? (Misschien heb ik dat gemist maar na de poll heb ik er niks meer over gehoord :@ )
Your opinion of me is none of my business.
pi_159017695
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daarom, dat valt best mee. :+ Al besloten wat het gaat worden als je slaagt? (Misschien heb ik dat gemist maar na de poll heb ik er niks meer over gehoord :@ )
Ik heb het nog niet willen zeggen, omdat ik waarschijnlijk toch weer van mening verander. :+
Heb mijn oog nu op een Honda Hornet 600:
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159017795
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:58 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet willen zeggen, omdat ik waarschijnlijk toch weer van mening verander. :+
Heb mijn oog nu op een Honda Hornet 600:
[ afbeelding ]
Mooi ding! Ik ben fan. :Y Maar van mening veranderen zolang er toch nog niks in schuur staat is ook heel leuk natuurlijk. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_159017880
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mooi ding! Ik ben fan. :Y Maar van mening veranderen zolang er toch nog niks in schuur staat is ook heel leuk natuurlijk. :P
Een andere optie zou nog een oranje Kawasaki Z750 zijn, maar die zou bijna twee keer zoveel kilometers hebben. Heeft daarnaast echter wel een berg extra's zoals Akra demper. Moeilijk. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 11 januari 2016 @ 17:20:55 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159018244
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:06 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Een andere optie zou nog een oranje Kawasaki Z750 zijn, maar die zou bijna twee keer zoveel kilometers hebben. Heeft daarnaast echter wel een berg extra's zoals Akra demper. Moeilijk. ;(
Ik had verwacht dat jij wel een over the top 1000 zou kopen eigenlijk :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159018477
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:06 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Een andere optie zou nog een oranje Kawasaki Z750 zijn, maar die zou bijna twee keer zoveel kilometers hebben. Heeft daarnaast echter wel een berg extra's zoals Akra demper. Moeilijk. ;(
Oranje is altijd hip, maar ik vind de Hornet mooier in design. En daar kun je altijd zelf nog extra's opzetten natuurlijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159019482
Ik heb vrij gekregen! :+ Nu maar hopen dat het niet gaat sneeuwen/ijzelen. _O-
quote:
17s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oranje is altijd hip, maar ik vind de Hornet mooier in design. En daar kun je altijd zelf nog extra's opzetten natuurlijk.
Was een optie die ik had voordat ik de Hornet zag. Dus ja, het wordt waarschijnlijk de Hornet. :P
quote:
11s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat jij wel een over the top 1000 zou kopen eigenlijk :P
lolwat :D
Nahh. Lijkt me best leuk hoor, maar op de 250 die ik nu heb ben ik wel actief bezig, wat het ook best grappig maakt. Bij een 1000 word ik denk ik veel te lui. :P Of veel te snel. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_159037367
Tijd voor een garage aan huis bij mij. Mijn Suzuki staat al een tijdje in de tuin roest te verzamelen, de laatste keren dat ik daar nog op reed begon de elektra de geest te geven en toen 'ie op een gegeven moment weer niet wilde starten, heb ik hem maar opgegeven. Het hele remsysteem moet vervangen worden (kost 'maar' zo'n 600 eu aan onderdelen), lekt hier en daar wat olie en het balhoofd schijnt wat schuin te zijn geraakt.

Toen de XJ900 van mijn vader opgehaald die al de nodige issues had op dat moment, waarvan het meest in het oog springende is dat er ergens iets mis zit met de elektra, want de accu laadt niet helemaal lekker op tijdens het rijden, lichten vallen haast uit zodra je laag in de toeren zit en hij heeft er sowieso een handje van om compleet stil te vallen wanneer je bij een verkeerslicht geen gas staat te geven. Die had er vorige week ook geen zin meer in, dus die maandag de XJ600 van mijn broer geleend terwijl de 900 naar de garage zou.

Enige logistieke problemen later wordt de 900 pas vandaag opgehaald en gaat de 600 direct mee, want daarvan zit er volgens de broer allemaal troep in de leidingen; zodra je gas geeft is het voorbij met de pret. Hij wilde wel starten, overigens :+ Gisterochtend toch nog de 900 aan de praat gekregen, daarmee naar mijn werk gereden en op de terugreis halverwege stil komen te staan. Veel gevloek en getierelier later wilde hij toch nog een keertje starten, direct mee naar huis gegaan (niet onder de 2k toeren gekomen :') ) en vanmorgen hadden ze er allebei geen zin meer in.

Ben benieuwd wat ze vinden; die XJ600 van mijn broer moet sowieso opgelapt worden, maar als de XJ900 de moeite niet meer waard is ga ik maar informeren naar wat ze me kunnen geven voor die fiets en de Suzuki, kijken hoe ver me dat brengt voor een 'nieuwe' motor. Als het geld het allemaal toe laat dan ook maar direct beginnen aan een betere stalling voor dat ding, want de schuur staat al propvol en behalve een hoes krijgen ze geen enkele bescherming tegen de elementen 's nachts.

Blegh. }:|
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159040698
Goed verhaal, lekker kort
pi_159042300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef Salatrel het volgende:
Goed verhaal, lekker kort
TL;DR: motoren zijn kut.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159043422
quote:
Ja, vandaag was ik weer eens in die schijtwinkel. Godver, geen eieren en geen acculader. Echt een vieze gore schijtsuper, bah :r

zo, die frustratie is eruit
pi_159069529
Rustig hier
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2016 @ 15:29:48 #270
70532 loveli
N
pi_159070545
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:05 schreef Tunafish het volgende:
Tijd voor een garage aan huis bij mij. Mijn Suzuki staat al een tijdje in de tuin roest te verzamelen, de laatste keren dat ik daar nog op reed begon de elektra de geest te geven en toen 'ie op een gegeven moment weer niet wilde starten, heb ik hem maar opgegeven. Het hele remsysteem moet vervangen worden (kost 'maar' zo'n 600 eu aan onderdelen), lekt hier en daar wat olie en het balhoofd schijnt wat schuin te zijn geraakt.

Toen de XJ900 van mijn vader opgehaald die al de nodige issues had op dat moment, waarvan het meest in het oog springende is dat er ergens iets mis zit met de elektra, want de accu laadt niet helemaal lekker op tijdens het rijden, lichten vallen haast uit zodra je laag in de toeren zit en hij heeft er sowieso een handje van om compleet stil te vallen wanneer je bij een verkeerslicht geen gas staat te geven. Die had er vorige week ook geen zin meer in, dus die maandag de XJ600 van mijn broer geleend terwijl de 900 naar de garage zou.

Enige logistieke problemen later wordt de 900 pas vandaag opgehaald en gaat de 600 direct mee, want daarvan zit er volgens de broer allemaal troep in de leidingen; zodra je gas geeft is het voorbij met de pret. Hij wilde wel starten, overigens :+ Gisterochtend toch nog de 900 aan de praat gekregen, daarmee naar mijn werk gereden en op de terugreis halverwege stil komen te staan. Veel gevloek en getierelier later wilde hij toch nog een keertje starten, direct mee naar huis gegaan (niet onder de 2k toeren gekomen :') ) en vanmorgen hadden ze er allebei geen zin meer in.

Ben benieuwd wat ze vinden; die XJ600 van mijn broer moet sowieso opgelapt worden, maar als de XJ900 de moeite niet meer waard is ga ik maar informeren naar wat ze me kunnen geven voor die fiets en de Suzuki, kijken hoe ver me dat brengt voor een 'nieuwe' motor. Als het geld het allemaal toe laat dan ook maar direct beginnen aan een betere stalling voor dat ding, want de schuur staat al propvol en behalve een hoes krijgen ze geen enkele bescherming tegen de elementen 's nachts.

Blegh. }:|
Koolborstels van de dynamo van de 900 versleten? Had ik bij mijn oude Yamaha, eitje om zelf te vervangen als dat het probleem is.

Probleem met de 600 klinkt als carburateur (stationairproeier wel ok, gewone sproeier verstopt ofzo). Met mazzel helpt een flesje carb reiniger, anders uit elkaar en sproeier doorprikken met draad van staalborstel.

/betweter op afstannd
crap in = crap out
pi_159070641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Koolborstels van je dynamo versleten? Had ik bij mijn oude Yamaha, eitje om zelf te vervangen als dat het probleem is.
Mogelijk dat 'ie dat ook heeft, was dit keer in ieder geval niet de oorzaak; garage belde vanmiddag, vacuumslang was poreus, dus alsnog geen brandstof. Monteur meldde ook direct dat er een of andere ketting in het blok enorm aan het tikken is, en dat 'ie dus niet al te lang meer heeft. Gezien de verwachting toen ik hem meekreeg dat we vooral hoopten dat 'ie de winter zou overleven is dat niet echt een verrassing :P Maargoed, dat is tientjeswerk, dus mooi geregeld voorlopig.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:29 schreef loveli het volgende:
Probleem met de 600 klinkt als carburateur (stationairproeier wel ok, gewone sproeier verstopt ofzo).
/betweter op afstannd
Daar blijkt de hele brandstoftank, leidingen, filter en carbs vol te zitten met water dat in de tank is gedruppeld omdat een afwateringsdingetje (ofzo, woord kwijt) bij de tankdop verstopt zat.
Dat is iets meer dan een paar tientjes, dus broerlief mag gaan beslissen wat ermee gebeurt :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:40:06 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159070731
Laat je die ouwe meuk door de dealer onderhanden nemen? Dan loop je snel leeg vrees ik :X .
Huilen dan.
pi_159071076
Ik kan het zelf niet, dus dan maar mooi bij iemand die er aanzienlijk beter in is :') Ben niet voor niets programmeur geworden, in plaats van monteur :+ Mijn onderhoudspotje heeft inmiddels een paar spinnenwebben erin, dat wel. Maargoed, zolang een retourtje met de trein evenveel kost als net geen drie dagen heen en weer op de motor kan het nog wel uit, en moet het bij gebrek aan een nieuwere motor maar even.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159169854
Ik wil binnenkort dus weer een motor aanschaffen. Ik zoek dus iets tussen een Thundercat en R6 in qua comfort en power. De Thundercat had een fijne zithouding, maar vergeleken met de Thundercat vond ik 'm weinig koppel onderin hebben. :P

Iemand suggesties? :+ Geen naked. Budget is circa ¤ 3000. Ik durf niet meer in het ¤ 2000-segment te shoppen. :') Budget kan ik eventueel nog opkrikken tot ¤ 4000 voor een iets jonger exemplaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door sylvesterrr op 17-01-2016 12:04:41 ]
  zondag 17 januari 2016 @ 12:05:03 #275
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159170025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:54 schreef Tunafish het volgende:
Ik kan het zelf niet, dus dan maar mooi bij iemand die er aanzienlijk beter in is :') Ben niet voor niets programmeur geworden, in plaats van monteur :+ Mijn onderhoudspotje heeft inmiddels een paar spinnenwebben erin, dat wel. Maargoed, zolang een retourtje met de trein evenveel kost als net geen drie dagen heen en weer op de motor kan het nog wel uit, en moet het bij gebrek aan een nieuwere motor maar even.
Simpel onderhoud kun je echt prima zelf doen hoor, scheelt heul veel geld wat je weer aan ritjes kan uitgeven :P Je bedoelt trouwens het tankdopafwateringskanaal :P

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil binnenkort dus weer een motor aanschaffen. Ik zoek dus iets tussen een Thundercat en R6 in qua comfort en power. De Thundercat had een fijne zithouding, maar vergeleken met de Thundercat vond ik 'm weinig koppel onderin hebben. :P

Iemand suggesties? :+ Geen naked. Budget is circa ¤ 3000. Ik durf niet meer in het ¤ 2000-segment te shoppen. :')
Ik zou eerder voor een betere zithouding gaan dan wat extra koppel onderin.
  zondag 17 januari 2016 @ 12:41:20 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_159170851
Meer koppel = meer beter.
Huilen dan.
pi_159172070
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Simpel onderhoud kun je echt prima zelf doen hoor, scheelt heul veel geld wat je weer aan ritjes kan uitgeven :P Je bedoelt trouwens het tankdopafwateringskanaal :P
Onder simpel onderhoud versta ik kettingsmeren en olie wisselen, daar houdt het ongeveer op :') Slangen vervangen waag ik me niet meer aan, tot nu toe heb ik een 100% faalgarantie :+ Zolang ik afhankelijk ben van die motor om iedere dag op mijn werk te komen, laat ik het mooi doen met de zekerheid dat het goed gedaan wordt. Afgelopen week drie keer met de trein gegaan, was het direct weer zat.

En ja, die bedoelde ik inderdaad. Mooi galgjewoord :7
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_159172842
Ah, de nokkenasketting. Altijd dikke pret :+

Zelf vervangen kan best, maar zou ik niet direct als makkelijk willen bestempelen en bij één foutje heb je een externe krukas :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159173325
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:02 schreef BlackLining het volgende:
en bij één foutje heb je een externe krukas :+
kan je er wel lekker makkelijk bij :+
pi_159196980
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:05 schreef Erasmo het volgende:

Ik zou eerder voor een betere zithouding gaan dan wat extra koppel onderin.
Ik probeer de gulden middenweg te vinden.
  maandag 18 januari 2016 @ 11:23:14 #281
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159197412
*kuch* :W
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 18 januari 2016 @ 11:57:21 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159198090
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik probeer de gulden middenweg te vinden.
VFR, ZZR, gsxf?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159198632
tandjes he, de gevoelstemperatuur om 04:00 vanochtend was ongeveer 2cm en net op de terugweg naar huis was het niet veel warmer :')
  maandag 18 januari 2016 @ 12:26:53 #284
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159198734
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:22 schreef Salatrel het volgende:
tandjes he, de gevoelstemperatuur om 04:00 vanochtend was ongeveer 2cm en net op de terugweg naar huis was het niet veel warmer :')
2 cm? ow, dan viel het verschrikkelijk mee bij je :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 18 januari 2016 @ 12:41:24 #285
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_159199129
quote:
99s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

2 cm? ow, dan viel het verschrikkelijk mee bij je :D
ook weer terug :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 18 januari 2016 @ 12:48:31 #286
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159199321
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:41 schreef stinkie het volgende:

[..]

ook weer terug :)
Weer even proberen... kwam even spieken ;)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_159199370
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

VFR, ZZR, gsxf?
VFR 800 VTEC heb ik op het oog ja (de oudere modellen vind ik lelijk). Van Kawasaki vind ik de ZX6R wel leuk. Van Suzuki de GSXR-600. :@
  maandag 18 januari 2016 @ 12:51:38 #288
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159199417
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

VFR 800 VTEC heb ik op het oog ja (de oudere modellen vind ik lelijk). Van Kawasaki vind ik de ZX6R wel leuk. Van Suzuki de GSXR-600. :@
GSXR heeft nog wel een comfortabele positie imo. Althans, dat oude beestje van mij wel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 januari 2016 @ 13:13:39 #289
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159199967
quote:
11s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

GSXR heeft nog wel een comfortabele positie imo. Althans, dat oude beestje van mij wel.
Pssst K75RT kopen?
  maandag 18 januari 2016 @ 13:18:32 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159200070
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:13 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Pssst K75RT kopen?
:T
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159205471


Tijd voor een nieuw lagertje :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_159205753
toch wel ja?
pi_159205760
misschien heeft klawie nog een lager voor je van zijn scooter
  dinsdag 19 januari 2016 @ 16:22:53 #294
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159231047
Net voor het eerst de riem gesteld, ik mag hopen dat m'n volgende motor weer een cardan heeft :P
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:09:47 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159251102
Goedgekeurd, kentekenpasje komt eraan *O* En nu naar op zoek naar verwarmde handschoenen want een naked rijden met is niet zo tof voor je vingertopjes -2 :')
pi_159252958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef Erasmo het volgende:
Net voor het eerst de riem gesteld, ik mag hopen dat m'n volgende motor weer een cardan heeft :P
Maak er een automatische riemspanner op :+
pi_159289453
Ik heb een vraagje die vast al eens eerder gesteld is, maar met de zoekfunctie word ik niet veel wijzer!

Ik ben bezig met lessen en ben bijna klaar. Alles wordt door de vorst steeds verzet, maar zodra de weg wat netter is is het afrijden, (hopelijk) slagen en feestvieren!

Nou heb ik dus een motor op het oog, en... na wat onderzoek besloten om deze al te kopen. Ik heb een B rijbewijs en mag dus ook al een motor op mijn naam zetten, alleen niet besturen.
Nou hebben we de volgende constructie bedacht:
Ik ga zaterdag met papalief naar de verkoper toe. Papa, motorrijder, doet een lang proefrit op de motor. Ik, officieel nog lessende, doe een paar rondjes op het eigen terrein van verkoper. Als de motor bevalt, motorisch en kwalitatief, neem ik deze gelijk over.

Samen met de verkoper kunnen we naar de stad en de motor laten overschrijven, en dan wordt hij lastig. Terug bij verkoper gaat de motor op de motortrailer, goed vast, en op naar het zonnige Noord-Holland! Eenmaal thuis gaat hij netjes achter het huis in de schuur, totdat ik mijn plasticje bemachtigd heb en ook in bezit.

Vooralsnog is dit allemaal (door googlekunsten geleerd) mogelijk. Maaaarrrr....
Als ik hem overschrijf van de heer V. Erkoper naar K. Oper, kan ik hem dan gelijk laten schorsen? Zo ja, is het dan hiermee klaar totdat ik geslaagd ben, en dan weer laat ontschorsen? Of is hier een andere manier voor?
Als beginnende bestuurder ben ik nog niet helemaal 100% over om met dit weer te gaan rijden. Hij blijft dus waarschijnlijk tot de droge lente binnen staan.

Voor iedereen die nieuwsgierig is: Ik heb gekozen voor een Honda NTV650 als eerste fiets met A rijbewijs :-)
pi_159289555
Als je het voertuig koopt, kan je deze volgens mij gewoon direct schorsen. Een schorsing vervalt na één jaar na het aanvragen ervan. Als je hem uit de schorsing wilt halen, is dit ook zo gedaan. (Dit kan tegenwoordig allemaal via internet)

Ik denk dat je de schorsing wel telefonisch dient aan te vragen, omdat je ook niet direct in het bezit bent van de kentekenpas.
pi_159291368
Toen ik laatst bij het postkantoor een kenteken aan het overschrijven was, kreeg ik ook de vraag of ik hem wilde schorsen. Volgens mij wordt dit dus direct gedaan.
pi_159291921
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
Toen ik laatst bij het postkantoor een kenteken aan het overschrijven was, kreeg ik ook de vraag of ik hem wilde schorsen. Volgens mij wordt dit dus direct gedaan.
Toen ik mijn brakke R6 verkocht heeft de koper 'm bij het overschrijven ook direct geschorst. :)
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:38:51 #301
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_159305772
Ik wist niet dat je op 22 januari zo lekker kan motorrijden! Goede kleding helpt een hoop! En voor een beetje pekel zijn we natuurlijk niet bang! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')