Ik heb dat enorm bij Cristiano Ronaldo. Ik zie blijkbaar niet wat vele andere wel zien.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar hoor! Ik hoor ook wel eens mensen die over iemand zeggen zo wat een lekker ding! En dan denk ik ja, dat zou nou niet meteen mijn mening zijn maar gelukkig valt niet iedereen op hetzelfde type
Bij een vriendschap boeit dat echt geen ene drolquote:
welke glazen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
Je wilt toch ook dat mensen bij jou verder kijken dan je vieze witte puisten?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
Als je wat van ze wil, dan moet je ze ooit wel aanspreken.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Welke glazen? Wie niet waagt wie niet wint. Fortune favours the bold. Dit dat.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zie jij eruit?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
Heb jij een glazen bol?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
Te grappig dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus de oplossing is ...? (vul zelf in)
deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.
Ik zou alleen in jouw geval de dames die je minder aantrekkelijk vind niet meteen afwijzen.
Misschien is het voor jou zelfs goed om eerst gewoon contact te maken met mensen, mannen en vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd, afkomst enz. zonder bijbedoeling, niet met het oog op een relatie.
Dan kan je werken aan je social skills en mocht er wel een relatie uit voortkomen is dat mooi meegenomen.
Dat zei ik eerder ook al maar vreemd genoeg kan ik mijn post niet meer terugvinden. Wederom hetzelfde liedje, hij wordt genegeerd, geen reactie.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Te grappig dit.![]()
Zie jij ook wat hier gebeurd?
In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Adviezen doet hij ook niks mee.
Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Casiotone het volgende:
[..]
deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.
hopeloos geval gewoon
Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Te grappig dit.![]()
Zie jij ook wat hier gebeurd? Of eigenlijk; iedereen die dit topic leest?
In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Adviezen doet hij ook niks mee.
Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.
Dus je weet het wel. Dat is een goed begin.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
Die keuze is nu wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.
Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
Precies dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
Als je geen vrienden kunt maken kun je ook geen vriendinnetje maken, punt uitquote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je weet het wel. Dat is een goed begin.
Waarom doe je het dan niet?
Nu krijgen we weer dezelfde discussie als gisteren, waarom hij zo selectief leest en reageert op berichten. Dat is wel een punt waar ik mij wel echt druk om kan maken, dat je gewoon genegeerd wordt als je door wil vragen! Zo kun je toch geen normale discussie houden.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
Sport, hobby, werk, studie enz, allemaal plaatsen waar je mensen kan ontmoeten.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.
Eens! Ik las gisteren ook iemand die zei dat ze een gezin had maar toch kwam er vanuit deezer meteen de vraag over leeftijd, wat maakt dat nou uit als je mensen wil leren kennen? De jongste waar ik vrienden mee ben is 17, de oudste 84quote:Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sport, hobby, werk, studie en, allemaal plaatsen waar je mensen kan ontmoeten.
Wat ook belangrijk is, je niet zo focussen op leeftijd , zeker niet als het gaat om vriendschap.
Ik heb vrienden in alle leeftijdsgroepen, van 20 tot 50 jaar ( ik ben zelf 34) en ze zijn mij allemaal even veel waard.
Dit is echt zo'n slecht idee nog niet, doe er iets mee, Deezertje.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
En waarom geen coach in de arm nemen? Je bent toch autistisch? Zo iemand kan je met allerlei sociale dingen helpen, ook om je te laten zien hoe je over komt op mensen maar je wijst alles af want je wilt een relatie.
Ik denk dat velen wel het gevoel hebben dat ze tegen een muur aan het praten zijn. Had liever gehad dat hij gewoon eerlijk is en antwoord op vragen geeft dan steeds weer dat spelletje van af en toe antwoord geven en dan weer te negeren. Dat wekt gewoon een hoop irritatie op als mensen met goede bedoelingen vragen stellen en daar helemaal geen antwoord op komt.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezertje begrijp je dat mensen het je echt wel gunnen en je advies geven om je te helpen en niet om je te veroordelen en dat het heel erg vervelend is dat je totaal niets met dat advies doet maar wel steeds over de zelfde dingen blijft klagen.
Ik weet dat je het doet maar begrijp je ook hoe dat voor andere mensen over komt? En waarom geen coach in de arm nemen? Je bent toch autistisch? Zo iemand kan je met allerlei sociale dingen helpen, ook om je te laten zien hoe je over komt op mensen maar je wijst alles af want je wilt een relatie.
Begrijp je niet dat die dingen het uiteindelijk juist makkelijker maken?
Gaaf zeg! Lijkt me ontzettend mooi en dankbaar werk!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Voszje het volgende:
.
[..]
Dit is echt zo'n slecht idee nog niet, doe er iets mee, Deezertje.
Ik ben ook een soort coach voor een jongen met autisme. Aanvankelijk was dit erg lastig, maar inmiddels hebben we echt goede gesprekken. Hij denkt na over zijn eigen gedrag, kan hier steeds beter op reflecteren en kan mij vertellen hoe hij wél wil zijn.
Super dat je dat doet om die jongen te helpen! En wat mij ook opvalt, deezer zeurt altijd over meiden die in een gesprek opeens niets meer zeggen maar als mensen echt serieus op hem reageren doet hij precies het zelfde. Lijkt me heel lastig om op die manier echte gesprekken te kunnen voerenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Voszje het volgende:
.
[..]
Dit is echt zo'n slecht idee nog niet, doe er iets mee, Deezertje.
Ik ben ook een soort coach voor een jongen met autisme. Aanvankelijk was dit erg lastig, maar inmiddels hebben we echt goede gesprekken. Hij denkt na over zijn eigen gedrag, kan hier steeds beter op reflecteren en kan mij vertellen hoe hij wél wil zijn.
Dat is het zeker!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Gaaf zeg! Lijkt me ontzettend mooi en dankbaar werk!
Exact, ik denk alleen dat hij dit niet inziet. Hij ziet hoe anderen op hem reageren, niet hoe hij zelf reageert.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Super dat je dat doet om die jongen te helpen! En wat mij ook opvalt, deezer zeurt altijd over meiden die in een gesprek opeens niets meer zeggen maar als mensen echt serieus op hem reageren doet hij precies het zelfde. Lijkt me heel lastig om op die manier echte gesprekken te kunnen voeren
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Super dat je dat doet om die jongen te helpen! En wat mij ook opvalt, deezer zeurt altijd over meiden die in een gesprek opeens niets meer zeggen maar als mensen echt serieus op hem reageren doet hij precies het zelfde. Lijkt me heel lastig om op die manier echte gesprekken te kunnen voeren
Is dat patroon van reageren en negeren soms een onderdeel van zijn ASS? Kan zijn dat hij dit zelf helemaal niet doorheeft?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:59 schreef Voszje het volgende:
[..]
Exact, ik denk alleen dat hij dit niet inziet. Hij ziet hoe anderen op hem reageren, niet hoe hij zelf reageert.
Dat kan, ik weet er zelf te weinig over om te zeggen of dat klopt of niet daarom lijkt een coach die wel inzicht in die dingen heeft mij helemaal geen slecht ideequote:Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Is dat patroon van reageren en negeren soms een onderdeel van zijn ASS? Kan zijn dat hij dit zelf helemaal niet doorheeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |