SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You sound reasonable...Time to up my medication.
misschien heeft iemand wel een USB kabeltje overquote:Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ik een printer gekregen, zit er geen USB kabel bij
Niet dat ik er al een plek voor heb, maar nu is het dus echt een loze sta-in-de-weg.
Die kabeltjes zijn niet duur.quote:Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Niet dat ik er al een plek voor heb, maar nu is het dus echt een loze sta-in-de-weg.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
Heb er zelf vast ook nog wel "ergens" één. Maar dan moet ik gaan zoeken
luiquote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
Heb er zelf vast ook nog wel "ergens" één. Maar dan moet ik gaan zoeken
Geen draadloze aansturing via Wifi/netwerk...quote:Op zondag 20 december 2015 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb er ook wel 1 liggen, maar dan wordt het opsturen gewoon te duur.quote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken een kringloopwinkel die rekken en bakken vol kabeltjes heeft
Lijkt huize MadMaster dan wel...quote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken een kringloopwinkel die rekken en bakken vol kabeltjes heeft
Heb jij geen goed humeur nu?quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef just me het volgende:
ik heb harrie maar even gebeld waar hij blijft![]()
dit is zo slecht voor mijn toch al niet te beste humeur
symph en ik hebben samen ook aardig wat, maar als we echt iets nodig hebben dan is die kringloop ( Wawollie in Maarssenbroek) echt een goede oplossing. Zijn 2 cassettedecks komen er ook vandaan en er staat regelmatig goed audiospulquote:Op zondag 20 december 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt huize MadMaster dan wel...
Wat zei die?quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef just me het volgende:
alweer? Grr, dat soort dingen trek ik slechtquote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef just me het volgende:
In mijn kamer lopen de snoeren via de vloer, de muren en zelfs via het plafond.quote:Op zondag 20 december 2015 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph en ik hebben samen ook aardig wat, maar als we echt iets nodig hebben dan is die kringloop ( Wawollie in Maarssenbroek) echt een goede oplossing. Zijn 2 cassettedecks komen er ook vandaan en er staat regelmatig goed audiospul
Ik heb inderdaad geen goed humeur momenteelquote:
hij zei dit is de voicemail van....quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zei die?
'Ik kom, ik kom, ik koooommmmmmm....'?
dat dus en ik vind het gewoon heel erg onbeleefd, afspraken zijn afspraken. Ongeveer 10 uur zou hij hier zijn, uiterlijk 10.30, er kan altijd iets tussen komen maar 'n telefoontje of een berichtje is een kleine moeitequote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alweer? Grr, dat soort dingen trek ik slecht
Wordt het iets beter na het zien van deze bananen?quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen goed humeur momenteel
Ben benieuwd naar de smoes...quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen goed humeur momenteel
[..]
hij zei dit is de voicemail van....
[..]
dat dus en ik vind het gewoon heel erg onbeleefd, afspraken zijn afspraken. Ongeveer 10 uur zou hij hier zijn, uiterlijk 10.30, er kan altijd iets tussen komen maar 'n telefoontje of een berichtje is een kleine moeite
Over 30 minuten zegt hij net....
quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt het iets beter na het zien van deze bananen?![]()
[ afbeelding ]
had last van zijn maag...quote:
was wel een mooie geweestquote:Op zondag 20 december 2015 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarop jij natuurlijk antwoordde: ik heb mijn buik zo langzamerhand ook vol van jou...
Ik flap dat soort dingen er dan vaak wel meteen uit, met soms alle gevolgen van dien.quote:
Ik flap er ook te snel dingen uit en dan schaam ik me wel eens achterafquote:Op zondag 20 december 2015 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik flap dat soort dingen er dan vaak wel meteen uit, met soms alle gevolgen van dien.
Hart en moordkuil en zo...
opruimen in de zin van wegdoen? Symph heeft een draaipc die zo bizar veel herrie maakt dat vervanging wel welkom zou zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn kamer lopen de snoeren via de vloer, de muren en zelfs via het plafond.
Ik denk dat er zo'n 40 stroompunten gebruikt worden.
Ik moet nog 3 desktops opruimen, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Toch maar eens doen binnenkort...
dat schamen heb ik al lang afgeleerdquote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik flap er ook te snel dingen uit en dan schaam ik me wel eens achteraf
Zijn ouwetjes, één met Windows Millenium Edition en één met Windows 98, geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
opruimen in de zin van wegdoen? Symph heeft een draaipc die zo bizar veel herrie maakt dat vervanging wel welkom zou zijn.
Schamen doe ik me niet, maar het wordt niet altijd begrepen, zeg maar...quote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik flap er ook te snel dingen uit en dan schaam ik me wel eens achteraf
als er nog een W7 bakkie tussenzit waarvan de fan niet 24/7 draait hou ik me aanbevolen. Een niet onboard soundcard is een prequote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn kamer lopen de snoeren via de vloer, de muren en zelfs via het plafond.
Ik denk dat er zo'n 40 stroompunten gebruikt worden.
Ik moet nog 3 desktops opruimen, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Toch maar eens doen binnenkort...
quote:Op zondag 20 december 2015 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schamen doe ik me niet, maar het wordt niet altijd begrepen, zeg maar...
ik heb er ook nog een met Windows ME er op, maar die wil niet meer aan, de aanknop doet niks meer. Harde schijf moet er een keer uit en dan mijn foto's redden, van de muziek erop heb ik al lang geleden afscheid genomen ( toen een handige kennis per ongeluk al mijn tags in cijferreeksen veranderde)quote:Op zondag 20 december 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn ouwetjes, één met Windows Millenium Edition en één met Windows 98, geloof ik.
Eén weet ik niet eens meer wat er op staat...
Alleen mijn laptop heeft W7 en daar werk/draai ik nog mee.quote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er nog een W7 bakkie tussenzit waarvan de fan niet 24/7 draait hou ik me aanbevolen. Een niet onboard soundcard is een pre
Heb nog wel wat Dualcore HP desktops staan.quote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er nog een W7 bakkie tussenzit waarvan de fan niet 24/7 draait hou ik me aanbevolen. Een niet onboard soundcard is een pre
Kijk, dan gaan die van mij de kliko in...quote:Op zondag 20 december 2015 11:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb nog wel wat Dualcore HP desktops staan.
Breng dat spul altijd naar oud ijzerboer.quote:Op zondag 20 december 2015 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan gaan die van mij de kliko in...
Die moeite neem ik niet voor dat beetje blik...quote:Op zondag 20 december 2015 12:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Breng dat spul altijd naar oud ijzerboer.
Printplaten en voeding even eruit en levert wel wat meer op.quote:Op zondag 20 december 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet voor dat beetje blik...
Ik haal alleen de HD's er uit en voor de rest geloof ik het wel...quote:Op zondag 20 december 2015 12:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Printplaten en voeding even eruit en levert wel wat meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |