Wat een lelijkerd, die kerel!quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik vond de bad guy juist geweldig.
Was bang voor een Vader 2.0.
Maar men is creatief geweest. Ik ben juist moe dat de Sith Lords altijd als volwassen bad asses zijn neergezet, fijn om het een keer op een andere manier te zien.
'In girls was het ook al zo'n lul!'quote:Op maandag 21 december 2015 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd, die kerel!
Ik hoorde twee jonge vrouwen achter mij grinniken "Wat een deceptie!" toen hij zijn helm af zette.
Nee, die negatieve reviews laat ik voor wat ze zijn. Als dat de reden is waarom je de film slecht vindt, wie ben ik dan om daar commentaar op te leveren. Vind het een legitieme reden.quote:Op zondag 20 december 2015 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien juist daarom? Dat ze TFA dus zien als een remake van ANH en dat ze dat teleurstellend vinden.
Ik vond die innerlijke struggle niet heel goed uit de verf komen ofzo. Er was even een moment van zwakte maar de ontknoping met Han Solo vond ik weinig verrassend. Uiteindelijk is het gewoon een stone cold killer en genocidepleger.quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik vond de bad guy juist geweldig.
Was bang voor een Vader 2.0.
Maar men is creatief geweest. Ik ben juist moe dat de Sith Lords altijd als volwassen bad asses zijn neergezet, fijn om het een keer op een andere manier te zien.
"Princesses..."quote:Op maandag 21 december 2015 09:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'In girls was het ook al zo'n lul!'
was de reactie van m'n vrouw
Ik werk in de psychiatrie en ik kan je vertellen dat het juist erg goed gedaan is...quote:Op maandag 21 december 2015 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond die innerlijke struggle niet heel goed uit de verf komen ofzo. Er was even een moment van zwakte maar de ontknoping met Han Solo vond ik weinig verrassend. Uiteindelijk is het gewoon een stone cold killer en genocidepleger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Mike op 21-12-2015 10:21:22 ]
Ja, los jij in de psychiatrie ook alles binnen een paar uur op? Want zoveel tijd is er in de film verstreken om die struggle achter zich te laten...quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik werk in de psychiatrie en ik kan je vertellen dat het juist erg goed gedaan is...
Ik vraag me af of we het over dezelfde persoon hebben, want Kylo is er nog niet klaar mee. Alleen hij vertoont wel alle tekenenen van iemand die op twee benen tussen goed en kwaad hinkt waarbij het masker optrekken zekerheid/veiligheid biedt.quote:Op maandag 21 december 2015 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, los jij in de psychiatrie ook alles binnen een paar uur op? Want zoveel tijd is er in de film verstreken om die struggle achter zich te laten...
had me toffer geleken als die strijd hem echt had opgevreten... nou was het voor het publiek vrij snel duidelijk aan welke kant hij echt stond.
Je weet dat beiden niet de baas waren in de Empire/FO?quote:Op zondag 20 december 2015 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Kylo Ren wil gewoon zijn Opa nadoen wil ook een eigen Dead Star.
Maar ze leren niet van het verleden.
Ik had Centrepoint Station in gedachten...quote:Op maandag 21 december 2015 10:42 schreef Dagonet het volgende:
De planeet is gelift uit de EU, net als een hele zooi andere stukken uit de film.
Centrepoint Station voor Starkiller Base, Luke's Jedi Academy inc mislukking, Jacen en een samensmelting van Jaina/Anakin en er waren nog een paar dingetjes die ik herkende volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2015 11:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik had Centrepoint Station in gedachten...
Jij ook?
Daar is de nieuwe EU voor.quote:Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef Nic1 het volgende:
Ondanks wat min-puntjes hier en daar vond ik het een geweldige film.
Ik had alleen graag wat meer achtergrond informatie gehad. Bijv. over de New Republic, e.d. Gezien de lengte van de film, had het best iets langer kunnen duren.
Ik denk dat de film juist de kans heeft vergroot dat de Sphero BB-8 in huis komt. Het is alleen een risico met de katten.quote:Op maandag 21 december 2015 12:03 schreef Verbal het volgende:
Ik zag gisteren op tv (Veronica geloof ik) iets langskomen dat je een BB-8 kunt winnen. Ik veerde overeind met een welgemeend 'OEH!".
Kwam mijn teerbeminde uit de hoek: "Je bent goddomme 47, doe effe normaal, puber!"
Dat was wel een mood killer
V.
Waarvoor zouden ze dan een oscar moeten krijgen? Qua special effects slaan een aantal andere filmen TFA makkelijk uit het veld. Soundtrack is helaas ditmaal ook niet geweldig.quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of deze film gaat meedoen bij de oscars (daarom niet winnen, maar toch nominatie voor beste film en zo...). Heel goede reviews (nogal altijd 95% op RT), records worden langs alle kanten gebroken, enorme hype...
Enerzijds zou je zeggen... nee, no way, de academy heeft het niet zo voor blockbusters en bekroont liever de typische oscarfilm. Anderzijds werd Avatar wel bedolven onder nominaties en moest die het maar net afleggen tegen The Hurt Locker. En TFA is beter dan fucking Avatar.
En als je nu ziet dat Spotlight de frontrunner is en "sort of" commercieel, toegankelijk gedoe als The Martian en Mad Max als grootste outsiders worden gezien, dan vraag ik me af waarom TFA dat niet zou zijn. Al is Mad Max wel beter dan TFA.
"Beste gebruik van Stormtroopers in een film'quote:Op maandag 21 december 2015 12:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze dan een oscar moeten krijgen? Qua special effects slaan een aantal andere filmen TFA makkelijk uit het veld. Soundtrack is helaas ditmaal ook niet geweldig.
Oh echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |