abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 23:30:31 #271
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158484334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dankjewel held!!!!
Dus eerst leuk praten, whatsapp nummer vragen, daarna afspreken.

Goed om te onthouden!
En vooral: niet groter maken dan het is. :P Wees oprecht geïnteresseerd en vertel quirky dingen over jezelf. Zoals ik tegen tailfox zei: saaiste onderwerpen zijn school, werk en carrière. Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen. :')
pi_158484351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef Charleville het volgende:
Ik heb geschreven ''Hallo Maaike, al een beetje zin in de kerst? ;p '' xx
Open vragen stellen. Dus eerder 'wat ga je doen met kerst?'
  woensdag 23 december 2015 @ 23:31:38 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158484385
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

nooit eerder gedate.
Altijd beetje random zoenen met semi bekende en daarna dat paar weken noemen we het relatie
Dan wordt dit een leermoment! :D Ben er ook niet zo ervaren mee hoor, maar vind het altijd leuk. :)
pi_158484391
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En vooral: niet groter maken dan het is. :P Wees oprecht geïnteresseerd en vertel quirky dingen over jezelf. Zoals ik tegen tailfox zei: saaiste onderwerpen zijn school, werk en carrière. Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen. :')
Hm... zal ik beginnen over mijn transformers? :@
pi_158484412
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan wordt dit een leermoment! :D Ben er ook niet zo ervaren mee hoor, naar vind het altijd leuk. :)
ben benieuwd
  woensdag 23 december 2015 @ 23:36:05 #276
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158484573
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hm... zal ik beginnen over mijn transformers? :@
Niet meteen. :D Het moet 'associatief' zijn. :P Dus bijvoorbeeld zeggen dat je net gestruikeld bent over iets en dat je dat liet denken aan dat je ooit bent gestruikeld over Optimus Prime en dat hij toen kapot ging. Wees creatief, er is altijd een aanknopingspunt voor een leuk verhaal. :D
pi_158484658
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Open vragen stellen. Dus eerder 'wat ga je doen met kerst?'
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantal :P
Nu maar lekker verder op badoo, door die ene like ben ik helemaal opdreef haha!
Misschien word 2016 toch het jaar van een eerste date / vriendin, in m'n leven!

En Gary ik zie dat ik nog veel van je kan leren, en dat ga ik dan ook zeker doen :P
pi_158484708
quote:

[..]

Ik ben vorig jaar in Japan geweest en ben in zo'n Pokecenterwinkel geweest. Zo'n Pokeball in mijn hand en een selfie gemaakt. Kreeg altijd wel leuke reacties/openingszinnen op Tinder, maar na een tijdje waren ze allemaal dezelfde. :')

Pokemon _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 23:39:25 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 23:44:44 #279
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158484931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Charleville het volgende:

[..]

Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantal :P

En Gary ik zie dat ik nog veel van je kan leren, en dat ga ik dan ook zeker doen :P
Ik ben geen meisjesfluisteraar hoor, gewoon iemand die trial-and-error toepaste. :D Succes en hou ons op de hoogte!
  woensdag 23 december 2015 @ 23:45:51 #280
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158484973
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar in Japan geweest en ben in zo'n Pokecenterwinkel geweest. Zo'n Pokeball in mijn hand en een selfie gemaakt. Kreeg altijd wel leuke reacties/openingszinnen op Tinder, maar na een tijdje waren ze allemaal dezelfde. :')

Pokemon _O_
Een vriendin van mij is daar ook geweest een ze had voor mij een Blastoiseknuffel gekocht. :D Altijd een leuk onderwerp om over te praten. 8)7
  woensdag 23 december 2015 @ 23:46:01 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158484979
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan wordt dit een leermoment! :D Ben er ook niet zo ervaren mee hoor, maar vind het altijd leuk. :)
Daten is ook leuk en zeker geen rocket science.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 00:21:13 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158486253
Was wel een leuke "date". Goed geregeld ook, netjes gereserveerd, snelste looproute etc. (zou hij ook fokken?) Natuurlijk kon ik mijn 3Dbril niet meer vinden na de pauze :') Dus zeker een kwartier dubbel gezien tot ik em onder mijn stoel terugvond. Hij vond het wel vermakelijk. Tot net nog op een verwarmd terras gezeten na de film, nu toch een beetje verkleumd thuis. Geen idee of er verder nog een vriendschap uit groeit maar heb een leuke avond gehad.
pi_158486666
morgen dus al die blind date.
leuk mailtjes die niet aan komen
  donderdag 24 december 2015 @ 01:42:51 #284
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158487863
Ik heb geloof ik een date morgen. Aaargh wat trek ik aan, waar gaan we elkaar ontmoeten? En waarom doe ik dit eigenlijk? :P Aandacht.... die troostende arm.... Juist. Zin in!!! *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158488520
Vind mijn date leuk. Baal van mijn afstandelijkheid /niet makkelijk intiem kunnen doen.
pi_158488919
quote:
Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen. :')
Hoe reageren ze daarop?
  donderdag 24 december 2015 @ 06:24:09 #287
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158489149
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef tailfox het volgende:
morgen dus al die blind date.
leuk mailtjes die niet aan komen
Ook minder tijd om jezelf op te gaan zitten naaien. De leukste plannen zijn dikwijls die je op het laatste moment maakt.
pi_158489444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Charleville het volgende:

[..]

Leuk man, succes!

Sowieso een leuk topic om te volgen dit :)
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
  donderdag 24 december 2015 @ 08:38:16 #289
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158489730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vooroordelen van fokker is dat ze sociale awkward zijn en alleen maar op hun zolderkamer komen en allemaal nerds zijn. :P
:{w :{w
pi_158489927
De salsa date van zaterdag is afgeblazen. Tegelijkertijd heb ik het contact met die dame verbroken. Toen ze eenmaal besloot vriendinnen voor dat feest uit de nodigen kreeg ik toch de nodige twijfels. Toen ik haar van de week appte na even geen contact te hebben gehad gaf ze zelf ook aan twijfels te hebben, dus was de keus gauw gemaakt. Ga ik geen tijd meer aan verspillen :P

Maarrr is er nog hoop. Afgelopen zaterdag een leuke meid ontmoet op een feestje en haar nummer gescoord. Ook wij hebben een salsa-connectie, en ze gaf aan dat ze zelf weer in moet komen omdat ze al jaren niet meer heeft gedanst. Na de jaarwisseling zijn er een week lang proeflessen bij mijn dansschool. Ik heb aangeboden haar partner te zijn tijdens een proefles zodat ze haar skills kan herontdekken, uiteraard met een drankje ervoor/erna. Ze reageerde er enthousiast op, dus wie weet... :)
diseased rhinoceros pizzle
pi_158489935
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:04 schreef Flylib het volgende:
De salsa date van zaterdag is afgeblazen. Tegelijkertijd heb ik het contact met die dame verbroken. Toen ze eenmaal besloot vriendinnen voor dat feest uit de nodigen kreeg ik toch de nodige twijfels. Toen ik haar van de week appte na even geen contact te hebben gehad gaf ze zelf ook aan twijfels te hebben, dus was de keus gauw gemaakt. Ga ik geen tijd meer aan verspillen :P

Maarrr is er nog hoop. Afgelopen zaterdag een leuke meid ontmoet op een feestje en haar nummer gescoord. Ook wij hebben een salsa-connectie, en ze gaf aan dat ze zelf weer in moet komen omdat ze al jaren niet meer heeft gedanst. Na de jaarwisseling zijn er een week lang proeflessen bij mijn dansschool. Ik heb aangeboden haar partner te zijn tijdens een proefles zodat ze haar skills kan herontdekken, uiteraard met een drankje ervoor/erna. Ze reageerde er enthousiast op, dus wie weet... :)
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158490042
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat voor naam je er aan geeft? Hij geeft aan het eind toch ook aan dat hij wel kijkt wat er gebeurt. Leuk in ieder geval dat hij alweer zo snel iets anders op de planning heeft staan.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_158490164
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:17 schreef Lacoste het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat voor naam je er aan geeft? Hij geeft aan het eind toch ook aan dat hij wel kijkt wat er gebeurt. Leuk in ieder geval dat hij alweer zo snel iets anders op de planning heeft staan.
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatst
En bij daten doet de naam wat mij betreft er zeker wel toe omdat er een wezenlijk verschil in zit
Als zij denkt dat het gewoon dansen is dan is ze bijvoorbeeld misschien niet eens single
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158490183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

We hebben wel meer gemeenschappelijke dingetjes dan dansen alleen. We waren bijna de hele avond met elkaar in gesprek over vanalles en nog wat en ook nog veel samen gedanst en beetje heen en weer geflirt. Dus als een date zou ik het wel beschouwen ja. Maar verder maakt het me niet zo heel veel uit wat er verder gebeurt. Ben al trots genoeg op mezelf dat ik iemand IRL heb durven vragen om een telefoonnummer en een drankje samen. Normaal ben ik daar niet heel goed in :P
diseased rhinoceros pizzle
pi_158490189
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatst
En bij daten doet de naam wat mij betreft er zeker wel toe omdat er een wezenlijk verschil in zit
Als zij denkt dat het gewoon dansen is dan is ze bijvoorbeeld misschien niet eens single
Maar misschien weet hij zelf nog helemaal niet wat hij wilt? Maar daar kan hij misschien beter zelf antwoord op geven, voor ik voor mijn beurt praat :)
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_158490416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 04:18 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hoe reageren ze daarop?
Kan me niet voorstellen goed :D
pi_158492661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:38 schreef betyar het volgende:

[..]

:{w :{w
Wat? Dan zijn de vooroordelen. Kan ik ook weinig aan doen. ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 24 december 2015 @ 12:03:00 #298
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158492843
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:42 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen goed :D
Als je een Pokémon-verzameling hebt en je date kan er niet tenminste om lachen, dan gaat het sowieso niets worden en kun je beter een ander zoeken.
  donderdag 24 december 2015 @ 13:42:27 #299
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158494869
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

;( Wrijf het er nou niet in..
Al had ik vandaag wel alweer allemaal appjes. Het blijft verwarrend. Ook omdat hij wéét dat ik gevoelens voor hem heb/had. Ik ben natuurlijk zelf gister mee gegaan naar de film, eigen schuld. Ga echt proberen beetje afstand te houden tot het over is.
pi_158494891
Sorry zo bedoelde ik het echt niet! ;(
Rot dat het zo loopt. Ook suf van hem dat hij jou dan wel opzoekt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')