Ik vind dit ook wel prettige muziek nuquote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is wel even aan iets rustigs toe
Ik heb geen idee? Misschien weet Mo het, die houdt het bij.quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Het is al even bezig en ik weet dat Giel meedoeten dan is er Domien, maar wie is die fucking 3e DJ
Qntalquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel prettige muziek nu
Voor iets wat je bagger vindt, houdt het je wel bezig...quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Het is al even bezig en ik weet dat Giel meedoeten dan is er Domien, maar wie is die fucking 3e DJ
Paul Rabberingquote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Misschien weet Mo het, die houdt het bij.
Hehehe toftof!quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me denken aan m'n tijd in Ierland
wat heb je daar gedaan ?quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me denken aan m'n tijd in Ierland
Wonen, Guinness drinken, werken, uitgaan, Guinness drinken, daytrips, whiskey drinken, weekendjes weg, whiskey en Guinness drinken.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wonen, Guinness drinken, werken, uitgaan, Guinness drinken, daytrips, whiskey drinken, weekendjes weg, whiskey en Guinness drinken.
Whehehe!quote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Loreena McKennitt
Dit doet mij denken aan mijn tijd in de USA (en alligator road)
[..]
Wonen, Guinness drinken, werken, uitgaan, Guinness drinken, daytrips, whiskey drinken, weekendjes weg, whiskey en Guinness drinken.
Stond er wel een band in de kroeg?quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch jammer dat de meeste whiskey daar uilenzeik is...quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet en soms vormde die zich plotseling uit lokale gastenquote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Stond er wel een band in de kroeg?
Dan heb ik nog wel een leuk nummer, maar qua sound moet ik hem over een stuk of 10 nummers er tussen plakken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Connemara is best wel te drinken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat de meeste whiskey daar uilenzeik is...
Alestormquote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een leuk nummer, maar qua sound moet ik hem over een stuk of 10 nummers er tussen plakken.
Whiskey in the jarretel zeker?quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een leuk nummer, maar qua sound moet ik hem over een stuk of 10 nummers er tussen plakken.
[..]
Da's wel mooi.quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet en soms vormde die zich plotseling uit lokale gasten
Nope!quote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Whiskey in the jarretel zeker?
quote:
De gewone en de cask strength vind ik wel lekker, hoewel de gewone wel vrij tam is als je hem na mijn favo whiskey drinkt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste, een paar uitzonderingen dus.
En niet alle Connemara is lekker...
Na 10 Guinness maakt het niet meer uit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste, een paar uitzonderingen dus.
En niet alle Connemara is lekker...
Dat is al de eerste fout die je kan begaan...quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Na 10 Guinness maakt het niet meer uit.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze bespelen altijd wel een instrument daar, al is het maar de bodhrán...
quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Na 10 Guinness maakt het niet meer uit.
water kookt voor het kopje thee voor DDMquote:
Alleen Vout is nog fouter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al de eerste fout die je kan begaan...
quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
water kookt voor het kopje thee voor DDM
Uhh ToT draait nu.quote:Op zondag 20 december 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
water kookt voor het kopje thee voor DDM
Dit klinkt meer als een blokfluit volgens mij Nee, toch nietquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een blokfluit volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |