quote:
Cadeautje voor wie?quote:Op zondag 20 december 2015 12:40 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar ff boodschap doen. Hoop dat de Kruidvat ook open is en een leuke cadeautje heeft.
Dat is lastig ja...quote:
Gewoon even naar de Action gaanquote:
Beter van niet.... Action.....quote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon even naar de Action gaan
Alles is open vandaag want laatste zondag voor de kerst
Oh ze is pas na de kerst jarig, maar de winkel waar ik heen ga zit naast een kruidvat, dan ben ik er vast vanafquote:Op zondag 20 december 2015 12:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lastig ja...
Had je beter gisteren kunnen kopen.
quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ze is pas na de kerst jarig, maar de winkel waar ik heen ga zit naast een kruidvat, dan ben i er vast vanaf
Vaak genoeg pas wat onderweg gehaald, maar dat is ook niet alles, dan MOET je slagen in die ene winkelquote:
arme symphquote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon knutselspul en stickers enzo en anders iets met roze, daarmee scoor ik altijd.
Gooi 'm dan in een vijver van een park waar asielzoekers verblijven! Vluchtelingen barbecueën dure koikarperquote:
Mogge, denk dat het eten dat ze krijgen in het azc niet naar hun smaak isquote:Op zondag 20 december 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi 'm dan in een vijver van een park waar asielzoekers verblijven! Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
Maar Gup zwemt dus weer?
En goedemiddag!
Dat denk ik idd ook, maar als je leest wat ze er allemaal nog meer uitvreten!quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mogge, denk dat het eten dat ze krijgen in het azc niet naar hun smaak is
Meteen het land uitzetten dan maar niemand wil ze hebben en je wil ook geen bedelaars en zwervers die de straat onveilig makenquote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook, maar als je leest wat ze er allemaal nog meer uitvreten!Vernielingen, barricades enz.
Er zou dus gewoon een wet moeten komen die stelt: als je je misdraagt, eerste vliegtuig terug naar je eigen land.quote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook, maar als je leest wat ze er allemaal nog meer uitvreten!Vernielingen, barricades enz.
Men moet gewoon eisen stellen aan een vergunning/naturalisatie, in fase inburgering, en pas na volledig doorlopen traject van 10 jaar, uiteindelijk bij slagen pas een naturalisatie, en bij weigering of onwil--> toedeledokie.quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zou dus gewoon een wet moeten komen die stelt: als je je misdraagt, eerste vliegtuig terug naar je eigen land.
Moet je kijken hoeveel asielzoekers dat gelijk scheelt
je kan ze wel op het vliegtuig zetten maar die landen accepteren ze niet das het probleemquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zou dus gewoon een wet moeten komen die stelt: als je je misdraagt, eerste vliegtuig terug naar je eigen land.
Moet je kijken hoeveel asielzoekers dat gelijk scheelt
Niks mee te maken. Gewoon met parachute droppenquote:Op zondag 20 december 2015 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ze wel op het vliegtuig zetten maar die landen accepteren ze niet das het probleem
Grootste probleem is gewoon dat het in verhouding een kleinere groep is die voor rottigheid zorgt.quote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef ToT het volgende:
En dan nog zijn er steeds mensen die het voor hen opnemen.
"Ja maar dat zijn ze gewoon gewend van hun eigen land"
of
"Ze komen uit een woestijn en weten dus niet wat een vijver is."
Of in een ander nieuws-item waarin staat dat 15% van de mensen die bij een AZC wonen er overlast van ondervinden: "Ach die mensen moeten niet zeuren: ik woon bij een school en dat geeft soms ook wel een beetje lawaai."
Daar hadden we het net idd over.quote:Op zondag 20 december 2015 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
Of zoals ik vandaag las: sier koikarpers van een paar duizend euro uit een siervijfer jatten en barbecueuen
Oh vermoedelijk niet ver genoeg terug gescrolledquote:Op zondag 20 december 2015 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hadden we het net idd over.
Of is het elders ook nog een keer gebeurd?
De pepernoten verkopen ook niet meer zo goed op dit moment...quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Rafeiro het volgende:
Whehe meer dan 50% korting gehad
* Rafeiro klaagt niet
Wat dat aangaat is mijn nichtje dus op een goede datum geborenquote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pepernoten verkopen ook niet meer zo goed op dit moment...
Doe er nog wat marsepein en chocoladeletters bij en je bent de allerliefste suikeroom.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat dat aangaat is mijn nichtje dus op een goede datum geboren
Whehequote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe er nog wat marsepein en chocoladeletters bij en je bent de allerliefste suikeroom.
Totdat ze het door krijgt...
zegt me niksquote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
uptime
14:09:08 up 6 days, 2:50, 3 users, load average: 4,30, 3,03, 2,59
EEK die load is eng hoog.
Eek the Cat ken je vast ookquote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
zegt me nikseek a mouse dan weer wel
maken meer luisteraars de load dan te zwaar?quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
uptime
14:09:08 up 6 days, 2:50, 3 users, load average: 4,30, 3,03, 2,59
EEK die load is eng hoog.
Nee dat is gewoon mijn PC, Lijkt erop dat Firefox een beetje debiel aan het zuigen is.quote:Op zondag 20 december 2015 14:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
maken meer luisteraars de load dan te zwaar?
verder geen idee welke eenheid ik moet denken
edge?quote:Op zondag 20 december 2015 14:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn PC, Lijkt erop dat Firefox een beetje debiel aan het zuigen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |