Neig er naar, heb zelf ook handbal gespeeld. Maar Ajax blijft Ajax...quote:
ik heb geen eredivisie, de graafschap lopen ze overheenquote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neig er naar, heb zelf ook handbal gespeeld. Maar Ajax blijft Ajax...
Eek is van een flink aantal jaren later, maar echt zwaar humor!quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
even opgezocht nee ook niet wel topcat
Stond ook in AD, maar fact checking is scarse now/quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
Ah, van die koikarper blijkt trouwens een broodje aap uit de Telegraaf te zijn
Dat blijkt maar weer, ja!quote:Op zondag 20 december 2015 15:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stond ook in AD, maar fact checking is scarse now/
Het inladen ging heel erg langzaamquote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? Kast bestellen? Heb 2 jaar geleden een fikse bestelling gedaan, ging prima
tss kutkrantquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef ToT het volgende:
Ah, van die koikarper blijkt trouwens een broodje aap uit de Telegraaf te zijn
alleen kleine pakketten tot 30 kg ofzo kosten maar ¤4,99 om te bezorgen, dat red je idd niet met keukenkastdelen. Ik vind het ideaal, dat online bestellen, heb toen een hele kastenwand besteld en ook de montageservice erbij geboekt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het inladen ging heel erg langzaammaar goed in Delft kan wel bezorgd worden maar niet worden klaargelegd en opgehaald.
Ik had de bezorgkosten even verkeerd gelezen, het is ¤ 45,00 en dan wordt er pas volgende week geleverd.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 20 december 2015 15:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het inladen ging heel erg langzaammaar goed in Delft kan wel bezorgd worden maar niet worden klaargelegd en opgehaald.
Ik had de bezorgkosten even verkeerd gelezen, het is ¤ 45,00 en dan wordt er pas volgende week geleverd.
Delft en Amsterdam zijn idd uitzonderingen, handige harry gaat het regelen ben ik sowieso minder kwijtquote:Op zondag 20 december 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Zo goedkoop bezorgen ze echt geen hele kast (ook al is het een pakket), jammer voor je, want ¤ 45,00 is niet niks.
ik had een paar jaar geleden een hele hoop besteld dat brachten ze voor een tientjequote:Op zondag 20 december 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
Zo goedkoop bezorgen ze echt geen hele kast (ook al is het een pakket), jammer voor je, want ¤ 45,00 is niet niks.
ja, vroeger was ik nog jong en had ik geen wallen onder mijn ogenquote:Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had een paar jaar geleden een hele hoop besteld dat brachten ze voor een tientje
je hebt het zwaar dat is duidelijkquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
ja, vroeger was ik nog jong en had ik geen wallen onder mijn ogen
Ik kan niet echt luisteren Mo, jammerquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
Is er animo voor Mo's Christmas Crap van 16.00 u tot 18.00 u.?
jaquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
ik ben helemaal in de stemmingquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan is het wachten op een attente roosteraar.
'T is al 16 u. geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Okay, ik ga aan de slag.
Edit: Muis is al bezig!
Je staat eropquote:
Toen keek ik pas weer in het topicquote:
Ik zie je helemaal niet onlinequote:
Noop, niet 'On Air' en ik hoor nog steeds Bowiequote:
Kan niet verbinden....quote:Op zondag 20 december 2015 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, niet 'On Air' en ik hoor nog steeds Bowie
Probeer het nu nog eens. Ik geloof dat ik een foutje gemaakt hadquote:
Hij doet ut.quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probeer het nu nog eens. Ik geloof dat ik een foutje gemaakt had
Tis alleen een soort kerst intro...quote:
Hij is leukquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tis alleen een soort kerst intro...
Ray Davies is altijd OK.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ik heb mijn (denkbeeldige) muts opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |