Zou gewoon 1,2,3,4,5,6 doenquote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Misschien is het hier al eerder gevraagd, maar heb het topic niet gelezen om spoilers o.i.d. te vermijden
Ik heb nog nooit Star Wars gekekenMaar daar ga ik dus verandering in brengen, ik ga ze allemaal kijken en dan aan het einde naar de bios voor de laatste. Maar in welke volgorde moet ik het kijken? Zoals het is uitgebracht? Of in de volgorde van de gebeurtenissen?
Alvast bedankt
Jazeker, bijna wekelijks.quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Misschien is het hier al eerder gevraagd, maar heb het topic niet gelezen om spoilers o.i.d. te vermijden
Ik heb nog nooit Star Wars gekekenMaar daar ga ik dus verandering in brengen, ik ga ze allemaal kijken en dan aan het einde naar de bios voor de laatste. Maar in welke volgorde moet ik het kijken? Zoals het is uitgebracht? Of in de volgorde van de gebeurtenissen?
Alvast bedankt
quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou gewoon 1,2,3,4,5,6 doenDan is het 1 doorlopend verhaal.
Oke ik doe wel gewoon 1,2,3,4,5,6 bios, lekker makkelijk, maar is de eerste film wel nodig? Jullie noemen hem soms niet.quote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Jazeker, bijna wekelijks.
4, 5,6, bios, 1, 2, 3 of 4, 5, (1), 2, 3, 6, bios of 1, 2, 3, 4, 5, 6 bios. Enjoy!
Het op eerste oog vreemde 4,5,(1),2,3,6 werkt goed. Hier wordt spoilervrij uitgelegd waarom:quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Alvast bedankt
4 5 1 2 3 6quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Alvast bedankt
quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het op eerste oog vreemde 4,5,(1),2,3,6 werkt goed. Hier wordt spoilervrij uitgelegd waarom:
http://gulfnews.com/leisu(...)s-marathon-1.1640872
Oke blijkbaar is dit dé volgorde,quote:Op maandag 21 december 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
4 5 1 2 3 6
Dan heb je 1 2 3 als flashback
Als tijd je bezwaar is kan je de prequels ook bewaren tot na de bios.quote:Op maandag 21 december 2015 19:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Oke blijkbaar is dit dé volgorde,dan doe ik dit wel. Ik skip 1 wel want ik heb niet alle tijd van de wereld. Thanks voor alle hulp
Naja, ik heb wel vakantie nuquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Als tijd je bezwaar is kan je de prequels ook bewaren tot na de bios.
Wel episode 1 he, niet episode 4 (deel 1) skippen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
Oke blijkbaar is dit dé volgorde,dan doe ik dit wel. Ik skip 1 wel want ik heb niet alle tijd van de wereld. Thanks voor alle hulp
ja ik zat nog wel even te denken haha. Maar ik doe het idd zo.quote:Op maandag 21 december 2015 20:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wel episode 1 he, niet episode 4 (deel 1) skippen.
Ik zelf zou 4,5,2,3,6,7 kijken maar dat moet je zelf weten.
Die user reviews zijn ook nooit echt betrouwbaar. Ikzelf heb ook nog redelijk wat kritiekpuntjes maar ik kom echt niet onder de 7.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
Zat even de users reviews op imdb te bekijken, maar daar zijn ze echt extreem negatief.
Vraag me af wat soort figuren precies hadden verwacht.
Reviews in het begin zijn altijd 10 of 1 dat duurt even voordat het uiteffent.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
Zat even de users reviews op imdb te bekijken, maar daar zijn ze echt extreem negatief.
Vraag me af wat dat soort figuren precies hadden verwacht.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:56 schreef videonatic het volgende:
[..]ah logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dan zou hij toch al vroeger geactiveerd zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, dit is geen filmspoiler, je kan er rustig op klikken.
[ Bericht 23% gewijzigd door Bram_van_Loon op 22-12-2015 00:06:36 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Zoals het is uitgebracht! Geen discussie hierover.quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef RRuben het volgende:
Alvast bedankt
Goed geacteerd inderdaad. Maar het personage zelf vond ik tenenkrommend. Die alles-kunnerij slaat werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daisy Ridley - IMDb
[ afbeelding ]
Geweldig gecast! Ze heeft nauwelijks wat op haar naam staan. Als zij niet nog heel erg veel hele grote rollen gaat krijgen dan zou me dat heel erg verbazen.
Vind ik wel heel matige kritiek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed geacteerd inderdaad. Maar het personage zelf vond ik tenenkrommend. Die alles-kunnerij slaat werkelijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |