Ik heb dat enorm bij Cristiano Ronaldo. Ik zie blijkbaar niet wat vele andere wel zien.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar hoor! Ik hoor ook wel eens mensen die over iemand zeggen zo wat een lekker ding! En dan denk ik ja, dat zou nou niet meteen mijn mening zijn maar gelukkig valt niet iedereen op hetzelfde type
Bij een vriendschap boeit dat echt geen ene drolquote:
welke glazen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
Je wilt toch ook dat mensen bij jou verder kijken dan je vieze witte puisten?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
Als je wat van ze wil, dan moet je ze ooit wel aanspreken.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Welke glazen? Wie niet waagt wie niet wint. Fortune favours the bold. Dit dat.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zie jij eruit?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
Heb jij een glazen bol?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
Te grappig dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus de oplossing is ...? (vul zelf in)
deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.
Ik zou alleen in jouw geval de dames die je minder aantrekkelijk vind niet meteen afwijzen.
Misschien is het voor jou zelfs goed om eerst gewoon contact te maken met mensen, mannen en vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd, afkomst enz. zonder bijbedoeling, niet met het oog op een relatie.
Dan kan je werken aan je social skills en mocht er wel een relatie uit voortkomen is dat mooi meegenomen.
Dat zei ik eerder ook al maar vreemd genoeg kan ik mijn post niet meer terugvinden. Wederom hetzelfde liedje, hij wordt genegeerd, geen reactie.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Te grappig dit.![]()
Zie jij ook wat hier gebeurd?
In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Adviezen doet hij ook niks mee.
Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Casiotone het volgende:
[..]
deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.
hopeloos geval gewoon
Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Te grappig dit.![]()
Zie jij ook wat hier gebeurd? Of eigenlijk; iedereen die dit topic leest?
In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Adviezen doet hij ook niks mee.
Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.
Dus je weet het wel. Dat is een goed begin.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
Die keuze is nu wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.
Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
Precies dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |