Goed bezigquote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
*gooit maar kratten bier en bittergarnituur de SC in*
quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef houdjemond het volgende:
Zoooo
*gooit maar kratten bier en bittergarnituur de SC in*
quote:
Omgquote:Op zondag 20 december 2015 15:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar is nu zelfs een heel subforum voor
Bier en Tetten!
Voor zo'n menneke is dat best wat geld gok ik zo.quote:
Mis toch wel een sub forum voor de vrouwen dan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien dat dit de uiterste reddingspoging van Fok! is![]()
Waarom. Ik kan ook best genieten van bier en tieten hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Mis toch wel een sub forum voor de vrouwen dan.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als 11 jarige had jij natuurlijk veel meer om weg te geven
Ah joh dat is veel geld voor zo'n smurfjequote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom. Ik kan ook best genieten van bier en tieten hoor.
Ik heb al niks gezechtquote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah joh dat is veel geld voor zo'n smurfje
Er staat een camera recht op en 2 rode kruis sjappies naast.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Zou er iemand nou niet eens een greep in die brievenbus doen en geld proberen te jatten? Het ligt nou echt voor het oprapen..
Denk dat je niet heel ver komt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
Zou er iemand nou niet eens een greep in die brievenbus doen en geld proberen te jatten? Het ligt nou echt voor het oprapen..
D'r staan genoeg beveiligers. En er staan continu webcams op de brievenbus gericht. Dan laat je het wel uit je hoofd.quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef houdjemond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |