Nee, dat is het niet. De eerste keer dat ik ging uiteten met m'n huidige date heeft zij betaald. Drankjes gaan ook vaak per rondje hier in de stad, dus dan is het ook makkelijk afwisselen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de gewoonte was dat de man betaald op een date.
Ik zou me bijna schuldig gaan voelen. In mijn omgeving is altijd geleerd dat de man hoort te betalen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De eerste keer dat ik ging uiteten met m'n huidige date heeft zij betaald. Drankjes gaan ook vaak per rondje hier in de stad, dus dan is het ook makkelijk afwisselen.
Meer dan geslaagd zelfs, heb haar net thuis gebrachtquote:
Nice barb!quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer dan geslaagd zelfs, heb haar net thuis gebracht
Merci!quote:
Gewoon de gedachte en het vooruitzicht over twee weken koesteren. Twee weken zijn niets.quote:Op zondag 20 december 2015 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci!
Het was een perfecte avond, nacht, ochtend en middag
Alleen zie ik haar nu twee weken niet
Ik zal m'n best doenquote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon de gedachte en het vooruitzicht over twee weken koesteren. Twee weken zijn niets.
Ik heb er alleen een hekel aan als het precies moet zeg maar. In de praktijk komt het er bij mij meestal op neer dat we beide gewoon even wat uit ons portomonnee halen. Of dat ik de ene keer betaal en hij de andere keer.quote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef Wimperkruller het volgende:
De man betaalt meestal wel tijdens een eerste date, volgens mij. Ik krijg juist kippenvel van 50/50 als het om een paar drankjes gaat. En ik vind het negatief om te denken dat een man dan iets terugverwacht. Je kunt toch gewoon om en om doen, niet te moeilijk.
Geen idee, ik gebruik het nietquote:Op zondag 20 december 2015 18:15 schreef Andromache het volgende:
Vraagje. Zitten er ook bots tussen de Tinder-mannen?
Zal wel nietquote:Op zondag 20 december 2015 18:15 schreef Andromache het volgende:
Vraagje. Zitten er ook bots tussen de Tinder-mannen?
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ik ben net 'afgewezen' door iemand die iets spannends naast zijn relatie zocht. Hij wilde niet iemand die meerdere mensen ziet![]()
![]()
Sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Ik vind het wel een beetje apart hoor. Natuurlijk moet iedereen zelf zijn relatie vorm geven zoals hij/zij wil en als iedereen daar mee akkoord is, prima (dat was geloof ik niet want ik kreeg geen duidelijke antwoorden op mijn heel duidelijke 'weet je partner dat je opzoek bent?' Zelfs niet na 3x vragen) maar ik vind zelf niet dat je dingen van iemand kunt verlangen die je niet bereid bent te gevenquote:Op zondag 20 december 2015 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Hij vindt blijkbaar geen leuk idee om in andermans pappie te roeren effe plat gezegd) kan ik wel begrijpen.
Dat hij dit zelf wel doet, tja dat is aan hem en aan de tweede vriendin om dit niet erg te vinden.
Natuurlijk mag hij van zijn bijvrouw verlangen dat ze niet met anderen slaapt. Of hij daadwerkelijk iemand gaat vinden die daar in mee gaat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje apart hoor. Natuurlijk moet iedereen zelf zijn relatie vorm geven zoals hij/zij wil en als iedereen daar mee akkoord is, prima (dat was geloof ik niet want ik kreeg geen duidelijke antwoorden op mijn heel duidelijke 'weet je partner dat je opzoek bent?' Zelfs niet na 3x vragen) maar ik vind zelf niet dat je dingen van iemand kunt verlangen die je niet bereid bent te geven
Hoezo? Ik mag niet mijn eigen wensen aan een persoon hebben als ik zelf niet aan die wensen voldoe?quote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje apart hoor. Natuurlijk moet iedereen zelf zijn relatie vorm geven zoals hij/zij wil en als iedereen daar mee akkoord is, prima (dat was geloof ik niet want ik kreeg geen duidelijke antwoorden op mijn heel duidelijke 'weet je partner dat je opzoek bent?' Zelfs niet na 3x vragen) maar ik vind zelf niet dat je dingen van iemand kunt verlangen die je niet bereid bent te geven
Ik zeg nergens dat het niet mag, ik zeg dat ik het persoonlijk niet zo tof vindquote:Op zondag 20 december 2015 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag niet mijn eigen wensen aan een persoon hebben als ik zelf niet aan die wensen voldoe?
Dat vind ik pas raar
Je wil dus eigenlijk zeggen dat het best een accurate afspiegeling van het echte leven is?quote:Op zondag 20 december 2015 23:12 schreef Gruj0 het volgende:
Datingsites zijn kut. Heb wel eens meegekeken gewoon om te weten hoe de "maatschappij" op het (dating)net in elkaar steekt.
Teveel meiden met grootheidswaanzin. Willen als prinsesjes behandeld worden, hebben vaak een hele waslijst aan eisen, een ego waar je u tegen kan zeggen en posten vaak too much information op hun profiel (didn't read lol).
Ondanks de grootste verhalen hebben ze maar mooi een profiel op een datingsite.
Zo storm zal het in het echt dus niet lopen bij hen.![]()
Ik ontmoet liever iemand in real life. Weet je gelijk wat je voor je hebt, geen verrassingen.
Je hebt een lekker wijf gevangen?quote:Op maandag 21 december 2015 00:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat lekkere ding met die superlike is ook al binnen hier. Good job, bruh.
Zorgtoeslag is vandaag binnen, eindelijk weer geld voor Poké Balls.quote:Op maandag 21 december 2015 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een lekker wijf gevangen?
Geen MasterBall?quote:Op maandag 21 december 2015 09:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zorgtoeslag is vandaag binnen, eindelijk weer geld voor Poké Balls.
Wellicht handig om dit in FB ter sprake te brengen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:16 schreef Andromache het volgende:
@Re: misschien handig om eerst even bij te sturen op de gedragsregels, i.p.v. de boel weer direct te sluiten?
Daarna oud en nieuw?quote:Op maandag 21 december 2015 10:32 schreef sanger het volgende:
Wat is dat toch altijd hier![]()
OT blijvende.... Tweede Kerstdag een 3e dateSamen koken, gezellig wat drinken vervolgens. En verder geen plannen eigenlijk. Wel een echte feestdagen date zo, met Sinterklaas ook al
![]()
Nee, heb ik al andere plannen voorquote:
Ja. Sowieso. Vraag je ook af of je dit wil, veel restaurants werken met shifts.quote:Op maandag 21 december 2015 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Even een n00b-vraag: is het nodig om met 1e kerstdag te reserveren in een restaurant als je met z'n tweeën bent? Gewoonlijk kun je altijd wel iets vinden, maar met eerste kerstdag lijkt het me van de ene kant veel drukker (omdat iedereen iets leuks gaat doen), van de andere kant ook juist veel rustiger (omdat iedereen thuis gaat eten met de familie)?
Ik zou wel even reserveren jaquote:Op maandag 21 december 2015 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Even een n00b-vraag: is het nodig om met 1e kerstdag te reserveren in een restaurant als je met z'n tweeën bent? Gewoonlijk kun je altijd wel iets vinden, maar met eerste kerstdag lijkt het me van de ene kant veel drukker (omdat iedereen iets leuks gaat doen), van de andere kant ook juist veel rustiger (omdat iedereen thuis gaat eten met de familie)?
Hoe bedoel je, met shifts?quote:Op maandag 21 december 2015 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Vraag je ook af of je dit wil, veel restaurants werken met shifts.
Dat je op een vaste tijd moet komen en dan max 2 uur hebt en dan weer weg moet voor de volgende gasten.quote:Op maandag 21 december 2015 12:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, met shifts?
Van de zomer ging het niet door zelfs.. Toch nog een poging gewaagd. Toch niet gelukt, dus paar weken geleden (weerquote:Op maandag 21 december 2015 12:01 schreef sandertjuh het volgende:
Dat gaat dus goed Sanger? Aangezien je nog niet zo lang geleden gescheiden bent toch?
WTF is dat nou weer, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Is dat alleen met kerst of zo?quote:Op maandag 21 december 2015 12:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat je op een vaste tijd moet komen en dan max 2 uur hebt en dan weer weg moet voor de volgende gasten.
Volgens mij wel meer op heel drukke dagenquote:Op maandag 21 december 2015 12:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Is dat alleen met kerst of zo?
Tja kerst, dus heel erg druk. Dan willen ze meer mensen een kans geven om te komen eten en hun geld uit te geven.quote:Op maandag 21 december 2015 12:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Is dat alleen met kerst of zo?
Nee, 1e kerstdag.quote:Op maandag 21 december 2015 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij wel meer op heel drukke dagen
Er willen echt heel veel mensen uit eten met kerst hoor. En vaak heb je aangepaste menu's en volgens mij ook hoge prijzen daar voor
Edit: Maar zag jij je date niet na de kerst? Of ben ik nu in de war?
Dat is ook nog de drukste dag vrees ik... En er is meer dicht volgens mijquote:
Enige dag dat we elkaar kunnen zien. Anders wordt het alweer halverwege januari...quote:Op maandag 21 december 2015 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou iig niet graag uit eten gaan met kerst
Misschien kun je samen koken/allebei iets maken/bij 1 van jullie thuis eten/alles van de ah excellent kopen dat in de oven kan etc? Als je ook niet uit eten wil bedoel ik. Als je wel wil moet je het vooral doen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2015 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Enige dag dat we elkaar kunnen zien. Anders wordt het alweer halverwege januari...
Het probleem is dat we allebei bij onze ouders logeren (studentjes, jwz), en we hebben geen zin om a) elkanders ouders te ontmoeten en b) een rendez-vouz te hebben in een logeerbed terwijl de rest van de familie in de kamer(s) ernaast ligt te slapen. Daarom hebben we een hotelletje geboekt.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien kun je samen koken/allebei iets maken/bij 1 van jullie thuis eten/alles van de ah excellent kopen dat in de oven kan etc? Als je ook niet uit eten wil bedoel ik. Als je wel wil moet je het vooral doen natuurlijk
Dan zou je altijd nog een fles champagne/wijn (of 2 misschien) en losse hapjes kunnen overwegen. Ik ben daar zelf heel erg vanquote:Op maandag 21 december 2015 12:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het probleem is dat we allebei bij onze ouders logeren (studentjes, jwz), en we hebben geen zin om a) elkanders ouders te ontmoeten en b) een rendez-vouz te hebben in een logeerbed terwijl de rest van de familie in de kamer(s) ernaast ligt te slapen. Daarom hebben we een hotelletje geboekt.
Ik zou trouwens nog eens kunnen kijken of het hotel een diner of zo aanbiedt...
Hmm, helemaal geen slecht idee. Een soort binnenhuisse picknick.quote:Op maandag 21 december 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zou je altijd nog een fles champagne/wijn (of 2 misschien) en losse hapjes kunnen overwegen. Ik ben daar zelf heel erg van
Lekkere kaasjes, gevulde dingetjes, lekker brood etc
En dan tussen het seksen in je grote bed op eten
Jaquote:Op maandag 21 december 2015 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hmm, helemaal geen slecht idee. Een soort binnenhuisse picknick.
Uiteindelijk wel balen dat het niet is gelukt. Maar goed je hebt (jullie hebben) er in ieder geval dan wel alles aan gedaan om het te laten werken.quote:Op maandag 21 december 2015 12:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Van de zomer ging het niet door zelfs.. Toch nog een poging gewaagd. Toch niet gelukt, dus paar weken geleden (weer) definitief de knoop doorgehakt. Nu bezig alles aan papierwerk in orde te maken voor de scheiding.
En ik ben niet actief bezig met daten, maar liep hier zo tegenaan zeg maar. En is gezellig, heb geen andere verplichtingen dus waarom niet
Wat doe jij hier eigenlijk![]()
Dat verwijt wordt standaard gemaaklt, maar gaat in ons geval zeker niet opquote:Op maandag 21 december 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel balen dat het niet is gelukt. Maar goed je hebt (jullie hebben) er in ieder geval dan wel alles aan gedaan om het te laten werken.
quote:Wat ik hier doe? Ik vind het wel leuk om alle date verhalen te lezen zo
4 jaar is niet zo veel? Hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 december 2015 13:26 schreef SilentHunterNL het volgende:
Sinds 3 jaar ofzo ben ik ook weer aan het daten![]()
Eentje is alleen 4 jaar jonger dan ik. Verder wel heel lief enzo maar mist toch een beetje levenservaring denk ik. De ander is wel wat verder in het leven en daar klikt het wel mee maar toch ook weer niet :p niet echt dezelfde interesses ofzo.
2e kerstdag uit eten met de laatstgenoemde dus ben benieuwd :p
Ik ben 22quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
4 jaar is niet zo veel? Hoe oud ben je?
Wel mooi dat je iemand met levenservaring wilt. Je bent zelf 22quote:
Haha, misschien had ik het moeten verwoorden als in iets meer levenservaring dan dat ze nu heeft.quote:Op maandag 21 december 2015 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel mooi dat je iemand met levenservaring wilt. Je bent zelf 22Zou mij niet laten tegenhouden door leeftijd. (in dit geval dan)
Op jongere leeftijd kan 4 jaar een gigantisch verschil zijn. De 1 kan al een paar jaar studeren terwijl de ander net van de middelbare school komt etc.quote:Op maandag 21 december 2015 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel mooi dat je iemand met levenservaring wilt. Je bent zelf 22Zou mij niet laten tegenhouden door leeftijd. (in dit geval dan)
Daarom vroeg ik ook naar zijn leeftijd.quote:Op maandag 21 december 2015 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op jongere leeftijd kan 4 jaar een gigantisch verschil zijn. De 1 kan al een paar jaar studeren terwijl de ander net van de middelbare school komt etc.
Hoe ouder je wordt, hoe minder je zal merken van (bijvoorbeeld) 4 jaar leeftijdsverschil.
Waarna je gelijk vermeldt dat het verschil weinig voorstelt en zijn voorkeur voor wat meer levenservaring aan de kant schuift.quote:Op maandag 21 december 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar zijn leeftijd.
Weinig voorstelt zei ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarna je gelijk vermeldt dat het verschil weinig voorstelt en zijn voorkeur voor wat meer levenservaring aan de kant schuift.
Ik lees mee, ik ken hier nog niemand. Fietste van de week wel langs Opium, dat zag er leuk en enigszins sjiek uit.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Maar goed, weten jullie nog leuke restaurantjes in Utrecht?
Das minder. Maar veel plezier!quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Koettie het volgende:
Ik heb zo een date en hij komt met de fiets. Heftig. Het is echt rotweer man. Wilde gezellig naar een kroegje lopen maar dat is 15 min lopen en dan zijn we beide zeiknat. dus wordt maar kroeg naast station
Dat heeft toch ook wel iets, zo'n romantische wandeling in de regen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Koettie het volgende:
Ik heb zo een date en hij komt met de fiets. Heftig. Het is echt rotweer man. Wilde gezellig naar een kroegje lopen maar dat is 15 min lopen en dan zijn we beide zeiknat. dus wordt maar kroeg naast station
Jij ziet direct dit voor je?quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook wel iets, zo'n romantische wandeling in de regen?
Ja, The Notebook is de gids voor mijn leven.quote:Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ziet direct dit voor je?
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens met zo'n gevoel in de tegen gestaanquote:Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ziet direct dit voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, The Notebook is de gids voor mijn leven.
Ik heb dat eens gedaanquote:Op maandag 21 december 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met zo'n gevoel in de tegen gestaan
Oh ik niet gelukkigquote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat eens gedaanDe volgende dag waren we allebei ziek
Awwwquote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik niet gelukkigWas met een jongen die nog nooit gezoend had. Samen stukkie gaan wandelen, langs water en een heuvel op en daar had je een prachtig uitzicht (het was donker) over de lichtjes van de stad en de fonkelingen in het water
En toen heb ik even al m'n moed bij elkaar geraapt ben ik op m'n tenen gaan staan en heb ik hem gezoend. En toen kwam het opeens met bakken uit de lucht en moesten we even heel verlegen lachen en zoende we verder. En daarna zijn we door de regen de berg afgerend.
Heb je een open relatie ofzo :p?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:45 schreef Koettie het volgende:
Haha, cute.
Date was semi geslaagd. Gezelliger dan de eerste keer want hij was toen nogal verlegen. Alleen m'n vriend kwam toevallig langs dus volgens mij is ie een beetje afgeschrikt
quote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat eens gedaanDe volgende dag waren we allebei ziek
Jammer, dus eigenlijk was het wel geslaagd op dat stukje na?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef Koettie het volgende:
Maar m'n vriend kwam langs en dat vond ie niet zo heel geslaagd. Snap ik ook wel. Dus daarna was ie een beetje zenuwachtig volgens mij. Niet gezoend want gebeurde vlak voordat ie wegging. Wel jammer! Maar volgende keer beter.
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik niet gelukkigWas met een jongen die nog nooit gezoend had. Samen stukkie gaan wandelen, langs water en een heuvel op en daar had je een prachtig uitzicht (het was donker) over de lichtjes van de stad en de fonkelingen in het water
En toen heb ik even al m'n moed bij elkaar geraapt ben ik op m'n tenen gaan staan en heb ik hem gezoend. En toen kwam het opeens met bakken uit de lucht en moesten we even heel verlegen lachen en zoende we verder. En daarna zijn we door de regen de berg afgerend.
Zes weken naast elkaar in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?
zeg geen ja want je komt nooit meer van de vooroordelen afquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:50 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb je een open relatie ofzo :p?
Nee terug naar de auto gerend. Daar verder gezoend tot dat een wildvreemde man de deur van de auto opentrok en vroeg of hij mee mocht doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?
haah okequote:Op dinsdag 22 december 2015 09:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee terug naar de auto gerend. Daar verder gezoend tot dat een wildvreemde man de deur van de auto opentrok en vroeg of hij mee mocht doen
Ja, daar ging de romantiekquote:
Wist die jongen niet dat je vriend zou komen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef Koettie het volgende:
Maar m'n vriend kwam langs en dat vond ie niet zo heel geslaagd. Snap ik ook wel. Dus daarna was ie een beetje zenuwachtig volgens mij. Niet gezoend want gebeurde vlak voordat ie wegging. Wel jammer! Maar volgende keer beter.
Ik ook niet, was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wist die jongen niet dat je vriend zou komen dan?
Plottwist: Het waar niet haar eigen nummer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, waarom geeft die Tinderchick haar nummer als ze toch niet terugappt?
Nee, ze appte wel eerst, maar nu niet meer. Vrouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Plottwist: Het waar niet haar eigen nummer.
En over hoe lang hebben we het nu?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ze appte wel eerst, maar nu niet meer. Vrouwen.
Paar dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En over hoe lang hebben we het nu?
Dan is het wel raar ja. Wel irritant. Als je geen idee hebt waarom.quote:
Vind het niet erg. Ik heb geen hoge verwachtingen van Tinder. Is alleen niet zo netjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het wel raar ja. Wel irritant. Als je geen idee hebt waarom.
Ik date soms via fokquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Waarom zoeken jullie niet gewoon op fok iemand? Genoeg singles hier. dan is t ook niet zo een vleeskeuring en zie je meer hoe iemand is dmv postgedrag. Daten via fok is best makkelijk lijkt me.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Waarom zoeken jullie niet gewoon op fok iemand? Genoeg singles hier. dan is t ook niet zo een vleeskeuring en zie je meer hoe iemand is dmv postgedrag. Daten via fok is best makkelijk lijkt me.
Geen van die chicks hier durft me aan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Meh. Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Komt er alleen maar gezeik van want je blijft elkaar tegenkomen als het op een floep uitdraait.quote:
dan moet je zo een chick zoeken met skivakantie foto's zijn avontuurlijk genoeg om te durvenquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen van die chicks hier durft me aan.
ohw ja dat is wel weer zo. je moet het sws beide netjes afsluiten, niet vreemd gaan en niet gelijk na een break up op fok heftig gaat flirten met anderen...dan valt het mss wel mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt er alleen maar gezeik van want je blijft elkaar tegenkomen als het op een floep uitdraait.
Via Tinder en zo door op WA/IRL is heel simpel.
Been there than thatquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Ach. Als je iemand tegen komt waar het mee klikt maakt het weinig uit of het nou via Tinder, Fok, in de kroeg of via een postduif is.quote:
Dat werkt beter dan tinder. Mijn leukste date ooit ken ik via fok.quote:
Ow ik heb trouwens m'n eerste berichtje op Lovooquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt beter dan tinder. Mijn leukste date ooit ken ik via fok.
Weet je zeker dat het geen bot is?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb trouwens m'n eerste berichtje op LovooZe zei 'hoi' terug
![]()
Mag ook wel een keer na 60 matches
Ja dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen bot is?
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen van die chicks hier durft me aan.
Vertel?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik wel.
Mannen gaan zich alleen zo dom gedragen als we een date hebben gehad en het klikte niet.
Er wordt geroddeld, maar je moet ook niet met trolls gaan daten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ooit iets heel leuks via fok gehad (wel jaaren terug) maar ik ben er nu toch wat huiverig voor. Het levert veel drama op. Ik heb wel een vriendin ontmoet hier maar dat vind ik toch anders.
Ik zie te veel fok relaties die niet leuk eindigen en waar dan mensen partij gaan kiezen en zo, roddel en achterklap etc. Terwijl het eindigen van iets vaak al verdrietig genoeg is
Wat dat betreft is het een kleine gemeenschap
Ik 2 relaties. Ook nooit geroddel gehad. Zou ook niet weten met wie ik moet roddelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er wordt geroddeld, maar je moet ook niet met trolls gaan daten.Heb twee dates hier aan overgehouden, maar tot nu toe nog geen last gehad van geroddel.
Broccoli. en ik gaan binnenkort op blind date.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik had een paar users gedate die voor onze date normale users waren, maar na de date heel overdreven gingen trollen op fok!.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Broccoli. en ik gaan binnenkort op blind date.Tot die tijd alleen maar contact via DM. Ben benieuwd hoe het gaat worden.
En waar posten die user voor de date? klb en onz?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik had een paar users gedate die voor onze date normale users waren, maar na de date heel overdreven gingen trollen op fok!.
Wait whut? Jullie gaan het echt doen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ookniet gaan trollen als het tegenvalt he
KLB SC.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik 2 relaties. Ook nooit geroddel gehad. Zou ook niet weten met wie ik moet roddelen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik had een paar users gedate die voor onze date normale users waren, maar na de date heel overdreven gingen trollen op fok!.
Als jij belooft dat je m'n dick pics niet in KPD zet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ookniet gaan trollen als het tegenvalt he
Jep.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wait whut? Jullie gaan het echt doen?
Overal, maar opeens waren het KLB- en ONZ-ersquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En waar posten die user voor de date? klb en onz?
ja uh geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
KLB SC.
[quote]Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jep.Allebei Rotterdammers, dus waarom niet?
Deal 14.gifquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
KLB SC.
[..]
[..]
Als jij belooft dat je m'n dick pics niet in KPD zet.
tja dat is dan maar waar je prioriteiten liggen hé. Wat mij betreft zijn er genoeg andere plekken om een date vandaan te halen. Misschien als ik dat niet zou hebben dat ik hier uit ga komen. En misschien zou ik ook wel van mijn 'regel' afwijken als ik helemaal ondersteboven zou zijn van iemand hier maar dat is dus al 10 jaar niet meer gebeurdquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het vreemd om geen fokkers te daten. Wat het op kan leveren in het beste geval is m.i. veel belangrijker dan wat het kan kosten in het slechtste geval. Dan krijg je wat gezeur op een internetforum, neem als fok je zo lief is een ander account en klaar is kees.
Als broccoli. ooit down is voor een trio, mag je mee. Zolang onze degens maar niet kruisen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja uh geen ideeVeel plezier.
Ik kom ook uit Rotterdam(en nee dit is geen hint
)
Ah ja ik post in geen 1 sc. Dat scheelt.
Dankje voor het aanbod. Maar nee ik sla over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als broccoli. ooit down is voor een trio, mag je mee. Zolang onze degens maar niet kruisen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als broccoli. ooit down is voor een trio, mag je mee. Zolang onze degens maar niet kruisen.
It's only gay when the balls touchquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het een leuk scrabble poging zou zijn wat moet ik mij daar dan weer bij voorstellen?quote:
Je vindt het in de van Dale onder het kopje minder-subtiele-manier-je-nog-steeds-fokkende-ex-nog-even-te-dissen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het een leuk scrabble poging zou zijn wat moet ik mij daar dan weer bij voorstellen?
Vooroordelen van fokker is dat ze sociale awkward zijn en alleen maar op hun zolderkamer komen en allemaal nerds zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het een leuk scrabble poging zou zijn wat moet ik mij daar dan weer bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je vindt het in de van Dale onder het kopje minder-subtiele-manier-je-nog-steeds-fokkende-ex-nog-even-te-dissen.
Mijn man heeft mij destijds gewezen op FOK! toen ik iets om handen zocht. Hij was toen nog niet mijn man. Is ook geen geregistreerd FOK!er maar hij leest de frontpage wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:14 schreef Andromache het volgende:
Mijn relatie die net uit is was een Fok-relatie. Het kan dus wel degelijk. Echter, vergewis je er wel van dat je met een Fokker een man te pakken hebt die geen overjarige zolderkamernerdneigingen blijft houden maar zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar wil krijgen.
Dus eigenlijk bedoel je dat je een relatie hebt met een halve?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij destijds gewezen op FOK! toen ik iets om handen zocht. Hij was toen nog niet mijn man. Is ook geen geregistreerd FOK!er maar hij leest de frontpage wel.
Een halve FOK!er?
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:26 schreef Moro het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bedoel je dat je een relatie hebt met een halve?
Jouw man?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij destijds gewezen op FOK! toen ik iets om handen zocht. Hij was toen nog niet mijn man. Is ook geen geregistreerd FOK!er maar hij leest de frontpage wel.
Een halve FOK!er?
Daten via fok kan inderdaad prima, al hangt het wel af met wie je date inderdaad. Waarom gebruik je tinder als je geen gesprekken aan gaat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:14 schreef Andromache het volgende:
Mijn relatie die net uit is was een Fok-relatie. Het kan dus wel degelijk. Echter, vergewis je er wel van dat je met een Fokker een man te pakken hebt die geen overjarige zolderkamernerdneigingen blijft houden maar zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar wil krijgen.
Ok. Ontopic weer. Wat is het heerlijk mannen scrollen op Tinder! Heb alleen nog geen behoefte aan hele gesprekken. Ben misschien wel iets te enthousiast aan het swipen, sommige mannen komen nu al een tweede keer voorbij....
Dat is zuur inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef Vova het volgende:
De meesten van mijn dates komen nooit opdagen, nu al drie keer in rij gebeurt en neen daar kan ik zelf niet zoveel aandoen. Dat doet wel iets met je
Huh wat. Hoe lang sprak je die mannen/vrouwen dan? En wat voor afspraken waren dat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef Vova het volgende:
De meesten van mijn dates komen nooit opdagen, nu al drie keer in rij gebeurt en neen daar kan ik zelf niet zoveel aandoen. Dat doet wel iets met je
Mannen val ik op als man. De meesten zoeken simpelweg ''fun'' en zoek dat zelf niet. Dat pikken ze vrij snel op, en dan willen ze eigenlijk wel maar dan komen er weer van die typische problemen aan het ligt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is zuur inderdaad.
Weet je wel gelijk dat je haar niet waard bent.
Geen dagen houd ik niet van. Gewoon normale afspraken al snappen de meeste mannen dat niet als je iemand gewoon uitnodigt om te komen eten. Dat is voor mij heel normaal en zitten verder geen verwachtingen aan vast, voor de andere partij vaak wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Huh wat. Hoe lang sprak je die mannen/vrouwen dan? En wat voor afspraken waren dat?
Oooh sorry. Had ik even overheen gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Vova het volgende:
[..]
Mannen val ik op als man. De meesten zoeken simpelweg ''fun'' en zoek dat zelf niet. Dat pikken ze vrij snel op, en dan willen ze eigenlijk wel maar dan komen er weer van die typische problemen aan het ligt.
Het is ook echt onzekerheid en het niet aan willen gaan van iets meer dan slechts seks, zo is het gewoon. EN vaak ook van die stomme dingen, zoals het feit een auto heb dat vinden ze weer niksquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:55 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Oooh sorry. Had ik even overheen gelezen.
Alsnog zuur voor je. Jammer dat zoveel mannen dan zo onzeker zijn e.d. dat ze maar gewoon niet op komen dagen. Sta je dan.
blind date nog wel :pquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Broccoli. en ik gaan binnenkort op blind date.Tot die tijd alleen maar contact via DM. Ben benieuwd hoe het gaat worden.
ik ben ook een klb er Mss ken ik hem welquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Overal, maar opeens waren het KLB- en ONZ-ers
Wat is er mis met het hebben van een auto?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:59 schreef Vova het volgende:
[..]
Het is ook echt onzekerheid en het niet aan willen gaan van iets meer dan slechts seks, zo is het gewoon. EN vaak ook van die stomme dingen, zoals het feit een auto heb dat vinden ze weer niks
Sorry: heb geen auto daar ligt het probleem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een auto?
Ik heb wel een auto, maar dat is nooit echt ter sprake gekomen op mijn dates/in de gesprekken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef Vova het volgende:
[..]
Sorry: heb geen auto daar ligt het probleem.
Bij mij dus weer wel, vorige week iemand vroeg mij nota bene op een date, en wie vraagt die regelt het. Meneer vond zelf 25KM te ver of ik geen auto had en hem kon ophalenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een auto, maar dat is nooit echt ter sprake gekomen op mijn dates/in de gesprekken.
Zie ook niet wat het uitmaakt.
Da's wel sneu ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef Vova het volgende:
[..]
Bij mij dus weer wel, vorige week iemand vroeg mij nota bene op een date, en wie vraagt die regelt het. Meneer vond zelf 25KM te ver of ik geen auto had en hem kon ophalen![]()
Je snapt ook wel toen ik aangaf gene auto te hebben er bijna niks meer uitkwam en hij ging negeren. En neen dat was gene seksdate, paar dagen gewoon leuk mee gesproken verder.
Maar dat was dus nummer twee. En er zijn ook vrij nare dingen gebeurt kan ik je vertellen naast zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel sneu ja.Dan moet je maar blij zijn dat je weet dat hij het niet is.
Daar ligt niet het probleem, ik heb ook geen auto op het moment.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef Vova het volgende:
[..]
Sorry: heb geen auto daar ligt het probleem.
Weet je, als dat nummer zoveel is ga je op een punt gewoon twijfelen of jezelf niet iets verkeerds doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Moro het volgende:
[..]
Daar ligt niet het probleem, ik heb ook geen auto op het moment.
Mensen die zo reageren doen er niet toe en daar kun je beter vroeger dan later achter komen.
Brand los, verhalen willen we!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef Vova het volgende:
[..]
Maar dat was dus nummer twee. En er zijn ook vrij nare dingen gebeurt kan ik je vertellen naast zulke dingen.
Gewoon alle hints missen, ben gek op lingerie, star wars, wapens, en gamen wonende op de zolder van zijn ouders. En daar dan toch een relatie mee aangaan, zoiets bijvoorbeeld. Dat ben ik dan weer ten voeten uit. Ben typisch zo,n vrouw ach, kan hem wel helpenquote:
ik mis even iets. Je bent een vrouw? Of man?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Vova het volgende:
[..]
Gewoon alle hints missen, ben gek op lingerie, star wars, wapens, en gamen wonende op de zolder van zijn ouders. En daar dan toch een relatie mee aangaan, zoiets bijvoorbeeld. Dat ben ik dan weer ten voeten uit. Ben typisch zo,n vrouw ach, kan hem wel helpen
Ik ben niet meer enige hommo hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mis even iets. Je bent een vrouw? Of man?
maar er staat 'ben typisch zo'n vrouw' en 'hou van lingerie'quote:
Ja ik ook ik dacht ergens gelezen te hebben dat het een man was. Maar goed ik denk wel meer zou ik eigenlijk ook niet meer moeten doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er staat 'ben typisch zo'n vrouw' en 'hou van lingerie'dus ik ben in de war
Overigens is er niks met dat plaatje, hooguit kan het zijn dat het tijd word om uit huis te gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Vova het volgende:
[..]
Gewoon alle hints missen, ben gek op lingerie, star wars, wapens, en gamen wonende op de zolder van zijn ouders. En daar dan toch een relatie mee aangaan, zoiets bijvoorbeeld. Dat ben ik dan weer ten voeten uit. Ben typisch zo,n vrouw ach, kan hem wel helpen
Hoef je bij mij niet bang voor te zijn, ik gedraag me altijd dom.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik wel.
Mannen gaan zich alleen zo dom gedragen als we een date hebben gehad en het klikte niet.
Waarom is: op paiq krijg je blijkbaar een hoge score veranderd naar: Kut tinder?quote:
Ik dacht al: "Wat stond hier nou ookalweer?"quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom is: op paiq krijg je blijkbaar een hoge score veranderd naar: Kut tinder?
3.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef Belgosome het volgende:
Hoeveel foto's op Tinder hebben jullie staan?
Ik noem geen namen, maar van 2 weet ik zeker dat je ze kent. :pquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben ook een klb er Mss ken ik hem wel
Bewijs maar dat je leuker bent dan hemquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoef je bij mij niet bang voor te zijn, ik gedraag me altijd dom.
Dus, daten? Ik ben veel leuker dan Gary_Oak. Die kerel heeft altijd zijn eigen cheerleaders bij!
Shit, en hoe moet ik dat doen? Hem verslaan in een pokémon-battle?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je leuker bent dan hem
Alacazam, Genger, mew, en de 3 starters pokemon en je zit goed. Mits pokemon red of blue. De rest ken ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Shit, en hoe moet ik dat doen? Hem verslaan in een pokémon-battle?
Verlekkerd rondlopen in de snoepwinkelquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Daten via fok kan inderdaad prima, al hangt het wel af met wie je date inderdaad. Waarom gebruik je tinder als je geen gesprekken aan gaat?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Vova het volgende:
[..]
Mannen val ik op als man. De meesten zoeken simpelweg ''fun'' en zoek dat zelf niet. Dat pikken ze vrij snel op, en dan willen ze eigenlijk wel maar dan komen er weer van die typische problemen aan het ligt.
Geslachts crisis?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Vova het volgende:
[..]
Is één woord en doe niet zo dom.quote:
Daar kan ik verders ook niks aan doen ik ben nu eenmaal dom, vandaar dat ik het ook gewoon vraag.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is één woord en doe niet zo dom.
We kennen vooral de vrouw die een ongure type welke eigenlijk misbruik maakt van haar goedheid.. Zo van dat lukt mij wel, dat dacht ik bij dat figuur dus ook, die krijg ik wel op het rechte pand en toen kwam er ook nog een relatie bij. En dat terwijl alle hints aangaven dat vooral niet moest doen, zelfs zijn ouders waren er bang voor en durfde hem niet eens alleen thuis te laten met de hond.quote:
Ah zo zit het dus in elkaar. Weer een illusie armer een een ervaring rijker moet je maar denken, je weet nu in ieder geval wat je niet meer wil en waar je op moet lettenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Vova het volgende:
[..]
We kennen vooral de vrouw die een ongure type welke eigenlijk misbruik maakt van haar goedheid.. Zo van dat lukt mij wel, dat dacht ik bij dat figuur dus ook, die krijg ik wel op het rechte pand en toen kwam er ook nog een relatie bij. En dat terwijl alle hints aangaven dat vooral niet moest doen, zelfs zijn ouders waren er bang voor en durfde hem niet eens alleen thuis te laten met de hond.
En daar heb ik dan weer heel veel van geleerd.
Ja juist,quote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef Moro het volgende:
[..]
Ah zo zit het dus in elkaar. Weer een illusie armer een een ervaring rijker moet je maar denken, je weet nu in ieder geval wat je niet meer wil en waar je op moet letten
Oeh, een echte blind date!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef tailfox het volgende:
Mijn Beste vriendin(ja ik gebruik die kut term)
Heeft leuk voor mij geregeld dat ik op blind date ga.
(de lokale radio regeld met wie enzo)
maar wat zijn leuke dingen om te vertellen over je zelf?
we worden geblinddoekt en krijgen een etentje in de studie.
na het etentje mag de blinddoek af.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef tailfox het volgende:
Je hebt ook zoiets als facebook he? Klinkt ook wel beetje stakkerig.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:42 schreef Andromache het volgende:
Kut. Ik moet ernstig LinkedIn aanpassen. Ben op zoek gegaan naar een Tinder-contact omdat ik nieuwsgierig was, en hij was met twee muisklikken te vinden. Maar nu ziet hij natuurlijk ook mijn profiel.....![]()
Aaargh ik ben te goed in mijn werk.
Wat is de reden dat sommige een tweede keer voorbij komen eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:14 schreef Andromache het volgende:
Ok. Ontopic weer. Wat is het heerlijk mannen scrollen op Tinder! Heb alleen nog geen behoefte aan hele gesprekken. Ben misschien wel iets te enthousiast aan het swipen, sommige mannen komen nu al een tweede keer voorbij....
Volgens mij is dat een beetje buggy. Soms zie je 1 man een 2e of 3e keer voorbij komen. Ik denk dan omdat hij jou al geliket heeft ofzo? Soms zie ik een hele reeks mannen opnieuw voorbij komen. En soms zie ik een man die al een match is opnieuw voorbij komen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is de reden dat sommige een tweede keer voorbij komen eigenlijk?
Jij was toch al van de markt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoef je bij mij niet bang voor te zijn, ik gedraag me altijd dom.
Dus, daten? Ik ben veel leuker dan Gary_Oak. Die kerel heeft altijd zijn eigen cheerleaders bij!
Tof! Lijkt me alleen onhandig eten.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef tailfox het volgende:
Ik heb dat ook met vrouwen. Als wijze van test weleens geprobeerd om dat te liken om te kijken of dat indd is omdat ze jou geliked hebben. Maar daar lijkt ook willekeur in te zitten.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje buggy. Soms zie je 1 man een 2e of 3e keer voorbij komen. Ik denk dan omdat hij jou al geliket heeft ofzo? Soms zie ik een hele reeks mannen opnieuw voorbij komen. En soms zie ik een man die al een match is opnieuw voorbij komen.
Ik kan dat maar lastig testen omdat 99% van de likes sowieso een match oplevertquote:Op woensdag 23 december 2015 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met vrouwen. Als wijze van test weleens geprobeerd om dat te liken om te kijken of dat indd is omdat ze jou geliked hebben. Maar daar lijkt ook willekeur in te zitten.
Zo een hoog slagingspercentage heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 23 december 2015 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan dat maar lastig testen omdat 99% van de likes sowieso een match oplevert
Nee geldt geloof ik alleen voor vrouwen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Zo een hoog slagingspercentage heb ik dan weer niet
dat zou dan betekenen dat ik alleen maar mensen krijg die mij al gezien hebben. Dat lijkt me ook wat raar en niet heel efficiënt. Vooral niet als ze me toch niet leuk vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Wimperkruller het volgende:
Dan hebben ze jou als eerst geen like gegeven denk ik, maar komen ze toch voorbij.
Ik moet zeggen dat ik soms 3 dagen later opeens nog eens een match erbij krijg.
Tinder zuigt inderdaad. En nee, ik zat er niet op voor seks,dus het kan wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:48 schreef Wimperkruller het volgende:
Dat denk ik soms wel, want het zou raar zijn als jij mensen ziet en de mensen zien jou niet. Maar er zullen vast ook mensen tussen zitten die niet heel actief zijn. Toch denk ik dat het vaak wel klopt: geen like terug is geen like gegeven.
Het is inderdaad een kut app. Mij zie je er niet meer op, puur vanwege de mannen. Het draait toch best vaak om makkelijke seks.
Wat voor foto's had jij erop?quote:
Tinder is wel lekker easy, geen gedoe met berichtjes moeten schrijven.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Tinder zuigt inderdaad. En nee, ik zat er niet op voor seks,dus het kan wel.
Als je stress en irritatie krijgt van datingsites kan je er maar beter mee kappen ja. Neem je het dan ook allemaal niet iets te serieus?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Tinder is wel lekker easy, geen gedoe met berichtjes moeten schrijven.
Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten.![]()
Dat heeft me de laatste tijd zoveel stress en irritatie bezorgd. Uren informatie moeten napluizen, berichtjes schrijven, sites bijhouden is allemaal erg tijdrovend en dan steeds maar afwachten in de hoop dat je een berichtje terugkrijgt. Ik heb daar schoon genoeg van. Telkens weer die vicieuze cirkel in de hoop dat ze eens reageren overgaan naar teleurstelling, het voelt gewoon erg kut als je uren, dagen bezig geweest bent, geen reactie krijgt en je geen centimeter bent opgeschoten.
Als je het als primaire bron gebruikt zou ik dat afraden. Scheelt je een hoop frustratie.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je stress en irritatie krijgt van datingsites kan je er maar beter mee kappen ja. Neem je het dan ook allemaal niet iets te serieus?
Ik tinder soms een beetje uit verveling, maar op dating sites kom ik niet. Had de kans om gratis op pepper te gaan maar heb geen zin om een heel profiel te moeten gaan maken enzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je het als primaire bron gebruikt zou ik dat afraden. Scheelt je een hoop frustratie.
Thanks.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oeh, een echte blind date!Ik vertel altijd quirky dingen over mezelf in het eerste contact. Of dat nou online is of niet. Beetje lachen over hoe raar jullie allebei zijn.
Begin in ieder geval nooit over school, werk of carrière. Als iets ervoor zorgt dat m'n pik nooit meer stijf wordt, is dat het wel.
fijn he. Ik ga mij bff wel echt vermoordenquote:Op woensdag 23 december 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]En als het dan awkward wordt dan heel de radio mee luisterd.
nopequote:Op woensdag 23 december 2015 09:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij was toch al van de markt?
[..]
Tof! Lijkt me alleen onhandig eten.
Weet je al wanneer?
Wanneer kunnen we mee luisteren en waar?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
fijn he. Ik ga mij bff wel echt vermoorden
ik heb geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we mee luisteren en waar?
Ja B)quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Shit, en hoe moet ik dat doen? Hem verslaan in een pokémon-battle?
Even langswippenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:59 schreef Andromache het volgende:
Ennnn de eerste mijnheer wil al toevallig na tien uur vanavond 'even langsrijden'.... Juist ja. Intenties zijn duidelijk. Maar hij is wel belachelijk knap...... Laat ik nou de komende jaren eens niet met de eerste de beste genoegen nemen.
Heb ik ook. Super like heb ik overigens nog nooit ontvangen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Als ik iets like krijg ik later nooit een like terug. Echt nooit
Misschien ben ik dan dus stom maar ik heb wel matches door superlikes of omdat iemand mij al geliked had
Maar als ik dus de eerst like uit deel is dat nooit een match. Dat vind ik wel een beetje raar.
Snap niet dat er zoveel mensen bots hadden. Nooit tegengekomen (althans niet mee gematched)quote:Op woensdag 23 december 2015 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even langswippen![]()
Ik heb trouwens het idee dat de bots verdwenen zijn op Tinder. Ben benieuwd voor hoelang...
Ligt aan je omgeving denk ik ook. Ik zat in Antwerpen te zoeken oaquote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Heb ik ook. Super like heb ik overigens nog nooit ontvangen.
[..]
Snap niet dat er zoveel mensen bots hadden. Nooit tegengekomen (althans niet mee gematched)
Ik snap dat nooit... Binnenwippen is toch veel leukerquote:Op woensdag 23 december 2015 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even langswippen![]()
Ik heb trouwens het idee dat de bots verdwenen zijn op Tinder. Ben benieuwd voor hoelang...
Tinder lekker easy?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Tinder is wel lekker easy, geen gedoe met berichtjes moeten schrijven.
Van datingsites wil ik echt, maar dan ook echt, niets meer weten.![]()
Dat heeft me de laatste tijd zoveel stress en irritatie bezorgd. Uren informatie moeten napluizen, berichtjes schrijven, sites bijhouden is allemaal erg tijdrovend en dan steeds maar afwachten in de hoop dat je een berichtje terugkrijgt. Ik heb daar schoon genoeg van. Telkens weer die vicieuze cirkel in de hoop dat ze eens reageren overgaan naar teleurstelling, het voelt gewoon erg kut als je uren, dagen bezig geweest bent, geen reactie krijgt en je geen centimeter bent opgeschoten.
Hm, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eén klimfoto, één duikfoto, twee foto's met andere vrouwen () en één foto in pak.
Normaal zou ik zeggen dat fysiek contact heel belangrijk is, maar dat gaat nu moeilijk geblinddoekt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
Thanks.
Verder nog tips?
Ik heb immers geen idee hoe en wat verder.
Ik denk dat je beter in dit topic past:quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Charleville het volgende:
Misschien kennen jullie me al van het topic ''geen vriendin kunnen krijgen''.
Hoe komen jullie aan die dates, tinder?
En wat is een goede openingszin? En wanneer vraag je om af te spreken, het eerste gesprek al?
Tinder onder andere. Dit forum, studie ...quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Charleville het volgende:
Misschien kennen jullie me al van het topic ''geen vriendin kunnen krijgen''.
Hoe komen jullie aan die dates, tinder?
En wat is een goede openingszin? En wanneer vraag je om af te spreken, het eerste gesprek al?
tot nu toe nog nooit iets gedaan behalve op feestjes zo aanwezig zijn dat je fixtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat fysiek contact heel belangrijk is, maar dat gaat nu moeilijk geblinddoekt.Gewoon met plezier heen gaan en vooral haar én jezelf entertainen.
Snel contacten te doen, als in de zin om toe te voegen op facebook of om mee af te spreken?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tinder onder andere. Dit forum, studie ...
Ik heb geen openingszin op Tinder. Ik doe altijd "[naam]!", eventueel een pun over haar bio erbij. Je moet er niet te hoge verwachtingen van krijgen, 9 van de 10 gesprekken komen niet van de grond. Je moet het zien als een manier om snel contacten te doen, zeker als je een man bent.
Eén bericht heen, is één bericht terug. Niet pushen. Voor hetzelfde geld heeft ze chronische diarree en daardoor geen zin om te appen. Niet meteen op jezelf betrekken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef Etsu het volgende:
Ik had dus 1,5 week geleden een nummer gefixt en het afgelopen weekend ook. Met beide heb ik in ieder geval afgesproken om iets af te spreken na de kerst, maar nu hoor ik heel weinig van ze en het is min of meer eenrichtingsverkeer geworden. Het is nog wel gezellig, maar het voelt alsof alles van mijn kant moet komen.
Beetje jammer. Maar goed, kan ook drukte zijn. Ik weet het niet.
Dat moet ik idd afleren...quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Eén bericht heen, is één bericht terug. Niet pushen. Voor hetzelfde geld heeft ze chronische diarree en daardoor geen zin om te appen. Niet meteen op jezelf betrekken.
Hoe bedoel je nog nooit iets gedaan? Moet je nog je eerste meisjeshanden vasthouden?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
tot nu toe nog nooit iets gedaan behalve op feestjes zo aanwezig zijn dat je fixt
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Charleville het volgende:
[..]
Snel contacten te doen, als in de zin om toe te voegen op facebook of om mee af te spreken?
Ik lig helemaal van geluk al enkele minuten verkrampt op bed met harde muziek van blijdschap, het is ook een super knappe meid, via haar tinder profiel zie je haar instagram foto's, en het is een prachtig blond meisje van 19 uit Groningen stad
(ben daar toevallig deze week)
Hoop echt dat het iets word
Dankjewel held!!!!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld.Maar niet te hard van stapel lopen, raak je alleen maar teleurgesteld van en je komt needy over. Begin eerst met leuke gesprekken kunnen houden, daarna appen en een date moet dan vanzelfsprekend zijn.
Ik ook, als ik enthousiast aan het appen ben, zijn m'n berichten vaak in telegramstijl.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet ik idd afleren...Ik heb de gewoonte om flink op 'Stuur' te rammen als ik nog niet eens klaar ben met mijn verhaal.
nooit eerder gedate.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nog nooit iets gedaan? Moet je nog je eerste meisjeshanden vasthouden?
En vooral: niet groter maken dan het is.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Charleville het volgende:
[..]
Dankjewel held!!!!
Dus eerst leuk praten, whatsapp nummer vragen, daarna afspreken.
Goed om te onthouden!
Open vragen stellen. Dus eerder 'wat ga je doen met kerst?'quote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef Charleville het volgende:
Ik heb geschreven ''Hallo Maaike, al een beetje zin in de kerst? ;p '' xx
Dan wordt dit een leermoment!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
nooit eerder gedate.
Altijd beetje random zoenen met semi bekende en daarna dat paar weken noemen we het relatie
Hm... zal ik beginnen over mijn transformers?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En vooral: niet groter maken dan het is.Wees oprecht geïnteresseerd en vertel quirky dingen over jezelf. Zoals ik tegen tailfox zei: saaiste onderwerpen zijn school, werk en carrière. Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen.
ben benieuwdquote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan wordt dit een leermoment!Ben er ook niet zo ervaren mee hoor, naar vind het altijd leuk.
Niet meteen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm... zal ik beginnen over mijn transformers?
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantalquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open vragen stellen. Dus eerder 'wat ga je doen met kerst?'
Ik ben vorig jaar in Japan geweest en ben in zo'n Pokecenterwinkel geweest. Zo'n Pokeball in mijn hand en een selfie gemaakt. Kreeg altijd wel leuke reacties/openingszinnen op Tinder, maar na een tijdje waren ze allemaal dezelfde.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En vooral: niet groter maken dan het is.Wees oprecht geïnteresseerd en vertel quirky dingen over jezelf. Zoals ik tegen tailfox zei: saaiste onderwerpen zijn school, werk en carrière. Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen.
Ik ben geen meisjesfluisteraar hoor, gewoon iemand die trial-and-error toepaste.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantal![]()
Nu maar lekker verder op badoo, door die ene like ben ik helemaal opdreef haha!
Misschien word 2016 toch het jaar van een eerste date / vriendin, in m'n leven!
En Gary ik zie dat ik nog veel van je kan leren, en dat ga ik dan ook zeker doen
Een vriendin van mij is daar ook geweest een ze had voor mij een Blastoiseknuffel gekocht.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Japan geweest en ben in zo'n Pokecenterwinkel geweest. Zo'n Pokeball in mijn hand en een selfie gemaakt. Kreeg altijd wel leuke reacties/openingszinnen op Tinder, maar na een tijdje waren ze allemaal dezelfde.
Pokemon![]()
Daten is ook leuk en zeker geen rocket science.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan wordt dit een leermoment!Ben er ook niet zo ervaren mee hoor, maar vind het altijd leuk.
Hoe reageren ze daarop?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen.
Ook minder tijd om jezelf op te gaan zitten naaien. De leukste plannen zijn dikwijls die je op het laatste moment maakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef tailfox het volgende:
morgen dus al die blind date.
leuk mailtjes die niet aan komen
Leuk man, succes!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantal![]()
Nu maar lekker verder op badoo, door die ene like ben ik helemaal opdreef haha!
Misschien word 2016 toch het jaar van een eerste date / vriendin, in m'n leven!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vooroordelen van fokker is dat ze sociale awkward zijn en alleen maar op hun zolderkamer komen en allemaal nerds zijn.
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:04 schreef Flylib het volgende:
De salsa date van zaterdag is afgeblazen. Tegelijkertijd heb ik het contact met die dame verbroken. Toen ze eenmaal besloot vriendinnen voor dat feest uit de nodigen kreeg ik toch de nodige twijfels. Toen ik haar van de week appte na even geen contact te hebben gehad gaf ze zelf ook aan twijfels te hebben, dus was de keus gauw gemaakt. Ga ik geen tijd meer aan verspillen![]()
Maarrr is er nog hoop. Afgelopen zaterdag een leuke meid ontmoet op een feestje en haar nummer gescoord. Ook wij hebben een salsa-connectie, en ze gaf aan dat ze zelf weer in moet komen omdat ze al jaren niet meer heeft gedanst. Na de jaarwisseling zijn er een week lang proeflessen bij mijn dansschool. Ik heb aangeboden haar partner te zijn tijdens een proefles zodat ze haar skills kan herontdekken, uiteraard met een drankje ervoor/erna. Ze reageerde er enthousiast op, dus wie weet...
Wat maakt het uit wat voor naam je er aan geeft? Hij geeft aan het eind toch ook aan dat hij wel kijkt wat er gebeurt. Leuk in ieder geval dat hij alweer zo snel iets anders op de planning heeft staan.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatstquote:Op donderdag 24 december 2015 09:17 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat voor naam je er aan geeft? Hij geeft aan het eind toch ook aan dat hij wel kijkt wat er gebeurt. Leuk in ieder geval dat hij alweer zo snel iets anders op de planning heeft staan.
We hebben wel meer gemeenschappelijke dingetjes dan dansen alleen. We waren bijna de hele avond met elkaar in gesprek over vanalles en nog wat en ook nog veel samen gedanst en beetje heen en weer geflirt. Dus als een date zou ik het wel beschouwen ja. Maar verder maakt het me niet zo heel veel uit wat er verder gebeurt. Ben al trots genoeg op mezelf dat ik iemand IRL heb durven vragen om een telefoonnummer en een drankje samen. Normaal ben ik daar niet heel goed inquote:Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?
Maar misschien weet hij zelf nog helemaal niet wat hij wilt? Maar daar kan hij misschien beter zelf antwoord op geven, voor ik voor mijn beurt praatquote:Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatst
En bij daten doet de naam wat mij betreft er zeker wel toe omdat er een wezenlijk verschil in zit
Als zij denkt dat het gewoon dansen is dan is ze bijvoorbeeld misschien niet eens single
Wat? Dan zijn de vooroordelen. Kan ik ook weinig aan doen.quote:
Als je een Pokémon-verzameling hebt en je date kan er niet tenminste om lachen, dan gaat het sowieso niets worden en kun je beter een ander zoeken.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen goed
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatst
En bij daten doet de naam wat mij betreft er zeker wel toe omdat er een wezenlijk verschil in zit
Als zij denkt dat het gewoon dansen is dan is ze bijvoorbeeld misschien niet eens single
ik heb dit niet gepland.quote:Op donderdag 24 december 2015 06:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook minder tijd om jezelf op te gaan zitten naaien. De leukste plannen zijn dikwijls die je op het laatste moment maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |