SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You sound reasonable...Time to up my medication.
misschien heeft iemand wel een USB kabeltje overquote:Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ik een printer gekregen, zit er geen USB kabel bij
Niet dat ik er al een plek voor heb, maar nu is het dus echt een loze sta-in-de-weg.
Die kabeltjes zijn niet duur.quote:Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Niet dat ik er al een plek voor heb, maar nu is het dus echt een loze sta-in-de-weg.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
Heb er zelf vast ook nog wel "ergens" één. Maar dan moet ik gaan zoeken
luiquote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
Heb er zelf vast ook nog wel "ergens" één. Maar dan moet ik gaan zoeken
Geen draadloze aansturing via Wifi/netwerk...quote:Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb er ook wel 1 liggen, maar dan wordt het opsturen gewoon te duur.quote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken een kringloopwinkel die rekken en bakken vol kabeltjes heeft
Lijkt huize MadMaster dan wel...quote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken een kringloopwinkel die rekken en bakken vol kabeltjes heeft
Heb jij geen goed humeur nu?quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef just me het volgende:
ik heb harrie maar even gebeld waar hij blijft![]()
dit is zo slecht voor mijn toch al niet te beste humeur
symph en ik hebben samen ook aardig wat, maar als we echt iets nodig hebben dan is die kringloop ( Wawollie in Maarssenbroek) echt een goede oplossing. Zijn 2 cassettedecks komen er ook vandaan en er staat regelmatig goed audiospulquote:Op zondag 20 december 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt huize MadMaster dan wel...
Wat zei die?quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef just me het volgende:
alweer? Grr, dat soort dingen trek ik slechtquote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef just me het volgende:
In mijn kamer lopen de snoeren via de vloer, de muren en zelfs via het plafond.quote:Op zondag 20 december 2015 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph en ik hebben samen ook aardig wat, maar als we echt iets nodig hebben dan is die kringloop ( Wawollie in Maarssenbroek) echt een goede oplossing. Zijn 2 cassettedecks komen er ook vandaan en er staat regelmatig goed audiospul
Ik heb inderdaad geen goed humeur momenteelquote:
hij zei dit is de voicemail van....quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zei die?
'Ik kom, ik kom, ik koooommmmmmm....'?
dat dus en ik vind het gewoon heel erg onbeleefd, afspraken zijn afspraken. Ongeveer 10 uur zou hij hier zijn, uiterlijk 10.30, er kan altijd iets tussen komen maar 'n telefoontje of een berichtje is een kleine moeitequote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alweer? Grr, dat soort dingen trek ik slecht
Wordt het iets beter na het zien van deze bananen?quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen goed humeur momenteel
Ben benieuwd naar de smoes...quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen goed humeur momenteel
[..]
hij zei dit is de voicemail van....
[..]
dat dus en ik vind het gewoon heel erg onbeleefd, afspraken zijn afspraken. Ongeveer 10 uur zou hij hier zijn, uiterlijk 10.30, er kan altijd iets tussen komen maar 'n telefoontje of een berichtje is een kleine moeite
Over 30 minuten zegt hij net....
quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt het iets beter na het zien van deze bananen?![]()
[ afbeelding ]
had last van zijn maag...quote:
was wel een mooie geweestquote:Op zondag 20 december 2015 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarop jij natuurlijk antwoordde: ik heb mijn buik zo langzamerhand ook vol van jou...
Ik flap dat soort dingen er dan vaak wel meteen uit, met soms alle gevolgen van dien.quote:
Ik flap er ook te snel dingen uit en dan schaam ik me wel eens achterafquote:Op zondag 20 december 2015 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik flap dat soort dingen er dan vaak wel meteen uit, met soms alle gevolgen van dien.
Hart en moordkuil en zo...
opruimen in de zin van wegdoen? Symph heeft een draaipc die zo bizar veel herrie maakt dat vervanging wel welkom zou zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn kamer lopen de snoeren via de vloer, de muren en zelfs via het plafond.
Ik denk dat er zo'n 40 stroompunten gebruikt worden.
Ik moet nog 3 desktops opruimen, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Toch maar eens doen binnenkort...
dat schamen heb ik al lang afgeleerdquote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik flap er ook te snel dingen uit en dan schaam ik me wel eens achteraf
Zijn ouwetjes, één met Windows Millenium Edition en één met Windows 98, geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
opruimen in de zin van wegdoen? Symph heeft een draaipc die zo bizar veel herrie maakt dat vervanging wel welkom zou zijn.
Schamen doe ik me niet, maar het wordt niet altijd begrepen, zeg maar...quote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik flap er ook te snel dingen uit en dan schaam ik me wel eens achteraf
als er nog een W7 bakkie tussenzit waarvan de fan niet 24/7 draait hou ik me aanbevolen. Een niet onboard soundcard is een prequote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn kamer lopen de snoeren via de vloer, de muren en zelfs via het plafond.
Ik denk dat er zo'n 40 stroompunten gebruikt worden.
Ik moet nog 3 desktops opruimen, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Toch maar eens doen binnenkort...
quote:Op zondag 20 december 2015 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schamen doe ik me niet, maar het wordt niet altijd begrepen, zeg maar...
ik heb er ook nog een met Windows ME er op, maar die wil niet meer aan, de aanknop doet niks meer. Harde schijf moet er een keer uit en dan mijn foto's redden, van de muziek erop heb ik al lang geleden afscheid genomen ( toen een handige kennis per ongeluk al mijn tags in cijferreeksen veranderde)quote:Op zondag 20 december 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn ouwetjes, één met Windows Millenium Edition en één met Windows 98, geloof ik.
Eén weet ik niet eens meer wat er op staat...
Alleen mijn laptop heeft W7 en daar werk/draai ik nog mee.quote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er nog een W7 bakkie tussenzit waarvan de fan niet 24/7 draait hou ik me aanbevolen. Een niet onboard soundcard is een pre
Heb nog wel wat Dualcore HP desktops staan.quote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er nog een W7 bakkie tussenzit waarvan de fan niet 24/7 draait hou ik me aanbevolen. Een niet onboard soundcard is een pre
Kijk, dan gaan die van mij de kliko in...quote:Op zondag 20 december 2015 11:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb nog wel wat Dualcore HP desktops staan.
Breng dat spul altijd naar oud ijzerboer.quote:Op zondag 20 december 2015 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan gaan die van mij de kliko in...
Die moeite neem ik niet voor dat beetje blik...quote:Op zondag 20 december 2015 12:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Breng dat spul altijd naar oud ijzerboer.
Printplaten en voeding even eruit en levert wel wat meer op.quote:Op zondag 20 december 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet voor dat beetje blik...
Ik haal alleen de HD's er uit en voor de rest geloof ik het wel...quote:Op zondag 20 december 2015 12:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Printplaten en voeding even eruit en levert wel wat meer op.
quote:
Cadeautje voor wie?quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar ff boodschap doen. Hoop dat de Kruidvat ook open is en een leuke cadeautje heeft.
Dat is lastig ja...quote:
Gewoon even naar de Action gaanquote:
Beter van niet.... Action.....quote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Action gaan
Alles is open vandaag want laatste zondag voor de kerst
Oh ze is pas na de kerst jarig, maar de winkel waar ik heen ga zit naast een kruidvat, dan ben ik er vast vanafquote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lastig ja...
Had je beter gisteren kunnen kopen.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ze is pas na de kerst jarig, maar de winkel waar ik heen ga zit naast een kruidvat, dan ben i er vast vanaf
Vaak genoeg pas wat onderweg gehaald, maar dat is ook niet alles, dan MOET je slagen in die ene winkelquote:
arme symphquote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon knutselspul en stickers enzo en anders iets met roze, daarmee scoor ik altijd.
Gooi 'm dan in een vijver van een park waar asielzoekers verblijven! Vluchtelingen barbecueën dure koikarperquote:
Mogge, denk dat het eten dat ze krijgen in het azc niet naar hun smaak isquote:Op zondag 20 december 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi 'm dan in een vijver van een park waar asielzoekers verblijven! Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
Maar Gup zwemt dus weer?
En goedemiddag!
Dat denk ik idd ook, maar als je leest wat ze er allemaal nog meer uitvreten!quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mogge, denk dat het eten dat ze krijgen in het azc niet naar hun smaak is
Meteen het land uitzetten dan maar niemand wil ze hebben en je wil ook geen bedelaars en zwervers die de straat onveilig makenquote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook, maar als je leest wat ze er allemaal nog meer uitvreten!Vernielingen, barricades enz.
Er zou dus gewoon een wet moeten komen die stelt: als je je misdraagt, eerste vliegtuig terug naar je eigen land.quote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook, maar als je leest wat ze er allemaal nog meer uitvreten!Vernielingen, barricades enz.
Men moet gewoon eisen stellen aan een vergunning/naturalisatie, in fase inburgering, en pas na volledig doorlopen traject van 10 jaar, uiteindelijk bij slagen pas een naturalisatie, en bij weigering of onwil--> toedeledokie.quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zou dus gewoon een wet moeten komen die stelt: als je je misdraagt, eerste vliegtuig terug naar je eigen land.
Moet je kijken hoeveel asielzoekers dat gelijk scheelt
je kan ze wel op het vliegtuig zetten maar die landen accepteren ze niet das het probleemquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zou dus gewoon een wet moeten komen die stelt: als je je misdraagt, eerste vliegtuig terug naar je eigen land.
Moet je kijken hoeveel asielzoekers dat gelijk scheelt
Niks mee te maken. Gewoon met parachute droppenquote:Op zondag 20 december 2015 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ze wel op het vliegtuig zetten maar die landen accepteren ze niet das het probleem
Grootste probleem is gewoon dat het in verhouding een kleinere groep is die voor rottigheid zorgt.quote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef ToT het volgende:
En dan nog zijn er steeds mensen die het voor hen opnemen.
"Ja maar dat zijn ze gewoon gewend van hun eigen land"
of
"Ze komen uit een woestijn en weten dus niet wat een vijver is."
Of in een ander nieuws-item waarin staat dat 15% van de mensen die bij een AZC wonen er overlast van ondervinden: "Ach die mensen moeten niet zeuren: ik woon bij een school en dat geeft soms ook wel een beetje lawaai."
Daar hadden we het net idd over.quote:Op zondag 20 december 2015 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
Of zoals ik vandaag las: sier koikarpers van een paar duizend euro uit een siervijfer jatten en barbecueuen
Oh vermoedelijk niet ver genoeg terug gescrolledquote:Op zondag 20 december 2015 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hadden we het net idd over.
Of is het elders ook nog een keer gebeurd?
De pepernoten verkopen ook niet meer zo goed op dit moment...quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Rafeiro het volgende:
Whehe meer dan 50% korting gehad
* Rafeiro klaagt niet
Wat dat aangaat is mijn nichtje dus op een goede datum geborenquote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pepernoten verkopen ook niet meer zo goed op dit moment...
Doe er nog wat marsepein en chocoladeletters bij en je bent de allerliefste suikeroom.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat dat aangaat is mijn nichtje dus op een goede datum geboren
Whehequote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe er nog wat marsepein en chocoladeletters bij en je bent de allerliefste suikeroom.
Totdat ze het door krijgt...
zegt me niksquote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
uptime
14:09:08 up 6 days, 2:50, 3 users, load average: 4,30, 3,03, 2,59
EEK die load is eng hoog.
Eek the Cat ken je vast ookquote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
zegt me nikseek a mouse dan weer wel
maken meer luisteraars de load dan te zwaar?quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
uptime
14:09:08 up 6 days, 2:50, 3 users, load average: 4,30, 3,03, 2,59
EEK die load is eng hoog.
Nee dat is gewoon mijn PC, Lijkt erop dat Firefox een beetje debiel aan het zuigen is.quote:Op zondag 20 december 2015 14:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
maken meer luisteraars de load dan te zwaar?
verder geen idee welke eenheid ik moet denken
edge?quote:Op zondag 20 december 2015 14:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn PC, Lijkt erop dat Firefox een beetje debiel aan het zuigen is.
wat wil je doen dan? Kast bestellen? Heb 2 jaar geleden een fikse bestelling gedaan, ging primaquote:
Neig er naar, heb zelf ook handbal gespeeld. Maar Ajax blijft Ajax...quote:
ik heb geen eredivisie, de graafschap lopen ze overheenquote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neig er naar, heb zelf ook handbal gespeeld. Maar Ajax blijft Ajax...
Eek is van een flink aantal jaren later, maar echt zwaar humor!quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
even opgezocht nee ook niet wel topcat
Stond ook in AD, maar fact checking is scarse now/quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
Ah, van die koikarper blijkt trouwens een broodje aap uit de Telegraaf te zijn
Dat blijkt maar weer, ja!quote:Op zondag 20 december 2015 15:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stond ook in AD, maar fact checking is scarse now/
Het inladen ging heel erg langzaamquote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? Kast bestellen? Heb 2 jaar geleden een fikse bestelling gedaan, ging prima
tss kutkrantquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
Ah, van die koikarper blijkt trouwens een broodje aap uit de Telegraaf te zijn
alleen kleine pakketten tot 30 kg ofzo kosten maar ¤4,99 om te bezorgen, dat red je idd niet met keukenkastdelen. Ik vind het ideaal, dat online bestellen, heb toen een hele kastenwand besteld en ook de montageservice erbij geboekt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het inladen ging heel erg langzaammaar goed in Delft kan wel bezorgd worden maar niet worden klaargelegd en opgehaald.
Ik had de bezorgkosten even verkeerd gelezen, het is ¤ 45,00 en dan wordt er pas volgende week geleverd.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het inladen ging heel erg langzaammaar goed in Delft kan wel bezorgd worden maar niet worden klaargelegd en opgehaald.
Ik had de bezorgkosten even verkeerd gelezen, het is ¤ 45,00 en dan wordt er pas volgende week geleverd.
Delft en Amsterdam zijn idd uitzonderingen, handige harry gaat het regelen ben ik sowieso minder kwijtquote:Op zondag 20 december 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Zo goedkoop bezorgen ze echt geen hele kast (ook al is het een pakket), jammer voor je, want ¤ 45,00 is niet niks.
ik had een paar jaar geleden een hele hoop besteld dat brachten ze voor een tientjequote:Op zondag 20 december 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Zo goedkoop bezorgen ze echt geen hele kast (ook al is het een pakket), jammer voor je, want ¤ 45,00 is niet niks.
ja, vroeger was ik nog jong en had ik geen wallen onder mijn ogenquote:Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had een paar jaar geleden een hele hoop besteld dat brachten ze voor een tientje
je hebt het zwaar dat is duidelijkquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
ja, vroeger was ik nog jong en had ik geen wallen onder mijn ogen
Ik kan niet echt luisteren Mo, jammerquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
Is er animo voor Mo's Christmas Crap van 16.00 u tot 18.00 u.?
jaquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
ik ben helemaal in de stemmingquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan is het wachten op een attente roosteraar.
'T is al 16 u. geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Okay, ik ga aan de slag.
Edit: Muis is al bezig!
Je staat eropquote:
Toen keek ik pas weer in het topicquote:
Ik zie je helemaal niet onlinequote:
Noop, niet 'On Air' en ik hoor nog steeds Bowiequote:
Kan niet verbinden....quote:Op zondag 20 december 2015 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, niet 'On Air' en ik hoor nog steeds Bowie
Probeer het nu nog eens. Ik geloof dat ik een foutje gemaakt hadquote:
Hij doet ut.quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probeer het nu nog eens. Ik geloof dat ik een foutje gemaakt had
Tis alleen een soort kerst intro...quote:
Hij is leukquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tis alleen een soort kerst intro...
Ray Davies is altijd OK.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ik heb mijn (denkbeeldige) muts opgezet.
Was een TV optreden, geen idee waar en wanneer, ik vond het toevallig en vond het geinig.quote:
Die synths vind ik heeelemaal te gek.quote:
jij hebt van dat klik-pvc? Verlijmd is het zeker een optie voor ons huis, blijft veel mooier dan laminaat, er zitten hier al bizar veel beschadigingen in het dure laminaatquote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef ToT het volgende:
Zo, pvc-vloer er ook al voor de helft uit gehaald.
Volgende is voor jou.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt van dat klik-pvc? Verlijmd is het zeker een optie voor ons huis, blijft veel mooier dan laminaat, er zitten hier al bizar veel beschadigingen in het dure laminaat
Yup, klik-pvc.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
ker een optie voor ons huis, blijft veel mooier dan laminaat, er zitten hier al bizar veel beschadigingen in het dure laminaat
Volgende is voor jou.quote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, klik-pvc.
Het is soepel dus redelijk makkelijk los te halen, maar je moet net als met laminaat wel erg voorzichtig met de randjes zijn.
Ik had echter de plinten later tegen de muren aangebracht (latjes) die ik vastgetimmerd en -gelijmd had, dus moest ik de pvc-platen daar onderuit zien te krijgen. Dat heeft wel voor wat beschadigde panelen gezorgd, maar die kan ik ook weer gewoon tegen de muren aan leggen in het nieuwe huis.
ik dacht dat er al vloeren lagen in je nieuwe huis eigenlijk. We hebben nu weer een huis met mooie houten vloer gezien, eens kijken of we dat kunnen bezichtigenquote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, klik-pvc.
Het is soepel dus redelijk makkelijk los te halen, maar je moet net als met laminaat wel erg voorzichtig met de randjes zijn.
Ik had echter de plinten later tegen de muren aangebracht (latjes) die ik vastgetimmerd en -gelijmd had, dus moest ik de pvc-platen daar onderuit zien te krijgen. Dat heeft wel voor wat beschadigde panelen gezorgd, maar die kan ik ook weer gewoon tegen de muren aan leggen in het nieuwe huis.
Claw Boys Clawquote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van welke legendarische band is deze man de zanger?
Kut, te laat gelezen!quote:
Monty Pythonquote:Op zondag 20 december 2015 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, te laat gelezen!
Welke was het ook al weer? Ik heb wel de hele tijd geluisterd, maar ik zag niet dat er eentje voor mij was!
Ja alleen op zolder ligt er nog niks, maar dat is nu een kale betonnen vloer, terwijl de wasmachine er komt te staan en de was er zal hangen. Ik vind het wel zo fijn als dat ook netjes is afgewerkt, en het is dan ook makkelijker schoon te maken. Ook wel belangrijk omdat het een open, vaste trap is naar zolder toe.quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht dat er al vloeren lagen in je nieuwe huis eigenlijk. We hebben nu weer een huis met mooie houten vloer gezien, eens kijken of we dat kunnen bezichtigen
slim bedacht, mijn buren hebben alleen betonverf gedaan en dat vind ik niks, ik heb vinyl laten leggenquote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen op zolder ligt er nog niks, maar dat is nu een kale betonnen vloer, terwijl de wasmachine er komt te staan en de was er zal hangen. Ik vind het wel zo fijn als dat ook netjes is afgewerkt, en het is dan ook makkelijker schoon te maken. Ook wel belangrijk omdat het een open, vaste trap is naar zolder toe.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
slim bedacht, mijn buren hebben alleen betonverf gedaan en dat vind ik niks, ik heb vinyl laten leggen
quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zal ik eens gek gaan doen.
Ik doe het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn anus vind vrede bij dit doelpuntWait, whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam ik vrijdag niet meer aan toe.quote:Op zondag 20 december 2015 17:16 schreef ToT het volgende:
En@ Alice Cooper. Ik heb dit album ook!
Allemaal verschillende rock- en metalartiesten die dit doen!
Whehehe no worries, kerst is ook nog niet voorbij!quote:Op zondag 20 december 2015 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam ik vrijdag niet meer aan toe.
Had nog 8 uur aan materiaal over...
Niet?quote:Op zondag 20 december 2015 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe no worries, kerst is ook no gniet voorbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 20 december 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
yup. Ik vind Daniel zo'n leuke man.quote:
nu zit je nog steeds in de troep?quote:Op zondag 20 december 2015 17:51 schreef just me het volgende:
Stuk minder ver gekomen dan gehoopt, donderdag verder...
En Harrie maar schrijven...quote:Op zondag 20 december 2015 17:51 schreef just me het volgende:
Ik vind een een hele leuke band, hoor ze op zijn tijd graag, zag ze ook ooit een keer live, gewoon fun.quote:Op zondag 20 december 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Ik vind Daniel zo'n leuke man.
Bedankt voor een paar uurtjes fijne muziek, ze vlogen voorbij
Neuh, hij was hier om 12 uur en ging om 5 uur weg en heeft maar 3 uur gerekend.quote:
Muffin z'n schuld!quote:Op zondag 20 december 2015 17:51 schreef just me het volgende:
had ik maar naar Mo geluisterdquote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Muffin z'n schuld!Door de fijne muziekjes is de tijd zo voorbij gevlogen, dus kon je veel minder doen!
Dank je.quote:Op zondag 20 december 2015 17:58 schreef MaryMouse het volgende:
Mo dank je, het waren fijne crappie kerstmuziekjes
You're welcome.quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar deels geluisterd, maar dank Mo!
Dit idd!quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar deels geluisterd, maar dank Mo!
Staat eropquote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan er iemand Symph van 20 tot 22 uur op het rooster zetten. Maak maar iets leuks van de titel
Done!quote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan er iemand Symph van 20 tot 22 uur op het rooster zetten. Maak maar iets leuks van de titel
quote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij hoeft toch niet de hele avond op en neer?quote:Op zondag 20 december 2015 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd of hij het een beetje redt, hij vindt zelf dat traplopen goed gaat, in tegenstelling tot gewoon lopen
nee, maar zo zitten is ook niet echt prettig, hij kan zijn benen niet echt goed kwijt onder het ding waar zijn mengpaneel ingebouwd zit. Ach, hij zal het wel overlevenquote:Op zondag 20 december 2015 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet de hele avond op en neer?
zweepslag in z'n kuitquote:Op zondag 20 december 2015 19:04 schreef schvvmert het volgende:
Nu ga ik me zitten afvragen waar die zweep overgaat?
ik ben onschuldig, ik zit zo'n 80 km verderopquote:Op zondag 20 december 2015 19:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met die arme Symph?
Heb nog fatsoenlijke draai PC voor 'm staan.quote:Op zondag 20 december 2015 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben onschuldig, ik zit zo'n 80 km verderop
Whehehe gooi er gewoon wat in, de rest volgt vanzelf wel!quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb serieus geen flauw idee wat ik moet draaien
Devo - Whip Itquote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Symphonic het volgende:
begin maar gewoon met een liedje, ik zit ff na te denken wat er van vorige week nog over is dat niet gedraaid isquote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef just me het volgende:
Pieter van der Zweep
Hit Me With Your Rhythm Stick
Ze staan klaar...quote:Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef just me het volgende:
Pieter van der Zweep
Hit Me With Your Rhythm Stick
quote:Op zondag 20 december 2015 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze staan klaar...
Die tweede was mijn openingsnummer
je kunt toch nog niet snelwandelenquote:Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker nummer om op te bewegen ook
Hink-stap-sprong ook niet echt!quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt toch nog niet snelwandelen
dan is er maar één oplossing..quote:
vluchten kan niet meerquote:
mijn stofzuiger staat ook al te wachtenquote:
Pieterrrrrrr van der Zweepquote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een rijmelarij, wie is die Marco-wannabe?
ik had er nog nooit van gehoord maar heb op zweep gezochtquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoord maar heb op zweep gezocht
ze gaan nu helemaal los in dat topiek!quote:Op zondag 20 december 2015 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen daarmee; die worden zo opgevreten!
quote:Op zondag 20 december 2015 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en als Eggs hier binnen komt, is het vast zo van:
[ afbeelding ]
Ja ik doe vrolijk mee in dat topic.quote:Op zondag 20 december 2015 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ze gaan nu helemaal los in dat topiek!
En dat wil zo niet lukken?quote:Op zondag 20 december 2015 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer serieus te doen achter mijn desktop
gaat je niet lukkenquote:Op zondag 20 december 2015 20:42 schreef sacha het volgende:
*serieus smoelwerk opzet*![]()
*serieuze zaken gaat regelen*
serieus sachaquote:
Succes.quote:Op zondag 20 december 2015 20:43 schreef ToT het volgende:
En @ Harry Potter: die hele DVD-collectie kun je binnenkort hier op FOK! winnen!
Ik ga dat zeker proberen!
Hehe thx!quote:
dus je gaat met je nieuwe vriendin verder waar je met je oude vriendin gebleven bentquote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest vroeger van m'n toenmalige vriendin meekijken met een stuk of 3 van die films, maar ik vond het toen allemaal veel te kinderachtig.
De latere films schijnen een stuk volwassener qua sfeer te zijn, dus ben ik wel benieuwd.
Ook leuk voor als mijn vriendin hier is.
als ik geen films wil meekijken, dan kijk ik niet meequote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thx!
Ik moest vroeger van m'n toenmalige vriendin meekijken met een stuk of 3 van die films, maar ik vond het toen allemaal veel te kinderachtig.
De latere films schijnen een stuk volwassener qua sfeer te zijn, dus ben ik wel benieuwd.
Ook leuk voor als mijn vriendin hier is.
quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
dus je gaat met je nieuwe vriendin verder waar je met je oude vriendin gebleven bent
Had ik ook heel lang, maar ik kon niet continu "Nee" blijven zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik geen films wil meekijken, dan kijk ik niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |