wel heel liefquote:Op zondag 20 december 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit single'tje nog voor mijn moeder haar verjaardag gekocht.
Ze draaide alleen nooit singles. De hele LP was me echter te duur...
En dan nog steeds niet met Slayer aankomen??quote:
tailfox leefde een maand op drankjesquote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik echt zo slecht als ik naar 3FM luister en vooral denk: "Wat zijn die lui kanker schijnheilig". An sich sou ik wel willen helpen, maar die Giel die is zo'n antiheld, Domien niet veel beter, maar toch wel.
En een week aan de sapjes, dat stelt echt geen ruk voor.
Ja, eigenlijk wel, maar dat komt omdat je 'kanker' zei.quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ik echt zo slecht als ik naar 3FM luister en vooral denk: "Wat zijn die lui kanker schijnheilig".
Dat is nog steeds te merken.quote:Op zondag 20 december 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tailfox leefde een maand op drankjes
Zwaartekracht helptquote:
Vervoeging van het werkwoord. te vaak gebezigd, dat is waar.quote:Op zondag 20 december 2015 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar dat komt omdat je 'kanker' zei.
allemaal Queen nummersquote:Op zondag 20 december 2015 22:00 schreef ToT het volgende:
Als niemand wil, wil ik wel ff. Wie kan me ff het rooster op gooien?
Anders dan deze Slayer had je toen nog niet:quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet met Slayer aankomen??
Een 'werkwoord' als bijvoegelijk naamwoord gebruiken, je lult lekker...quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vervoeging van het werkwoord. te vaak gebezigd, dat is waar.
Ik zet je er wel even opquote:
Ken gebeuren!quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik had het niets eens gezien...
Je kunt gaan draaienquote:
Dit is jouw stijlquote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef ToT het volgende:
Ik begin met wat muziek wat vaak met kerst geassocieerd wordt, en ga op den duur over naar de muziek die meer mijn stijl is.
Welke fles is er leeg nu?quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik had het niets eens gezien...
Kun je dat 1e deel niet overslaan?quote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef ToT het volgende:
Ik begin met wat muziek wat vaak met kerst geassocieerd wordt, en ga op den duur over naar de muziek die meer mijn stijl is.
Maar het zijn niet allemaal lange, zeikerig trage nummers hoor.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is jouw stijl
Alleen de mildere variant
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je dat 1e deel niet overslaan?
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker.quote:
Saltwater (1999)quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker.
* just me is wel even aan iets rustigs toequote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je dat 1e deel niet overslaan?
Ah!quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Saltwater (1999)
by Chicane feat. Maire Brennan
sampled:
Theme From "Harry's Game" by Clannad (1983)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |