quote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef Deckard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A New Hope moest wel een wat gesloten eind hebben, ze wisten immers niet of de film aan zou slaan en of er een vervolg zou komen, daarom heette de film dus eerst ook alleen Star Wars en nog niet A New Hope. Het verhaal van de eerste 6 films had Lucas al wel globaal, maar er is later veel veranderd. Toen bleek dat het wel een succes was kwamen de volgende 2 films waar The Empire Strikes Back wel een open einde heeft net als deze film en Attack of the Clones. Je zou ook nog kunnen zeggen dat Revenge of the Sith en Return of the Jedi een open einde hebben omdat ze over lopen in een volgend deel. Alleen The Phantom Menace heeft verder wel een aardig gesloten einde, op het niet ontdekken van de 2e Sith na.quote:Op zondag 20 december 2015 12:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
ANH was geen setup naar de volgende delen. Sommigen noemen het nog steeds niet voor niets Star Wars. Die twee andere delen zijn er aan vast gelijmd.
Thematisch is TFA ook anders dan ANH dus zou je slechts in elementen een gevoel krijgen dat het op elkaar lijkt.
Hmm. Een joch van één of andere achterlijke planeet blijkt speciaal te zijn, is uitverkoren en is daarnaast ook nog eens een heel goede piloot. Daarna ontmoet hij wat robots, iemand van koninklijken bloede en een wijze oudere man die hem begeleidt en opleidt. Later beleeft hij allerlei spectaculaire avonturen en kan hij zelfs tijdens een epische battle de boel redden door het "main ship" van de vijand te vernietigen. Helaas sneuvelt zijn mentor in een duel met een sith lord, maar goed, de volgende film krijgt hij wel een nieuwe leraar. Ja, de verschillen tussen A New Hope en The Phantom Menace zijn zeer groot, veel innovatie daar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeker waar, maar er moet wel gezegd worden dat met de prequels Lucas in ieder geval nog wat nieuws en innovatiefs probeerde te doen. Dit deel is meer een ''simpele'' remake van A New Hope met een aantal scenes en plottwisten die gewoon letterlijk zijn gekopieerd.
Vergeet niet dat hij ook erg tech-savvy is (c3p0 en een pod-racer gebouwd) en dat ook hij een slaaf isquote:Op zondag 20 december 2015 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hmm. Een joch van één of andere achterlijke planeet blijkt speciaal te zijn, is uitverkoren en is daarnaast ook nog eens een heel goede piloot. Daarna ontmoet hij wat robots, iemand van koninklijken bloede en een wijze oudere man die hem begeleidt en opleidt. Later beleeft hij allerlei spectaculaire avonturen en kan hij zelfs tijdens een epische battle de boel redden door het "main ship" van de vijand te vernietigen. Helaas sneuvelt zijn mentor in een duel met een sith lord, maar goed, de volgende film krijgt hij wel een nieuwe leraar. Ja, de verschillen tussen A New Hope en The Phantom Menace zijn zeer groot, veel innovatie daar.
Als je alleen focust op de overeenkomsten en de rest negeert, dan lijkt TPM even zeer op ANH dan dat nu het geval is bij TFA.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond de badguyIk vond de bad guy juist geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bang voor een Vader 2.0.
Maar men is creatief geweest. Ik ben juist moe dat de Sith Lords altijd als volwassen bad asses zijn neergezet, fijn om het een keer op een andere manier te zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door studentje7.1 op 20-12-2015 16:41:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same. Ik vond het wel een tof contrast: met dat masker puur evil en dan die babyface als die hem afzet. Een beetje zoals ze het bij Anakin in gedachten hadden denk ik, maar daar kwam het minder goed uit de verfquote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik vond de bad guy juist geweldig.
Maar men is creatief geweest. Ik ben juist moe dat de Sith Lords altijd als volwassen bad asses zijn neergezet, fijn om het een keer wat anders te zien.
Kylo Ren, klinkt ook als een mislukte rapper.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind toch het grootste manco van deze film dat we niet echt een indrukwekkende badguy hadden. Captain Phasma had een veel te kleine rol, Snoke lijkt weggelopen uit de Hobbit films en ik vond Kylo Ren toch meer een verwend jochie wat lang niet zo sterk is als dat pak deed vermoeden. Je kan zeggen wat je wil over de prequels maar met Darth Maul, Dooku en Palpatine hadden ze wel zeer interessante badguys.
Count Dooku niet wil je zeggen?quote:Op zondag 20 december 2015 18:20 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Kylo Ren, klinkt ook als een mislukte rapper.
Had meer te maken met eerdere verhalen geloof ik, maar ik kan er naast zitten.quote:Op zondag 20 december 2015 18:20 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Kylo Ren, klinkt ook als een mislukte rapper.
Van Luke wist je eigenlijk ook geen kut vooraf EN achteraf. Daar had je toch echt andere delen voor nodig.quote:Op zondag 20 december 2015 12:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
ANH was geen setup naar de volgende delen. Sommigen noemen het nog steeds niet voor niets Star Wars. Die twee andere delen zijn er aan vast gelijmd.
Thematisch is TFA ook anders dan ANH dus zou je slechts in elementen een gevoel krijgen dat het op elkaar lijkt.
Mwah. Vind het allemaal wel meevallen...quote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het grote verhaal hoeft niet worden afgesloten, maar de kleine elementen wel. Het moet wel een voldoening achterlaten op de film zelf. Nu zit je nog met allerlei vragen na deze film waarvan je totaal geen idee hebt of dat uberhaupt nog wel een antwoord op wordt gegeven.
Wat er aan het einde van deze film gebeurd, dat is iets waar de volgende film een antwoord aan zou geven. Zo zou het dan ook moeten zijn.
Nu moet de volgende film allemaal tijd gaan spenderen aan lullige weetjes waardoor het hele ritme er uit kan worden gegooit.
De prequels hadden met wat aanpassingen alledrie de grote tegenstanders (Maul, Dooku, Grievous) veel meer gewicht kunnen geven waardoor ze alledrie beter uit de verf waren gekomen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld iets wat de prequels wel ontzettend goed hadden neer gezet. Jammer genoeg deden ze er niets mee, maar wat zou het geweldig zijn als ze een General Grevious pas in deze film hadden introduceert.
Omdat het lijkt op een slechte cover van het origineel?quote:Op zondag 20 december 2015 11:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een paar negatieve reviews op IMDB gelezen en het viel me op dat de meeste mensen ageren tegen precies de elementen die ze ophemelen in de originele trilogie... Hypocrisie en selectieve blindheid ten top.
Misschien juist daarom? Dat ze TFA dus zien als een remake van ANH en dat ze dat teleurstellend vinden.quote:Op zondag 20 december 2015 11:11 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb gisteren een paar negatieve reviews op IMDB gelezen en het viel me op dat de meeste mensen ageren tegen precies de elementen die ze ophemelen in de originele trilogie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me goed vinden in je reactiequote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of deze film gaat meedoen bij de oscars (daarom niet winnen, maar toch nominatie voor beste film en zo...). Heel goede reviews (nogal altijd 95% op RT), records worden langs alle kanten gebroken, enorme hype...
Enerzijds zou je zeggen... nee, no way, de academy heeft het niet zo voor blockbusters en bekroont liever de typische oscarfilm. Anderzijds werd Avatar wel bedolven onder nominaties en moest die het maar net afleggen tegen The Hurt Locker. En TFA is beter dan fucking Avatar.
En als je nu ziet dat Spotlight de frontrunner is en "sort of" commercieel, toegankelijk gedoe als The Martian en Mad Max als grootste outsiders worden gezien, dan vraag ik me af waarom TFA dat niet zou zijn. Al is Mad Max wel beter dan TFA.
Als de film hyperrealistisch zou zijn, dan waren Finn en Rey inderdaad eenvoudig te grazen genomen door de First Order, net zoals dat the Empire in werkelijkheid gehakt had gemaakt van beertjes met speren.quote:Op zondag 20 december 2015 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die nog altijd zeggen dat tfa een remake is van a new Hope,
Snappen gewoon de beweegredenen van de karakters niet.
Kylo Ren wil gewoon zijn Opa nadoen wil ook een eigen Dead Star.
Maar ze leren niet van het verleden.
Ik vond ook dat Finn & Rey ook makkelijk weg kwamen er waren geen Storm Troopers te bekennen.
Ze maken het de rebellen gewoon te makkelijk
Da's opzich wel het slechtste argument ooit om te gebruiken bij verhalen met een fictief universum ("ja, maar het is toch niet echt"). Wanneer een wereld bedacht is, hoeft dat nog niet te betekenen dat je het niet kan of mag beoordelen op onrealistische beweegreden van personages of onvolkomendheden in het plotquote:Op zondag 20 december 2015 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar mensen, het is fantasie, bedoeld om de kijker te vermaken. Het is geen docu over een strijd die lang geleden woedde in een sterrenstelsel hier ver vandaan.
Ja en nee.quote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's opzich wel het slechtste argument ooit om te gebruiken bij verhalen met een fictief universum ("ja, maar het is toch niet echt"). Wanneer een wereld bedacht is, hoeft dat nog niet te betekenen dat je het niet kan of mag beoordelen op onrealistische beweegreden van personages of onvolkomendheden in het plot.
Daarom is Game of Thrones zo'n epische serie omdat van beide kampen ook hoofdpersonages sterven.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee.
Op het moment dat je je gaat ergeren aan het incompetente handelen van de bad guys, kun je de film beter uitzetten. Natuurlijk zijn er grenzen, maar dat de helden altijd op wonderlijke wijze ontsnappen, kun je gewoon verwachten in dit soort films.
Je hebt ook figuren die zich boos maken omdat het onlogisch is dat de Death Star in ANH kan worden verwoest door een torpedo in een uitlaat te schieten.
Kom op mensen, het is een film.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Operc het volgende:
Toffe toevoeging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lelijkerd, die kerel!quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Maar men is creatief geweest. Ik ben juist moe dat de Sith Lords altijd als volwassen bad asses zijn neergezet, fijn om het een keer op een andere manier te zien.
'In girls was het ook al zo'n lul!'quote:Op maandag 21 december 2015 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd, die kerel!
Ik hoorde twee jonge vrouwen achter mij grinniken "Wat een deceptie!" toen hij zijn helm af zette.
Nee, die negatieve reviews laat ik voor wat ze zijn. Als dat de reden is waarom je de film slecht vindt, wie ben ik dan om daar commentaar op te leveren. Vind het een legitieme reden.quote:Op zondag 20 december 2015 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien juist daarom? Dat ze TFA dus zien als een remake van ANH en dat ze dat teleurstellend vinden.
Ik vond die innerlijke struggle niet heel goed uit de verf komen ofzo. Er was even een moment van zwakte maar de ontknoping met Han Solo vond ik weinig verrassend. Uiteindelijk is het gewoon een stone cold killer en genocidepleger.quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
"Princesses..."quote:Op maandag 21 december 2015 09:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'In girls was het ook al zo'n lul!'
was de reactie van m'n vrouw
Ik werk in de psychiatrie en ik kan je vertellen dat het juist erg goed gedaan is...quote:Op maandag 21 december 2015 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond die innerlijke struggle niet heel goed uit de verf komen ofzo. Er was even een moment van zwakte maar de ontknoping met Han Solo vond ik weinig verrassend. Uiteindelijk is het gewoon een stone cold killer en genocidepleger.
[ Bericht 22% gewijzigd door Mike op 21-12-2015 10:21:22 ]
Ja, los jij in de psychiatrie ook alles binnen een paar uur op? Want zoveel tijd is er in de film verstreken om die struggle achter zich te laten...quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik werk in de psychiatrie en ik kan je vertellen dat het juist erg goed gedaan is...
Ik vraag me af of we het over dezelfde persoon hebben, want Kylo is er nog niet klaar mee. Alleen hij vertoont wel alle tekenenen van iemand die op twee benen tussen goed en kwaad hinkt waarbij het masker optrekken zekerheid/veiligheid biedt.quote:Op maandag 21 december 2015 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, los jij in de psychiatrie ook alles binnen een paar uur op? Want zoveel tijd is er in de film verstreken om die struggle achter zich te laten...
had me toffer geleken als die strijd hem echt had opgevreten... nou was het voor het publiek vrij snel duidelijk aan welke kant hij echt stond.
Je weet dat beiden niet de baas waren in de Empire/FO?quote:Op zondag 20 december 2015 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Kylo Ren wil gewoon zijn Opa nadoen wil ook een eigen Dead Star.
Maar ze leren niet van het verleden.
Ik had Centrepoint Station in gedachten...quote:Op maandag 21 december 2015 10:42 schreef Dagonet het volgende:
De planeet is gelift uit de EU, net als een hele zooi andere stukken uit de film.
Centrepoint Station voor Starkiller Base, Luke's Jedi Academy inc mislukking, Jacen en een samensmelting van Jaina/Anakin en er waren nog een paar dingetjes die ik herkende volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2015 11:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik had Centrepoint Station in gedachten...
Jij ook?
Daar is de nieuwe EU voor.quote:Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef Nic1 het volgende:
Ondanks wat min-puntjes hier en daar vond ik het een geweldige film.
Ik had alleen graag wat meer achtergrond informatie gehad. Bijv. over de New Republic, e.d. Gezien de lengte van de film, had het best iets langer kunnen duren.
Ik denk dat de film juist de kans heeft vergroot dat de Sphero BB-8 in huis komt. Het is alleen een risico met de katten.quote:Op maandag 21 december 2015 12:03 schreef Verbal het volgende:
Ik zag gisteren op tv (Veronica geloof ik) iets langskomen dat je een BB-8 kunt winnen. Ik veerde overeind met een welgemeend 'OEH!".
Kwam mijn teerbeminde uit de hoek: "Je bent goddomme 47, doe effe normaal, puber!"
Dat was wel een mood killer
V.
Waarvoor zouden ze dan een oscar moeten krijgen? Qua special effects slaan een aantal andere filmen TFA makkelijk uit het veld. Soundtrack is helaas ditmaal ook niet geweldig.quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of deze film gaat meedoen bij de oscars (daarom niet winnen, maar toch nominatie voor beste film en zo...). Heel goede reviews (nogal altijd 95% op RT), records worden langs alle kanten gebroken, enorme hype...
Enerzijds zou je zeggen... nee, no way, de academy heeft het niet zo voor blockbusters en bekroont liever de typische oscarfilm. Anderzijds werd Avatar wel bedolven onder nominaties en moest die het maar net afleggen tegen The Hurt Locker. En TFA is beter dan fucking Avatar.
En als je nu ziet dat Spotlight de frontrunner is en "sort of" commercieel, toegankelijk gedoe als The Martian en Mad Max als grootste outsiders worden gezien, dan vraag ik me af waarom TFA dat niet zou zijn. Al is Mad Max wel beter dan TFA.
"Beste gebruik van Stormtroopers in een film'quote:Op maandag 21 december 2015 12:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze dan een oscar moeten krijgen? Qua special effects slaan een aantal andere filmen TFA makkelijk uit het veld. Soundtrack is helaas ditmaal ook niet geweldig.
Oh echt?quote:
Als je werkelijk zo druk maakt om 'plot holes', dan begrijp ik niet dat je Star Wars ooit hebt gewaardeerd.quote:Op maandag 21 december 2015 12:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oh echt?
Het punt is, je hebt een set aan regels voor de fictieve wereld opgelegd. Dit wordt altijd zo gedaan als afspraak tussen kijker en maker om de geloofwaardigheid te overbruggen. Maar als de opgelegde regels in eens veranderen is dat geen wonder dat dat je uit de film kan halen. Wat betreft 'het is een film' is dat juist een reden om kritiek er over te hebben omdat de maker kennelijk zelf zijn eigen opgelegde regeltjes niet goed kent.
Omdat ze Yavin IV en niet Yavin wilden opblazen, de maan en niet de planeet.quote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo druk maakt om 'plot holes', dan begrijp ik niet dat je Star Wars ooit hebt gewaardeerd.
ANH was in dat opzicht al een puinhoop. Waarom moet de Death Star in vredesnaam eerst in positie komen om de planeet aan gort te schieten waarop de rebellen zich verschuilen? Waarom werkt de trekstraal niet als de X-Wings en andere jagers op de Death Star af vliegen? Etc etc.
Ik zeg, 100% kansquote:Op maandag 21 december 2015 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
"Beste gebruik van Stormtroopers in een film'
Maar waarom zou je dan eerst een draai om de planeet moeten maken? Je kunt de Death Star toch ook simpelweg direct aan de andere kant van de planeet parkeren, zodat je direct Yavin IV in het vizier hebt?quote:Op maandag 21 december 2015 13:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ze Yavin IV en niet Yavin wilden opblazen, de maan en niet de planeet.
En áls de tractor beam alweer aan was gezet, dan is er nog niet te zeggen of ze die gebruikt hebben. Je kan iig niet zeggen dat het niet werkt, eerder dat ze het niet in beeld hebben gebracht.
Je kunt niet door planeten heen FTL-enquote:Op maandag 21 december 2015 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan eerst een draai om de planeet moeten maken? Je kunt de Death Star toch ook simpelweg direct aan de andere kant van de planeet parkeren, zodat je direct Yavin IV in het vizier hebt?
Dus je wou zeggen dat de aanvliegroute doorslaggevend is?quote:Op maandag 21 december 2015 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt niet door planeten heen FTL-en
Ach, die zat ook niet in A New Hope.quote:Op maandag 21 december 2015 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat ik ook erg mis in dit deel: herkenbare en uitgesproken muziek. Het voelt allemaal wat tam aan en iets uitgesproken als the imperial march zit er niet in...
Yup, anders moesten ze omvliegen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat de aanvliegroute doorslaggevend is?
Nu je het zegt, inderdaad. Dat had het écht af gemaakt.quote:Op maandag 21 december 2015 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat ik ook erg mis in dit deel: herkenbare en uitgesproken muziek. Het voelt allemaal wat tam aan en iets uitgesproken als the imperial march zit er niet in...
Yavin is een gasreus, beetje zonde van de planeet als je die nog prima kan gebruiken voor grondstoffen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat de aanvliegroute doorslaggevend is?
Maar goed, the Empire heeft bewezen niet terug te deinzen voor genocide en de destructie van planeten. Yavin opblazen had dus geen probleem mogen zijn.
Oh, speculaties omtrent vervolgen, als we dan toch bezig zijnquote:Op maandag 21 december 2015 11:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik had Centrepoint Station in gedachten...
Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op maandag 21 december 2015 14:43 schreef DustPuppy het volgende:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 21 december 2015 14:43 schreef DustPuppy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(tenminste, dat ik is hoe ik het begrijp).Burnt to the core but not broken
quote:Op maandag 21 december 2015 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Leuke filmeen ding snapte ik alleen niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een beetje meezit splitsen ze hoofdstuk IX in 2 zoals ze dat met "Harry Potter" en "The Hunger Games" ook deden.quote:Op maandag 21 december 2015 12:45 schreef RvLaak het volgende:
Pak ze met deel 1, hou ze vast met 2 en geef de climax in 3 (maar in godsnaam geen achterlijke kinderachtige kut-ewoks).
ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op maandag 21 december 2015 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit splitsen ze hoofdstuk IX in 2 zoals ze dat met "Harry Potter" en "The Hunger Games" ook deden.
Nou...quote:Op maandag 21 december 2015 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ach, die zat ook niet in A New Hope.
Scheelt dat het geen boekverfilmingen zijnquote:Op maandag 21 december 2015 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit splitsen ze hoofdstuk IX in 2 zoals ze dat met "Harry Potter" en "The Hunger Games" ook deden.
Oprotten hoor. Dat geintje heeft behalve voor de portemonnee's van de producenten nog nooit ergens goed resultaat geleverd.quote:Op maandag 21 december 2015 17:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 16:56 schreef videonatic het volgende:
[..]Finn was geloof ik ook al eens in de buurt met het wapen van Luke. Volgens mij ging het er meer om dat Rey in de buurt was van R2. Kan ik me in vergissen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Art direction, sound editing, sound mixing en costume design.quote:Op maandag 21 december 2015 12:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze dan een oscar moeten krijgen? Qua special effects slaan een aantal andere filmen TFA makkelijk uit het veld. Soundtrack is helaas ditmaal ook niet geweldig.
Zou gewoon 1,2,3,4,5,6 doenquote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Misschien is het hier al eerder gevraagd, maar heb het topic niet gelezen om spoilers o.i.d. te vermijden
Ik heb nog nooit Star Wars gekekenMaar daar ga ik dus verandering in brengen, ik ga ze allemaal kijken en dan aan het einde naar de bios voor de laatste. Maar in welke volgorde moet ik het kijken? Zoals het is uitgebracht? Of in de volgorde van de gebeurtenissen?
Alvast bedankt
Jazeker, bijna wekelijks.quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Misschien is het hier al eerder gevraagd, maar heb het topic niet gelezen om spoilers o.i.d. te vermijden
Ik heb nog nooit Star Wars gekekenMaar daar ga ik dus verandering in brengen, ik ga ze allemaal kijken en dan aan het einde naar de bios voor de laatste. Maar in welke volgorde moet ik het kijken? Zoals het is uitgebracht? Of in de volgorde van de gebeurtenissen?
Alvast bedankt
quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou gewoon 1,2,3,4,5,6 doenDan is het 1 doorlopend verhaal.
Oke ik doe wel gewoon 1,2,3,4,5,6 bios, lekker makkelijk, maar is de eerste film wel nodig? Jullie noemen hem soms niet.quote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Jazeker, bijna wekelijks.
4, 5,6, bios, 1, 2, 3 of 4, 5, (1), 2, 3, 6, bios of 1, 2, 3, 4, 5, 6 bios. Enjoy!
Het op eerste oog vreemde 4,5,(1),2,3,6 werkt goed. Hier wordt spoilervrij uitgelegd waarom:quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Alvast bedankt
4 5 1 2 3 6quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Alvast bedankt
quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het op eerste oog vreemde 4,5,(1),2,3,6 werkt goed. Hier wordt spoilervrij uitgelegd waarom:
http://gulfnews.com/leisu(...)s-marathon-1.1640872
Oke blijkbaar is dit dé volgorde,quote:Op maandag 21 december 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
4 5 1 2 3 6
Dan heb je 1 2 3 als flashback
Als tijd je bezwaar is kan je de prequels ook bewaren tot na de bios.quote:Op maandag 21 december 2015 19:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Oke blijkbaar is dit dé volgorde,dan doe ik dit wel. Ik skip 1 wel want ik heb niet alle tijd van de wereld. Thanks voor alle hulp
Naja, ik heb wel vakantie nuquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Als tijd je bezwaar is kan je de prequels ook bewaren tot na de bios.
Wel episode 1 he, niet episode 4 (deel 1) skippen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Oke blijkbaar is dit dé volgorde,dan doe ik dit wel. Ik skip 1 wel want ik heb niet alle tijd van de wereld. Thanks voor alle hulp
ja ik zat nog wel even te denken haha. Maar ik doe het idd zo.quote:Op maandag 21 december 2015 20:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wel episode 1 he, niet episode 4 (deel 1) skippen.
Ik zelf zou 4,5,2,3,6,7 kijken maar dat moet je zelf weten.
Die user reviews zijn ook nooit echt betrouwbaar. Ikzelf heb ook nog redelijk wat kritiekpuntjes maar ik kom echt niet onder de 7.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
Zat even de users reviews op imdb te bekijken, maar daar zijn ze echt extreem negatief.
Vraag me af wat soort figuren precies hadden verwacht.
Reviews in het begin zijn altijd 10 of 1 dat duurt even voordat het uiteffent.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
Zat even de users reviews op imdb te bekijken, maar daar zijn ze echt extreem negatief.
Vraag me af wat dat soort figuren precies hadden verwacht.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:56 schreef videonatic het volgende:
[..]ah logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dan zou hij toch al vroeger geactiveerd zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, dit is geen filmspoiler, je kan er rustig op klikken.
[ Bericht 23% gewijzigd door Bram_van_Loon op 22-12-2015 00:06:36 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Zoals het is uitgebracht! Geen discussie hierover.quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Alvast bedankt
Goed geacteerd inderdaad. Maar het personage zelf vond ik tenenkrommend. Die alles-kunnerij slaat werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daisy Ridley - IMDb
[ afbeelding ]
Geweldig gecast! Ze heeft nauwelijks wat op haar naam staan. Als zij niet nog heel erg veel hele grote rollen gaat krijgen dan zou me dat heel erg verbazen.
Vind ik wel heel matige kritiek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed geacteerd inderdaad. Maar het personage zelf vond ik tenenkrommend. Die alles-kunnerij slaat werkelijk nergens op.
Daar kunnen we enkel in een spoiler over discussiëren, anders verpesten we de film voor andere mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed geacteerd inderdaad. Maar het personage zelf vond ik tenenkrommend. Die alles-kunnerij slaat werkelijk nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, de actrice is een revelatie, daar gaan we nog heel erg veel van zien en horen, tenzij ze ineens onuitstaanbaar wordt of zelf bedankt voor een filmcarrière. Ik verwacht dat haar een Jennifer Lawrence achtige carrière staat te wachten.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |