SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik geen films wil meekijken, dan kijk ik niet mee
Jij hebt het ook niet makkelijk...quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet makkelijk...
[ afbeelding ]
Te koop bij het Betty Asfalt complex.
Ik draag 'm ook al jaren en niet zonder reden...
quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor dat ondertoontje er gewoon bij...
quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik lig er gewoon bij op de bank als hij iets kijkt wat mij niet boeit, dan kijk ik wel de andere kant op of val in een soort sluimerslaapquote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Undertones hebben geen kerstnummer volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph gewoon de kans niet krijgt om dat te kijken wat jou niet boeit...quote:Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig er gewoon bij op de bank als hij iets kijkt wat mij niet boeit, dan kijk ik wel de andere kant op of val in een soort sluimerslaap
FOutquote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph gewoon de kans niet krijgt om dat te kijken wat jou niet boeit...
Heb die zin nu 3x gelezen maar snap 'm niet?quote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph gewoon de kans niet krijgt om dat te kijken wat jou niet boeit...
quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, en wat voor witte auto ook, veel lelijker worden ze niet gemaakt
niet eensquote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Witte eend op het midden van de weg?
Nog maar een keer proberen dan...quote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb die zin nu 3x gelezen maar snap 'm niet?
Een witte Fiat?quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, en wat voor witte auto ook, veel lelijker worden ze niet gemaakt
hij zet meestal de tv aan, of zijn dochter, ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel lelijk, maar geen eendje dus...
quote:Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dacia duster, moet trailer kunnen trekken
Wie heeft er nog maar 1 TV tegenwoordig?quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog maar een keer proberen dan...
Prima Bak.quote:Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dacia duster, moet trailer kunnen trekken
Whehehe ook weer waar!quote:Op zondag 20 december 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan 'm tenminste terugvinden in de parkeergarage
Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wie heeft er nog maar 1 TV tegenwoordig?
de huidige Kia is ook lelijk, die witte heeft tenminste nog een beetje smoel. Alles beter dan zo'n anonieme zwarte Peugeot ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook weer waar!
Ach en zolang het maar geen Landwind is, zit je goed.
ook niet verkeerdquote:Op zondag 20 december 2015 21:11 schreef schvvmert het volgende:
Ik had deze voor de trailer.
[ afbeelding ]
Heb nu een blauwe Peugeot stationcar.quote:Op zondag 20 december 2015 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de huidige Kia is ook lelijk, die witte heeft tenminste nog een beetje smoel. Alles beter dan zo'n anonieme zwarte Peugeot ofzo.
Ik een anonieme zwarte 308quote:Op zondag 20 december 2015 21:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb nu een blauwe Peugeot stationcar.
Serieus.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus.
Er moesten wat ballonnen weg en ik heb ze leeggezogen.
Daarna heb ik gezongen over een waterkraan...
smurfjequote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus.
Er moesten wat ballonnen weg en ik heb ze leeggezogen.
Daarna heb ik gezongen over een waterkraan...
Gefeliciteerdquote:
Gefeliquote:
Ik wist niet dat ik het in me had, maar ik begrijp nu hoe Vader Bram dat destijds gedaan heeft.quote:
heeft hij nu een knikkerbaan gekregen ?quote:Op zondag 20 december 2015 21:16 schreef schvvmert het volgende:
Jochie helemaal de kluts kwijt van al die toestanden.
Wat dan?quote:Op zondag 20 december 2015 21:16 schreef schvvmert het volgende:
Jochie helemaal de kluts kwijt van al die toestanden.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het in me had, maar ik begrijp nu hoe Vader Bram dat destijds gedaan heeft.
En nee, dat is geen, ik herhaal, geen verzoekje!
Uiteraard, een kleine nog om te beginnen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij nu een knikkerbaan gekregen ?
quote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan?
Heb je 'm een 500cc motor gegeven of zo?
te laatquote:Op zondag 20 december 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het in me had, maar ik begrijp nu hoe Vader Bram dat destijds gedaan heeft.
En nee, dat is geen, ik herhaal, geen verzoekje!
Al die dozen om met te spelen na eerst verpakking te slopen,quote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan?
Heb je 'm een 500cc motor gegeven of zo?
quote:Op zondag 20 december 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Schat, zet die mic eens uit, je smurft vals
wacht maarquote:Op zondag 20 december 2015 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik had de trappelzakboogie verwacht.
tssk mis je je eigen verzoekjequote:
in je trappelzakquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek gaat wel ff zitten wachten
geen ideequote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Waarom moet ik heel erg aan Bowie denken?
Retorische vraag?quote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Boys Keep Swingin'?quote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga wat te drinken inschenkenquote:Op zondag 20 december 2015 21:28 schreef schvvmert het volgende:
Ik krijg honger, ga stuk kerststol afsnijden.
Tuurlijk, krijg je vast van schuimpje er een stukje kerststol bijquote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zet je ook even thee voor mij?
Trappelzakbowie?quote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Freddy Bowie, al weer zo lang dood...
quote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Freddy Bowie, al weer zo lang dood...
hahaquote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef ToT het volgende:
Bowie klinkt me iets te veel naar Freddy Mercury, dus ik mute ff!
Te droge snee?quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed idee, krijg dorst na die snee.
eerste gourmetdag en tweede gourmetdagquote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
"For 1 day"
Wat een armoe.
Wij hebben gewoon 2 days. Lekker puh
Nooit, never, jamais...quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen er wel hoor
Met een omweg naar huis rijden voor kerst ( dat verzoekje komt toch niet)
quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen er wel hoor
Ik heb net ook een lading gourmetvlees zitten bunkeren. Schijt aan dat er volgens Wakker Dier schijt aan zit.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eerste gourmetdag en tweede gourmetdag
De radio in de auto zendt alle standaard zooi al uit.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen er wel hoor
Wordt het ook de trouwauto?quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nooit, never, jamais...
ik koop nog eerder een witte auto
Ik snap dat niet, hoeveel moeite is het om er kleine stukjes van te snijden?quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net ook een lading gourmetvlees zitten bunkeren. Schijt aan dat er volgens Wakker Dier schijt aan zit.
IS uitzenden?quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef tailfox het volgende:
als wij nou is konden uitzenden via FM
ik doneer graagquote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wou ik ook wel meedoen aan SR.
Hoeveel zou het kosten om Giel in een houten kist te laten liggen in plaats van in een Glazen Huis.
Och niet moeilijk, maar het was in de aanbieding en ik hou wel van variatie. De kipfilet en de hamburgertjes waren gekruid. Ik heb het gewoon in de pan gebakken; ik ga niet hier in m'n eentje zitten gourmetten.quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, hoeveel moeite is het om er kleine stukjes van te snijden?
jij hebt echt al feilloos door hoe het hier werkt met een aantal dj's he?quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
"we hebben een ongeluk gehad, met 't autootje" *zing*
Allemaal inkoppertjesquote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt echt al feilloos door hoe het hier werkt met een aantal dj's he?
Dat heeft 'ie een paar jaar geleden al gedaan...quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wou ik ook wel meedoen aan SR.
Hoeveel zou het kosten om Giel in een houten kist te laten liggen in plaats van in een Glazen Huis.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt echt al feilloos door hoe het hier werkt met een aantal dj's he?
Maar hij is weer opgestaanquote:Op zondag 20 december 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie een paar jaar geleden al gedaan...
Precies...quote:Op zondag 20 december 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Mooi bruggetje naar het ultieme kerstnummer
verkeerde sprookjequote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer rond deze tijd van het jaar...
Ja, ik heb wel de melk horen klotsen, maar weet als atheïst niet precies waar de tepel hangt...quote:
Ff verzoekje ingediend waarin het goed uitgelegd wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel de melk horen klotsen, maar weet als atheïst niet precies waar de tepel hangt...
kroamschudden?quote:Op zondag 20 december 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff verzoekje ingediend waarin het goed uitgelegd wordt.
Sky Radio killed itquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En toch vind ik niet veel mis met dit nummer, prettige stem heeft die man
Ik reed jaren geleden over de A28 op kerstavond in de sneeuw in het donker naar huis, komt dit liedje op de radio. Mja, dat was toch wel magisch, zeg maar.quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kroamschudden?
Wij zijn van de felicitatiedienst
Mee eens!quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
vast wel, maar neit bij mijquote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sowieso elk jaar weer die dezelfde nummers, is Wham al geweest?
Cheapassquote:Op zondag 20 december 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit single'tje nog voor mijn moeder haar verjaardag gekocht.
Ze draaide alleen nooit singles. De hele LP was me echter te duur...
vraag me neit waarom, maar ik had deze ookquote:Op zondag 20 december 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
wel heel liefquote:Op zondag 20 december 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog steeds niet met Slayer aankomen??quote:
tailfox leefde een maand op drankjesquote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik echt zo slecht als ik naar 3FM luister en vooral denk: "Wat zijn die lui kanker schijnheilig". An sich sou ik wel willen helpen, maar die Giel die is zo'n antiheld, Domien niet veel beter, maar toch wel.
En een week aan de sapjes, dat stelt echt geen ruk voor.
Ja, eigenlijk wel, maar dat komt omdat je 'kanker' zei.quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik echt zo slecht als ik naar 3FM luister en vooral denk: "Wat zijn die lui kanker schijnheilig".
Dat is nog steeds te merken.quote:Op zondag 20 december 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tailfox leefde een maand op drankjes
Zwaartekracht helptquote:
Vervoeging van het werkwoord. te vaak gebezigd, dat is waar.quote:Op zondag 20 december 2015 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar dat komt omdat je 'kanker' zei.
allemaal Queen nummersquote:Op zondag 20 december 2015 22:00 schreef ToT het volgende:
Als niemand wil, wil ik wel ff. Wie kan me ff het rooster op gooien?
Anders dan deze Slayer had je toen nog niet:quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet met Slayer aankomen??
Een 'werkwoord' als bijvoegelijk naamwoord gebruiken, je lult lekker...quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vervoeging van het werkwoord. te vaak gebezigd, dat is waar.
Ik zet je er wel even opquote:
Ken gebeuren!quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik had het niets eens gezien...
Je kunt gaan draaienquote:
Dit is jouw stijlquote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef ToT het volgende:
Ik begin met wat muziek wat vaak met kerst geassocieerd wordt, en ga op den duur over naar de muziek die meer mijn stijl is.
Welke fles is er leeg nu?quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik had het niets eens gezien...
Kun je dat 1e deel niet overslaan?quote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef ToT het volgende:
Ik begin met wat muziek wat vaak met kerst geassocieerd wordt, en ga op den duur over naar de muziek die meer mijn stijl is.
Maar het zijn niet allemaal lange, zeikerig trage nummers hoor.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is jouw stijl
Alleen de mildere variant
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je dat 1e deel niet overslaan?
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker.quote:
Saltwater (1999)quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker.
* just me is wel even aan iets rustigs toequote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je dat 1e deel niet overslaan?
Ah!quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Saltwater (1999)
by Chicane feat. Maire Brennan
sampled:
Theme From "Harry's Game" by Clannad (1983)
Ik vind dit ook wel prettige muziek nuquote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is wel even aan iets rustigs toe
Ik heb geen idee? Misschien weet Mo het, die houdt het bij.quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Het is al even bezig en ik weet dat Giel meedoeten dan is er Domien, maar wie is die fucking 3e DJ
Qntalquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel prettige muziek nu
Voor iets wat je bagger vindt, houdt het je wel bezig...quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Het is al even bezig en ik weet dat Giel meedoeten dan is er Domien, maar wie is die fucking 3e DJ
Paul Rabberingquote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Misschien weet Mo het, die houdt het bij.
Hehehe toftof!quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me denken aan m'n tijd in Ierland
wat heb je daar gedaan ?quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me denken aan m'n tijd in Ierland
Wonen, Guinness drinken, werken, uitgaan, Guinness drinken, daytrips, whiskey drinken, weekendjes weg, whiskey en Guinness drinken.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wonen, Guinness drinken, werken, uitgaan, Guinness drinken, daytrips, whiskey drinken, weekendjes weg, whiskey en Guinness drinken.
Whehehe!quote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Loreena McKennitt
Dit doet mij denken aan mijn tijd in de USA (en alligator road)
[..]
Wonen, Guinness drinken, werken, uitgaan, Guinness drinken, daytrips, whiskey drinken, weekendjes weg, whiskey en Guinness drinken.
Stond er wel een band in de kroeg?quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch jammer dat de meeste whiskey daar uilenzeik is...quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet en soms vormde die zich plotseling uit lokale gastenquote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Stond er wel een band in de kroeg?
Dan heb ik nog wel een leuk nummer, maar qua sound moet ik hem over een stuk of 10 nummers er tussen plakken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Connemara is best wel te drinken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat de meeste whiskey daar uilenzeik is...
Alestormquote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een leuk nummer, maar qua sound moet ik hem over een stuk of 10 nummers er tussen plakken.
Whiskey in the jarretel zeker?quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een leuk nummer, maar qua sound moet ik hem over een stuk of 10 nummers er tussen plakken.
[..]
Da's wel mooi.quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet en soms vormde die zich plotseling uit lokale gasten
Nope!quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Whiskey in the jarretel zeker?
quote:
De gewone en de cask strength vind ik wel lekker, hoewel de gewone wel vrij tam is als je hem na mijn favo whiskey drinkt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste, een paar uitzonderingen dus.
En niet alle Connemara is lekker...
Na 10 Guinness maakt het niet meer uit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste, een paar uitzonderingen dus.
En niet alle Connemara is lekker...
Dat is al de eerste fout die je kan begaan...quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Na 10 Guinness maakt het niet meer uit.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze bespelen altijd wel een instrument daar, al is het maar de bodhrán...
quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Na 10 Guinness maakt het niet meer uit.
water kookt voor het kopje thee voor DDMquote:
Alleen Vout is nog fouter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al de eerste fout die je kan begaan...
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
water kookt voor het kopje thee voor DDM
Uhh ToT draait nu.quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
water kookt voor het kopje thee voor DDM
Dit klinkt meer als een blokfluit volgens mij Nee, toch nietquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een blokfluit volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |