quote:
Kan wel zijn maar nobele mensen leven minder lang door dit soort dingen.

Begint er al mee dat het volgens TS om motorbescherming gaat ipv valbescherming maar oké. Ik geef het gewoon een kans.
Nog niet halverwege was ik het al enorm beu en overwoog te stoppen maar was ook nieuwsgierig of het misschien nog beter werd.
Nadat we de ambulance hebben afgebeld omdat het alleen maar bleek te gaan om een lachstuip in combinatie met intens verdriet ben ik verder gegaan en mijn vriendin stond naast me met de telefoon, helemaal gefocust op 112.
Het slechte nieuws is: Ik heb het overleefd.
Het goede nieuws is dat ik dus nog steeds in staat ben een beetje meer feedback te geven en die klinkt als volgt:
TS, je hebt duidelijk tijd en moeite in dit flutding gestoken. Je bent alleen vergeten er over na te denken.
Je hebt er aan gedacht om bij bepaalde vragen de optie om een volgende vraag over te slaan te geven. Dat is goed.

Maar aan het begin geef ik al aan dat ik liever naar de winkel ga en de rest van dit flutding gaat over online kopen.
Zeg dan direct dat het gaat over mensen die replicas online kopen of laat de vraag van "durf je naar buiten, naar de echte winkel waar andere mensen zijn" ff weg.
Buiten dat, stel dat er al een pak gekocht is, waarom zou je dan nog een aparte broek of jas moeten kopen?
Er zit totaal geen logica in de vragen.
Je doet net alsof het een dobbelsteen is: Gewoon vaker gooien, ooit wordt het 6.
Ik heb verder geen tips voor TS, ik zal niet zeggen dat ik het beter kan.
Maar als je hier op af kunt studeren moet ik helaas concluderen dat nederlandse diploma's niks meer voorstellen.
En nog 1x voor de TS: Sorry voor de harde reactie maar ik denk dat je met eerlijkheid meer gebaat bent dan met......... nou...........grappenmakers zeg maar.
Ik wens je hoe dan ook veel succes en ik hoop ook echt dat je het succesvol af kunt ronden.