abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158466906
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
pi_158466948
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Dat is ook zeker waar hoor! Ik hoor ook wel eens mensen die over iemand zeggen zo wat een lekker ding! En dan denk ik ja, dat zou nou niet meteen mijn mening zijn maar gelukkig valt niet iedereen op hetzelfde type
Ik heb dat enorm bij Cristiano Ronaldo. Ik zie blijkbaar niet wat vele andere wel zien. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158466956
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
pi_158466976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Omdat het oog ook wat wil? :P
Bij een vriendschap boeit dat echt geen ene drol

[ Bericht % gewijzigd door motorbloempje op 23-12-2015 13:37:06 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 13:37:32 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158466996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
welke glazen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158467007
quote:
Je wilt toch ook dat mensen bij jou verder kijken dan je vieze witte puisten?
Ja doei.
pi_158467013
quote:
Als je wat van ze wil, dan moet je ze ooit wel aanspreken.
Carpe Diem ^O^
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158467015
quote:
Welke glazen? Wie niet waagt wie niet wint. Fortune favours the bold. Dit dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158467030
quote:
Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.
Ik zou alleen in jouw geval de dames die je minder aantrekkelijk vind niet meteen afwijzen.

Misschien is het voor jou zelfs goed om eerst gewoon contact te maken met mensen, mannen en vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd, afkomst enz. zonder bijbedoeling, niet met het oog op een relatie.
Dan kan je werken aan je social skills en mocht er wel een relatie uit voortkomen is dat mooi meegenomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158467036
Je registreert het en je denkt en/of vindt er (vaak) iets van. Dat is oordelen toch? En volgens mij is het erg menselijk om dat te doen.
pi_158467086
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
pi_158467091
quote:
Hoe zie jij eruit?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:42:06 #13
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
Jawel.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158467118
quote:
Heb jij een glazen bol? :')
pi_158467124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158467141
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus de oplossing is ...? (vul zelf in)
Te grappig dit. :D
Zie jij ook wat hier gebeurd? Of eigenlijk; iedereen die dit topic leest?

In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Adviezen doet hij ook niks mee.
pi_158467157
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.
Ik zou alleen in jouw geval de dames die je minder aantrekkelijk vind niet meteen afwijzen.

Misschien is het voor jou zelfs goed om eerst gewoon contact te maken met mensen, mannen en vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd, afkomst enz. zonder bijbedoeling, niet met het oog op een relatie.
Dan kan je werken aan je social skills en mocht er wel een relatie uit voortkomen is dat mooi meegenomen.
deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.
hopeloos geval gewoon
pi_158467184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Zie jij ook wat hier gebeurd?

In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Dat zei ik eerder ook al maar vreemd genoeg kan ik mijn post niet meer terugvinden. Wederom hetzelfde liedje, hij wordt genegeerd, geen reactie.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:46:12 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158467208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Casiotone het volgende:

[..]

deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.
hopeloos geval gewoon
Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.
pi_158467227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Zie jij ook wat hier gebeurd? Of eigenlijk; iedereen die dit topic leest?

Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
pi_158467233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.
Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.
pi_158467237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
Dus je weet het wel. Dat is een goed begin.

Waarom doe je het dan niet?
pi_158467246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.
Die keuze is nu wel heel duidelijk.
Beter houden we er gewoon mee op en pakt deezertje lekker zn biezen. misschien komt ie er ooit zelf achter.
pi_158467277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
pi_158467310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
Precies dit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')