Geen van die chicks hier durft me aan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Waarom zoeken jullie niet gewoon op fok iemand? Genoeg singles hier. dan is t ook niet zo een vleeskeuring en zie je meer hoe iemand is dmv postgedrag. Daten via fok is best makkelijk lijkt me.
Meh. Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Waarom zoeken jullie niet gewoon op fok iemand? Genoeg singles hier. dan is t ook niet zo een vleeskeuring en zie je meer hoe iemand is dmv postgedrag. Daten via fok is best makkelijk lijkt me.
Komt er alleen maar gezeik van want je blijft elkaar tegenkomen als het op een floep uitdraait.quote:
dan moet je zo een chick zoeken met skivakantie foto's zijn avontuurlijk genoeg om te durvenquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen van die chicks hier durft me aan.
ohw ja dat is wel weer zo. je moet het sws beide netjes afsluiten, niet vreemd gaan en niet gelijk na een break up op fok heftig gaat flirten met anderen...dan valt het mss wel mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt er alleen maar gezeik van want je blijft elkaar tegenkomen als het op een floep uitdraait.
Via Tinder en zo door op WA/IRL is heel simpel.
Been there than thatquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Ach. Als je iemand tegen komt waar het mee klikt maakt het weinig uit of het nou via Tinder, Fok, in de kroeg of via een postduif is.quote:
Dat werkt beter dan tinder. Mijn leukste date ooit ken ik via fok.quote:
Ow ik heb trouwens m'n eerste berichtje op Lovooquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt beter dan tinder. Mijn leukste date ooit ken ik via fok.
Weet je zeker dat het geen bot is?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik heb trouwens m'n eerste berichtje op LovooZe zei 'hoi' terug
![]()
Mag ook wel een keer na 60 matches
Ja dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen bot is?
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen van die chicks hier durft me aan.
Vertel?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik wel.
Mannen gaan zich alleen zo dom gedragen als we een date hebben gehad en het klikte niet.
Er wordt geroddeld, maar je moet ook niet met trolls gaan daten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ooit iets heel leuks via fok gehad (wel jaaren terug) maar ik ben er nu toch wat huiverig voor. Het levert veel drama op. Ik heb wel een vriendin ontmoet hier maar dat vind ik toch anders.
Ik zie te veel fok relaties die niet leuk eindigen en waar dan mensen partij gaan kiezen en zo, roddel en achterklap etc. Terwijl het eindigen van iets vaak al verdrietig genoeg is
Wat dat betreft is het een kleine gemeenschap
Ik 2 relaties. Ook nooit geroddel gehad. Zou ook niet weten met wie ik moet roddelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er wordt geroddeld, maar je moet ook niet met trolls gaan daten.Heb twee dates hier aan overgehouden, maar tot nu toe nog geen last gehad van geroddel.
Broccoli. en ik gaan binnenkort op blind date.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Ik had een paar users gedate die voor onze date normale users waren, maar na de date heel overdreven gingen trollen op fok!.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Broccoli. en ik gaan binnenkort op blind date.Tot die tijd alleen maar contact via DM. Ben benieuwd hoe het gaat worden.
En waar posten die user voor de date? klb en onz?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik had een paar users gedate die voor onze date normale users waren, maar na de date heel overdreven gingen trollen op fok!.
Wait whut? Jullie gaan het echt doen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ookniet gaan trollen als het tegenvalt he
KLB SC.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik 2 relaties. Ook nooit geroddel gehad. Zou ook niet weten met wie ik moet roddelen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik had een paar users gedate die voor onze date normale users waren, maar na de date heel overdreven gingen trollen op fok!.
Als jij belooft dat je m'n dick pics niet in KPD zet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ookniet gaan trollen als het tegenvalt he
Jep.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wait whut? Jullie gaan het echt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |