Was een TV optreden, geen idee waar en wanneer, ik vond het toevallig en vond het geinig.quote:
Die synths vind ik heeelemaal te gek.quote:
jij hebt van dat klik-pvc? Verlijmd is het zeker een optie voor ons huis, blijft veel mooier dan laminaat, er zitten hier al bizar veel beschadigingen in het dure laminaatquote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef ToT het volgende:
Zo, pvc-vloer er ook al voor de helft uit gehaald.
Volgende is voor jou.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt van dat klik-pvc? Verlijmd is het zeker een optie voor ons huis, blijft veel mooier dan laminaat, er zitten hier al bizar veel beschadigingen in het dure laminaat
Yup, klik-pvc.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
ker een optie voor ons huis, blijft veel mooier dan laminaat, er zitten hier al bizar veel beschadigingen in het dure laminaat
Volgende is voor jou.quote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, klik-pvc.
Het is soepel dus redelijk makkelijk los te halen, maar je moet net als met laminaat wel erg voorzichtig met de randjes zijn.
Ik had echter de plinten later tegen de muren aangebracht (latjes) die ik vastgetimmerd en -gelijmd had, dus moest ik de pvc-platen daar onderuit zien te krijgen. Dat heeft wel voor wat beschadigde panelen gezorgd, maar die kan ik ook weer gewoon tegen de muren aan leggen in het nieuwe huis.
ik dacht dat er al vloeren lagen in je nieuwe huis eigenlijk. We hebben nu weer een huis met mooie houten vloer gezien, eens kijken of we dat kunnen bezichtigenquote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, klik-pvc.
Het is soepel dus redelijk makkelijk los te halen, maar je moet net als met laminaat wel erg voorzichtig met de randjes zijn.
Ik had echter de plinten later tegen de muren aangebracht (latjes) die ik vastgetimmerd en -gelijmd had, dus moest ik de pvc-platen daar onderuit zien te krijgen. Dat heeft wel voor wat beschadigde panelen gezorgd, maar die kan ik ook weer gewoon tegen de muren aan leggen in het nieuwe huis.
Claw Boys Clawquote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van welke legendarische band is deze man de zanger?
Kut, te laat gelezen!quote:
Monty Pythonquote:Op zondag 20 december 2015 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, te laat gelezen!
Welke was het ook al weer? Ik heb wel de hele tijd geluisterd, maar ik zag niet dat er eentje voor mij was!
Ja alleen op zolder ligt er nog niks, maar dat is nu een kale betonnen vloer, terwijl de wasmachine er komt te staan en de was er zal hangen. Ik vind het wel zo fijn als dat ook netjes is afgewerkt, en het is dan ook makkelijker schoon te maken. Ook wel belangrijk omdat het een open, vaste trap is naar zolder toe.quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht dat er al vloeren lagen in je nieuwe huis eigenlijk. We hebben nu weer een huis met mooie houten vloer gezien, eens kijken of we dat kunnen bezichtigen
slim bedacht, mijn buren hebben alleen betonverf gedaan en dat vind ik niks, ik heb vinyl laten leggenquote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen op zolder ligt er nog niks, maar dat is nu een kale betonnen vloer, terwijl de wasmachine er komt te staan en de was er zal hangen. Ik vind het wel zo fijn als dat ook netjes is afgewerkt, en het is dan ook makkelijker schoon te maken. Ook wel belangrijk omdat het een open, vaste trap is naar zolder toe.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
slim bedacht, mijn buren hebben alleen betonverf gedaan en dat vind ik niks, ik heb vinyl laten leggen
quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zal ik eens gek gaan doen.
Ik doe het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn anus vind vrede bij dit doelpuntWait, whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam ik vrijdag niet meer aan toe.quote:Op zondag 20 december 2015 17:16 schreef ToT het volgende:
En@ Alice Cooper. Ik heb dit album ook!
Allemaal verschillende rock- en metalartiesten die dit doen!
Whehehe no worries, kerst is ook nog niet voorbij!quote:Op zondag 20 december 2015 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam ik vrijdag niet meer aan toe.
Had nog 8 uur aan materiaal over...
Niet?quote:Op zondag 20 december 2015 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe no worries, kerst is ook no gniet voorbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 20 december 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
yup. Ik vind Daniel zo'n leuke man.quote:
nu zit je nog steeds in de troep?quote:Op zondag 20 december 2015 17:51 schreef just me het volgende:
Stuk minder ver gekomen dan gehoopt, donderdag verder...
En Harrie maar schrijven...quote:Op zondag 20 december 2015 17:51 schreef just me het volgende:
Ik vind een een hele leuke band, hoor ze op zijn tijd graag, zag ze ook ooit een keer live, gewoon fun.quote:Op zondag 20 december 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Ik vind Daniel zo'n leuke man.
Bedankt voor een paar uurtjes fijne muziek, ze vlogen voorbij
Neuh, hij was hier om 12 uur en ging om 5 uur weg en heeft maar 3 uur gerekend.quote:
Muffin z'n schuld!quote:Op zondag 20 december 2015 17:51 schreef just me het volgende:
had ik maar naar Mo geluisterdquote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Muffin z'n schuld!Door de fijne muziekjes is de tijd zo voorbij gevlogen, dus kon je veel minder doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |