Pieterrrrrrr van der Zweepquote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een rijmelarij, wie is die Marco-wannabe?
ik had er nog nooit van gehoord maar heb op zweep gezochtquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoord maar heb op zweep gezocht
ze gaan nu helemaal los in dat topiek!quote:Op zondag 20 december 2015 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen daarmee; die worden zo opgevreten!
quote:Op zondag 20 december 2015 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en als Eggs hier binnen komt, is het vast zo van:
[ afbeelding ]
Ja ik doe vrolijk mee in dat topic.quote:Op zondag 20 december 2015 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ze gaan nu helemaal los in dat topiek!
En dat wil zo niet lukken?quote:Op zondag 20 december 2015 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer serieus te doen achter mijn desktop
gaat je niet lukkenquote:Op zondag 20 december 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
*serieus smoelwerk opzet*![]()
*serieuze zaken gaat regelen*
serieus sachaquote:
Succes.quote:Op zondag 20 december 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
En @ Harry Potter: die hele DVD-collectie kun je binnenkort hier op FOK! winnen!
Ik ga dat zeker proberen!
Hehe thx!quote:
dus je gaat met je nieuwe vriendin verder waar je met je oude vriendin gebleven bentquote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest vroeger van m'n toenmalige vriendin meekijken met een stuk of 3 van die films, maar ik vond het toen allemaal veel te kinderachtig.
De latere films schijnen een stuk volwassener qua sfeer te zijn, dus ben ik wel benieuwd.
Ook leuk voor als mijn vriendin hier is.
als ik geen films wil meekijken, dan kijk ik niet meequote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thx!
Ik moest vroeger van m'n toenmalige vriendin meekijken met een stuk of 3 van die films, maar ik vond het toen allemaal veel te kinderachtig.
De latere films schijnen een stuk volwassener qua sfeer te zijn, dus ben ik wel benieuwd.
Ook leuk voor als mijn vriendin hier is.
quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
dus je gaat met je nieuwe vriendin verder waar je met je oude vriendin gebleven bent
Had ik ook heel lang, maar ik kon niet continu "Nee" blijven zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik geen films wil meekijken, dan kijk ik niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |