quote:
quote:Kennissen runnen een vakantiepark in het Zeeuwse dat gesierd gaat van een mooi aangelegde 30 kuubs vijver. Bewoond door 20 Koi en enkele steuren is het, zeker ook via het ingebouwde raam, een lust voor het oog.
quote:De beheerder van vakantiepark Marina Beach heeft een verslaggever van Omroep Zeeland via een intercom gesproken. Hij noemt het verhaal 'bullshit'. "Ik heb dit nooit verteld en ik zou ook niet weten wie er hier een koivijver heeft
Geen idee.quote:De eigenaar van het vakantiepark was niet bereikbaar voor commentaar.
Straks ligt de vis gewoon dood op de bodem en hebben 40 mensen hier voor niets gepost en 20 mensen 8 werkuren aan journalistiek gedaan. Prioriteiten jongens prioriteiten. De planeet Aarde gaat eraan, oceanen worden steeds leger maar we hebben het over fucking 1 visquote:
Edit: Oh die link had ik over het hoofd gezien, of is later toegevoegd (?).quote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja dat had je op de FP ook wel kunnen vinden.
Maar voor iedereen die te lui is om het topic te lezen:
[..]
De eigenaar was niet bereikbaar, en een "goede kennis van de eigenaar" zou dit aan RTL hebben verteld. En hoe heeft RTL dan geverifieerd of die "goed kennis" wel een echte kennis is? Het ziet er aan alle kanten uit als een hoax.quote:
Het zou niet alleen gaan om het opeten van andermans vis van duizenden euro's.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef Daarnaast het volgende:
Natuurlijk niet goed, maar als dit het ergste is wat ze tot nu toe gedaan hebben, dan kunnen we concluderen dat het wel meevalt.
Het gaat om mensen die zichzelf uitnodigen op ons feestje en vervolgens de huisdieren van de familie opeten. Maar goed bij D66 gaat dat dus door als humor.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, het gaat om vluchtelingen
Dan moet ik van de humorloze rechtse policor gaan doen alsof dit een groot drama is en weer een bewijs dat vluchtelingen eigenlijk allemaal soldaten zijn van de grote Allah die ons komen onderwerpen door vissen uit onze vijvers te eten.
Vertel,quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou niet alleen gaan om het opeten van andermans vis van duizenden euro's.
Het moet wel waar zijn natuurlijk. Want een dagje niet gekankerd op vluchtelingen, is een dag iet geleefd.quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef MrSalazar het volgende:
Alsof het niet waar is omdat ze dat nu ineens zeggen.
Vernielen van minstens 1 vakantiehuisje en het opwerpen van barricades voor de politie, mits de verhalen dus kloppen.quote:
Ik weet het niet...quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De eigenaar was niet bereikbaar, en een "goede kennis van de eigenaar" zou dit aan RTL hebben verteld. En hoe heeft RTL dan geverifieerd of die "goed kennis" wel een echte kennis is? Het ziet er aan alle kanten uit als een hoax.
Dat las ik niet in het nieuwsbericht, maar als dat klopt dan foei ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Vernielen van minstens 1 vakantiehuisje en het opwerpen van barricades voor de politie, mits de verhalen dus kloppen.
Ja en het is duidelijk wie die goede vriend is die het gezegd heeft. Het is niet zomaar een anonieme reaguurder ergens.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Maar dat dat vakantiepark een niet al te best trackrecord heeft blijkt wel uit mijn eerder geposte link...
Ja best wel foei, de boefjes!quote:Op zondag 20 december 2015 16:25 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dat las ik niet in het nieuwsbericht, maar als dat klopt dan foei ofzo.
Nou. Ik weet niet wat de waarheid is. Vind het alleen vreemd dat het nu ineens ontkend wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het moet wel waar zijn natuurlijk. Want een dagje niet gekankerd op vluchtelingen, is een dag iet geleefd.
Mooi dat iedereen die mensen vluchtelingen blijft noemen. Dat is ook gewoon framing natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het moet wel waar zijn natuurlijk. Want een dagje niet gekankerd op vluchtelingen, is een dag iet geleefd.
Mjah, als dat het enige verweer is is dat natuurlijk niet erg sterk...quote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef StaceySinger het volgende:
HOEK - Uit de siervijver op het terrein van vakantiepark Marina Beach in Hoek zijn twee koikarpers vermist. Punt. Wie de peperdure, enorme vissen uit het water heeft gehaald, is niet duidelijk. Dat ze door vluchtelingen op het park op de barbecue zijn gelegd, zoals zondag breed werd uitgemeten op social media, is een broodje aap.
http://www.pzc.nl/regio/z(...).VnbJQhEPLPc.twitter
Het COA verwees het verhaal over de gebakken koikarpers meteen al naar het land der fabelen. "Dikke flauwekul, dit", reageert Jan-Willem Anholts, woordvoerder van het Centraal orgaan Opvang Asielzoekers (COA) geërgerd op het bericht van de opgegeten koikarpers. "De beveiligers hebben geen open vuur, zoals een barbecue gemeld. Er is geen aantoonbaar bewijs dat de vluchtelingen dit hebben gedaan".
Het wordt waarschijnlijk ontkend omdat het de waarheid niet isquote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nou. Ik weet niet wat de waarheid is. Vind het alleen vreemd dat het nu ineens ontkend wordt.
en geen openbare... zegt Danny.... maar die zegt wel meer....quote:
Ik zou wel een foto willen zien van di siervijver met ramen en al erin eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef Danny het volgende:
[..]
het was geen openbare vijver, het was een siervijver met ramen en al erin. op een vakantiepark. dat eigendom is van iemand.
Of omdat men de beeldvorming van asielzoekers niet nog meer wil verslechteren. Dat beest is dus blijkbaar wel ontvreemd volgens 'het laatste nieuws'. Ik las eerder nog ergens dat er ontkend werd dat er überhaupt een vijver was op dat terrein.quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk ontkend omdat het de waarheid niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |