Waarna je gelijk vermeldt dat het verschil weinig voorstelt en zijn voorkeur voor wat meer levenservaring aan de kant schuift.quote:Op maandag 21 december 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar zijn leeftijd.
Weinig voorstelt zei ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarna je gelijk vermeldt dat het verschil weinig voorstelt en zijn voorkeur voor wat meer levenservaring aan de kant schuift.
Ik lees mee, ik ken hier nog niemand. Fietste van de week wel langs Opium, dat zag er leuk en enigszins sjiek uit.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Maar goed, weten jullie nog leuke restaurantjes in Utrecht?
Das minder. Maar veel plezier!quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Koettie het volgende:
Ik heb zo een date en hij komt met de fiets. Heftig. Het is echt rotweer man. Wilde gezellig naar een kroegje lopen maar dat is 15 min lopen en dan zijn we beide zeiknat. dus wordt maar kroeg naast station
Dat heeft toch ook wel iets, zo'n romantische wandeling in de regen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Koettie het volgende:
Ik heb zo een date en hij komt met de fiets. Heftig. Het is echt rotweer man. Wilde gezellig naar een kroegje lopen maar dat is 15 min lopen en dan zijn we beide zeiknat. dus wordt maar kroeg naast station
Jij ziet direct dit voor je?quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook wel iets, zo'n romantische wandeling in de regen?
Ja, The Notebook is de gids voor mijn leven.quote:Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ziet direct dit voor je?
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens met zo'n gevoel in de tegen gestaanquote:Op maandag 21 december 2015 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ziet direct dit voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, The Notebook is de gids voor mijn leven.
Ik heb dat eens gedaanquote:Op maandag 21 december 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met zo'n gevoel in de tegen gestaan
Oh ik niet gelukkigquote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat eens gedaanDe volgende dag waren we allebei ziek
Awwwquote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik niet gelukkigWas met een jongen die nog nooit gezoend had. Samen stukkie gaan wandelen, langs water en een heuvel op en daar had je een prachtig uitzicht (het was donker) over de lichtjes van de stad en de fonkelingen in het water
En toen heb ik even al m'n moed bij elkaar geraapt ben ik op m'n tenen gaan staan en heb ik hem gezoend. En toen kwam het opeens met bakken uit de lucht en moesten we even heel verlegen lachen en zoende we verder. En daarna zijn we door de regen de berg afgerend.
Heb je een open relatie ofzo :p?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:45 schreef Koettie het volgende:
Haha, cute.
Date was semi geslaagd. Gezelliger dan de eerste keer want hij was toen nogal verlegen. Alleen m'n vriend kwam toevallig langs dus volgens mij is ie een beetje afgeschrikt
quote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat eens gedaanDe volgende dag waren we allebei ziek
Jammer, dus eigenlijk was het wel geslaagd op dat stukje na?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef Koettie het volgende:
Maar m'n vriend kwam langs en dat vond ie niet zo heel geslaagd. Snap ik ook wel. Dus daarna was ie een beetje zenuwachtig volgens mij. Niet gezoend want gebeurde vlak voordat ie wegging. Wel jammer! Maar volgende keer beter.
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik niet gelukkigWas met een jongen die nog nooit gezoend had. Samen stukkie gaan wandelen, langs water en een heuvel op en daar had je een prachtig uitzicht (het was donker) over de lichtjes van de stad en de fonkelingen in het water
En toen heb ik even al m'n moed bij elkaar geraapt ben ik op m'n tenen gaan staan en heb ik hem gezoend. En toen kwam het opeens met bakken uit de lucht en moesten we even heel verlegen lachen en zoende we verder. En daarna zijn we door de regen de berg afgerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |