Awwwquote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik niet gelukkigWas met een jongen die nog nooit gezoend had. Samen stukkie gaan wandelen, langs water en een heuvel op en daar had je een prachtig uitzicht (het was donker) over de lichtjes van de stad en de fonkelingen in het water
En toen heb ik even al m'n moed bij elkaar geraapt ben ik op m'n tenen gaan staan en heb ik hem gezoend. En toen kwam het opeens met bakken uit de lucht en moesten we even heel verlegen lachen en zoende we verder. En daarna zijn we door de regen de berg afgerend.
Heb je een open relatie ofzo :p?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:45 schreef Koettie het volgende:
Haha, cute.
Date was semi geslaagd. Gezelliger dan de eerste keer want hij was toen nogal verlegen. Alleen m'n vriend kwam toevallig langs dus volgens mij is ie een beetje afgeschrikt
quote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat eens gedaanDe volgende dag waren we allebei ziek
Jammer, dus eigenlijk was het wel geslaagd op dat stukje na?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef Koettie het volgende:
Maar m'n vriend kwam langs en dat vond ie niet zo heel geslaagd. Snap ik ook wel. Dus daarna was ie een beetje zenuwachtig volgens mij. Niet gezoend want gebeurde vlak voordat ie wegging. Wel jammer! Maar volgende keer beter.
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik niet gelukkigWas met een jongen die nog nooit gezoend had. Samen stukkie gaan wandelen, langs water en een heuvel op en daar had je een prachtig uitzicht (het was donker) over de lichtjes van de stad en de fonkelingen in het water
En toen heb ik even al m'n moed bij elkaar geraapt ben ik op m'n tenen gaan staan en heb ik hem gezoend. En toen kwam het opeens met bakken uit de lucht en moesten we even heel verlegen lachen en zoende we verder. En daarna zijn we door de regen de berg afgerend.
Zes weken naast elkaar in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?
zeg geen ja want je komt nooit meer van de vooroordelen afquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:50 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb je een open relatie ofzo :p?
Nee terug naar de auto gerend. Daar verder gezoend tot dat een wildvreemde man de deur van de auto opentrok en vroeg of hij mee mocht doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen jullie benen gebroken omdat het toch wel erg glad aan het worden was om een berg af te rennen?
haah okequote:Op dinsdag 22 december 2015 09:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee terug naar de auto gerend. Daar verder gezoend tot dat een wildvreemde man de deur van de auto opentrok en vroeg of hij mee mocht doen
Ja, daar ging de romantiekquote:
Wist die jongen niet dat je vriend zou komen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:56 schreef Koettie het volgende:
Maar m'n vriend kwam langs en dat vond ie niet zo heel geslaagd. Snap ik ook wel. Dus daarna was ie een beetje zenuwachtig volgens mij. Niet gezoend want gebeurde vlak voordat ie wegging. Wel jammer! Maar volgende keer beter.
Ik ook niet, was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wist die jongen niet dat je vriend zou komen dan?
Plottwist: Het waar niet haar eigen nummer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, waarom geeft die Tinderchick haar nummer als ze toch niet terugappt?
Nee, ze appte wel eerst, maar nu niet meer. Vrouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Plottwist: Het waar niet haar eigen nummer.
En over hoe lang hebben we het nu?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ze appte wel eerst, maar nu niet meer. Vrouwen.
Paar dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En over hoe lang hebben we het nu?
Dan is het wel raar ja. Wel irritant. Als je geen idee hebt waarom.quote:
Vind het niet erg. Ik heb geen hoge verwachtingen van Tinder. Is alleen niet zo netjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het wel raar ja. Wel irritant. Als je geen idee hebt waarom.
Ik date soms via fokquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Waarom zoeken jullie niet gewoon op fok iemand? Genoeg singles hier. dan is t ook niet zo een vleeskeuring en zie je meer hoe iemand is dmv postgedrag. Daten via fok is best makkelijk lijkt me.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
Waarom zoeken jullie niet gewoon op fok iemand? Genoeg singles hier. dan is t ook niet zo een vleeskeuring en zie je meer hoe iemand is dmv postgedrag. Daten via fok is best makkelijk lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |