quote:Protest tegen komst azc
Een aantal inwoners van Geldermalsen is fel tegen de komst van een asielzoekerscentrum (azc) voor 1500 mensen in hun dorp. Ze hebben spandoeken opgehangen om hun ongenoegen te uiten.
Dat meldt Omroep Gelderland. Met 1500 slaapplekken zou het azc een van de grootste van Nederland worden, en dat vinden sommige inwoners te gortig. Ze zijn bang voor misstanden. Komende woensdag moet gestemd worden over de komst van het azc. Als het aan het college van burgemeester en wethouders ligt komt het azc er. Het college vroeg de raad hier positief op te reageren. De VVD laat weten dat de beslissing wat haar betreft wel erg snel moet vallen, wegens de almaar groeiende instroom van vluchtelingen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_komst_azc__.html
quote:Geschoten bij rellen om AZC Geldermalsen
Chaos in het Gelderse Geldermalsen. Daar zijn bij het gemeentehuis rellen uitgebroken. Een vergadering over de komst van een asielzoekerscentrum is abrupt afgebroken en de raadszaal is ontruimd. De mobiele eenheid heeft schoten gelost.
Een menigte boze burgers had zich met vuurwerk en gebalde vuisten rond het gemeentehuis verzameld. Ze zijn het niet eens met de overheid, en dat moet de overheid voelen ook. De bezorgde burgers bestormden daarop het gemeentehuis met veel geweld.
Er werden explosieven naar de politie gegooid, ook belandde enkele vuurwerkjes van de zwaardere categorie in het gemeentehuis.
Eerder op de avond hielden enkele honderden inwoners van Geldermalsen een protestmars. De optocht begon in de wijk waar het asielzoekerscentrum voor 1.500 vluchtelingen moet komen en eindigde bij het gemeentehuis, waar woensdagavond een vergadering was over het azc.
Dat gaan Hongarije en Polen niet doen. Er is van die verdeling tot nu toe niets terecht gekomen. Een paar honderd naar verzorgingsstaten zoals Zweden (dus geen weerstand en ronkende succesverhalen).quote:Op woensdag 16 december 2015 23:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hongarije heeft dat wel besloten, maar zal door Merkel nog altijd gedwongen worden om toch de vluchtelingen op te nemen. Let er maar op, die moeten nog overstag gaan. De evenredige verdeling van de 120.000 vluchtelingen in Griekenland en Italië is er al op die manier doorgedrukt. Hongarije zal ze toch op moeten nemen, en dat zal ook gedaan worden met de stroom die nu nog doorloopt.
Ook binnengrenzen bewaken. Dan kun je uitsluiten dat illegalen west-Europa bereiken en worden andere landen geprikkeld om hun grenzen dicht te houden (nu kunnen Griekenland en de Balkan-landen ze gewoon doorsturen).quote:De oplossing is het sluiten van de buitengrenzen. Daar komt nu wat schot in. Echter, het sluiten van de buitengrenzen levert voor Turkije een enorm probleem op. De Europese economie heeft flinke baat bij Turkije, dus we kunnen sancties niet hebben. Daarom moeten we eerst met hun om tafel, want zij willen wel wat terug voor het afsluiten van de grenzen met Europa.
We zijn soeverein. Die "vluchtelingen" komen niet. Denemarken heeft een opt-out, die kunnen wij eisen. De EU gaat echt niet de grootste nettobetaler er uit gooien. Wij hebben alleen politici met een ruggengraat van slagroom.quote:Zo makkelijk als het gezegd is, is het nog niet gedaan. Zolang we in de EU zitten, kunnen we niet zomaar een Zwitserlandje pullen. We kunnen wel recalcitrant de grenzen sluiten, maar de vluchtelingen worden er toch gewoon in gedrukt, omdat de rest het nu eenmaal wil. En zelfs als de rest het niet wil, bieden de statuten van de EU ruimte om een minderheidsbesluit te nemen
Als jij dan 100 asielzoekers in de straat neemt, dan neem ik het "tuig van vanavond" bij mij in de straat. Deal?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
De asielzoekers zijn in elk geval een stuk beschaafder dan dat tuig van vanavond. Jezus zeg, wat een treurige bedoening.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als jij dan 100 asielzoekers in de straat neemt, dan neem ik het "tuig van vanavond" bij mij in de straat. Deal?
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om een asielzoeker een vrijkomende kamer in mijn studentenhuis te laten bewonen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als jij dan 100 asielzoekers in de straat neemt, dan neem ik het "tuig van vanavond" bij mij in de straat. Deal?
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Je kunt van alles roepen tegen de rellende mensen van vanavond, maar er is hier sprake van een invasie van illegalen. Onze overheid doet NIETS. Geen wonder dat mensen zo reageren.
Neem jij even wat Syriërs en Eritreeërs in huis? Ik hoop dat jij geen dochter(s) hebt.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
De asielzoekers zijn in elk geval een stuk beschaafder dan dat tuig van vanavond. Jezus zeg, wat een treurige bedoening. Kunnen we ze niet ruilen voor die asielzoekers? Dit soort volk ben je écht liever kwijt dan rijk.
Prima idee, dit soort tokkies kunnen we missen als kiespijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
De asielzoekers zijn in elk geval een stuk beschaafder dan dat tuig van vanavond. Jezus zeg, wat een treurige bedoening. Kunnen we ze niet ruilen voor die asielzoekers? Dit soort volk ben je écht liever kwijt dan rijk.
9 van de 10 mensen die daar zo staan te schreeuwen heeft nog nooit een asielzoeker gezien, doe normaal manquote:Op woensdag 16 december 2015 23:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Je kunt van alles roepen tegen de rellende mensen van vanavond, maar er is hier sprake van een invasie van illegalen. Onze overheid doet NIETS. Geen wonder dat mensen zo reageren.
Ook niet als het een Somalische salafist is met een vlassige baard?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om een asielzoeker een vrijkomende kamer in mijn studentenhuis te laten bewonen.
Wat heeft het hebben van een eventuele dochter ergens mee te maken?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Neem jij even wat Syriërs en Eritreeërs in huis? Ik hoop dat jij geen dochter hebt.
Ja shit, daar heb je een goed punt. Ik ben meer een fan van de volle baarden inderdaad. Ik zeg niet dat ik ze allemaal even graag mag, maar dat geldt minstens zo goed voor Nederlanders. Of Belgen. Duitsers. Mensen überhaupt, zeg maar.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook niet als het een Somalische salafist is met een vlassige baard?
Zolang wij ze nog wel toelaten, gaan Hongarije en Polen uiteindelijk accepteren. Ik vind het namelijk ook niet OK dat zij het probleem feitelijk bij ons over de schutting gooien, dus dan wordt het slikken of stikken.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat gaan Hongarije en Polen niet doen. Er is van die verdeling tot nu toe niets terecht gekomen. Een paar honderd naar verzorgingsstaten zoals Zweden (dus geen weerstand en ronkende succesverhalen).
Op kosten van de belastingbetaler. De economische schade van het tijdelijk stoppen van het Schengenverdrag is heel groot. Misschien eerst even wachten op cijfers.quote:Ook binnengrenzen bewaken. Dan kun je uitsluiten dat illegalen west-Europa bereiken en worden andere landen geprikkeld om hun grenzen dicht te houden (nu kunnen Griekenland en de Balkan-landen ze gewoon doorsturen).
Gaan ze ook niet doen. Maar elk voorstel wat je als land gaat doen vervolgens naar de prullenbak verwijzen is ook een veel beproefde tactiek. Dat je daarmee je EU van binnen afbreekt doet er in de politiek van kortetermijndenken niet veel toe.quote:We zijn soeverein. Die "vluchtelingen" komen niet. Denemarken heeft een opt-out, die kunnen wij eisen. De EU gaat echt niet de grootste nettobetaler er uit gooien. Wij hebben alleen politici met een ruggengraat van slagroom.
Die mensen hebben helemaal geen respect voor westerse vrouwen. Deze mensen vluchten helemaal niet voor oorlog en geweld maar komen hier omdat ze Nederlandse vrouwen willen neuken. Snap dat dan.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heeft het hebben van een eventuele dochter ergens mee te maken?
Spreekt hier jouw onderbuik of heb je daadwerkelijk ervaring met de mensen waar je het nu over hebt?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die mensen hebben helemaal geen respect voor westerse vrouwen. Deze mensen vluchten helemaal niet voor oorlog en geweld maar komen hier omdat ze Nederlandse vrouwen willen neuken. Snap dat dan.
Je begrijpt toch ook wel dat deze mensen nog nooit een ongesluierde vrouw hebben gezien en dan ineens in Nederland komen waar alles kan en mag, dat gaat niet goed.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die mensen hebben helemaal geen respect voor westerse vrouwen. Deze mensen vluchten helemaal niet voor oorlog en geweld maar komen hier omdat ze Nederlandse vrouwen willen neuken. Snap dat dan.
Er zijn genoeg incidenten van aanranding en verkrachting in een AZC. Nu straks ook nog met die statushouders bij je in de wijk wordt het er niet leuker op. Kijk ook maar eens naar de recente statistieken, allochtonen zijn veel vaker verdacht van een zedenmisdrijf dan autochtonen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spreekt hier jouw onderbuik of heb je daadwerkelijk ervaring met de mensen waar je het nu over hebt?
Syndroom ziet elke vluchteling als een levensgrote bedreiging omdat 'ie bang is dat ze er met ZIJN meisjes vandoor gaan. Dat hij geen meisje kan vinden ligt niet aan hem, natuurlijk. Dat ligt aan de meisjes zelf. En de vluchtelingen, natuurlijk!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weer een mooi voorbeeld van totaal ontbrekende nuanceGelukkig ligt de waarheid wel iets genuanceerder dan dit.
Heb je bronnen om deze stelling te onderbouwen?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Er zijn genoeg incidenten van aanranding en verkrachting in een AZC.
Beschavingquote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb wel genoten van de beelden. Prachtig om te zien hoe het volk beetje bij beetje de macht terug pakt van de laffe, graaiende bestuurlijke "elite". Geweldig om die angsthazen bibberend in een hoekje te zien wegduiken, net als Melkert destijds.
Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Ja, oké, we spreken je over een jaar wel weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb wel genoten van de beelden. Prachtig om te zien hoe het volk beetje bij beetje de macht terug pakt van de laffe, graaiende bestuurlijke "elite". Geweldig om die angsthazen bibberend in een hoekje te zien wegduiken, net als Melkert destijds.
Melkert stelde voor om mensen in de bijstand te laten werken (melkert-banen), iets waar de VVD nu ruimhartig achter staat.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb wel genoten van de beelden. Prachtig om te zien hoe het volk beetje bij beetje de macht terug pakt van de laffe, graaiende bestuurlijke "elite". Geweldig om die angsthazen bibberend in een hoekje te zien wegduiken, net als Melkert destijds
Dit inderdaad. Zou veel vaker moeten gebeuren. Dat de politieke elite die denkt alles te kunnen maken maar eens wakker wordt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
De mensen vandaag de dag zijn als de dood om nazi, racist en xenofoob genoemd te worden .quote:Op woensdag 16 december 2015 23:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De mensen die tegen "vluchtelingen" in Nederland zijn, zijn gewone mensen.
Extreem rechts is al sinds de jaren '90 marginaal. Dat neemt ook niet toe.
Het echte ouderwetse extreem recht is ook anti-semitisch. Daar voelen gewone mensen zich niet bij thuis.
Tegen de multiculturele samenleving zijn is niet extreem-rechts.
Jij wil Nederland overladen met zgn. "vluchtelingen" die elke vorm van beschaving ontberen, en begint dan tegen mij over beschaving? Ga toch weg man.quote:
Precies, de antifa die wilders conferenties bestormt, toch? Of is dat anders?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Infection het volgende:
Dit inderdaad. Zou veel vaker moeten gebeuren. Dat de politieke elite die denkt alles te kunnen maken maar eens wakker wordt.
Dit soort figuren missen meer beschaving dan de meeste asielzoekers.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij wil Nederland overladen met zgn. "vluchtelingen" die elke vorm van beschaving ontberen, en begint dan tegen mij over beschaving? Ga toch weg man.
Hier ga je al de fout in door elke asieleiser een vluchteling te noemen. Probeer je hiermee zieltjes te winnen? Wees eens neutraal en noem deze mensen gewoon asielzoeker.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Syndroom ziet elke 'vluchteling' als een levensgrote bedreiging omdat 'ie bang is dat ze er met ZIJN meisjes vandoor gaan. Dat hij geen meisje kan vinden ligt niet aan hem, natuurlijk.. maar aan de meisjes zelf. En de 'vluchtelingen', natuurlijk!
Shit, goed argument yo. Nu mag jij mij vertellen wat voor beschaving je dan vanavond gezien hebt in Geldermalsen. En hoe die beschaving in kwestie dan precies ontbeert bij de asielzoekers.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij wil Nederland overladen met zgn. "vluchtelingen" die elke vorm van beschaving ontberen, en begint dan tegen mij over beschaving? Ga toch weg man.
Dat is anders ja. Het gaat er juist om dat de 'vluchtelingen' heel Europa op z'n kop zetten. Dat moet bestreden worden door de politici aan te pakken die dit allemaal mogelijk maken. Met lui als antifa help je ze juist.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Precies, de antifa die wilders conferenties bestormt, toch? Of is dat anders?
Ga ja gaquote:Op woensdag 16 december 2015 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om een asielzoeker de lege kamer in mijn studentenhuis te laten bewonen.
Je hebt het over landgenoten die worden overspoeld door een invasie van illegalen, waar de overheid niets tegen onderneemt. Het gedrag is niet fraai, maar de overheid is zelf aanleiding.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Prima idee, dit soort tokkies kunnen we missen als kiespijn.
Och die sloegen vorige week de noodopvang nog kort omdat het eten te laat kwamquote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
Doe zelf even normaal man.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die daar zo staan te schreeuwen heeft nog nooit een asielzoeker gezien, doe normaal man.
Ik heb liever asielzoekers die hier wat van hun leven willen maken als landgenoten dan deze idioten.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Je hebt het over landgenoten die worden overspoeld door een invasie van illegalen, waar de overheid niets tegen onderneemt. Het gedrag is niet fraai, maar de overheid is zelf aanleiding.
Reageer jij nou eerst maar eens op deze vraag voordat je mij verwijt 'zieltjes te willen winnen':quote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hier ga je al de fout in door elke asieleiser een vluchteling te noemen. Probeer je hiermee zieltjes te winnen? Wees eens neutraal en noem deze mensen gewoon asielzoeker.
Je doet alsof die mensen zo zielig zijn en het zo zwaar hebben maar dat valt wel mee hoor. Ondertussen lachen ze ons wel uit met al het gratis geld dat ze krijgen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spreekt hier jouw onderbuik of heb je daadwerkelijk ervaring met de mensen waar je het nu over hebt?
Dat moet je vooral jezelf wijs blijven maken. En dan lekker zelf een paar van die "beschaafde vluchtelingen" in huis nemen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit soort figuren missen meer beschaving dan de meeste asielzoekers.
Nee hoor, het gaat er juist om dat de facisten heel Europa op z'n kop zetten. Dat moet bestreden worden door de facistische politici aan te pakken die dit allemaal mogelijk maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is anders ja. Het gaat er juist om dat de 'vluchtelingen' heel Europa op z'n kop zetten. Dat moet bestreden worden door de politici aan te pakken die dit allemaal mogelijk maken. Met lui als antifa help je ze juist.
Kunnen ze daar lekker kettingzagen en andere landbouwwerktuigen stelenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Man, man, man. Je kunt dit gewoon niet goedpraten. Protest met vuurwerkbommen en andere mensen intimideren. Dat AZC komt nota bene op een industrieterrein. Een nieuwe middelbare school geeft meer overlast, dan zo'n AZC. Richt je woede op de landelijke en Europese politiek die deze vluchtelingenstroom geen halt toeroept, stem PVV, ga naar inspraakavonden, maar gedraag je en houd in gedachte dat niemand de ultieme waarheid in pacht heeft.
Elitair geleuter.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Man, man, man. Je kunt dit gewoon niet goedpraten. Protest met vuurwerkbommen en andere mensen intimideren. Dat AZC komt nota bene op een industrieterrein. Een nieuwe middelbare school geeft meer overlast, dan zo'n AZC. Richt je woede op de landelijke en Europese politiek die deze vluchtelingenstroom geen halt toeroept, stem PVV, ga naar inspraakavonden, maar gedraag je en houd in gedachte dat niemand de ultieme waarheid in pacht heeft.
Wat heeft het voor zin om nog te debatteren? De uitkomst staat voor de politieke elite toch al vast. Bovendien waren de bewoners niet eens welkom om mee te mogen debatteren, dus waar heb je het over.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een debat voer je niet met bommen en bedreigingen, daar is niets elitairs aan.
Als je denkt dat politici naar je gaan luisteren door PVV te stemmen en naar inspraakavonden te gaan, dan ben je wel bijzonder naïef.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Als je te dom bent om te poepen dan is het ook maar beter om niet naar je te luisteren. Dat betekent niet dat je dan maar meteen toevlucht tot geweld en intimidatie moet zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je denkt dat politici naar je gaan luisteren door PVV te stemmen en naar inspraakavonden te gaan, dan ben je wel bijzonder naïef.
Het is dan ook allang geprobeerd om het zonder te doen. Praten haalt niets uit, spandoeken ook niet, dus dan maar zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een debat voer je niet met bommen en bedreigingen, daar is niets elitairs aan.
Als je denkt dat je namens het gehele volk spreekt, terwijl de PVV in de peilingen niet verder komt dan 38 zetels, ben je misschien nog wel naïever. Ik ga bij de volgende verkiezingen PVV stemmen, maar ik weet dat als een meerderheid dat niet doet, ik me daarbij hoor neer te leggen. Democratie > individuele keuze, als niemand meer zo denkt, krijg je dictatuur van de minderheid.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je denkt dat politici naar je gaan luisteren door PVV te stemmen en naar inspraakavonden te gaan, dan ben je wel bijzonder naïef.
Inderdaad. Nogmaals het gedrag van de mensen die de vergadering verstoorden is niet ok. Maar om deze mensen als a-socialen neer te zetten terwijl die vluchtelingen zich veel erger misdragen, is schandalig.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Beter dan als volk alles te moeten slikken. Niemand zit op dit tuig te wachten. De politici gaan lekker rustig slapen in hun dure koopwoning.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je te dom bent om te poepen dan is het ook maar beter om niet naar je te luisteren. Dat betekent niet dat je dan maar meteen toevlucht tot geweld en intimidatie moet zoeken.
Kijk de beelden van wat er bij de Macedonische en Hongaarse grens afspeelt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Shit, goed argument yo. Nu mag jij mij vertellen wat voor beschaving je dan vanavond gezien hebt in Geldermalsen. En hoe die beschaving in kwestie dan precies ontbeert bij de asielzoekers.
Ohja. Want als je het niet met Isdatzo eens bent, dan ben je uiteraard automatisch "te dom om te poepen". En als je "te dom om te poepen" bent, dan ben je het ook niet waard om naar te luisteren. Nee, als je het niet met Isdatzo eens bent, dan moet je gewoon je mond houden en braaf pootjes geven.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je te dom bent om te poepen dan is het ook maar beter om niet naar je te luisteren. Dat betekent niet dat je dan maar meteen toevlucht tot geweld en intimidatie moet zoeken.
Die vluchtelingen? Hoeveel vluchtelingen zijn er precies in het nieuws gekomen? En hoeveel niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad. Nogmaals het gedrag van de mensen die de vergadering verstoorden is niet ok. Maar om deze mensen als a-socialen neer te zetten terwijl die vluchtelingen zich veel erger misdragen, is schandalig.
Je wilt zeggen dat er over de komst van een AZC in Geldermalsen democratisch gestemd is? Er is niets overlegd met de burgers. Terecht dat men dan in opstand komt. Als er daadwerkelijk gestemd was en een meerderheid voor een AZC was, dan vind ik dat rellen ook onterecht. En niet alleen in Geldermalsen, maar door heel Nederland doen deze dingen zich voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je denkt dat je namens het gehele volk spreekt, terwijl de PVV in de peilingen niet verder komt dan 38 zetels, ben je misschien nog wel naïever. Ik ga bij de volgende verkiezingen PVV stemmen, maar ik weet dat als een meerderheid dat niet doet, ik me daarbij hoor neer te leggen. Democratie > individuele keuze, als niemand meer zo denkt, krijg je dictatuur van de minderheid.
Lijkt me voor iedereen beter inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ohja. Want als je het niet met Isdatzo eens bent, dan ben je uiteraard automatisch "te dom om te poepen". En als je "te dom om te poepen bent", dan ben je het ook niet waard om naar te luisteren. Nee, als je het niet met Isdatzo eens bent, dan moet je gewoon je mond houden en braaf pootjes geven.
Die heb ik gezien. Wat is je vraag?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk de beelden van wat er bij de Macedonische en Hongaarse grens afspeelt.
Kijk, je begint het te snappen. Braaf!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ohja. Want als je het niet met Isdatzo eens bent, dan ben je uiteraard automatisch "te dom om te poepen". En als je "te dom om te poepen bent", dan ben je het ook niet waard om naar te luisteren. Nee, als je het niet met Isdatzo eens bent, dan moet je gewoon je mond houden en braaf pootjes geven.
Ben je het wel eens zat om een rukker te zijn?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te snappen. Braaf!
Kijk naar de vele video's, er zijn honderden links gepost en het gaat om grote groepen. En zelfs "vluchtelingen" die niet rellen, hebben hier niets te zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vluchtelingen? Hoeveel vluchtelingen zijn er precies in het nieuws gekomen? En hoeveel niet?
Precies. De ware fascistische aard van de linksen komt hier weer goed aan de oppervlakte.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen beter inderdaad.
Je snapt hoe een democratie werkt? Iets met volksvertegenwoordigers en zo?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er over de komst van een AZC in Geldermalsen democratisch gestemd is? Er is niets overlegd met de burgers. Terecht dat men dan in opstand komt. Als er daadwerkelijk gestemd was en een meerderheid voor een AZC was, dan vind ik dat rellen ook onterecht. En niet alleen in Geldermalsen, maar door heel Nederland doen deze dingen zich voor.
Je hebt geen idee dus? Ok.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk naar de vele video's, er zijn honderden links gepost en het gaat om grote groepen. En zelfs "vluchtelingen" die niet rellen, hebben hier niets te zoeken.
Wist ik toch, dat je er diep van binnen zo over denkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te snappen. Braaf!
Dat houdt nog niet in dat nadat iemand verkozen is ze alles maar kunnen doen. Er zou alsnog een volksraadpleging moeten plaatsvinden bij belangrijke onderwerpen. Dat dat niet gedaan wordt laat nog maar eens zien dat deze manier van democratie niet werkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je snapt hoe een democratie werkt? Iets met volksvertegenwoordigers en zo?
Er is toch ook niet in Geldermalsen gestemd over het budget van de lokale basisschool of over het homohuwelijk? Sommige dingen worden nu eenmaal landelijk bepaald, en andere dingen weer op gemeentelijk niveau.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er over de komst van een AZC in Geldermalsen democratisch gestemd is? Er is niets overlegd met de burgers. Terecht dat men dan in opstand komt. Als er daadwerkelijk gestemd was en een meerderheid voor een AZC was, dan vind ik dat rellen ook onterecht. En niet alleen in Geldermalsen, maar door heel Nederland doen deze dingen zich voor.
Xa1pt is een van de linkse trollen op dit forum.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies. De ware fascistische aard van de linksen komt hier weer goed aan de oppervlakte.
Een linkse fascist zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen beter inderdaad.
Wat een vergelijkingen weer. Niet serieus te nemen dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er is toch ook niet in Geldermalsen gestemd over het budget van de lokale basisschool of over het homohuwelijk? Sommige dingen worden nu eenmaal landelijk bepaald, en andere dingen weer op gemeentelijk niveau.
Je hebt geen idee hoeveel vluchtelingen er niet in het nieuws komen dus die generalisaties van je neem ik met een flinke korrel zout.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Xa1pt is een van de linkse trollen op dit forum.
Hoeveel bewijs we ook posten van het wangedrag van de illegalen, en het simpele feit dat die mensen hier sowieso illegaal zijn, hij blijft door blaten dat het "vluchtelingen" zijn.
Niet echt. Maar als mensen domme dingen roepen betekent dat niet dat je ook maar naar ze moet luisteren.quote:
Lekker zwak weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingen weer. Niet serieus te nemen dit.
Wat een domme vergelijking.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er is toch ook niet in Geldermalsen gestemd over het budget van de lokale basisschool of over het homohuwelijk? Sommige dingen worden nu eenmaal landelijk bepaald, en andere dingen weer op gemeentelijk niveau.
Inderdaad. De miljoenen die in de regio zitten en niet illegaal naar Europa komen niet in het nieuws.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel vluchtelingen er niet in het nieuws komen dus die generalisaties van je neem ik met een flinke korrel zout.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef BaardHagrid het volgende:
Maar ik vind wel dat we over deze discussie moeten blijven discussiëren
Sorry, maar van jou mocht ik alleen luisteren naar Grote Leider Isdatzoquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt. Maar als mensen domme dingen roepen betekent dat niet dat je ook maar naar ze moet luisteren.
Welnee, ik moet je helaas teleurstellen. Ik vind het prima dat mensen een andere mening dan de mijne toebedeeld zijn, alleen dan verwacht ik wel dat die mening gebaseerd is op feiten, kennis van zaken en dat die mening weldoordacht is en niet gebaseerd is op onderbuikgevoelens en populistisch gewauwel.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wist ik toch, dat je er diep van binnen zo over denkt.
We luisteren toch ook naar jou?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt. Maar als mensen domme dingen roepen betekent dat niet dat je ook maar naar ze moet luisteren.
Nee, leg die eens even voor me uit aubquote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes.
Wel eens van gehoord?
Daarom negeer ik jou altijdquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.quote:
Over welk bewijs heb je het hier?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Xa1pt is een van de linkse trollen op dit forum.
Hoeveel bewijs we ook posten van het wangedrag van de illegalen, en het simpele feit dat die mensen hier sowieso illegaal zijn, hij blijft door blaten dat het "vluchtelingen" zijn.
In Groningen wil men geen gas boren, in Zeeland willen ze geen kerncentrale. Stel je eens voor dat al die zaken lokaal zouden worden bepaald...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je wilt van vluchtelingenopvang een gemeentetaak maken, prima, maar niet erg praktisch.
En nu in relatie met de vluchtelingencrisisquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Praatjes%20vullen%20geen%20gaatjes
Er is zo veel, zoalsquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het hier?
Ah, het befaamde 'not in my backyard'-principe. Dan zou er niks zijn. Geen snelwegen. Geen industrieterreinen. Niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.
Is niet elk bewijs jouw vreemdquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het hier?
Zoals het nu dus in de praktijk gaat. Maar dan moet je mensen dus wel de kans geven hun mening te geven, en niet als apen vuurwerk gooien en op ramen bonken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.
Genoeg andere plekken. En woonwijken worden vaak om een snelweg heen gebouwd, niet andersom.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, het befaamde 'not in my backyard'-principe. Dan zou er niks zijn. Geen snelwegen. Geen industrieterreinen. Niks.
Die vluchtelingen moeten ergens heen, toch?
Ik ken dat soort filmpjes, ja. Maar wat is het bewijs dat daar volgens jou in te zien is?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is zo veel, zoals
Succes daarmee als het gaat om het aanleggen van een snelweg van Middelburg naar Groningen. Of ieder ander nationaal issue dat meerdere provincies/gemeentes gaat raken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.
Weet niet hoe het in Hongarije zit maar Polen.. Vergeet het maarquote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang wij ze nog wel toelaten, gaan Hongarije en Polen uiteindelijk accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |