quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen er wel hoor
Met een omweg naar huis rijden voor kerst ( dat verzoekje komt toch niet)
Ik heb net ook een lading gourmetvlees zitten bunkeren. Schijt aan dat er volgens Wakker Dier schijt aan zit.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eerste gourmetdag en tweede gourmetdag
De radio in de auto zendt alle standaard zooi al uit.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen er wel hoor
Met een omweg naar huis rijden voor kerst ( dat verzoekje komt toch niet)
Wordt het ook de trouwauto?quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nooit, never, jamais...
ik koop nog eerder een witte auto
Ik snap dat niet, hoeveel moeite is het om er kleine stukjes van te snijden?quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net ook een lading gourmetvlees zitten bunkeren. Schijt aan dat er volgens Wakker Dier schijt aan zit.
IS uitzenden?quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef tailfox het volgende:
als wij nou is konden uitzenden via FM
ik doneer graagquote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wou ik ook wel meedoen aan SR.
Hoeveel zou het kosten om Giel in een houten kist te laten liggen in plaats van in een Glazen Huis.
Och niet moeilijk, maar het was in de aanbieding en ik hou wel van variatie. De kipfilet en de hamburgertjes waren gekruid. Ik heb het gewoon in de pan gebakken; ik ga niet hier in m'n eentje zitten gourmetten.quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, hoeveel moeite is het om er kleine stukjes van te snijden?
jij hebt echt al feilloos door hoe het hier werkt met een aantal dj's he?quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
"we hebben een ongeluk gehad, met 't autootje" *zing*
Allemaal inkoppertjesquote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt echt al feilloos door hoe het hier werkt met een aantal dj's he?
Dat heeft 'ie een paar jaar geleden al gedaan...quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wou ik ook wel meedoen aan SR.
Hoeveel zou het kosten om Giel in een houten kist te laten liggen in plaats van in een Glazen Huis.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt echt al feilloos door hoe het hier werkt met een aantal dj's he?
Maar hij is weer opgestaanquote:Op zondag 20 december 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie een paar jaar geleden al gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |