abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157793463
Beste motorrijders,

Mijn naam is Soefjen en voor mijn opleiding Commerciële economie ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar het koopgedrag en koopmotieven van consumenten met betrekking tot Moto-GP replica motorbescherming.

Met motorbescherming wordt ermee bedoeld de Replica helmen, motorpakken, motorhandschoenen, motorbroeken, motorjassen en motorlaarzen van verschillende merken uit de Moto-GP wegrace o.a. AGV, HJC, Shoei, Danese, Alpinestars etc. die Valentino Rossi, Jorge Lorenzo en Marc Marque en de rest sponsoren tijdens de Moto-GP. Zij dragen deze motorbescherming tijdens deze wereldkampioenschap.

Hiervoor zou ik u graag een aantal vragen willen stellen betreft uw mening.

Het invullen van de enquête zal tussen de 5 en maximaal 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. De deelname aan deze enquête is volledig anoniem.

Alvast heel erg bedankt voor uw moeite

Alvast heel erg bedankt voor deze nobele daad en moeite.

- Knippie, weg linkie -

Ik heb respondenten nodig voor mijn onderzoek, zouden jullie mij een plezier willen doen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Sounddragon op 25-11-2015 14:31:16 ]
pi_157793543
Alweer?
Ja doei.
pi_157793572
Wat is je naam nou, Soefjen of Soufian?
pi_157795205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef gtowndude het volgende:
Beste motorrijders,

Ik heb respondenten nodig voor mijn onderzoek, zouden jullie mij een plezier willen doen?
Nee.
  woensdag 25 november 2015 @ 00:13:38 #5
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157802398
Slechts 2 topics over je enquete en that's it. Sorry TS maar nop.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157803143
Ik heb je enquete naar eer en geweten ingevuld maar 1 ding moet me ff van het hart:
Wat een KUT enquete.
Sorry dat ik dat zeg maar dat ligt toch echt aan jezelf.
In het begin heb ik al aangegeven dat ik liever naar een shop ga, kan ik tenminste passen.
De rest van je vragen gaan alleen maar over online aankopen wat voor mij dus helemaal niet interessant is.
Weet je wel zeker dat het jou om replica dingen gaat of doe je stiekem onderzoek naar de wensen van een webshop?
Godsamme zeg.....

De vragen zijn totaal niet relevant, je wil duidelijk 1 maar kant op.
Ik hoop dat je je doel haalt maar als je die enquete niet enorm snel verbetert kon het zo maar eens zijn dat je nog een jaartje langer op school zit.

Sorry voor de harde reactie maar jij hebt mij ook pijn gedaan. Echt.... nooit gedacht dat je met zoiets stoms je diploma kan halen.
Als ik dat eerder had geweten had ik mijn school ook wel afgemaakt.
pi_157803160
nobele daad _O-
pi_157803212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 02:01 schreef vaduz het volgende:
nobele daad _O-
Kan wel zijn maar nobele mensen leven minder lang door dit soort dingen. :(
Begint er al mee dat het volgens TS om motorbescherming gaat ipv valbescherming maar oké. Ik geef het gewoon een kans.
Nog niet halverwege was ik het al enorm beu en overwoog te stoppen maar was ook nieuwsgierig of het misschien nog beter werd.
Nadat we de ambulance hebben afgebeld omdat het alleen maar bleek te gaan om een lachstuip in combinatie met intens verdriet ben ik verder gegaan en mijn vriendin stond naast me met de telefoon, helemaal gefocust op 112.
Het slechte nieuws is: Ik heb het overleefd.

Het goede nieuws is dat ik dus nog steeds in staat ben een beetje meer feedback te geven en die klinkt als volgt:

TS, je hebt duidelijk tijd en moeite in dit flutding gestoken. Je bent alleen vergeten er over na te denken.
Je hebt er aan gedacht om bij bepaalde vragen de optie om een volgende vraag over te slaan te geven. Dat is goed. :)
Maar aan het begin geef ik al aan dat ik liever naar de winkel ga en de rest van dit flutding gaat over online kopen.
Zeg dan direct dat het gaat over mensen die replicas online kopen of laat de vraag van "durf je naar buiten, naar de echte winkel waar andere mensen zijn" ff weg.

Buiten dat, stel dat er al een pak gekocht is, waarom zou je dan nog een aparte broek of jas moeten kopen?
Er zit totaal geen logica in de vragen.
Je doet net alsof het een dobbelsteen is: Gewoon vaker gooien, ooit wordt het 6.

Ik heb verder geen tips voor TS, ik zal niet zeggen dat ik het beter kan.
Maar als je hier op af kunt studeren moet ik helaas concluderen dat nederlandse diploma's niks meer voorstellen.

En nog 1x voor de TS: Sorry voor de harde reactie maar ik denk dat je met eerlijkheid meer gebaat bent dan met......... nou...........grappenmakers zeg maar.

Ik wens je hoe dan ook veel succes en ik hoop ook echt dat je het succesvol af kunt ronden. :)
pi_157807424
Ik ben afgehaakt. Te lang, maar ook te specifiek terwijl er gaten in zitten. Zo sluiten vraag 9 en 14 niet goed op elkaar aan. Uit het feit dat ik het nog niet online besteld heb kun je niet opmaken dat ik het niet online wil bestellen. Alleen dat het nog niet gebeurd is.

Verder ken ik het wel maar heb ik geen specifieke belangstelling voor replicaspul. Al zou het kunnen zijn dat ik tegen een kledingstuk aan loop dat ik wel mooi vind en dat toevallig replica blijkt te zijn. Maar daar heb ik het dan niet op geselecteerd.
pi_157807653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef CafeRoker het volgende:
Ik ben afgehaakt.
Watje
  woensdag 25 november 2015 @ 14:28:59 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157810550
TS vindt het te veel moeite om te reageren, vinden wij het te veel moeite om zijn huiswerk te fiksen.

En de groeten :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')