Ik lees het morgenochtend wel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen probleem, dan zoek ik gewoon een nieuw liedje. Iets van Celine Dion misschien.
Ja wel gemeenquote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Xummon het volgende:
Lekker taart, ze worden wel op de proef gesteld zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, moeten ze dat 'niet eten' maar afschaffenquote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Xummon het volgende:
Lekker taart, ze worden wel op de proef gesteld zo
Na SR?quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kom je nog hier om die afwas te doen? Of moet ik het toch maar zelf doen
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ff een paar afleveringen van Jessica Jones kijken. Tot later allemaal
Cupcakes bakken? De gitarist van Causes aan het ontvoeren? Geen idee.quote:
Die moet Timber missenquote:
Zoveel servies hebben we niet dat we het zolang reddenquote:
Gewoon uit de pan eten!quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoveel servies hebben we niet dat we het zolang reddenDat worden plastic bordjes en bestek kopen
Wel lekker veel kolen.quote:
Was weer leuk om te kijken met een half oogje inderdaad, maar vind over een kwartier toch interessanterquote:
ja daar geef ik geen flikker om, dat wordt toch 5-0 dus daar ga ik niet naar kijkenquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was weer leuk om te kijken met een half oogje inderdaad, maar vind over een kwartier toch interessanter
Ieder z'n ding enzoquote:Op zondag 20 december 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daar geef ik geen flikker om, dat wordt toch 5-0 dus daar ga ik niet naar kijken
we hebben een nieuwe hypesport.quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ieder z'n ding enzo![]()
Ben wel benieuws naar de handbalvrouwen, geef niks om die sport maar is toch leuk voor ze, de finale.
Die gaat harten breken inderdaad, wat een ventje!quote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef Strani het volgende:
Die Niels gaat heel, heel veel meisjes krijgen in de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |