SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
I see what you did there....quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
met dit tempo gaan we toch wel voor 40-45 topics.
Niet nodig, ik ben limburgerquote:Op zondag 20 december 2015 14:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zorg wel dat je paspoort nog geldig is
En ook nog een nzb-er op TV?quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
met dit tempo gaan we toch wel voor 40-45 topics.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ziet er nog best ok uitquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]Lijkt er niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Nice!quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
*gooit maar kratten bier en bittergarnituur de SC in*
Goed bezigquote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
quote:
Omgquote:Op zondag 20 december 2015 15:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar is nu zelfs een heel subforum voor
Bier en Tetten!
Voor zo'n menneke is dat best wat geld gok ik zo.quote:
Mis toch wel een sub forum voor de vrouwen dan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien dat dit de uiterste reddingspoging van Fok! is![]()
Waarom. Ik kan ook best genieten van bier en tieten hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Mis toch wel een sub forum voor de vrouwen dan.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als 11 jarige had jij natuurlijk veel meer om weg te geven
Ah joh dat is veel geld voor zo'n smurfjequote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom. Ik kan ook best genieten van bier en tieten hoor.
Ik heb al niks gezechtquote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah joh dat is veel geld voor zo'n smurfje
Er staat een camera recht op en 2 rode kruis sjappies naast.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Zou er iemand nou niet eens een greep in die brievenbus doen en geld proberen te jatten? Het ligt nou echt voor het oprapen..
Denk dat je niet heel ver komt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Zou er iemand nou niet eens een greep in die brievenbus doen en geld proberen te jatten? Het ligt nou echt voor het oprapen..
D'r staan genoeg beveiligers. En er staan continu webcams op de brievenbus gericht. Dan laat je het wel uit je hoofd.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |