WANT ZO DOEN WE DAT IN 010quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.
Eigen schuld mafkees waar bemoei je je mee.
/dagboek
Mss vond 'ie dat laffe hupje geen wheelie.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
Gister iemand met MN helm op z'n hoofd gestampt O.dat ie commentaar had dat ik een wheelie door de straat trok.
/dagboek
Mag hopen dat je niet serieus bent.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
/dagboek
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef fathank het volgende:
/dagboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per ongeluk met de Alp. Ik wist niet wat me overkwamquote:Op donderdag 31 december 2015 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
Diep van binnen wil je het zelf ook gewoon kunnen.
Welkomquote:Op donderdag 31 december 2015 18:38 schreef ANGHELLIC het volgende:
Hoi, nieuw in dit topic. Zijn er nog andere motor-gerelateerde topics die ik kan volgen?
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Maegrim het volgende:
PTA / Enquete over koopgedrag replica motorbescherming Moto-GP
Thanks.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welkom![]()
Niet echt eigenlijk, alleen het New/Oldbierittentopic.
PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33
En als je op reis wilt staat er in TRV ergens nog een motorreizen topic
Z750? Cool ding, wel aparte uitlaat zo.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef ANGHELLIC het volgende:
[..]
[..]
Thanks.![]()
Dit is mijn baby btw![]()
[ afbeelding ]
GSR 750quote:Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef BRooster het volgende:
[..]
Z750? Cool ding, wel aparte uitlaat zo.
mooi tochquote:Op donderdag 31 december 2015 19:37 schreef ANGHELLIC het volgende:
[..]
GSR 750Heerlijk prutteluitlaatje maar wel een beetje een vuvuzela look.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |