Ik denk dat je inderdaad naar een ander stelsel toe moet gaan. Ter uitbanning van de plucheplakkers, corruptie en andere nadelige effecten van dit stelsel. Ik denk dat je een segregatie moet maken tussen maatschappelijk belangrijke en minder belangrijke onderwerpen. Zomaar een azc neerplempen binnen 3 dagen? Dan vraag je om moeilijkheden, je weet namelijk dat het een zwaar onderwerp is gezien alle gemeenten die het al geprobeerd hebben en de landelijke politieke peilingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gedurende een collegeperiode komen er geregeld nieuw vraagstukken aan bod. Elke keer nieuwe verkiezingen uitschrijven dan maar.
Daarom kun je landelijke politiek en gemeente niet los zien. Al willen ze dat graag.quote:Verder is van veel partijen wel bekend hoe zij aankijken tegen de opvang van vluchtelingen. Dat geldt sowieso voor de lokale afdelingen van landelijke partijen.
Slaat nergens op inderdaad.quote:Maar goed, ook als je het niet eens bent met het besluit van de gemeenteraad, dan blijft het alsnog idioot om geweld te gaan gebruiken.
Als je al zo gaat beginnen... Ik geef simpele antwoorden, maar die passen niet in je straatje blijkbaar dus ga je zo doen. Hoezo volwassen niveautje?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Discussiëren op een volwassenen niveau lijkt erg lastig voor je. Ik stel een paar vrij simpele vragen omdat jij nogal stellige claims poneert.
Handtekeningen zijn geen muisklikken.quote:Dat is kennelijk gebaseerd op een internetpetitie met iets meer dan 3000 ondertekenaars.
3000 op 11000 is geen 12 procent. Maar gezien dat ze de kans niet krijgen op een referendum, zijn die 3.000 handtekeningen, spandoeken, heibel een prima andere indicatie. Maar omdat de gemeenteraad het electoraat niet wil horen, krijg je dit soort taferelen. Kan je wel blijven schermen dat die 3.000 mensen niet een absolute meerderheid hebben, maar ze krijgen de kans niet eens. Dus kap er maar mee.quote:Als we er even ter goeder trouw vanuit gaan dat dit allemaal bezorgde burgers van de gemeente Geldermalsen zijn, dan is dat nog slechts een procent of 12 van het totaal aantal inwoners van de gemeente. Lijkt mij nou niet direct het onomstotelijke bewijs dat de bevolking tegen een AZC in welke vorm dan ook is.
Ik vind er weinig aardigs aan eigenlijk, maar het is inderdaad waar. Van die lui die achter een 16.000.000-kleurenscherm zitten terwijl ze alleen 2-bits kunnen redeneren.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het aardige in dit soort discussies is inderdaad dat er simpele zielen zijn die denken dat wanneer je niets hebt met NVU achtige types, je wel wat zou hebben met AFA of andere dubieuze clubjes. Voor mij gewoon van hetzelfde laken een pak.
Het azc wordt niet binnen een week gebouwd. Eerst wordt een besluit genomen, daarna moeten nog tal van voorbereidingen worden getroffen en als het meezit kunnen de eerste asielzoekers dan over een half jaartje worden verwelkomd.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad naar een ander stelsel toe moet gaan. Ter uitbanning van de plucheplakkers, corruptie en andere nadelige effecten van dit stelsel. Ik denk dat je een segregatie moet maken tussen maatschappelijk belangrijke en minder belangrijke onderwerpen. Zomaar een azc neerplempen binnen 3 dagen? Dan vraag je om moeilijkheden, je weet namelijk dat het een zwaar onderwerp is gezien alle gemeenten die het al geprobeerd hebben en de landelijke politieke peilingen.
Waarom dan toch zo proberen als gemeenteraad? Ben je dan zo respectloos tegenover je bewoners? Zit je dan zover met je kop in het zand? Is het electoraat dan maar eens in de vier jaar belangrijk genoeg voor je?
Als er een aantal partijen hebben laten blijken geweld te willen gebruiken om hun punten in de discussie kracht bij te zetten...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het aardige in dit soort discussies is inderdaad dat er simpele zielen zijn die denken dat wanneer je niets hebt met NVU achtige types, je wel wat zou hebben met AFA of andere dubieuze clubjes. Voor mij gewoon van hetzelfde laken een pak.
Als jij nu even als 1 bit gaat redeneren, uit in dit geval, is dat het beste besluit van de avond van je.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aardigs aan eigenlijk, maar het is inderdaad waar. Van die lui die achter een 16.000.000-kleurenscherm zitten terwijl ze alleen 2-bits kunnen redeneren.
V.
Het wordt wel besloten in 3 dagen. Genomen besluiten nemen in de politiek niet echt heel snel meer hun wederkeer. Moeilijk om ze in heroverweging te nemen. Dus die eerste 3 dagen, zijn wel de belangrijkste in Geldermalsen. Waren ook zo in Purmerend, Oranje en al die andere gemeenten. Snel er bij wezen dus.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het azc wordt niet binnen een week gebouwd. Eerst wordt een besluit genomen, daarna moeten nog tal van voorbereidingen worden getroffen en als het meezit kunnen de eerste asielzoekers dan over een half jaartje worden verwelkomd.
Je moet het volk ook laten spreken, niet maar eens in de 4 jaar, maar meer betrekken bij de belangrijke besluiten. Je ziet namelijk dat als 150 mensen besluiten gaan nemen voor 16.5mln, het een zooitje wordt.quote:Verder kan ik weinig met je gehak op de gemeenteraad. Het is de taak van de fracties om besluiten te nemen, dat kunnen soms ook lastige zijn. En het kan ook gebeuren dat een deel van de inwoners het daar niet mee eens is.
Zie daarin persoonlijk niet het failliet van ons systeem.
Het valt mij ook dat onze democratie altijd zuigt op het moment dat een besluit wordt genomen waar degene die dat vindt het niet mee eens is.
Ik kan je verzekeren dat de gemeenteraad al een stuk langer op de hoogte is.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het wordt wel besloten in 3 dagen. Genomen besluiten nemen in de politiek niet echt heel snel meer hun wederkeer. Moeilijk om ze in heroverweging te nemen. Dus die eerste 3 dagen, zijn wel de belangrijkste in Geldermalsen. Waren ook zo in Purmerend, Oranje en al die andere gemeenten. Snel er bij wezen dus.
Daar hebben bewoners helemaal geen behoefte aan. Nu willen ze een keertje meepraten, maar 99 van de 100 keer zitten er nauwelijks burgers op de publieke tribune. Lekker selectief shoppen in de democratie dus.quote:Je moet het volk ook laten spreken, niet maar eens in de 4 jaar, maar meer betrekken bij de belangrijke besluiten. Je ziet namelijk dat als 150 mensen besluiten gaan nemen voor 16.5mln, het een zooitje wordt.
99/100 gaat het ook over stoeprandjes, perkjes en lantarenpalen. Maar zodra er echt iets ingrijpends is wat het dagelijks leven gaat beïnvloeden, moeten ze ook maar hun bek houden?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat de gemeenteraad al een stuk langer op de hoogte is.
[..]
Daar hebben bewoners helemaal geen behoefte aan. Nu willen ze een keertje meepraten, maar 99 van de 100 keer zitten er nauwelijks burgers op de publieke tribune. Lekker shoppen in de democratie.
Op die tribune heb of heeft iemand inspraak, kom op zeg je praat .....quote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Daar hebben bewoners helemaal geen behoefte aan. Nu willen ze een keertje meepraten, maar 99 van de 100 keer zitten er nauwelijks burgers op de publieke tribune. Lekker selectief shoppen in de democratie dus.
Ik constateer slechts dat er nauwelijks interesse is in de lokale politiek, en dat een systeem waarbij de burger meer bij de besluitvorming wordt betrokken, gedoemd is te mislukken.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
99/100 gaat het ook over stoeprandjes, perkjes en lantarenpalen. Maar zodra er echt iets ingrijpends is wat het dagelijks leven gaat beïnvloeden, moeten ze ook maar hun bek houden?
Ik betwijfel ten zeerste of jij bij machte bent dat te beoordelen. Logisch denken lijkt niet je sterkste kant. O, en probeer eens iets origineels, in plaats van die My First Flame 101-jijbakjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als jij nu even als 1 bit gaat redeneren, uit in dit geval, is dat het beste besluit van de avond van je.
Worden er ook totaal niet bij betrokken. Tevens zit ik wel eens flitsen te bekijken van de raadsvergaderingen hier. Gewoon live op de lokale. Iedere keer zit de publieke aardig gevuld, maar worden ze er actief bij betrokken? Nope... Hoe kun je dan interesse willen trekken?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik constateer slechts dat er nauwelijks interesse is in de lokale politiek, en dat een systeem waarbij de burger meer bij de besluitvorming wordt betrokken, gedoemd is te mislukken.
Die scheidslijn moet je ook zoeken. Stoeprandjes, perkjes en lantarenpalen moeten ook niet boeien, komst van een azc wel. Zeker als het niet behandeld is in de partijprogramma's voor de voorgaande verkiezingen. Dit soort ingrijpende besluiten moet je ook niet alleen willen nemen.quote:Bovendien kun je je bij heel veel lokale kwesties afvragen in hoeverre de hele stad belanghebbend is.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of jij bij machte bent dat te beoordelen. Logisch denken lijkt niet je sterkste kant. O, en probeer eens iets origineels, in plaats van die My First Flame 101-jijbakjes.
V.
Het betrof een online petitie waarbij je slechts wat hoeft in te typen en een paar muisklikjes moet doen:quote:Op donderdag 17 december 2015 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je al zo gaat beginnen... Ik geef simpele antwoorden, maar die passen niet in je straatje blijkbaar dus ga je zo doen. Hoezo volwassen niveautje?
[..]
Handtekeningen zijn geen muisklikken.
De gemeente Geldermalsen kent pakweg 26.000 inwoners. Je ziet ook aan de ondertekenaars die 'zichtbaar' ondertekend hebben dat er mensen uit Beesd en Meteren bijzitten.quote:[..]
3000 op 11000 is geen 12 procent. Maar gezien dat ze de kans niet krijgen op een referendum, zijn die 3.000 handtekeningen, spandoeken, heibel een prima andere indicatie. Maar omdat de gemeenteraad het electoraat niet wil horen, krijg je dit soort taferelen. Kan je wel blijven schermen dat die 3.000 mensen niet een absolute meerderheid hebben, maar ze krijgen de kans niet eens. Dus kap er maar mee.
. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Geldermalsen_(plaats)quote:Op donderdag 17 december 2015 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het betrof een online petitie waarbij je slechts wat hoeft in te typen en een paar muisklikjes moet doen:
http://www.petities24.com/signatures/geen_azc_in_geldermalsen/
Kennelijk weet je zelf niet zo goed welke bronnen je aanhaalt.
[..]
De gemeente Geldermalsen kent pakweg 26.000 inwoners. Je ziet ook aan de ondertekenaars die 'zichtbaar' ondertekend hebben dat er mensen uit Beesd en Meteren bijzitten.
Je blaast wel erg hoog van de toren voor iemand die zijn basale feiten niet op orde heeft.
Begrijp je het verschil tussen een plaats en een gemeente niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Geldermalsen_(plaats)
Gossie, jij verwijt mij nu wat slinks en policor al 30 jaar doen als het gaat om dit soort zaken.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het betrof een online petitie waarbij je slechts wat hoeft in te typen en een paar muisklikjes moet doen:
[..]
De gemeente Geldermalsen kent pakweg 26.000 inwoners. Je ziet ook aan de ondertekenaars die 'zichtbaar' ondertekend hebben dat er mensen uit Beesd en Meteren bijzitten.
Je blaast wel erg hoog van de toren voor iemand die zijn basale feiten niet op orde heeft.
Ah de aloude 'oké ik ben klemgeluld, dus ik begin maar heel ergens anders over'-reactie. Schattig.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, jij verwijt mij nu wat slinks en policor al 30 jaar doen als het gaat om dit soort zaken.
- 'echte' vluchtelingen, gezinnen die vluchten voor de oorlog, zielige meisjes en jongetjes.. Wat zien we? Mannen in de bloei van hun leven met smartphones.
- De jungle in calais, zouden ook alleen maar vluchtelingen zitten. Komt uit? dik 90% gelukszoekers.
Zo zijn er nog 80 voorbeelden te vinden.
Ga mij geen hypocrisie verwijten. En je vragen stellen terwijl je weet dat er geen vast antwoord is, en de enige indicatie wegdoen als irrelevant. Ga buiten spelen.
Maakt jou percentage wat mooier, dus pak jij de hele gemeente natuurlijk. Net wat jou het beste uitkomt. Spelen met statistieken, leuk.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Begrijp je het verschil tussen een plaats en een gemeente niet?
Jij reageert anders ook niet en stelt vragen waar je het antwoord al op weet. Sturend noemen ze dat. Om je eigen punten kracht bij te zetten omdat je weet dat je ergens over het hele punt ongelijk hebt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah de aloude 'oké ik ben klemgeluld, dus ik begin maar heel ergens anders over'-reactie. Schattig.
Nee hoor. Zoals ik je nota bene uitlegde is in die petitie te zien dat hij ook vaak is ondertekend door mensen uit bv Beesd of Meteren. Dorpen in de gemeente Geldermalsen en dus niet uit de plaats Geldermalsen. Derhalve komen die drieduizend mensen dus sowieso lang niet allemaal uit de plaats.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maakt jou percentage wat mooier, dus pak jij de hele gemeente natuurlijk. Net wat jou het beste uitkomt. Spelen met statistieken, leuk.
Tevens weet je ook dat dat dus onder de gemeente zelf zit. Als je toch het breed wil trekken. Of ben je zo selectief dat je die lijntjes ook al aanpast?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Beesd en Meteren behoren tot de gemeente Geldermalsen dus.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:30 schreef Monolith het volgende:
Nogmaals, als jij het complete inwonertal van de gemeente pakt, moet je die mensen ook toelaten in de peiling.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals ik je nota bene uitlegde is in die petitie te zien dat hij ook vaak is ondertekend door mensen uit bv Beesd of Meteren. Dorpen in de gemeente Geldermalsen en dus niet uit de plaats Geldermalsen. Derhalve komen die drieduizend mensen dus sowieso lang niet allemaal uit de plaats.
Echt, leer begrijpend lezen.
Nee dat doe ik niet. Ik zal het even voor je samenvatten. Jij claimt dat een meerderheid van de bevolking 'tegen' is. Dan vraag ik of er bronnen zijn die dat bevestigen en waar die mensen dan specifiek tegen zijn. Ik heb namelijk ook wel wat interviews gezien waarin mensen voornamelijk stelden dat het aantal van 1500 gewoon te hoog was maar ze tegen een paar honderd asielzoekers geen bezwaar hadden.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij reageert anders ook niet en stelt vragen waar je het antwoord al op weet. Sturend noemen ze dat. Om je eigen punten kracht bij te zetten omdat je weet dat je ergens over het hele punt ongelijk hebt.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals, als jij het complete inwonertal van de gemeente pakt, moet je die mensen ook toelaten in de peiling.
Als je leefplezier is vernaggeld door bijv aardbevingen veroorzaakt door gaswinning krijg je hier dezelfde steun en betuiging.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begreep uit deze reeks dat het gebruik van geweld uit den boze is, behalve als er toevallig wordt gestreden tegen iets waar je zelf ook fel tegen bent.
Goed om te weten.
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
n je derhalve de hele gemeente moet pakken
Goeie. Vooral zoals nu ook bewezen is, dat de nam je jarenlang je snoeihard in je reet geneukt heeft mbt de schade- en herstelvergoeidingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:52 schreef skrn het volgende:
[..]
Als je leefplezier is vernaggeld door bijv aardbevingen veroorzaakt door gaswinning krijg je hier dezelfde steun en betuiging.
Oh nee, toch niet, dan ben je maar een aansteller.
Sorry, maar snap je nou echt niet wat ik je probeer uit te leggen?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?
En laten we even normaal discussiëren ipv dit soort kansloze, typische NL manier, van de discussie te frustreren. Totaal kansloos.
Eritrea is een Christelijk land.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
1500 moslims uit Eritrea en/of Syrië van nog geen 11.000 man valt niet gewoon in de categorie "besluiten waar je het niet mee eens bent". Het is niet zo dat de gemeente besloten heeft om de bomen voor de kerk te kappen om onderhoudskosten te besparen, of dat een verbreding van de weg niet doorgaat of zo.
Het rellend tuig wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf zou niet voor geweld kiezen, maar de gemeente heeft zeer sterke financiële belangen om dit door te drukken. Die heeft het welzijn van de bewoners echt niet voorop staan.
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:25 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_door_slaan___.html
Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen? Dan worden er nooit waarschuwingsschoten afgevuurd, is er geen algemene verontwaardiging, is er nauwelijks aandacht voor in de media en komen ze met lichte straffen weg. Hetzelfde geld voor demonstrerende moslims. Ik weet nu al dat die opgepakte demonstranten in Geldermalsen keihard gestraft worden door onze Groenlinksrechtertjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.
Werkelijk, sterf een pijnlijke dood aub.
Helemaal opgefokt door de adrenaline en op zoek naar wraak. Dan beuken ze alles wat geen uniform aanheeft tegen de vlakte, vaker gezien helaas. Met ze praten heeft dan geen zin, gewoon maken dat je wegkomt. Ik was op koninginnennacht in Utrecht ooit niet snel genoeg van een of ander plein af blijkbaar, resultaat was wakker worden op een EHBO-post met flinke koppijn, heb de stok niet eens aan zien komen. Gewoon van achteren neer geknuppeld, de heldquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.
Werkelijk, sterf een pijnlijke dood aub.
Kerel, moet je nou echt overal een links/rechts-verhaal van maken? De tering.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen?
Het gebeurt ook zo enorm vaak dat men weerloze mensen in elkaar slaat! En toen in Utrecht was men er vast ook voor niets? Ik heb ook weleens klappen gehad op het binnenhof als student. Het gebeurt..... En dit geval is belachelijk en die ME figuur zal daar vast grote problemen mee krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Helemaal opgefokt door de adrenaline en op zoek naar wraak. Dan beuken ze alles wat geen uniform aanheeft tegen de vlakte, vaker gezien helaas. Met ze praten heeft dan geen zin, gewoon maken dat je wegkomt. Ik was op koninginnennacht in Utrecht ooit niet snel genoeg van een of ander plein af blijkbaar, resultaat was wakker worden op een EHBO-post met flinke koppijn, heb de stok niet eens aan zien komen. Gewoon van achteren neer geknuppeld, de held
Ze hadden blijkbaar orders gekregen om het plein te ontruimen, nu snap ik dat je een paar duizend dronken jongeren niet met de fluwelen handschoenen weg krijgt, maar ik was duidelijk op weg naar de uitgang, stond niet te schreeuwen oid en dan word ik tegen m'n achterhoofd geslagen door zo'n opgefokte debiel op een knol. Niet een tikje van hey opschieten, nee ik was buiten westen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gebeurt ook zo enorm vaak dat men weerloze mensen in elkaar slaat! En toen in Utrecht was men er vast ook voor niets? Ik heb ook weleens klappen gehad op het binnenhof als student. Het gebeurt..... En dit geval is belachelijk en die ME figuur zal daar vast grote problemen mee krijgen.
Er wordt niets weggehoond, je wordt erop gewezen dat je manier van tellen niet klopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?
En laten we even normaal discussiëren ipv dit soort kansloze, typische NL manier, van de discussie te frustreren. Totaal kansloos.
Bizar dat die agenten niet geschorst zijn hangende het onderzoek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:25 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_door_slaan___.html
Heb je anders ook een bron van linksen die met vuurwerk naar de politie gooien en die níet hardhandig aangepakt worden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen? Dan worden er nooit waarschuwingsschoten afgevuurd, is er geen algemene verontwaardiging, is er nauwelijks aandacht voor in de media en komen ze met lichte straffen weg. Hetzelfde geld voor demonstrerende moslims. Ik weet nu al dat die opgepakte demonstranten in Geldermalsen keihard gestraft worden door onze Groenlinksrechtertjes.
Ik moet altijd wel lachen om die jochies die hier altijd maar roepen dat tuig 'keihard aangepakt moet worden'. Wordt er eens een rücksichtlos geknuppeld en geveegd, zoals overigens vrij gebruikelijk wanneer de ME charges uitvoert, dan moet er opeens genuanceerd D66 beleid gevoerd gaan worden want deze mensen komen op voor een 'nobel doel'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heb je anders ook een bron van linksen die met vuurwerk naar de politie gooien en die níet hardhandig aangepakt worden?
Ik weet namelijk niet of je het ziet als iets van de laatste tijd, maar tijdens de krakersrellen reden ze dit de straat in:
[ afbeelding ]
Verder vind ik het interessant dat alle D'66-rechters inmiddels vervangen zijn door de Groenlinks-variant. Dat is rap gegaan!
En dat terwijl deze week weer eens bleek dat Justitie eigenlijk niet meer dan een dependance van de VVD isquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
Verder vind ik het interessant dat alle D'66-rechters inmiddels vervangen zijn door de Groenlinks-variant. Dat is rap gegaan!
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom een groep van meerdere ME'ers over moet gaan tot geweld tegen 2 personen voor hun eigen huis. Totaal onbegrijpelijk dat dit soort zwakbegaafden weer aan het werk mochten gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om die jochies die hier altijd maar roepen dat tuig 'keihard aangepakt moet worden'. Wordt er eens een rücksichtlos geknuppeld en geveegd, zoals overigens vrij gebruikelijk wanneer de ME charges uitvoert, dan moet er opeens genuanceerd D66 beleid gevoerd gaan worden want deze mensen komen op voor een 'nobel doel'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |