abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158320673
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor. Zoals ik je nota bene uitlegde is in die petitie te zien dat hij ook vaak is ondertekend door mensen uit bv Beesd of Meteren. Dorpen in de gemeente Geldermalsen en dus niet uit de plaats Geldermalsen. Derhalve komen die drieduizend mensen dus sowieso lang niet allemaal uit de plaats.
Echt, leer begrijpend lezen. :')
Nogmaals, als jij het complete inwonertal van de gemeente pakt, moet je die mensen ook toelaten in de peiling.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158320725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij reageert anders ook niet en stelt vragen waar je het antwoord al op weet. Sturend noemen ze dat. Om je eigen punten kracht bij te zetten omdat je weet dat je ergens over het hele punt ongelijk hebt.
Nee dat doe ik niet. Ik zal het even voor je samenvatten. Jij claimt dat een meerderheid van de bevolking 'tegen' is. Dan vraag ik of er bronnen zijn die dat bevestigen en waar die mensen dan specifiek tegen zijn. Ik heb namelijk ook wel wat interviews gezien waarin mensen voornamelijk stelden dat het aantal van 1500 gewoon te hoog was maar ze tegen een paar honderd asielzoekers geen bezwaar hadden.
Vervolgens kom jij zonder bronvermelding aan met 3000 handtekeningen. Ik zoek een bron en kom via de Gelderlander uit op die petitie. Daar plaats ik wat kanttekeningen bij waar jij geen raad mee weet.
Vervolgens verander je van onderwerp.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158320791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nogmaals, als jij het complete inwonertal van de gemeente pakt, moet je die mensen ook toelaten in de peiling.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?
Jij komt met de claim van 3000 tegenstanders op 11000 inwoners. Ik geef aan daar die 3000 mensen uit de gehele gemeente bevat, nog afgezien van de betrouwbaarheid van internetpetities, en je derhalve de hele gemeente moet pakken, 26.000 mensen dus.
pi_158320809
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begreep uit deze reeks dat het gebruik van geweld uit den boze is, behalve als er toevallig wordt gestreden tegen iets waar je zelf ook fel tegen bent.

Goed om te weten.
Als je leefplezier is vernaggeld door bijv aardbevingen veroorzaakt door gaswinning krijg je hier dezelfde steun en betuiging.

Oh nee, toch niet, dan ben je maar een aansteller.
pi_158320871
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
n je derhalve de hele gemeente moet pakken
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?

En laten we even normaal discussiėren ipv dit soort kansloze, typische NL manier, van de discussie te frustreren. Totaal kansloos.
1947-2016
pi_158321039
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:52 schreef skrn het volgende:

[..]

Als je leefplezier is vernaggeld door bijv aardbevingen veroorzaakt door gaswinning krijg je hier dezelfde steun en betuiging.

Oh nee, toch niet, dan ben je maar een aansteller.
Goeie. Vooral zoals nu ook bewezen is, dat de nam je jarenlang je snoeihard in je reet geneukt heeft mbt de schade- en herstelvergoeidingen.
1947-2016
pi_158321245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?

En laten we even normaal discussiėren ipv dit soort kansloze, typische NL manier, van de discussie te frustreren. Totaal kansloos.
Sorry, maar snap je nou echt niet wat ik je probeer uit te leggen?
Ik hoon helemaal niemand weg. Ik haal die dorpen aan omdat ze in de GEMEENTE Geldermalsen liggen en je derhalve het aantal 'handtekeningen' van zo'n petitie dus ook moet beschouwen ten opzichte van het inwoneraantal van de GEMEENTE.
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 00:25:00 #133
230491 Zith
pls tip
pi_158321403
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:03 schreef ToT het volgende:

[..]

1500 moslims uit Eritrea en/of Syriė van nog geen 11.000 man valt niet gewoon in de categorie "besluiten waar je het niet mee eens bent". Het is niet zo dat de gemeente besloten heeft om de bomen voor de kerk te kappen om onderhoudskosten te besparen, of dat een verbreding van de weg niet doorgaat of zo.
Eritrea is een Christelijk land.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158321462
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:25 schreef Zith het volgende:

[..]

36,5% van de bevolking is moslim en veel wat hier naar toe komt, is moslim.
pi_158321706
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:25 schreef Zith het volgende:

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rd-gegooid-om-geloof
pi_158323079
quote:
2s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Ikzelf zou niet voor geweld kiezen, maar de gemeente heeft zeer sterke financiėle belangen om dit door te drukken. Die heeft het welzijn van de bewoners echt niet voorop staan.
Het rellend tuig wel.
pi_158323087
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 07:22 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Het rellend tuig wel.
Duidelijk niet. Nu gaat de discussie vooral over wat daar gebeurt is.
pi_158323768
quote:
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.

Werkelijk, sterf een pijnlijke dood aub.
1947-2016
pi_158323859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.

Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen? Dan worden er nooit waarschuwingsschoten afgevuurd, is er geen algemene verontwaardiging, is er nauwelijks aandacht voor in de media en komen ze met lichte straffen weg. Hetzelfde geld voor demonstrerende moslims. Ik weet nu al dat die opgepakte demonstranten in Geldermalsen keihard gestraft worden door onze Groenlinksrechtertjes.
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:27:16 #141
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158323869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Helemaal opgefokt door de adrenaline en op zoek naar wraak. Dan beuken ze alles wat geen uniform aanheeft tegen de vlakte, vaker gezien helaas. Met ze praten heeft dan geen zin, gewoon maken dat je wegkomt. Ik was op koninginnennacht in Utrecht ooit niet snel genoeg van een of ander plein af blijkbaar, resultaat was wakker worden op een EHBO-post met flinke koppijn, heb de stok niet eens aan zien komen. Gewoon van achteren neer geknuppeld, de held :')
Graag op anoniem
pi_158323904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen?
Kerel, moet je nou echt overal een links/rechts-verhaal van maken? De tering.

Dit is gewoon schandalig, ongeacht de politieke kleur van deze dame of de demonstranten. Je moet je als ME'er maar een beetje zien in te houden, in plaats van erop los te slaan. Hoop dat de betreffende agenten hard worden gestraft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158323946
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:27 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Helemaal opgefokt door de adrenaline en op zoek naar wraak. Dan beuken ze alles wat geen uniform aanheeft tegen de vlakte, vaker gezien helaas. Met ze praten heeft dan geen zin, gewoon maken dat je wegkomt. Ik was op koninginnennacht in Utrecht ooit niet snel genoeg van een of ander plein af blijkbaar, resultaat was wakker worden op een EHBO-post met flinke koppijn, heb de stok niet eens aan zien komen. Gewoon van achteren neer geknuppeld, de held :')
Het gebeurt ook zo enorm vaak dat men weerloze mensen in elkaar slaat! En toen in Utrecht was men er vast ook voor niets? Ik heb ook weleens klappen gehad op het binnenhof als student. Het gebeurt..... En dit geval is belachelijk en die ME figuur zal daar vast grote problemen mee krijgen.
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:35:36 #144
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158323959
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gebeurt ook zo enorm vaak dat men weerloze mensen in elkaar slaat! En toen in Utrecht was men er vast ook voor niets? Ik heb ook weleens klappen gehad op het binnenhof als student. Het gebeurt..... En dit geval is belachelijk en die ME figuur zal daar vast grote problemen mee krijgen.
Ze hadden blijkbaar orders gekregen om het plein te ontruimen, nu snap ik dat je een paar duizend dronken jongeren niet met de fluwelen handschoenen weg krijgt, maar ik was duidelijk op weg naar de uitgang, stond niet te schreeuwen oid en dan word ik tegen m'n achterhoofd geslagen door zo'n opgefokte debiel op een knol. Niet een tikje van hey opschieten, nee ik was buiten westen. :')
Graag op anoniem
pi_158323972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er wordt niets weggehoond, je wordt erop gewezen dat je manier van tellen niet klopt.
Het gaat niet over 3000 op 11000, maar om 3000 op 26.000
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:02:14 #146
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_158325119
quote:
Bizar dat die agenten niet geschorst zijn hangende het onderzoek.

Ik bedoel, iemand half dood het ziekenhuis in knuppelen. Dat is nu niet bepaald een aantijging waarna je zegt van, die agent sturen we morgen opnieuw met de knuppel in de hand door het ganse land. :{
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_158325360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen? Dan worden er nooit waarschuwingsschoten afgevuurd, is er geen algemene verontwaardiging, is er nauwelijks aandacht voor in de media en komen ze met lichte straffen weg. Hetzelfde geld voor demonstrerende moslims. Ik weet nu al dat die opgepakte demonstranten in Geldermalsen keihard gestraft worden door onze Groenlinksrechtertjes.
Heb je anders ook een bron van linksen die met vuurwerk naar de politie gooien en die nķet hardhandig aangepakt worden?

Ik weet namelijk niet of je het ziet als iets van de laatste tijd, maar tijdens de krakersrellen reden ze dit de straat in:

Verder vind ik het interessant dat alle D'66-rechters inmiddels vervangen zijn door de Groenlinks-variant. Dat is rap gegaan!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158325569
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heb je anders ook een bron van linksen die met vuurwerk naar de politie gooien en die nķet hardhandig aangepakt worden?

Ik weet namelijk niet of je het ziet als iets van de laatste tijd, maar tijdens de krakersrellen reden ze dit de straat in:

[ afbeelding ]

Verder vind ik het interessant dat alle D'66-rechters inmiddels vervangen zijn door de Groenlinks-variant. Dat is rap gegaan!
Ik moet altijd wel lachen om die jochies die hier altijd maar roepen dat tuig 'keihard aangepakt moet worden'. Wordt er eens een rücksichtlos geknuppeld en geveegd, zoals overigens vrij gebruikelijk wanneer de ME charges uitvoert, dan moet er opeens genuanceerd D66 beleid gevoerd gaan worden want deze mensen komen op voor een 'nobel doel'.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 11:35:42 #149
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_158325628
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

En dat terwijl deze week weer eens bleek dat Justitie eigenlijk niet meer dan een dependance van de VVD is ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158326105
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel lachen om die jochies die hier altijd maar roepen dat tuig 'keihard aangepakt moet worden'. Wordt er eens een rücksichtlos geknuppeld en geveegd, zoals overigens vrij gebruikelijk wanneer de ME charges uitvoert, dan moet er opeens genuanceerd D66 beleid gevoerd gaan worden want deze mensen komen op voor een 'nobel doel'.
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom een groep van meerdere ME'ers over moet gaan tot geweld tegen 2 personen voor hun eigen huis. Totaal onbegrijpelijk dat dit soort zwakbegaafden weer aan het werk mochten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')