SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik geen films wil meekijken, dan kijk ik niet mee
Jij hebt het ook niet makkelijk...quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet makkelijk...
[ afbeelding ]
Te koop bij het Betty Asfalt complex.
Ik draag 'm ook al jaren en niet zonder reden...
quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor dat ondertoontje er gewoon bij...
quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik lig er gewoon bij op de bank als hij iets kijkt wat mij niet boeit, dan kijk ik wel de andere kant op of val in een soort sluimerslaapquote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Undertones hebben geen kerstnummer volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph gewoon de kans niet krijgt om dat te kijken wat jou niet boeit...quote:Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig er gewoon bij op de bank als hij iets kijkt wat mij niet boeit, dan kijk ik wel de andere kant op of val in een soort sluimerslaap
FOutquote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph gewoon de kans niet krijgt om dat te kijken wat jou niet boeit...
Heb die zin nu 3x gelezen maar snap 'm niet?quote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph gewoon de kans niet krijgt om dat te kijken wat jou niet boeit...
quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, en wat voor witte auto ook, veel lelijker worden ze niet gemaakt
niet eensquote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Witte eend op het midden van de weg?
Nog maar een keer proberen dan...quote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb die zin nu 3x gelezen maar snap 'm niet?
Een witte Fiat?quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, en wat voor witte auto ook, veel lelijker worden ze niet gemaakt
hij zet meestal de tv aan, of zijn dochter, ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel lelijk, maar geen eendje dus...
quote:Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dacia duster, moet trailer kunnen trekken
Wie heeft er nog maar 1 TV tegenwoordig?quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog maar een keer proberen dan...
Prima Bak.quote:Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dacia duster, moet trailer kunnen trekken
Whehehe ook weer waar!quote:Op zondag 20 december 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan 'm tenminste terugvinden in de parkeergarage
Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wie heeft er nog maar 1 TV tegenwoordig?
de huidige Kia is ook lelijk, die witte heeft tenminste nog een beetje smoel. Alles beter dan zo'n anonieme zwarte Peugeot ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook weer waar!
Ach en zolang het maar geen Landwind is, zit je goed.
ook niet verkeerdquote:Op zondag 20 december 2015 21:11 schreef schvvmert het volgende:
Ik had deze voor de trailer.
[ afbeelding ]
Heb nu een blauwe Peugeot stationcar.quote:Op zondag 20 december 2015 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de huidige Kia is ook lelijk, die witte heeft tenminste nog een beetje smoel. Alles beter dan zo'n anonieme zwarte Peugeot ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |