SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
I see what you did there....quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
met dit tempo gaan we toch wel voor 40-45 topics.
Niet nodig, ik ben limburgerquote:Op zondag 20 december 2015 14:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zorg wel dat je paspoort nog geldig is
En ook nog een nzb-er op TV?quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
met dit tempo gaan we toch wel voor 40-45 topics.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ziet er nog best ok uitquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]Lijkt er niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Nice!quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
*gooit maar kratten bier en bittergarnituur de SC in*
Goed bezigquote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
quote:
Omgquote:Op zondag 20 december 2015 15:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar is nu zelfs een heel subforum voor
Bier en Tetten!
Voor zo'n menneke is dat best wat geld gok ik zo.quote:
Mis toch wel een sub forum voor de vrouwen dan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien dat dit de uiterste reddingspoging van Fok! is![]()
Waarom. Ik kan ook best genieten van bier en tieten hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Mis toch wel een sub forum voor de vrouwen dan.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als 11 jarige had jij natuurlijk veel meer om weg te geven
Ah joh dat is veel geld voor zo'n smurfjequote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom. Ik kan ook best genieten van bier en tieten hoor.
Ik heb al niks gezechtquote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah joh dat is veel geld voor zo'n smurfje
Er staat een camera recht op en 2 rode kruis sjappies naast.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Zou er iemand nou niet eens een greep in die brievenbus doen en geld proberen te jatten? Het ligt nou echt voor het oprapen..
Denk dat je niet heel ver komt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Zou er iemand nou niet eens een greep in die brievenbus doen en geld proberen te jatten? Het ligt nou echt voor het oprapen..
D'r staan genoeg beveiligers. En er staan continu webcams op de brievenbus gericht. Dan laat je het wel uit je hoofd.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
gaat nooit lukken inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r staan genoeg beveiligers. En er staan continu webcams op de brievenbus gericht. Dan laat je het wel uit je hoofd.
Houd opquote:Op zondag 20 december 2015 15:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Het zal maar gebeuren, zo'n IS gast midden op het plein
Na vorig jaar nog geen rekening mee gehoudenquote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Sylvana het volgende:
Haha ze gaan een extra gat maken om de cupcakes naar buiten te kunnen geven
Op Facebook komt er een linkje over langs:quote:Op zondag 20 december 2015 14:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Arme jij.
Oh trouwens tis een longshot maar heeft iemand toevalig een capje van die cosplayers van gisteren? Peach,Mario,Link en die chick van Frozen? Schijnt iemand te zijn die ik ken
quote:Ariël en Belle zijn uit hun sprookje gestapt om geld op te halen voor 3FM Serious Request. Ariël: "Eigenlijk zijn we nog samen met Elza van Frozen en Link van Zelda, maar we hadden een beetje honger dus we wilden even naar de Mac." Belle heeft haar Beest nog niet gevonden. Je kunt hun actie vinden op www.cosplayinactie.nl.
Vorig jaar ook alquote:
Extra brievenbussen zijn er al een aantal jaar, alleen vorig jaar ging het wel erg snel ermee.quote:Op zondag 20 december 2015 15:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vorig jaar ook alZelfs een 23e brievenbus.
Het gaat juist om die Linkquote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op Facebook komt er een linkje over langs:
[ afbeelding ]
[..]
zou niet gevenquote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op Facebook komt er een linkje over langs:
[ afbeelding ]
[..]
Oh kakquote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het gaat juist om die Linkmaar superbedankt!
Linkquote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het gaat juist om die Linkmaar superbedankt!
Ja heb ik weerquote:Op zondag 20 december 2015 15:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh kakdie is net vreten bij de Mac
komt vast nog wel ergens langs
Foto's willen we!quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef Merode32 het volgende:
Cupcake bemachtigd voor slechts 7,50.
Thanks miranda, ga hen zo ophalen.
morgen an de schijterijquote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef Merode32 het volgende:
Cupcake bemachtigd voor slechts 7,50.
Thanks miranda, ga hen zo ophalen.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
De jaarlijkse opmerking die ik maak wanneer ik tijdens SR binnen kom vallen.
Het is volgens mij echt hartstikke kut.
Haaaaaaj!quote:Op zondag 20 december 2015 15:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
De jaarlijkse opmerking die ik maak wanneer ik tijdens SR binnen kom vallen.
Het is volgens mij echt hartstikke kut.
Denk dat dat scenario wel uitgedacht is en achter de schermen heel veel beveiligd wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Het zal maar gebeuren, zo'n IS gast midden op het plein
Neuh, net even een klein stukje geproeft, zitten inderdaad klonten in, ik davht dat het appels waren, best weg te canen bij de ah zijn ze viezer.quote:
Ik las kernafvalquote:
Ik sprak het altijd verkeerd uit heb ik geleerd een paar jaar terug, lijkt er wel op inderdaadquote:
Moeten er 75000 worden, zal eerder 75 worden zoquote:
Zou je zo lief willen zijn om geen uitslagen van de voetbal van vanmiddag te posten?quote:
Moet de prijs maar wat omhoogquote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Xummon het volgende:
[..]
Moeten er 75000 worden, zal eerder 75 worden zo
Ze roepen t ook in het nieuws straks he..quote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zou je zo lief willen zijn om geen uitslagen van de voetbal van vanmiddag te posten?
Wil graag om 19 uur samenvatting kijken nog
Kijk daarom ook nooit op FB/Whatsapp op zondag
Oh goed dat je het zegt, dan kan ik ff zappen danquote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze roepen t ook in het nieuws straks he..
zou het nieuws dan effe uitzetten over een uurtjequote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zou je zo lief willen zijn om geen uitslagen van de voetbal van vanmiddag te posten?
Thnxquote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
en tussenstanden doe ik wel in spoiler
quote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Xummon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mn vriend eerst laten controleren* Had al zoiets verwacht![]()
Zit je die arme jongen nou lastig te vallen met FOK!-gedoe, op z'n vrije zondag?quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*mn vriend eerst laten controleren* Had al zoiets verwacht
quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*mn vriend eerst laten controleren* Had al zoiets verwacht
Hij heeft zelf ook op Fok! gezeten vroegahquote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je die arme jongen nou lastig te vallen met FOK!-gedoe, op z'n vrije zondag?
Dus een ex-verslaafde en jij probeert 'm terug te trekken in de ellendequote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook op Fok! gezeten vroegah
Mag ik nu "voor straf" naar Spanje dan?quote:Op zondag 20 december 2015 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een ex-verslaafde en jij probeert 'm terug te trekken in de ellende
quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is wel echt een saaie gozer deze SR..
Ja, Feyenoord staat voor met 6-0quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef D. het volgende:
Zeg, hebben jullie de voetbaluitslagen al gehoord?
Ja, DRC2012- UD Weerselo 1-7quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef D. het volgende:
Zeg, hebben jullie de voetbaluitslagen al gehoord?
Er zit niets anders op!quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mag ik nu "voor straf" naar Spanje dan?![]()
Geen idee welke ik bedoelde, las iets over uitslagenquote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, DRC2012- UD Weerselo 1-7
En het team van mn vriend speelde thuis(zelf kan hij niet meer voetballen helaas
dus lag niet aan hem)
Of bedoelde je niet die uitslagen?
Ohja. Maar ik zei gewoon dat ze voor stonden.quote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Gekkie, in Nederland lezen we de scores van links naar rechts
Hij wil ook wel mee dan denk ikquote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit niets anders op!![]()
Zou het wel mogen van je vriend? Ik wil geen gedoe.
Normaal nodig ik vrouwen altijd alleen uit. Het is dus wat onorthodox maar misschien kan ik wat regelen.quote:
Je woont vlakbij zee toch, zet hem op een terrasje daar neer en je hebt geen last meer van hemquote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal nodig ik vrouwen altijd alleen uit. Het is dus wat onorthodox maar misschien kan ik wat regelen.
Leuk, zo zie je nog eens wat van de wereldquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Sylvana het volgende:
gaan altijd naar de Costa Brava op vakantie....
Oh goed, opgelost. Ik zit wel aan de Costa Blanca dus het is misschien even wennen. Ik regel wel een terrasje waar ze hem onder controle houden.quote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je woont vlakbij zee toch, zet hem op een terrasje daar neer en je hebt geen last meer van hem
(gaan altijd naar de Costa Brava op vakantie en kennen daar redelijk wat mensen nu)
Dat heb ik al genoeg gezien voordat ik hem leerde kennenquote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk, zo zie je nog eens wat van de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op zich wel want de halve wereld komt naar Spanje.quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk, zo zie je nog eens wat van de wereld
En nu je hem kent is het gedaan met het leuke leven?quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg gezien voordat ik hem leerde kennen
Goede oplossingquote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh goed, opgelost. Ik zit wel aan de Costa Blanca dus het is misschien even wennen. Ik regel wel een terrasje waar ze hem onder controle houden.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg niks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Wij gaan meestal naar Pineda de Mar, dat is gewoon een rustigere badplaats met veel locals en zonder al te veel zuipende jeugdquote:
De inwoners wellicht, maar daarvoor ga je niet op vakantiequote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich wel want de halve wereld komt naar Spanje.
Hehe. Ik moet zeggen dat het wel lekker woont inderdaad, tussen mensen vanuit heel Europa en daarbuiten. Voorheen woonde ik in een veel kleiner dorpje in het binnenland en het kustleven bevalt me toch beter.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
De inwoners wellicht, maar daarvoor ga je niet op vakantie
Pineda is voor brava-begrippen de fijnste badplaats ja. Maar mochten wij ooit naar zo'n plaats in Spanje gaan, dan is het buiten het seizoen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Pineda de Mar, dat is gewoon een rustigere badplaats met veel locals en zonder al te veel zuipende jeugd
Zal ik dan ophouden je elke ochtend een DM te sturen met de lyrics van dit liedje?quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Neeeeeeee neee neeee neeeeeeeeeeee.
Dit nummer zit al weken in m'n hoofd..Godver.
And it burns burns burnsquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Neeeeeeee neee neeee neeeeeeeeeeee.
Dit nummer zit al weken in m'n hoofd..Godver.
Heel graagquote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik dan ophouden je elke ochtend een DM te sturen met de lyrics van dit liedje?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Cee het volgende:
MIJN REQUEST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja met vertraging dan
Het is vast aangenamer dan hierquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe. Ik moet zeggen dat het wel lekker woont inderdaad, tussen mensen vanuit heel Europa en daarbuiten. Voorheen woonde ik in een veel kleiner dorpje in het binnenland en het kustleven bevalt me toch beter.
Geen probleem, dan zoek ik gewoon een nieuw liedje. Iets van Celine Dion misschien.quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel graag
I went down down down..
quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel graag
I went down down down..
Ik lees het morgenochtend wel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen probleem, dan zoek ik gewoon een nieuw liedje. Iets van Celine Dion misschien.
Ja wel gemeenquote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Xummon het volgende:
Lekker taart, ze worden wel op de proef gesteld zo
Eigen schuld, moeten ze dat 'niet eten' maar afschaffenquote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Xummon het volgende:
Lekker taart, ze worden wel op de proef gesteld zo
Na SR?quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kom je nog hier om die afwas te doen? Of moet ik het toch maar zelf doen
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ff een paar afleveringen van Jessica Jones kijken. Tot later allemaal
Cupcakes bakken? De gitarist van Causes aan het ontvoeren? Geen idee.quote:
Die moet Timber missenquote:
Zoveel servies hebben we niet dat we het zolang reddenquote:
Gewoon uit de pan eten!quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoveel servies hebben we niet dat we het zolang reddenDat worden plastic bordjes en bestek kopen
Wel lekker veel kolen.quote:
Was weer leuk om te kijken met een half oogje inderdaad, maar vind over een kwartier toch interessanterquote:
ja daar geef ik geen flikker om, dat wordt toch 5-0 dus daar ga ik niet naar kijkenquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was weer leuk om te kijken met een half oogje inderdaad, maar vind over een kwartier toch interessanter
Ieder z'n ding enzoquote:Op zondag 20 december 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daar geef ik geen flikker om, dat wordt toch 5-0 dus daar ga ik niet naar kijken
we hebben een nieuwe hypesport.quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ieder z'n ding enzo![]()
Ben wel benieuws naar de handbalvrouwen, geef niks om die sport maar is toch leuk voor ze, de finale.
Die gaat harten breken inderdaad, wat een ventje!quote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef Strani het volgende:
Die Niels gaat heel, heel veel meisjes krijgen in de komende jaren.
ICH BIN WIE DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Sharing is caringquote:Op zondag 20 december 2015 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb mn doner en patattekes als besteld
godenplaat dan ook.quote:Op zondag 20 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
Zit ik in mijn eentje helemaal los te gaan in de huiskamer met als toeschouwer mijn vader met zo'n blik.....gelukkig delen wij geen DNA.
Hoor ik mijn moeder in de keuken ook meezingen
Hehehehequote:Op zondag 20 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
Zit ik in mijn eentje helemaal los te gaan in de huiskamer met als toeschouwer mijn vader met zo'n blik.....gelukkig delen wij geen DNA.
Hoor ik mijn moeder in de keuken ook meezingen
Deze plaat kan altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 20 december 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:
quote:
daarom staan we ook in de finalequote:Op zondag 20 december 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
We staan intussen 18-9 achter bij de handbal. We kunnen er niets van!!
De rest is gewoon nog slechter.quote:
Hun het handbal, wij het schaatsen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest is gewoon nog slechter.
Schaatsenquote:Op zondag 20 december 2015 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hun het handbal, wij het schaatsen.
ow vandaar dat je nu zelf moet scannen?quote:Op zondag 20 december 2015 17:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
SchaatsenDat koste mij een arm
quote:Op zondag 20 december 2015 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow vandaar dat je nu zelf moet scannen?
Treurnis inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef Cee het volgende:
[..]
'Ik ben 38 en laat een wind voor de camera.' Seriously.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow vandaar dat je nu zelf moet scannen?
I see what you did therequote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij posten tenminste... keep the Fok! alive enzo!quote:Op zondag 20 december 2015 17:54 schreef Nizno het volgende:
en ik maar denken dat SPT en VBL een paar meter verderop waren...
boeie, dit is een SCquote:Op zondag 20 december 2015 17:54 schreef Nizno het volgende:
en ik maar denken dat SPT en VBL een paar meter verderop waren...
B&T bestaat ook om de hoek tegenwoordig.quote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij posten tenminste... keep the Fok! alive enzo!
quote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef Cee het volgende:
Wel gemiste kans dat ze het dit keer niet Syriërs Request hebben genoemd.
En het zat in het nieuws dus het is ontopicquote:
Deze afkorting kan je natuurlijk ook anders opvattenquote:
Ik ben van de w&pquote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
B&T bestaat ook om de hoek tegenwoordig.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Deze afkorting kan je natuurlijk ook anders opvatten
hij verlaagt zich tot het leeftijdsniveau van zijn vriendinnetjesquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie? Hoe oud is zijn vriendin?quote:Op zondag 20 december 2015 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij verlaagt zich tot het leeftijdsniveau van zijn vriendinnetjes
Je hebt ICH BIN WIE DU gemist.quote:
Het is ook lastig als ze ineens na 20u op willen blijven.quote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Gemiddeld zijn ze begin twintig. Hij wisselt zodra ze te oud worden.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Gemiddeld zijn ze begin twintig. Hij wisselt zodra ze te oud worden.
neeeeequote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ICH BIN WIE DU gemist.
Inderdaad, want hij moet er de volgende dag weer vroeg uit!quote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is ook lastig als ze ineens na 20u op willen blijven.
Het voelt zo vertrouwd als jij de nuances uit mijn posts haaltquote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, want hij moet er de volgende dag weer vroeg uit!
Ik zat al helemaal klaar om weer te zingen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt er net ABBA aangevraagd, komt die Typhoon
Echt hè.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt er net ABBA aangevraagd, komt die Typhoon
Je staat op de liveblogquote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, want hij moet er de volgende dag weer vroeg uit!
heb het idee dat die hele gozer out the loop isquote:
Linkje?quote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die 'eigen volk eerst' tokkies weer in de facebook/dumpertreacties op dat filmpje van Bennie JolinkGenant.
Weet je zeker dat je dat wilt lezen?quote:
Halfquote:Op zondag 20 december 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wilt lezen?
tis ook etenstijdquote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef DaMook het volgende:
Hey is best wel heel rustig hier. Maarja er is ook amper wat om over te spreken.
Michiel is wel een held dat ie echt in het huis cupcakes gaat staan bakken.
Bieberquote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef Fylax het volgende:
Is er al beetje bekend wat het nummer van dit jaar wordt? zoals vorig jaar galantis runaway
bieber - childrenquote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef Fylax het volgende:
Is er al beetje bekend wat het nummer van dit jaar wordt? zoals vorig jaar galantis runaway
is hij weer spoorloos? was vorig jaar ook tijdens srquote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb het idee dat die hele gozer out the loop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |