Oh goed, opgelost. Ik zit wel aan de Costa Blanca dus het is misschien even wennen. Ik regel wel een terrasje waar ze hem onder controle houden.quote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je woont vlakbij zee toch, zet hem op een terrasje daar neer en je hebt geen last meer van hem
(gaan altijd naar de Costa Brava op vakantie en kennen daar redelijk wat mensen nu)
Dat heb ik al genoeg gezien voordat ik hem leerde kennenquote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk, zo zie je nog eens wat van de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zich wel want de halve wereld komt naar Spanje.quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk, zo zie je nog eens wat van de wereld
En nu je hem kent is het gedaan met het leuke leven?quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg gezien voordat ik hem leerde kennen
Goede oplossingquote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh goed, opgelost. Ik zit wel aan de Costa Blanca dus het is misschien even wennen. Ik regel wel een terrasje waar ze hem onder controle houden.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg niks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Wij gaan meestal naar Pineda de Mar, dat is gewoon een rustigere badplaats met veel locals en zonder al te veel zuipende jeugdquote:
De inwoners wellicht, maar daarvoor ga je niet op vakantiequote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich wel want de halve wereld komt naar Spanje.
Hehe. Ik moet zeggen dat het wel lekker woont inderdaad, tussen mensen vanuit heel Europa en daarbuiten. Voorheen woonde ik in een veel kleiner dorpje in het binnenland en het kustleven bevalt me toch beter.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
De inwoners wellicht, maar daarvoor ga je niet op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pineda is voor brava-begrippen de fijnste badplaats ja. Maar mochten wij ooit naar zo'n plaats in Spanje gaan, dan is het buiten het seizoen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Pineda de Mar, dat is gewoon een rustigere badplaats met veel locals en zonder al te veel zuipende jeugd
Zal ik dan ophouden je elke ochtend een DM te sturen met de lyrics van dit liedje?quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Neeeeeeee neee neeee neeeeeeeeeeee.
Dit nummer zit al weken in m'n hoofd..Godver.
And it burns burns burnsquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef houdjemond het volgende:
Neeeeeeee neee neeee neeeeeeeeeeee.
Dit nummer zit al weken in m'n hoofd..Godver.
Heel graagquote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik dan ophouden je elke ochtend een DM te sturen met de lyrics van dit liedje?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Cee het volgende:
MIJN REQUEST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja met vertraging dan
Het is vast aangenamer dan hierquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe. Ik moet zeggen dat het wel lekker woont inderdaad, tussen mensen vanuit heel Europa en daarbuiten. Voorheen woonde ik in een veel kleiner dorpje in het binnenland en het kustleven bevalt me toch beter.
Geen probleem, dan zoek ik gewoon een nieuw liedje. Iets van Celine Dion misschien.quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel graag
I went down down down..
quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel graag
I went down down down..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |