Overal, maar opeens waren het KLB- en ONZ-ersquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En waar posten die user voor de date? klb en onz?
ja uh geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
KLB SC.
[quote]Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jep.Allebei Rotterdammers, dus waarom niet?
Deal 14.gifquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
KLB SC.
[..]
[..]
Als jij belooft dat je m'n dick pics niet in KPD zet.
tja dat is dan maar waar je prioriteiten liggen hé. Wat mij betreft zijn er genoeg andere plekken om een date vandaan te halen. Misschien als ik dat niet zou hebben dat ik hier uit ga komen. En misschien zou ik ook wel van mijn 'regel' afwijken als ik helemaal ondersteboven zou zijn van iemand hier maar dat is dus al 10 jaar niet meer gebeurdquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het vreemd om geen fokkers te daten. Wat het op kan leveren in het beste geval is m.i. veel belangrijker dan wat het kan kosten in het slechtste geval. Dan krijg je wat gezeur op een internetforum, neem als fok je zo lief is een ander account en klaar is kees.
Als broccoli. ooit down is voor een trio, mag je mee. Zolang onze degens maar niet kruisen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja uh geen ideeVeel plezier.
Ik kom ook uit Rotterdam(en nee dit is geen hint
)
Ah ja ik post in geen 1 sc. Dat scheelt.
Dankje voor het aanbod. Maar nee ik sla over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als broccoli. ooit down is voor een trio, mag je mee. Zolang onze degens maar niet kruisen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als broccoli. ooit down is voor een trio, mag je mee. Zolang onze degens maar niet kruisen.
It's only gay when the balls touchquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het een leuk scrabble poging zou zijn wat moet ik mij daar dan weer bij voorstellen?quote:
Je vindt het in de van Dale onder het kopje minder-subtiele-manier-je-nog-steeds-fokkende-ex-nog-even-te-dissen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het een leuk scrabble poging zou zijn wat moet ik mij daar dan weer bij voorstellen?
Vooroordelen van fokker is dat ze sociale awkward zijn en alleen maar op hun zolderkamer komen en allemaal nerds zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Moro het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het een leuk scrabble poging zou zijn wat moet ik mij daar dan weer bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je vindt het in de van Dale onder het kopje minder-subtiele-manier-je-nog-steeds-fokkende-ex-nog-even-te-dissen.
Mijn man heeft mij destijds gewezen op FOK! toen ik iets om handen zocht. Hij was toen nog niet mijn man. Is ook geen geregistreerd FOK!er maar hij leest de frontpage wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:14 schreef Andromache het volgende:
Mijn relatie die net uit is was een Fok-relatie. Het kan dus wel degelijk. Echter, vergewis je er wel van dat je met een Fokker een man te pakken hebt die geen overjarige zolderkamernerdneigingen blijft houden maar zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar wil krijgen.
Dus eigenlijk bedoel je dat je een relatie hebt met een halve?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij destijds gewezen op FOK! toen ik iets om handen zocht. Hij was toen nog niet mijn man. Is ook geen geregistreerd FOK!er maar hij leest de frontpage wel.
Een halve FOK!er?
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:26 schreef Moro het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bedoel je dat je een relatie hebt met een halve?
Jouw man?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij destijds gewezen op FOK! toen ik iets om handen zocht. Hij was toen nog niet mijn man. Is ook geen geregistreerd FOK!er maar hij leest de frontpage wel.
Een halve FOK!er?
Daten via fok kan inderdaad prima, al hangt het wel af met wie je date inderdaad. Waarom gebruik je tinder als je geen gesprekken aan gaat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:14 schreef Andromache het volgende:
Mijn relatie die net uit is was een Fok-relatie. Het kan dus wel degelijk. Echter, vergewis je er wel van dat je met een Fokker een man te pakken hebt die geen overjarige zolderkamernerdneigingen blijft houden maar zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar wil krijgen.
Ok. Ontopic weer. Wat is het heerlijk mannen scrollen op Tinder! Heb alleen nog geen behoefte aan hele gesprekken. Ben misschien wel iets te enthousiast aan het swipen, sommige mannen komen nu al een tweede keer voorbij....
Dat is zuur inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef Vova het volgende:
De meesten van mijn dates komen nooit opdagen, nu al drie keer in rij gebeurt en neen daar kan ik zelf niet zoveel aandoen. Dat doet wel iets met je
Huh wat. Hoe lang sprak je die mannen/vrouwen dan? En wat voor afspraken waren dat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef Vova het volgende:
De meesten van mijn dates komen nooit opdagen, nu al drie keer in rij gebeurt en neen daar kan ik zelf niet zoveel aandoen. Dat doet wel iets met je
Mannen val ik op als man. De meesten zoeken simpelweg ''fun'' en zoek dat zelf niet. Dat pikken ze vrij snel op, en dan willen ze eigenlijk wel maar dan komen er weer van die typische problemen aan het ligt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is zuur inderdaad.
Weet je wel gelijk dat je haar niet waard bent.
Geen dagen houd ik niet van. Gewoon normale afspraken al snappen de meeste mannen dat niet als je iemand gewoon uitnodigt om te komen eten. Dat is voor mij heel normaal en zitten verder geen verwachtingen aan vast, voor de andere partij vaak wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Huh wat. Hoe lang sprak je die mannen/vrouwen dan? En wat voor afspraken waren dat?
Oooh sorry. Had ik even overheen gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Vova het volgende:
[..]
Mannen val ik op als man. De meesten zoeken simpelweg ''fun'' en zoek dat zelf niet. Dat pikken ze vrij snel op, en dan willen ze eigenlijk wel maar dan komen er weer van die typische problemen aan het ligt.
Het is ook echt onzekerheid en het niet aan willen gaan van iets meer dan slechts seks, zo is het gewoon. EN vaak ook van die stomme dingen, zoals het feit een auto heb dat vinden ze weer niksquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:55 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Oooh sorry. Had ik even overheen gelezen.
Alsnog zuur voor je. Jammer dat zoveel mannen dan zo onzeker zijn e.d. dat ze maar gewoon niet op komen dagen. Sta je dan.
blind date nog wel :pquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Broccoli. en ik gaan binnenkort op blind date.Tot die tijd alleen maar contact via DM. Ben benieuwd hoe het gaat worden.
ik ben ook een klb er Mss ken ik hem welquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Overal, maar opeens waren het KLB- en ONZ-ers
Wat is er mis met het hebben van een auto?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:59 schreef Vova het volgende:
[..]
Het is ook echt onzekerheid en het niet aan willen gaan van iets meer dan slechts seks, zo is het gewoon. EN vaak ook van die stomme dingen, zoals het feit een auto heb dat vinden ze weer niks
Sorry: heb geen auto daar ligt het probleem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een auto?
Ik heb wel een auto, maar dat is nooit echt ter sprake gekomen op mijn dates/in de gesprekken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef Vova het volgende:
[..]
Sorry: heb geen auto daar ligt het probleem.
Bij mij dus weer wel, vorige week iemand vroeg mij nota bene op een date, en wie vraagt die regelt het. Meneer vond zelf 25KM te ver of ik geen auto had en hem kon ophalenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een auto, maar dat is nooit echt ter sprake gekomen op mijn dates/in de gesprekken.
Zie ook niet wat het uitmaakt.
Da's wel sneu ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef Vova het volgende:
[..]
Bij mij dus weer wel, vorige week iemand vroeg mij nota bene op een date, en wie vraagt die regelt het. Meneer vond zelf 25KM te ver of ik geen auto had en hem kon ophalen![]()
Je snapt ook wel toen ik aangaf gene auto te hebben er bijna niks meer uitkwam en hij ging negeren. En neen dat was gene seksdate, paar dagen gewoon leuk mee gesproken verder.
Maar dat was dus nummer twee. En er zijn ook vrij nare dingen gebeurt kan ik je vertellen naast zulke dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel sneu ja.Dan moet je maar blij zijn dat je weet dat hij het niet is.
Daar ligt niet het probleem, ik heb ook geen auto op het moment.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef Vova het volgende:
[..]
Sorry: heb geen auto daar ligt het probleem.
Weet je, als dat nummer zoveel is ga je op een punt gewoon twijfelen of jezelf niet iets verkeerds doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Moro het volgende:
[..]
Daar ligt niet het probleem, ik heb ook geen auto op het moment.
Mensen die zo reageren doen er niet toe en daar kun je beter vroeger dan later achter komen.
Brand los, verhalen willen we!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef Vova het volgende:
[..]
Maar dat was dus nummer twee. En er zijn ook vrij nare dingen gebeurt kan ik je vertellen naast zulke dingen.
Gewoon alle hints missen, ben gek op lingerie, star wars, wapens, en gamen wonende op de zolder van zijn ouders. En daar dan toch een relatie mee aangaan, zoiets bijvoorbeeld. Dat ben ik dan weer ten voeten uit. Ben typisch zo,n vrouw ach, kan hem wel helpenquote:
ik mis even iets. Je bent een vrouw? Of man?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Vova het volgende:
[..]
Gewoon alle hints missen, ben gek op lingerie, star wars, wapens, en gamen wonende op de zolder van zijn ouders. En daar dan toch een relatie mee aangaan, zoiets bijvoorbeeld. Dat ben ik dan weer ten voeten uit. Ben typisch zo,n vrouw ach, kan hem wel helpen
Ik ben niet meer enige hommo hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mis even iets. Je bent een vrouw? Of man?
maar er staat 'ben typisch zo'n vrouw' en 'hou van lingerie'quote:
Ja ik ook ik dacht ergens gelezen te hebben dat het een man was. Maar goed ik denk wel meer zou ik eigenlijk ook niet meer moeten doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er staat 'ben typisch zo'n vrouw' en 'hou van lingerie'dus ik ben in de war
Overigens is er niks met dat plaatje, hooguit kan het zijn dat het tijd word om uit huis te gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Vova het volgende:
[..]
Gewoon alle hints missen, ben gek op lingerie, star wars, wapens, en gamen wonende op de zolder van zijn ouders. En daar dan toch een relatie mee aangaan, zoiets bijvoorbeeld. Dat ben ik dan weer ten voeten uit. Ben typisch zo,n vrouw ach, kan hem wel helpen
Hoef je bij mij niet bang voor te zijn, ik gedraag me altijd dom.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik wel.
Mannen gaan zich alleen zo dom gedragen als we een date hebben gehad en het klikte niet.
Waarom is: op paiq krijg je blijkbaar een hoge score veranderd naar: Kut tinder?quote:
Ik dacht al: "Wat stond hier nou ookalweer?"quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom is: op paiq krijg je blijkbaar een hoge score veranderd naar: Kut tinder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |