Nogmaals, als jij het complete inwonertal van de gemeente pakt, moet je die mensen ook toelaten in de peiling.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals ik je nota bene uitlegde is in die petitie te zien dat hij ook vaak is ondertekend door mensen uit bv Beesd of Meteren. Dorpen in de gemeente Geldermalsen en dus niet uit de plaats Geldermalsen. Derhalve komen die drieduizend mensen dus sowieso lang niet allemaal uit de plaats.
Echt, leer begrijpend lezen.
Nee dat doe ik niet. Ik zal het even voor je samenvatten. Jij claimt dat een meerderheid van de bevolking 'tegen' is. Dan vraag ik of er bronnen zijn die dat bevestigen en waar die mensen dan specifiek tegen zijn. Ik heb namelijk ook wel wat interviews gezien waarin mensen voornamelijk stelden dat het aantal van 1500 gewoon te hoog was maar ze tegen een paar honderd asielzoekers geen bezwaar hadden.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij reageert anders ook niet en stelt vragen waar je het antwoord al op weet. Sturend noemen ze dat. Om je eigen punten kracht bij te zetten omdat je weet dat je ergens over het hele punt ongelijk hebt.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals, als jij het complete inwonertal van de gemeente pakt, moet je die mensen ook toelaten in de peiling.
Als je leefplezier is vernaggeld door bijv aardbevingen veroorzaakt door gaswinning krijg je hier dezelfde steun en betuiging.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begreep uit deze reeks dat het gebruik van geweld uit den boze is, behalve als er toevallig wordt gestreden tegen iets waar je zelf ook fel tegen bent.
Goed om te weten.
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
n je derhalve de hele gemeente moet pakken
Goeie. Vooral zoals nu ook bewezen is, dat de nam je jarenlang je snoeihard in je reet geneukt heeft mbt de schade- en herstelvergoeidingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:52 schreef skrn het volgende:
[..]
Als je leefplezier is vernaggeld door bijv aardbevingen veroorzaakt door gaswinning krijg je hier dezelfde steun en betuiging.
Oh nee, toch niet, dan ben je maar een aansteller.
Sorry, maar snap je nou echt niet wat ik je probeer uit te leggen?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?
En laten we even normaal discussiėren ipv dit soort kansloze, typische NL manier, van de discussie te frustreren. Totaal kansloos.
Eritrea is een Christelijk land.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
1500 moslims uit Eritrea en/of Syriė van nog geen 11.000 man valt niet gewoon in de categorie "besluiten waar je het niet mee eens bent". Het is niet zo dat de gemeente besloten heeft om de bomen voor de kerk te kappen om onderhoudskosten te besparen, of dat een verbreding van de weg niet doorgaat of zo.
Het rellend tuig wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf zou niet voor geweld kiezen, maar de gemeente heeft zeer sterke financiėle belangen om dit door te drukken. Die heeft het welzijn van de bewoners echt niet voorop staan.
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:25 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_door_slaan___.html
Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen? Dan worden er nooit waarschuwingsschoten afgevuurd, is er geen algemene verontwaardiging, is er nauwelijks aandacht voor in de media en komen ze met lichte straffen weg. Hetzelfde geld voor demonstrerende moslims. Ik weet nu al dat die opgepakte demonstranten in Geldermalsen keihard gestraft worden door onze Groenlinksrechtertjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.
Werkelijk, sterf een pijnlijke dood aub.
Helemaal opgefokt door de adrenaline en op zoek naar wraak. Dan beuken ze alles wat geen uniform aanheeft tegen de vlakte, vaker gezien helaas. Met ze praten heeft dan geen zin, gewoon maken dat je wegkomt. Ik was op koninginnennacht in Utrecht ooit niet snel genoeg van een of ander plein af blijkbaar, resultaat was wakker worden op een EHBO-post met flinke koppijn, heb de stok niet eens aan zien komen. Gewoon van achteren neer geknuppeld, de heldquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt zo kansloos ook. Hoop dat die gefrustreerde kutme'ers die dit geflikt heeft erg trots zijn op zichzelf. Met z'n allen een vrouw belagen.
Werkelijk, sterf een pijnlijke dood aub.
Kerel, moet je nou echt overal een links/rechts-verhaal van maken? De tering.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen?
Het gebeurt ook zo enorm vaak dat men weerloze mensen in elkaar slaat! En toen in Utrecht was men er vast ook voor niets? Ik heb ook weleens klappen gehad op het binnenhof als student. Het gebeurt..... En dit geval is belachelijk en die ME figuur zal daar vast grote problemen mee krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Helemaal opgefokt door de adrenaline en op zoek naar wraak. Dan beuken ze alles wat geen uniform aanheeft tegen de vlakte, vaker gezien helaas. Met ze praten heeft dan geen zin, gewoon maken dat je wegkomt. Ik was op koninginnennacht in Utrecht ooit niet snel genoeg van een of ander plein af blijkbaar, resultaat was wakker worden op een EHBO-post met flinke koppijn, heb de stok niet eens aan zien komen. Gewoon van achteren neer geknuppeld, de held
Ze hadden blijkbaar orders gekregen om het plein te ontruimen, nu snap ik dat je een paar duizend dronken jongeren niet met de fluwelen handschoenen weg krijgt, maar ik was duidelijk op weg naar de uitgang, stond niet te schreeuwen oid en dan word ik tegen m'n achterhoofd geslagen door zo'n opgefokte debiel op een knol. Niet een tikje van hey opschieten, nee ik was buiten westen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gebeurt ook zo enorm vaak dat men weerloze mensen in elkaar slaat! En toen in Utrecht was men er vast ook voor niets? Ik heb ook weleens klappen gehad op het binnenhof als student. Het gebeurt..... En dit geval is belachelijk en die ME figuur zal daar vast grote problemen mee krijgen.
Er wordt niets weggehoond, je wordt erop gewezen dat je manier van tellen niet klopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En niet de mensen uit Beeds en Meteren weghonen. Wat jij doet. Terwijl de info nota bene op de wiki staat. Dus wie is er nu dom? Wie weet er nu geen raad mee?
En laten we even normaal discussiėren ipv dit soort kansloze, typische NL manier, van de discussie te frustreren. Totaal kansloos.
Bizar dat die agenten niet geschorst zijn hangende het onderzoek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:25 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_door_slaan___.html
Heb je anders ook een bron van linksen die met vuurwerk naar de politie gooien en die nķet hardhandig aangepakt worden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, de rechtse demonstrerende autochtoon is vogelvrij. Hoe vaak gebeurt het niet dat linkse demonstraties uit de hand lopen? Dan worden er nooit waarschuwingsschoten afgevuurd, is er geen algemene verontwaardiging, is er nauwelijks aandacht voor in de media en komen ze met lichte straffen weg. Hetzelfde geld voor demonstrerende moslims. Ik weet nu al dat die opgepakte demonstranten in Geldermalsen keihard gestraft worden door onze Groenlinksrechtertjes.
Ik moet altijd wel lachen om die jochies die hier altijd maar roepen dat tuig 'keihard aangepakt moet worden'. Wordt er eens een rücksichtlos geknuppeld en geveegd, zoals overigens vrij gebruikelijk wanneer de ME charges uitvoert, dan moet er opeens genuanceerd D66 beleid gevoerd gaan worden want deze mensen komen op voor een 'nobel doel'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heb je anders ook een bron van linksen die met vuurwerk naar de politie gooien en die nķet hardhandig aangepakt worden?
Ik weet namelijk niet of je het ziet als iets van de laatste tijd, maar tijdens de krakersrellen reden ze dit de straat in:
[ afbeelding ]
Verder vind ik het interessant dat alle D'66-rechters inmiddels vervangen zijn door de Groenlinks-variant. Dat is rap gegaan!
En dat terwijl deze week weer eens bleek dat Justitie eigenlijk niet meer dan een dependance van de VVD isquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
Verder vind ik het interessant dat alle D'66-rechters inmiddels vervangen zijn door de Groenlinks-variant. Dat is rap gegaan!
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom een groep van meerdere ME'ers over moet gaan tot geweld tegen 2 personen voor hun eigen huis. Totaal onbegrijpelijk dat dit soort zwakbegaafden weer aan het werk mochten gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om die jochies die hier altijd maar roepen dat tuig 'keihard aangepakt moet worden'. Wordt er eens een rücksichtlos geknuppeld en geveegd, zoals overigens vrij gebruikelijk wanneer de ME charges uitvoert, dan moet er opeens genuanceerd D66 beleid gevoerd gaan worden want deze mensen komen op voor een 'nobel doel'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |